In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    hi meiden,

ben weer terug van Berlijn, maar we hebben nog samen vakantie deze week. Dit betekend dat ik minder online ben. Heb wel bijna alles gelezen, maar het lukt niet om op iedereen te reageren.

Morgen gaan we voor een echo naar de gyn! hoop dat we een hartje zien en mijn vriend zich er dan een beetje iets bij kan voorstellen :)

@Bernou: je bent nu ongi toch? fijn iig, dan weet je weer waar je staat.

@Invuurenvlam: wat vreselijk van je broer en schoonzusje! erg jammer voor ze. Wat rot dat jij nog altijd in onzekerheid zit.

@cINDY: oh wat erg, dat jullie je kindje hebben verloren met 22 weken! Hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal op gang komt.

@Mart bij jou ook nog geen ongi of iets anders te bekennen. Hoop dat je snel naar de gyn kan.

Hier: steeds weer maagpijn en niet weten wat ik zal eten...Ik moet zeggen dat Berlijn echt een "stink" stad is haha. overal andere luchtjes (vaak niet zo aangename) en daar ben ik nu wel erg gevoellig voor :p

2. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

Jun 28, 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dit keer deed de mailfunctie het duidelijk niet :$ wat een berichten: leuk!

@Starry: ik weet wel zeker dat ik een late eisprong heb... misschien is het nog niet eens geweest. Anders was ik al wel ongesteld geworden! :p

@djoon: welkom! Mijn eerste cyclus na mijn onttrekkingsbloeding kwam op gang na 36 dagen. Maar mijn tweede cyclus zit nu ook ruim over de 50 dagen (hou de tel niet eens meer bij), dus we kunnen elkaar de hand schudden. :D Je hoeft je geen druk te maken overigens; komt vanzelf. Je lichaam moet alleen zelf weer de hormoonhuishouding op gang brengen. Bereid je ook maar vast voor op allerlei kwaaltjes die je waarschijnlijk zult interpreteren als mogelijke zwangerschapverschijnselen: dat doen we allemaal namelijk :D

@bloem: goed bezig! ;)

@rozerood: welkom terug! Hoe heb je het gehad en wat vond je van Berlijn behalve de lucht? Veel plezier bij de echo!

@hier: uiteraard nog geen verandering. Overmorgen dus weer testen. Ondanks dat ik ervan uit ga dat het negatief zal zijn, merk ik dat ik er toch wel weer zin in heb en de spanning zich een beetje op begint te bouwen (alhoewel het nu nog geen spanning mag heten).

Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Ik heb morgen een massage en ga aansluitend met haar borrelen. En zaterdag en zondag nog helemaal niets op de planning, behalve genieten! Zit te overwegen om misschien spontaan een dagje en/of nachtje texel oid te doen, lijkt me heerlijk! :)

3. Lizz83

Lizz83 Actief lid

Jul 29, 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Pfff ik heb weer veel gemist merk ik. Bij mij even topdrukte geweest. Mijn collega was op vakantie, dus dat betekend voor mij overwerken. En we hebben eindelijk ons trouwalbum, dus in de avonden lekker de famili langs om te showen :)

Maar ik ben er weer! Inmiddels over NOD en nog geen enkel teken dat ik ongesteld ga worden :( ik ben het wachten nu al zat dus dat zal wat worden ;) hopen dat mijn cyclus snel op gang komt, maar kan natuurlijk zomaar nog een tijd duren.

Mijn man zei dat ik beter wat minder op het forum kan kijken aangezien we nog 'moeten' wachten... Maar ja kom hier toch terug hoor, kan ik tenminste praten over wat me bezig houd.

@jullie: ik ben duidelijk niet de enige op jet wachtbankje, hopen dat iedereen snel duidelijkheid krijgt!

@komend weekend: lekker een weekendje weg en het wordt mooi weer! Jeeee :-D

4. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bloem: Spannend! Wanneer is dan je nod, die staat nog op vandaag nl.

@ Rozerood: Lekker nog een weekje samen vrij, zeker met dit weer! Veel succes en veel plezier vandaag bij de gyn.! hou je ons op de hoogte? ;)

@ Invuurenvlam: Heerlijk om er even een weekendje tussenuit te gaan met dit mooie weer! Ik zeg doen! Geeft misschien even weer wat afleiding en rust.

@ Lizz: Ook al lekker een weekendje weg, heerlijk! Veel plezier en sterkte met wachten tot je cyclus goed op gang komt!

@ Hier: Vandaag weer laatste dagje van de week werken en dan lekker weekend (wel zonder ml. :() Hier nog geen echte plannen, zit er aan te denken om de badkamer maar eens een flinke schoonmaakbeurt te geven... niet leuk maar moet ook gebeuren. Merk doordat we zoveel in de tuin bezig zijn en daarnaast mn paard en werk het huishouden er een beetje bij in schiet! :) Misschien ga ik ook nog wel even in onze 'zandbak' in de zon liggen, dat heb ik sinds mn vakantie in mei niet meer gedaan!

5. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Hier: gisteren heel de middag bezig geweest met de woonkamer schoon te maken, maar dan ook echt goed, plinten helemaal af gedaan, banken opzij en daar eens goed onder gestofzuigd en gedweild, ook onder de tv kast, ik stofzuig bijna elke dag maar jeetje wat een stof kwam ik tegen..we hebben de eettafel meteen gedraaid geeft meteen een ander gezicht. Moet nu alleen grondig nog de keuken schoonmaken maar dat komt nog wel. Gisteren ook tussen door nog even m'n wenkbrauwen laten doen want a.s. zondag is het suikerfeest dus moet er wel een beetje redelijk bijlopen ;) Morgen willen we naar de Kralingse plassen gaan is leuk voor onze dochter want daar kan ze zwemmen en kunnen wij een beetje zonnen want mijn gezicht is super wit vergeleken bij mijn armen ( soort duo penotti ) zondag ontbijten met heel de familie bij mijn schoonmoeder en s'middags met z'n alleen bbq-en dus een leuk voor uit zicht. Hier zit ik nu in mijn vruchtbare dagen als ik mijn banner moet geloven maar aan m'n slijm is nog niets te merken..spannend!!!

6. djoon

djoon Niet meer actief

@invuurenvlam

Oow wat fijn dat je dat zegt! Word er namelijk heel zenuwachtig van! En een vriendin van mij was niet eens ongie geweest maar was gelijk zwanger! Haha dis ja dacht echt is dit wel normaal!
    Mja je hebt me gerust gesteld:)

7. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    Hey meiden!

Heb je het leuk gehad rozerood in Berlijn? Het is wel een mooie stad he! Ik ben er een keer met de havo geweest en een keer naar de loveparade.

Kralinse Plas is zeker leuk voor je dochter Starry! Maar laat je haar in het zwembadje zwemmen of de plas? Er is van de week blauwalg gesignaleerd dus goed oppassen hoor!

Ik begrijp mijn cyclus ook niet meer.ik heb vanaf dinsdag wat bruinig slijm als ik naar de wc ga voor de rest ook niet. Ik heb nog geen rood bloed gezien. Vorige maand was ik ook maar twee dagen ongesteld.. Wat ik mij nou afvraag, ik heb een positieve ovulatietest gehad. Dus als je een posi test heb, moet je daarna toch ook ongesteld worden? Of kan het dit overslaan omdat mijn lichaam nog moet wennen zonder een pil? Het maakt mij zo onzeker..?

@Kokos, lekker in de tuin gaan relaxen! Volgende week kan je ook weer schoonmaken, dan wordt het beduidend koeler! Nu nog even genieten van die mooie warme dagen hoor!

8. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    @ Bernou nee ik laat haar niet in de plas zwemmen maar in het zwembadje daar..vind ik zelf ook een stuk fijner want het is daar helemaal niet diep voor die kleintjes.
    Als je een positieve ovulatie test heb gehad zou je +/- 14 dagen erna ongie moeten worden of zou je een zwangerschapstest kunnen doen...

9. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden, wordt het weer een drukke dag hier!

Bernou; ik heb ook bruinig slijm. Pfff snap er echt niks van.
    Starry: gezellig bij de kralingse plas. Ook goed insmeren hè!
    Lizz; voor jou ook nog spannend.
    Kokos; gewoon denken dat het het strand is me palmboompjes. Dan voel je het zand door te tenen kriebelen....
    Meiden met weekendje weg: have fun!

Wij zijn nu onderweg naar de boot. Gelukkig staat er iets meer wind dan vorige keer, dus dit wordt beter zeilweer. Gezellig met wat vrienden en hun hondje. Wel irritant dat ik een wit paarse bikini heb en dan dat bruinige slijm.

Fijne dag allemaal!

10. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    He mart hoelang heb jij al last van dat slijm?? Ik heb wel wat menstruatiekrampjes maar dus geen bloed. Zo vervelend!!
    Starry ik heb al genoeg testjes gedaan, deze bleven allemaal negatief :x

Fijne dag allemaal!

11. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sinds vandaag. En ik baal is zo niet handig met dit warme weer. Tis te weinig voor tampon en zwemmen met een inlegkruisje kan niet :(

12. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Bij mijn vorige twee cyclussen had ik vooraf ook een paar dagen bruin verlies voordat mijn echt ongie pas kwam met rood bloed..dus misschien zit het voor jullie Bernou&Mart er nu wel aan te komen.

13. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @ Bernou en Mart
    nou lekker zeg, die onzekerheid nog altijd...en voor Invuurenvlam ook. Hoop dat het nou eens goed doorzet of gewoon helemaal weg blijft en jullie zwanger zijn :)

Ik was net bij de gyn met vriend. We konden het dooierzakje zien (links) en een embryo van 1 cm (rechts). het hartje konden we zien kloppen (flikkerde). Baarmoeder zag er ook goed uit. De Termein zegt 7 + 1-2 dagen dus klopt precies! Fijn gevoel. Maar wel raar dat het nog zo mini is...maar dus al beginnende organen.

hier een foto. Helaas is ie niet scherper.

14. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow gaaf rozerood. En helemaal fijn dat alles in orde is. Wat vond hè vriend ervan?

15. djoon

djoon Niet meer actief

@rozerood

Oow zoo mooi! Hoop ook zo dat het bij mij binnekort zover komt:)
    Krijg helemaal kippevel als ik er naar kijk:)

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Dag meiden.

net terug van vakantie.
    het was heerlijk op de muggen na..
    ben allergies! :O had dus muggen bulten van 5tot 7 cm doorsnede.
    maar veder heerlijk gehad. heb er vroeger 2/3 jaar gewoond dus is beetje gevoel alsof ik weer thuis ben.
    De nacht voor vertrek heb ik voor het eerst mijn eisprong gevoelt tenminste dat gok ik.
    steken aan mijn linker kant van mn baarmoeder.
    nu heb ik behoorlijke pijnlijke tepels en gevoel alsof ik ongesteld moet worden.. maar dat zou nu nog niet kunnen want je kan pas ongi worden 14 dagen na je ei toch?
    als alles klopt wat ik denk is mijn nieuwe nod 25 aug!

Ik heb klein beetje bij kunnen lezen.
    maar zou fijn zijn als jullie me even in kort samen willen vatten?
    ik las al dat we nieuwe iemand bij gekomen is?!:D
    en Rozerood wat een mooie echo. echt blij voor je dat alles zo goed gaat!

17. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1557 mart, Aug 18, 2012
    Last edited: Aug 18, 2012
    Welkom terug xdoo. Leuk dat je en fijne vakantie hebt gehad. Alleen balen van die allergische reactie.

Ik zit met een vraag: ik ben aan het tempen. Maar heeft het weer buiten, dus de warmte ook in de slaapkamer, invloed op je lichaamstemperatuur?

18. Kokos

Kokos Actief lid

Jun 24, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Starry: Goed bezig! Is geen leuk karwei dat schoonmaken maar achteraf is het heerlijk als je weet en ziet dat alles weer lekker schoon is! Succes met klussen komende dagen, hopelijk schieten jullie raak!

@ Mart: Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Je had vorige week je ei toch? Volgens mij heeft de omgevingstemperatuur niets te maken met je lichaamstemperatuur, zeker niet als je net geslapen hebt! Volgens mij kan het wel iets hoger zijn als je erg druk bent geweest en als het warm is, dan heeft je lichaam even tijd nodig om weer af te koelen.
    Ik zal vanmiddag in de tuin de palmbomen erbij denken, jammer genoeg heb ik geen cd met zeegeluiden ;)

@ Bernou: Ik ga ook zeker genieten van het mooie weer maar het is nu wel zo dat ik even tijd heb om dingen schoon te maken omdat ml weg is en we dus niet verder kunnen in de tuin. Maar hou het bij een paar dingen hoor! Heb je de huisarts/gyn. al gebeld, dat wilde je gaan doen toch omdat het nu nog steeds niet echt duidelijk is?

@ Rozerood: Fijn dat alles goed lijkt te zijn en wat kan je het al goed zien op de echo! Gaan jullie het weekend nog weg?

@ Xdoo: Muggen zijn erg irritant maar ik kan me voorstellen dat als je allergisch bent je ze helemaal vreselijk vindt! Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad!

@ Hier: sinds een paar dagen verkouden (midden in de zomer :$) maar lijkt vandaag al weer minder te zijn. Mijn programma vandaag; hardlopen, boodschappen doen, even in de tuin liggen, schoonmaken, buitenritje maken en dan bij mn ouders eten en misschien een filmpje kijken ofzo.

19. djoon

djoon Niet meer actief

Goedeomorge,

Wat een heerlijk weer! Wat gaan jullie
    Allemaal doen?
    Ik ga samen met ml naar het strand:)
    Nog ff genieten van de zonnestralen:)
    Fijne dag meiden!!

20. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kokos. Thnx voor het antwoord. Ik weet niet wat het met mijn cyclus is. Had vorige week wo,do en vr veel slijmverlies en de ovutest op vrijdag was redelijk donker, zaterdag werd het al minder donker. Sinds gisteren slijm en een klein beetje bloed. En net weer een beetje bloed. Had verwacht dat mijn temp naar beneden zou gaan ivm aankomende ongie, maar hij is juist hoger. Daarom ook mijn vraag over de invloed van het weer. Het blijft vaag bij mij! Pfffff

@bernou heeft jouw ongie al doorgezet of blijft het vaag?

@djoon vanmiddag gaan wij op kraamvisite, maar we hebben bij een strandje afgesproken. En morgen gaan we varen/zeilen. Lekker van het weer genieten dus!

Share This Page