Ik heb ook ongeveer nu mijn nod, maar het is de eerste cyclus na de pil. Ik wacht nog een par dagen voor de tweede test.
Leuk dat ik erbij sta! Is dit voor iedereen zijn eerste kindje? Hoe oud is iedereen? of staat dat al beschreven op eerdere pagina's? Ik ben iig 28 jaar. Missy78 ik heb ongeveer hetzelfde als jou. Hoelang ben jij aan de pil geweest? Succes allemaal deze maand!
Nou, kogel is door de kerk: na een gesprek vanochtend waarin vriend nog steeds zijn twijfel uitsprak en moeite heeft met deze maand (hij had zich ingesteld op nog 3 weken mentaal voorbereiden) en ik gek werd van de onduidelijkheid heb ik zelf besloten deze maand om deze maand dan nog maar even niet 'voor het echie' te gaan. Geeft mij een hoop rust en vriendlief die extra weken voorbereiding. Ik was wel enorm teleurgesteld, maar merk dat ik nu alweer rustiger ben dan de afgelopen dagen en dat is wel heel fijn. Ik heb dus toch geen NOD deze maand en hoop stiekem dat mijn cyclus deze maand dan toch 1 of 2 weken later komt, zodat mijn eisprong volgende maand ook niet samenvalt met vriend in Las Vegas :-0 We zullen zien. De komende 3 a 4 weken ga ik dus maar in het teken zetten van sporten en afvallen (5 kilo moet kunnen), zodat ik nog weer een stuk fitter ben (afgelopen periode al 10 kilo kwijt) tegen de tijd dat we er echt helemaal voor gaan! En tot die tijd klets ik lekker met jullie mee en zal ik voor jullie duimen Fijne zondag!
Ik ben 29 (hij 34) en wij gaan voor de 1e. Jammer Invuurenvlam. Hopelijk valt je cyclus dan inderdaad gunstig uit. Gezellig dat je mee blijft kletsen!
@Bernou: welkom bij de club! 'T wordt steeds gezelliger hier Ik ben 28 jaar en manlief is (nog) 29. We zijn deze maand precies één jaar getrouwd en 9 jaar bij elkaar. Hij wordt in augustus 30 en heeft altijd geroepen dat hij voor zijn 30e vader wil zijn, dat zit er dus niet meer in maar hopelijk lukt het om dan in ieder geval zwanger te zijn!
ik ben 26 en vriend 33 jaar. ik ben zwanger geworden, de eerste ronde. toch blijf ik meekijken en kletsen! ben benieuwd naar de volgende!
Ik ben 28 en man 30. We hebben al een superrrr leuke dochter van net 2 . Heerlijke leeftijd! Dus wij gaan voor een tweede
@bernou klopt idd....we 'lopen' ongeveer gelijk. Ik ben trouwens 34 jaar en we gaan voor een tweede. Mijn zoontje is vier en een half en gaat nu dus naar school. Hier nog steeds niet ongesteld, dus nog een paar dagen geduld en dan de tweede test. O ja, ik heb vier jaar een spiraaltje gehad en daarna een half jaar aan de pil...
He meiden nou ik er ook ff bij. Ik ben 6 februari 26 geworden en vriendlief is 25 ik ben 26 maart bevallen van een zoontje Dani* ik was 22+2 zwanger. Daarom gaan wij nu voor een 2de kindje, ik kan nog niet op jullie lijstje weet echt niet wanneer mij NOD is. Ik ben al lang blij dat ik nu in de 2de week nog niet ongesteld ben. Flink geklust dus hoop op beter nieuws, voor de rest iedereen succes! fijne zondag avond nog
Welkom Cindy! Wat verschrikkelijk dat je je zoontje verloren bent. Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Ik vind het zó moeilijk om niet tegen familie/vrienden te vertellen dat we 'bezig' zijn voor een kindje. We zijn zo blij en weten dat hun dat ook zouden zijn. Maar het verassingseffect is toch ook wel erg leuk. Weten bij jullie mensen dat jullie voor een kindje bezig zijn?
Mijn directe familie weet wel dat we bezig zijn, zou het erg moeilijk vinden om het niet te vertellen. Ook omdat ik het leuk vind om te horen hoe het bij mn moeder ging met het zwanger worden enzo. Op mn werk weten slechts een paar directe collega's het maar ik verwacht dat de rest van de collega's het ook wel vermoed. Het is denk ik het moeilijkst als je al wel zwanger bent om het dan nog even voor je te houden en het juiste moment af te wachten?
Hoi wat leuk dat we van iedereen een beetje weten hoe oud iedereen is! Mijn vriend is overigens 32. Misschien is het leuk om een iets uitgebreider lijstje te maken, zoals dit: Bernou, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde? Idee? Inderdaad vreselijk Cindy! Ik hoop dat je alles een plekje hebt kunnen geven en klaar bent om een nieuw wonder op de wereld te zetten. Bij mij weten mijn moeder en schoonmoeder en een vriendin dat ik ben gestopt met de pil. Voor de rest nog niet. Ik wil het mijn zus ook graag vertellen maar dat vind ik wat lastig omdat ze zelf ook bezig is en het niet zo makkelijk lukt. Zij wil graag de eerste zijn omdat ze 3,5 jaar ouder is haha. En ik en mijn vriend hebben nog niet zolang een relatie, nu 10 maanden. Maar op een gegeven moment als je ouder bent weet je gewoon wanneer het goed zit en we zijn er helemaal klaar voor. Komen allebei uit een slechte relatie hiervoor en de band die ik met mijn vriend heb heb ik nog nooit met mijn ex gehad, waarmee ik uiteindelijk bijna 9 jaar samen mee was. Dus dat vind ik nog lastig maar ga het haar wel vertellen! Fijen dag!
Dag meiden, Ik heb het niemand vertelt. Bij ons wordt al anderhalf jaar met regelmaat gevraagd of ik al zwanger ben. Ik heb zelfs al wel eens babysokjes en speelgoed kado gekregen als grapje. Ik wil dit niet nog meer pushen (inmiddels worden er sowieso zeker een aantal keer per maand opmerkingen over gemaakt), dus ik houd het lekker voor me. Des te groter zal de vreugde en verrassing zijn denk ik maar Mijn vriend is overigens 29. Groetjes!
Hier precies hetzelfde. Alleen gaat het dan om mijn zusje maar haar man is 12 jaar ouder. Ze zijn nu al bijna 2 jaar bezig en het lukt nog steeds niet. Heb haar toevallig vanmorgen gemaild (ze woont in het buitenland) om te vertellen dat we bezig zijn en dat ik de situatie wel moeilijk vindt mocht het bij ons wel snel gaan! Ben wel blij dat ik het verteld heb.
Hallo meiden, Ik wil me ook graag aanmelden heb netjes alle pagina's eerst gelezen. Voor de zwangere meiden van harte Gefeliciteerd!! Voor alle andere meiden succes met het zwanger worden!! Op 1 juni was mijn eerste dag van mijn menstruatie..aan het begin geklust met condoom en verder in mijn cyclus zonder condoom, ik wil graag m'n eerst menstruatie afwachten na het gebruik van de pil +/- 1,5 jaar gebruikt. Op dag 28 had ik helder rood bloed verlies en dacht jippie mijn menstruatie komt netjes op tijd alleen op dag 29 tot vandaag helemaal geen druppel bloed meer te ontdekken dus wat dit was weet ik echt niet, lijkt mij sterk dat je maar 1 dag ongesteld ben dus wacht ik maar gewoon af.. Voor ons word het ons tweede kindje onze dochter is nu 3 jaar en 8 maanden ( zie banner ) Ik ben zelf 27 en mijn man word deze maand 29 Wanneer mijn NOD is ik heb echt geen flauw idee....
Welkom starry! Ben aan het werk, maar zo geen zin meer. Dus ik zit hier even te spieken. Wij hebben het aan onze zusjes, vrienden en moeder verteld. Bij ons ligt het denk ik ook iets anders vanwege alle ziekenhuis bezoeken. Ik voel me al sinds een paar dagen niet echt lekker. Donderdag heel moe. Zaterdag ook moe en bij vlagen misselijk en gisteren en vandaag ook moe en steeds steken in mijn buik gebied. Zal wel door alle spanning komen. Wil niet hopen op iets anders namelijk, dan hou ik mezelf alleen maar voor de gek. Pfffff!
Welkom Starry! Lees ik nou goed dat je afgelopen maand al alleen aan het begin met en later zonder condoom geklust hebt? Want in dat geval zou ik als ik jou was misschien toch een test doen? Misschien was het wel een innestelingsbloeding? En @Mart: herkenbaar dat werk Zullen een lange 12 dagen worden als dat zo blijft! Spannend