Hallo dames! Het zonnetje schijnt weer Hier vandaag cyclusdag 25..begint beetje spannend te worden, want de vorige cyclus was dit mijn laatste dag . Nog geen ongi gevoel, maar ik voel dat nooit zo aankomen. We gaan het de komende dagen zien Fijne dag!
Pfff dames, ik word gek van mijn lijf. Ik twijfel al een paar dagen of mijn borsten niet groter worden, maar inmiddels weet ik het zeker; ze zijn groter. Groter en al de hele wijk gevoelig, maar niet zwanger... klotelijf. Eén ding weet ik zeker: ik ga hierna nooit meer aan de pil :S Zoals ik gisteren van mijn rosebiertjes heb genoten, ga ik vandaag lekker een dag ontspannen in de sauna: nog zoiets dat hopelijk binnenkort zeker 3 maanden niet meer mag Fijne dag!
Goeiemorgen allemaal, Gisteren een drukke dag gehad dus even geen tijd om te reageren op het forum, natuurlijk wel tussendoor de testresultaten bekeken; balen zeg dat er niemand positief heeft getest! Dat had ik eigenlijk wel verwacht?? @ Mart: Ik hoop voor je dat je cyclus nu weer op gang komt en dat je je ei hebt gehad, nog even een paar weken geduld dus en dan opnieuw testen. Ik weet dat je door stress (te veel met zwanger worden bezig zijn in combinatie met het 'gedoe' van je onrustige cellen misschien?) je hormonen van slag kan maken en daardoor een eisprong kan uitstellen, misschien dat het daardoor komt? @ Invuurenvlam & Bernou: Even afwachten dus nog of de ongi eraan komt! @ Kimmy: Sterkte komende dagen met wachten! Ik duim voor je! @ Invuurenvlam: Lekker ontspannen en genieten vandaag; veel plezier! @ Hier: Ongi bijna afgelopen, laatste dagje vandaag. Zal mn banner zo even aanpassen. Straks weer verder in de tuin (wordt wel een beetje eentonig, haha maar ja, is nog lang niet af...). 's Middags komen mn ouders nog even op de koffie en met een beetje geluk vanavond nog BBQ-en bij mn schoonouders. Fijne dag allemaal!
even snel groetjes uit berlijn. het Is gezellig hier , maar heb sinds gister weer last van maagpijn dat verpest het wel een beetje.
Zo, het is gisteren een rustige geweest op het forum! Heeft iedereen een leuke dag gehad? @ Rozerood: Balen dat je maagpijn weer terug komt, hopelijk is het snel weer weg zodat je lekker kan genieten van je vakantie!
Goedemorgen dames, @ Bernou & Invuurenvlam jammer van jullie negatieve testen zeg! Maar goed weer positief blijven voor de volgende ronde. Hier is de ongie eindelijk afgelopen, mijn ongie duurt veel langer als toen ik aan de pil zat ben geloof ik echt ruim een week ongie geweest bah!Maar goed het is voorbij en we zijn weer aan de klus Droom al twee nachten over seks, hoe bizzar is dat Zaterdag zijn we bezig geweest in de voortuin ( manlief voornamelijk ) en ik heb onkruid verwijderd langs de zijkanten van de schutting anders komt het er door heen. S'middags naar m'n ouders geweest om te bbq-en ook m'n broertje was er met zijn vriendinnetje alleen was de gas fles leeg dus werd het vlees alsnog in de pan klaar gemaakt maar goed dat mocht de pret niet drukken. Gisteren zijn we naar Maduradam geweest was wel leuk maar voor die prijs vond ik het niet echt bijzonder s'avonds lekker op de bank gehangen. Vandaag komt manlief rond half 1 thuis want die moet naar de tandarts er is een stukje af van z'n tand en die is nu best scherp.En daarna boodschappen doen. Jullie allemaal een leuk weekend gehad? Zijn er nog dames die de aankomende dagen gaan testen?
Goedemorgen! @ Starry: fijn dat je ongi weer achter de rug is!! @ rozerood: wat vervelend steeds last van je maag. Misschien volgende keer even voorleggen aan gyn, misschien heeft die nog tips! @ hier: ik zou misschien morgen of woensdag een testje wagen, maar vrees het ergste: temp is enorm gedaald!! Denk dus vandaag of morgen ongi
Hoi Hoi, Ja Madurodam is wel leuk he maar inderdaad de prijs mag wel naar beneden. Ik heb gister gewerkt. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik zit nu op dag 35 en dpo15. Ooit moet ik toch ongesteld worden? Ik heb een posi ovulatietest gehad 27 juli dus dan moet ik toch wel een deze dagen ongesteld worden?? vage boel af en toe. Had gewild dat ik nooit dat half jaar aan de pil was geweest. Na drie jaar spiraal werkte alles iig weer gewoon zoals het hoorde met een normale cyclus! Ik ga iig nooit meer aan de pil.. Fijne dag allemaal!
@ Bernou: hè wat balen meid, frusterend lijkt me die onzekerheid. Ik denk even met je mee. 27 juli posi ovutest? Je ei springt na je lh piek ongeveer na gemiddeld 24-48 uur. Dus het zou kunnen dat je eisprong bijv nog 29 juli is geweest. De luteale fase duurt gemiddeld tussen de 10 en 18 dagen. Als die van jou lang duurt, bijv 16 of 18 dagen, dan kan je nod zelfs over een paar dagen nog zijn.. Het zou kunnen hè..anyway ik hoop dat je snel zekerheid hebt..
M'n temp gaf het al aan: vanmiddag ongi!! Bah baal best wel even . *baalmoment* Nu maar vol goede moed naar ronde 3, hopelijk is 3x scheepsrecht.. Nu dus 2x op rij een cyclus van exact 25 dagen, hou die cyclus dus eerst maar even aan..verder ga ik nu ovutesten inschakelen . Ik heb al e in i zicht gekregen in mijn cyclus en denk dat mijn ei steeds op dag 13 of 14 is en mijn luteale fase dus iets korter, 11 of 12 dagen. Maar zeker weten doe ik het niet, dus hoop nu mijn ei echt te kunnen opsporen
Kimmy: balen! Bernou: het blijft spannend bij jou! Invuurenvlam: inmiddels al ongie? Starry: jij ook al lekker druk met de tuin. Ben wel benieuwd naar de eindresultaten want wij willen hem volgend jaar doen. Kan ik inspiratie opdoen Kokos: fijn dat je ongie is afgelopen? Weinig last ervan gehad? Ik weet niet waarom mijn cyclus zo raar doet. Wat stress betreft: heb wel voor hetere vuren gestaan en ook toen was mijn cyclus regelmatig. Maar de natuur doet zijn eigen ding. Ik wacht het gewoon af, iets anders kan ik toch niet doen. Fijne avond allemaal!
Ja inderdaad wel frusterend..maar ik blijf het even aankijken tot vrijdag. Vrijdag moet echt de max zijn met mijn LF. Dan moet ik heus wel een keer ongesteld worden haha! Maar ik heb ook helemaal geen symptomen niks. Af en toe een steekje in mijn buik of borst, maar meer ook niet. Helemaal geen slijm oid wat je normaal wel vtv hebt bij je ongesteldheid. Maar ja, het kan zomaar ineens opkomen he
@Kimmy, jij hebt trouwens wel een hele korte cyclus, 25 dgn! Ik was normaal altijd 28 dgn, hoop dat dat ook weer snel terugkomt! Nieuwe ronde nieuwe kansen voor jou!
Dag dames! Hier nog steeds niets dag 52... Begin het wachten wel een beetje zat te worden, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar: laat het bloed maar stromen! En wat ook frustrerend is; al die goedbedoelde adviezen en tips van de dames die al zwanger zijn (geweest) en/of met de pil gestopt zijn "als je met de pil stopt dan...". Vandaag had mijn schoonzusje het over een collega die een cyclus van 35 dagen had "dan zit je tegen het onvruchtbare aan". En bedankt! Ik weet wel dat het bullshit is, maar het is lastig er niet gewoon tegen in te gaan, zonder duidelijk te maken dat ik de ervaring ook wel een beetje heb. Aan de andere kant vandaag een telefoontje van mijn broer: schoonzus had van het weekend wat bloed verloren en vanochtend voor een vroege echo geweest: wel een vruchtzakje, geen vrucht Superkut voor ze.
Vervelend he al die ongevraagde goedbedoelde adviezen. Ik ken het ook maar dan op andere gebieden (vroeger heel erg last gehad van acné en iedereen wist wat ik er tegen moest doen....) Wat ontzettend kut voor je broer en schoonzus
Ja absoluut. En het lullige is: hoewel ik voor 99% met ze meeleef en het superkut voor ze vindt, is er tegelijkertijd dat kleine stukje in mij dat een soort van opgelucht/blij is ivm die gekke relatie van die twee, maar ik voel me echt een verschrikkelijk mens daardoor Overigens heb ik vandaag weer een druppeltje roze gezien; echt maar 1, maar toch. 31 juli 1 en vandaag dus weer 1. Iemand een idee? Het meest hoopvolle stukje in mij hoopt op een eisprong op de 31e en een innesteling 14 dagen later, maar dat duurt zeker niet zo lang he? Weet 1 van jullie dat? (overigens weet ik dat de kans nihil is, maar toch )
Ik denk dat dat een natuurlijke reactie is. Je bent het niet echt eens vermoed ik met hun relatie omdat zij je broer al eens heeft laten zitten... En je houd van je broer! Zou net zo denken denk ik. Wat uiteraard niet willen zeggen dat je het voor beide vervelend vind want een kindje verliezen dat wens je niemand toe. Innesteling duurt volgens mij niet zo lang, maar ja, heb er ook geen realistische kijk op natuurlijk aangezien ik nog nooit zwanger ben geweest. Je weet maar nooit
Mwah, ik ben het wel eens met de relatie, maar de relatie is niet stabiel gebleken in het verleden en momenteel zijn ze pas weer kort bij elkaar en toch bezig voor een baby. Ik vind dat totaal geen basis voor een baby en had gehoopt dat broer zo verstandig was een tijd te wachten om de relatie te bekijken. Daarnaast is er ook nog dat stukje jaloezie dat bij mij meespeelde, wat nu uiteraard verdwenen is Ik weet dat een innesteling eigenlijk niet zo lang duurt (geloof max 12 dagen ), maar ik snap die druppeltjes roze niet; dat is mijn meest logische verklaring. Ach, als ik van het weekend nog niet ongesteld ben gooien we er maar weer eens een test tegen aan
@ Kimmy: Balen zeg! Ken het gevoel dat je door je temp. al ziet hoe laat het is. Hier ook de hoop op 3x is scheepsrecht! Wel fijn dat je regelmatig bent en nog een mooie korte cyclus ook, heb je een extra kans op jaarbasis gezien @ Mart: Er zit inderdaad niet veel anders op dan afwachten, hopelijk is het raak en hoef je je niet meer druk te maken om een onregelmatige cyclus! Is je temp. nog steeds hoger? @ Bernou: Sterkte nog even komende dagen, genoeg afleiding zoeken dan gaat de tijd wat sneller! @ Invuurenvlam: Kan me heel goed voorstellen dat je het even helemaal zat bent. Ik hoop voor je mee dat je ongi snel komt (of toch nog een positieve test?). Ook erg sneu voor je broer en vriendin, hoe loopt dat nu verder af?
@kokos: hopelijk is het raak ja Mijn temp heeft nog steeds uitschieters maar over het algemeen is ie hoger. Ik kan dus ook niet aan mijn temp zien of ik ongie wordt want heb zo vaak een dip. @invuurenvlam: dat is wel erg vervelend voor je broer, dat gun je niemand. Maar ik snap ook dat je denkt of een kinderwens bij hun wel op het goede moment is. Denk je dat ze het nu opnieuw gaan proberen of het nog afwachten?? Ik ga even snel mijn ontbijt opeten en naar werk. Heb veel overleggen, ik kan goed merken dat iedereen weer terug is van vakantie. Fijne dag allemaal!! Hoe is het trouwens met Lunakirsten?