In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Eindelijk zekerheid

2. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    pff wat een hitte he!
    Wij zijn naar een buitenzwembad geweest. Eerst in RidderkerK, maar die was al vol en mocht niemand meer bij. Toen door naar Hendrik Ido Ambacht waar gelukkig wel nog plek was Wel even lekker die afkoeling.
    Nu nog even in de tuin gaan genieten.

Morgen ga ik mijn huisarts bellen voor een afspraak. Gewoon even mijn cyclus in kaart nemen ook van voor de pil en kijken wat we er aan gaan doen. Ik had afgelopen week wel menstruatiekrampen maar dus al bijna een week bruin verlies en verder niks.. Dan hoor k wel of ik nog even moet afwachten oid. In ieder geval geeft het mij een fijn gevoel het even te kunnen bespreken.

Ik ben trouwens sinds het weekend ook begonnen met tarwekiemolie tabletten. Schijnen ook goed te zijn voor je cyclus. Zorgt ervoor dat er extra baarmoederslijm wordt aangemaakt en omdat ik dat amper had afgelopen maand, ben ik benieuwd of het meer wordt!

echt super dat je ongesteld bent geworden invuurenvlam! Is het veel? Wel al rood bloed?? Mart jij hebt alleen ngo bruin verlies he? Heb jij wel rood bloed gehad tussendoor?? Ben gewoon erg nieuwsgierig of ik mij zorgen moet maken of meer mensen er last van hebben!

Nou de rest allemaal, fijne zondag nog!

3. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    oh ja invuurenvla ik hem het ook! Kan die pagina ook niet openen!

4. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bernou Was het zo vol joh. Iedereen zocht verkoeling in/aan het water. Op de plas was het ook wel vol, we hebben eigenlijk de hele tijd voor anker gelegen. Net kwam er een hele donkere lucht en het ging regenen. Dus toen zijn we de plas maar afgegaan.

Ik heb eergisteren en gister ook een klein beetje bloed gehad en vandaag alleen maar bruinverlies. Gelukkig iets minder.

Succes morgen bij de HA ben wel benieuwd wat eruit komt.

5. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Iedereen een leuk weekend gehad? Zie veel zwemmen enzo!

@Invuurenvlam: jeeee eindelijk! Ik hoop dat het bij mij niet zo lang duurt hoor, nu een week te laat maar ben al mega ongeduldig hihi.

@ Bernou: hopen dat je HA in ieder geval wat duidelijkheid kan geven, dit is zo verwarrend.

@mart: lekker gezeild? Wel jammer dat je precies nu donkerdere afscheiding hebt nu het eindelijk zomer is, maar in ieder geval gebeurd er dus iets.... Maar wat?

@hier: lekker weekendje er op uit geweest, maar wat is het warm zeg! Nadeel is dat t huis dan ook zo warm is als je thuiskomt. Nu maar afwachten of het nog afkoelt. Verder nog geen ontwikkelingen hier, het velt een beetje alsof mijn lichaam 'uit' staat. Geen buikpijn meer, geen emo buien meer.... Maar dus ook nog niet ongesteld....

6. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hi meiden,

ben een beetje in de war. We hadden net een soort van sex (met de hand en hij deed extra voorzichtig) en daarna had ik op de wc een beetje bloedverlies rood-bruin. Het was niet heel veel maar toch twee-drie keer vegen. Heb wel gelezen dat in de zwangerschap de baarmoeder meer doorbloed is en je daardoor o.a. na de sex wat bloed kan verliezen. Toch ben ik erg geschrokken, want had tot nu toe nog geen bloedverlies. Voel me een beetje verdrietig. :( Mijn vriend zegt, dat ik me geen zorgen moet maken, dat het waarschijnlijk onschuldig is.

Ik ga dinsdag nog naar de VK. Misschien dat ik het daar maar even bespreek. Wel een beetje raar om over de sex te praten :S.

7. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey rozerood, wat vervelend! Kan me voorstellen dat je je even zorgen maakt en in ieder geval fijn om even langs de VK te gaan. Weet je waar je aan toe bent. Maar kan me voorstellen dat het niets bijzonders is hoor! Ik heb gehoord dat je wel vaker een beetje kan bloeden terwijl je zwanger bent.

8. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook contactbloedingen na sex...ik schrik er ook altijd erg van.. maar ik kan me herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik het ook altijd had, maar heb gewoon een gezonde dochter gekregen;) als je verder daarna geen bloed meer verliest en geen kramp hebt zou ik me er niet teveel zorgen over maken. Maar ik ken je gevoel! En wij wachten nu wel even met sex totdat ik volgende week de eerste echo heb gehad :)

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozerood. Kan me voorstellen dat je even schrikt! Maar ook ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken.

@Bernou; ja, mijn ongesteldheid is in volle hevigheid losgebarsten, dus ook al flink bloed. Gelukkig heb ik verder altijd weinig klachten; dat is in ieder geval hetzelfde gebleven :)

@hier; het is ineens superdonker geworden. Ik verwacht dat het hier straks gaat losbarsten! Maar vooralsnog alleen een paar druppels...

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rozerood: ik denk ook niet dat het kwaad kan. Mijn zusje is ook veel bloed verloren. Volgend weekend is ze uitgerekend. Maar voor de zekerheid zou ik het toch wel even met je vk bespreken. Je bent echt niet de enige met dit soort dingetjes. Sterkte en dikke knuf, niet verdrietig zijn!

11. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Invuurenvlam: Fijn dat je nu zekerheid hebt! Ga je deze maand ook temperaturen en/of ovulatietesten gebruiken zodat je beter kan inschatten wanneer je je ei hebt (gehad) en dus ook wanneer je ongi zou moeten worden? Ik heb trouwens die melding ook gehad!

@ Bernou: Kan me voorstellen dat je het even met de huisarts wil bespreken, misschien heeft hij nog wel tips. Tarwekiemolie heb ik inderdaad al vaker voorbij zien komen op internet, hoop voor je dat het werkt!

@ Mart: Wat zit een lijf toch ingewikkeld in elkaar en wat kan het voor een hoop onzekerheid en verwarring zorgen! Zou het bij jou dan toch een ongi zijn?

@ Rozerood: Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Maar volgens mij kan zo'n klein beetje geen kwaad (van wat ik bij anderen op internet heb gelezen), waarschijnlijk gewoon een adertje geraakt. Ik zou het inderdaad even met de VK bespreken, daar hoef je toch niet in details te treden lijkt me alleen dat je wat bloed hebt verloren nadat je sex hebt gehad. Misschien nog even googlen en kijken of anderen hier ook ervaring mee hebben gehad (naast degenen hier al op het forum)?

@ Hier: Vandaag ondanks de hitte toch de badkamer maar een grondige schoonmaakbeurt gegeven. Wel rustig aan gedaan en tussendoor veel waterijsjes gegeten :D Ook ben ik even aan het 'klooien' gegaan met een spiegelreflexcamera (had mn vader nog over) om te kijken hoe die werkt, lijkt me leuk om wat meer te gaan fotograferen! Aan het eind van de middag nog even naar een camping in de buurt geweest voor een verjaardag en daar ook gegeten. Hier is het nog steeds erg warm en droog, gelukkig is het komende week iets koeler (al klaag ik niet dat het nu echt zomer is hoor, maar 36 graden is in NL toch wel erg benauwd). Morgen weer verder in de tuin!

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    dank jullie wel voor het geruststellen. het is gisteravond opgehouden. Geen krampen gelukkig , maar wel n beetje gevoelig.
    vandaag weer beginnen met werken en vl weer weg voor zn werk.wat een domper. heb ook geen energie en zin. mn kop staat er gewoon niet naar.

hoe is het met jullie ?

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Er is weer veel geschreven zeg :) iedereen heeft een lekker warm weekend achter de rug! Gisteren was suikerfeest dus hebben we lekker ontbeten bij mijn schoonmoeder en daarna zijn we naar de Rottemeren gegaan om daar lekker te zitten en te bbq-en rond half 9 zijn we naar huis gegaan. Zaterdag lekker naar de kralingse plassen geweest dus we zijn het hele weekend zowat buiten geweest :)
    Ook is deze week volgens mijn banner mijn vruchtbare dagen dus met dit warme weer ook nog ff klussen :D

14. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Hallo dames!

Gelukkig iets minder warm vandaag, vond het gister niet meer lekker en dochterlief slaapt onzettend slecht, logisch in haar benauwde kamer.

@ invuurenvlam: wat goed, einde,ink ongi! En duidelijkheid! Zou heel goed kunnen dat je een cyclus hebt overgeslagen. Ik hoop op een kortere cyclus nu weer voor je.

@ rozerood: meid, ik kan me die schrik goed voorstellen. Ik heb het vorige zwangerschap ook 1x gehad, heel laat in de zwangerschap maar schrok alsnog een hoedje! Maar,het komt Indd vaker voor, je hoeft je niet ongerust te maken, maar ef contact met de gyn voor je geruststelling is altijd goed!

@ Bernou: succes bij de ha!

@ hier: ik hebberige cyclus getempt, maar ben vorige week flink ziek geweest en dus niet meer goed bijgehouden. Ik ga zo ovutesten in slaan en vandaag gelijk de eerste doen (korte cyclus en wil ei niet missen). Hopelijk niet te laat, maar het is natuurlijk op maar dag 8. En dan hopen opiets lagere temperatuur, het is wel erg warm om te klussen:p

15. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kokos: nee, ik ga (in ieder geval nog) niet tempen of ovulatietesten gebruiken. Ik ga gewoon veel seks hebben en hopen op het beste :) Vooralsnog begin ik wat meer rust te krijgen en ik vind het eerlijk gezegd heerlijk. We zien wel; als het snel raak is, is het heel mooi, als het wat langer duurt ook prima.
    Maar vraag het me over 1 of 2 rondes nog eens, want ik denk dat ik snel een stuk ongeduldiger wordt ;)

16. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @invuurenvlam fijn dat je het zo relaxed ziet. is waarschijnlijk de gezondste instellen, maar niet door iedereen vol te houden.

17. Kokos

Kokos Actief lid

24 jun 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Invuurenvlam: Is natuurlijk voor iedereen verschillend! Mij geeft het juist rust :D Als ik zie dat mn temp een paar dagen iets lager is dan komt mn ei eraan en daarna blijft 'ie 14 dagen hoog en weet ik precies wanneer mn nod is. Heb trouwens wel steeds meer het gevoel dat ik het beter los kan laten en dat het zo nog een paar maanden kan gaan duren. In het begin vooral het gevoel 'nu gaan we ervoor dus het moet ook zo snel mogelijk'. Nu mag het natuurlijk snel raak zijn maar probeer ook voordelen te bedenken mocht het nog wel langer duren (hopelijk niet te lang natuurlijk :)).

@ Kimmy: hopelijk vind je je ei komende dagen! Op zich had je wel een goede timing met ziek zijn zo in je niet vruchtbare dagen! ;)

18. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    oh meiden
    ik zit er even helemaal doorheenen dat terwijl ik pas net een halve dag gewerkt heb. ik wordt zo gek van mijn maag. het is een kunst iets te bedenken wat goed valt en kost zoveel energie. ook nog eens zo warm en ben emotionaal labiel. heb nergens zin in, zelfs niet in dingen die ik normaal leuk vind :(

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @rozerood: wat vervelend dat je er even doorheen zit. Kan het me wel voorstellen hoor. Zwanger, niet goed kunnen eten en dan ook nog die hitte.

Hier: net ook even helemaal stuk. Was er vanuit gegaan dat mijn werk (3 schoonmaaktrajecten) allemaal afgelopen waren afgelopen vrijdag. Nu klopte dat voor 2 van de 3 wel maar voor 1 dus niet. Dus net pissige vrouw aan de lijn gehad van uitzendbureau waar ik wel niet bleef enzo...
    Na het telefoontje helemaal overstuur maar later toch weer even teruggebeld, kreeg nu ander iemand aan de lijn en uitgelegd dat ik van goed vertrouwen was dat alles afgelopen zou zijn, zou namelijk eerst bij dit traject gaan schoonmaken tot en met week 33 en toen werd dat omgewisseld voor die andere 2 en toen kwam toch nog dit er extra bij. Heb dit laatste traject ook niet op papier staan... Al met al weer opgelost net, ben ook gewoon weer welkom vanaf vrijdag (is op maandag en vrijdag). Dus daar ben ik wel blij mee. Toch nog wat geld verdienen. Maar voelde me echt klote omdat het gewoon niks voor mij is, maar ja, wist het ook niet dus eigenlijk valt mij geen schuld te geven in dat opzicht. Hadden ze maar duidelijk moeten zijn op het werk, toch :)

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gezamenlijk blue monday dames???
    Balen ing en rozerood dat jullie er doorheen zitten. Kan het me ook wel goed voorstellen van jullie beiden.
    Ik heb vanmiddag maar vrij genomen. Niet zo veel zij vandaag. Om 2 uur kan ik naar huis. Hoop dat mijn overleg op tijd afgelopen is.

Ing: ga jij ook aankomend weekend testen? Jij hebt toch bijna je nod? Voel je al dingen?

Deel Deze Pagina