In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    Mart, waar ben je? aan het testen????
    HIHIHIHI we maken je helemaal gek he! :D

3. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Aaaah nee ik zou testen met je vriend erbij. Die vergeeft het je anders nooit joh. Maar ben ook heeeeeeeeeeeel benieuwd hoor!
    Wist dat trouwens nooit dat je een positieve ovutest kan hebben als je zwanger bent. Leuk om te weten.

4. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee ik test echt niet vandaag! Dat vergeeft mijn man me nooit! We doen gewoon de groepstest en die is morgenochtend! Kan de andere meiden ook niet in de steek laten die ook vol spanning nog een dag moeten wachten. Zo'n groepstest maakt wel het wachten aangenamer.

Als ik nu stiekem test en stel hij is positief dan kan ik mijn blijdschap toch nooit verborgen houden voor mijn man. En stel hij is negatief dan ben ik echt niet happy na alles wat hierboven ook al staat. En ook dat kan ik nooit voor hem verborgen houden.

Ik zal het morgenochtend laten weten als ik wakker ben en naar de badkamer loop ;)

5. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Of je belt hem en doe aan de telefoon een zwangerschapstest. Heeft me schoonzus ook gedaan omdat mijn broer in het buitenland zat voor zijn werk....

6. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vergeven, vergeven? Er is helemaal niets te vergeven (mits hij positief test dan) ;) Tesssstttteeennnn! ;)

7. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geloof me mijn man wil het teststaafje in mijn urine doen. Dat vindt ie leuk! :D

Trouwens om jullie te pesten: heb nog 6 testen (2 van sensitest, 2 van z&K en 2 van de etos)

8. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik voel me niet in de steek gelaten hoor als je nu alleen test ;) Wie testen er ook alweer nog meer morgen?

Kan het me wel voorstellen dat je niet alleen wilt testen; heb ik uiteindelijk ook niet gedaan vanmorgen. Maar wel in de veronderstelling dat ik negatief test, want als ik verwachtte positief te testen had ik het denk ik toch gedaan in de hoop hem straks met een positieve test op het vliegveld te kunnen verrassen.

En ik kan me voorstellen dat je nu helemaal enorm teleurgesteld bent morgen als je negatief zou testen... Ik ben hier in ieder geval om te rationaliseren en mezelf af en toe terug te kunnen fluiten; niet om me gek te laten maken, want dat kan ik in mijn eentje goed genoeg! :D

Spannend hoor morgenochtend! (ik ben meer gespannen voor jou dan voor mezelf :p)

9. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Ovutesten of zwangerschapstesten?

10. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    ongetwijfeld zwangerschapstesten, want die ovu test heeft ze net al gedaan ;)

11. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    :( jammer....en een beetje gemeen voor ons! Kan ie niet gewoon eerder naar huis komen :p

Maar goed, snap je ook wel hoor...Dan doe morgen maar lekker de meest sensitive test ok!!

Hoop idd dat ie positief is, anders is het wel een stom verhaal zonder happy end deze maand.

12. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @Invuurenvlam
    Waar is je man eigenlijk geweest? dat het ik gemist. Is ie voor zijn werk weg? Jij ook succes he, morgen. Dag 50 pffff arm kind!!

Ik ga nu even mn spullen pakken voor morgen ochtend...we vertrekken al vroeg naar berlijn. Ik zal er dus niet zoveel zijn de komende dagen, maar probeer wel op mijn handy mee te lezen.
    Zal iig bekijken wat jullie test resultaten zijn!

13. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanavond sowieso een happy end ;) Bij een positieve ovutest moet er geklust worden :D

Maar ik heb nog 6 zwangerschapstesten en minimaal eentje doe ik dus morgen. Had afgelopen maandag een test gedaan die 6 dagen voor NOD kan. Maar die was dus negatief. Dus ik ga nog steeds uit van een negatief scenario. En als het positief is ben ik heel blij :D

14. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rozerood: Have fun in Berlijn! Geniet voor 2 ;)

15. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozerood: Inderdaad voor zijn werk, naar Las Vegas :cool: Hij was het gisteren overigens al wel flink zat, heeft de hele dag knipperende lampjes, geluidjes en mensen om je heen; beetje veel prikkels :D

en morgen komt wel goed. Heb er nu vertrouwen in dat ik óf positief test óf binnenkort ongesteld ga worden. Klein beetje wachten lukt dus nog wel. Alleen zo jammer dat mijn gemiddelde cyclus nu zoveel langer is, zit nu al op 44 dagen oid. Als ik dat aanhoudt is mijn volgende NOD pas eind september/begin oktober :$

16. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Heb je al kwaaltjes Invuurenvlam?

17. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, kwaaltjes zat! heb er al zoveel gehad afgelopen cyclus, maar ze verdwijnen ook allemaal weer.

Momenteel ineens weer wat last van lage rugpijn, verder gevoelige borsten en zo nu en dan wat steekjes in mijn onderbuik. Afgelopen week heel moe en een keer heel misselijk om stomme sigarettenrook (ben ik überhaupt allergisch voor, maar niet dat ik er niet lekker van word), veel plekjes/puistjes en snel vet haar.
    Maar niets wat niet ook door een naderende ongesteldheid en/of ontpillen verklaard kan worden. Ik maak me er dus niet meer druk om en neem het zoals het is; we zien wel :)

18. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Spannend hoor!
    Ik ben ook super benieuwd wat jullie testen morgen!

19. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Invuurenvlam: lastig hè die kwaaltjes. Kan inderdaad ook ontpillen zijn. Heb je trouwens ovutesten gebruikt of weet je wanneer je je ei hebt gehad? Of zit je helemaal in het ongewisse?

Bernou gaat toch morgen ook testen? Dus dan zijn er 3 testers: invuurenvlam, bernou en ik.

Heb trouwens nu wel buikpijn van de spanning. Ik duim voor een mooie rose zaterdag!

20. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens ook offline en er morgen pas weer. Fijne avond allemaal!

Share This Page