In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier een nieuw hoogterecord in mijn temp en helaas een negatest :(

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Kimmy inmiddels begonnen met je ovulatietesten? Welke heb jij gekocht? Nu ik zo in mijn vruchtbare dagen zit ( volgens banner ) denk ik ook elke dag '' zal ik een paar ovulatietesten kopen '' maar tot nu toe niet gekocht ;) hoop dat je gauw je ei vind.

@ Invuurenvlam inderdaad een goede instelling van je '' we zien wel wanneer het raak het :D '' zo denk ik ook een beetje maar ja iedere maand die voorbij gaat worden we toch ongeduldiger. Ben je nu ongie of is het inmiddels voorbij? Ik ga in ieder geval ook niet meer aan de pil.

@ Ing spannend hoor de komende dagen voor jou, hoop dat je zaterdag een positieve test in handen heb.

@ Rozerood weer een mooie echo erbij! Hier in NL krijgen wij niet zo veel echo's alleen rond week 12 en rond week 20..Knap van je dat je het nog niet heb verteld op je werk..ik persoonlijk als ze mij het zo direct vragen zou ik ja zeggen ik kan heel moeilijk liegen en je ziet het meteen aan mij :) zelfs een leugentje om best wil is moeilijk voor mij. Hoe voel je je nu? En hoe gaat het met je maag? Heeft de VK daar nog iets over gezegd?Heel leuk idee om het zo aan je familie te vertellen.

@ Bernou goed zeg dat je langs de HA bent geweest en nu een door verwijzing heb voor de gyn, vandaag maar ff bellen of je eerder ergens anders terecht kan..zelf heb ik de gyn in het Sint Franciscus dokter de Waard hele aardige vouw! Misschien kan je daar ook naar bellen.

@ Mart spannend zeg voor je zusje, is het haar eerste kindje? Jammer dat je ongie nog niet wil door breken en dat je een negatieve test heb. Balen zeg!

@ Hier ga me nu snel aankleden en dochter ook want die gaat naar de peuterspeelzaal toe.

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen dames,

ben al een half uur op maar nog zo duf als een konijn haha. Ook beetje raar geslapen. Zo maar eens een kop koffie ofzo zetten.

Heb het vermoeden dat ongi gewoon gaat komen. Vanmorgen mn temp opgenomen gelijk bij wakker worden, om 6 uur (dan gaat wekker van vl) en die was 36,5 (dus 0,6 graden kouder als gister). Maar ja, je weet het natuurlijk nooit, gewoon afwachten!

Nog plannen voor jullie? Hier niet veel, was opvouwen, boodschappen doen en even aan de knutsel denk ik.

Fijne dag allemaal!

4. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kokos; mijn ongesteldheid is zaterdagavond begonnen en ging meteen goed aan de gang. Zaterdagavond en zondag mijn 'super' tampons echt wel nodig zeg maar. Ik heb ze niet uitgebreid zitten bestuderen, maar heb zeker wel ook rood gezien en niet alleen bruin. Gisterochtend al wat minder en gistermiddag was een normale tampon al teveel en vannacht voor de zekerheid nog een tampon in gehad, maar wat daar op zat was niet noemenswaardig. Dus in totaal zo'n 48 uur maar ongesteld geweest denk ik, voor zover je daar dan van kan spreken :-s Dus; iemand al zoiets tegen gekomen op het forum en iets erover gelezen heeft? Want hier kan ik weer precies niets mee :-s

5. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mart; jammer meid! Jouw lichaam is ook aardig v slag geloof ik hè? Maar kan het ms dat je nog te vroeg bent met testen?

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Invuurenvlam. Dat heb ik ook weleens hoor. Een dag of 2 heftig en dan was het over. Maar soms ook wat langer en dan minder heftig.
    Zonder pil doet je menstruatie wat ie zelf wil.

Ik ben er trouwens goed chago van. Mijn man wilde graag testen, die was nog nieuwsgieriger dan ik.
    Als ik mijn ei rond de 10e heb gehad kan het nog vroeg zijn inderdaad.
    Bij mij kan het echt niet van het ontpillen zijn. Misschien gewoon omdat ik er dan toch te veel mee bezig ben en er ook wat druk op ligt.
    Maar snappen doe ik het niet meer :(

7. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik Mart! Vooral het stukje dat er geen andere verklaring is. Ik kan iig het ontpillen continu de schuld geven. Misschien vh weekend nog een keer testen? Of als je echt zeker positief of negatief wil testen misschien pas volgende week?

Goed te horen dat jij ook wel eens zo kort bent. Alhoewel ik het niet eens echt als heftig zou omschrijven; zoals ik die ene dag nu ongesteld was, zo ben ik dat altijd, alleen dan een dag of 5. Maar goed, ik moet het ermee doen. Het is niet alsof ik mijn lijf ertoe kan dwingen langer te menstrueren :-D maar blijf het vreemd vinden

8. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Bedankt voor de tip Starry, maar ik kan 3 sept in het Ikazia terecht! Jippie!! Eerder lukte niet ivm werken.
    Invuurenvlam welkom bij de club van de rare menstruaties! Om er gek van te worden he? Trouwens mijn huisarts zei dat ze niet zo geloofd in ontpillen, de een is gelijk zwanger terwijl zij nog aan de pil is en hem een keer vergeet, en bij de ander duurt het weer veel langer.
    Jammer Mart van je nega test! Ik heb sinds gister ook weer gevoelige borsten..pfff je let op elk signaaltje.

Werkse allemaal!

9. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bernou; dat snap ik niet helemaal. Volgens mij worden er 2 definities v ontpillen gehanteerd; de een gaat over niet zwanger kunnen worden voordat je ontpilt zou zijn; dat is denk ik jouw ha dan en dat geloof ik ook niet. Maar ontpillen in de vorm v dat je lichaam er aan moet wennen en dat het even kan duren voordat het aan de slag gaat en de daarmee gepaarde kwaaltjes wel; volgens mij ondervinden we die bijna allemaal! Ik merk in ieder geval verschil en hoop dat het ontpillen is, want dat zou inhouden dat de kwaaltjes ook weer verdwijnen zonder de pil weer te hoeven slikken ;)

Fijn dat je eerder terecht kan!

10. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Mart en Lizz snoepjes zijn wel een goed idee, zal eens kijken wat ik vind. We moeten namelijk nog van DE naar NL rijden...dus idd niet bederfelijk zijn haha. Misschien maak ik nog een kaart met een ooievaar erop en de tekst "Op 12 Juli begon nieuw leven"....Mijn moeder was namelijk op 12 Juli jarig haha.

@Mart wat raar die nega test bij een hoge temperatuur en je klachtjes...nog even afwachten misschien, wie weet...?

@Starry: Ik kan ook heeel slecht liegen, maar op de een of andere manier lukte het wel (nou ja misschien heeft ze toch wel een verdacht). Mijn basin zei het ook zo spontaan en snel, dat ik er van overdonderd was. Ik moet de VK vandaag nog afzeggen en de afspraak verschuiven. WIl nu niet speciaal 25 min naar de stadt rijden als ik ben ziekgeschreven. Zou ook raar zijn als iemand van mijn werk me dan ziet. Heeft ook geen haast bij VK.
    Hoop dat je succesvolle vruchtbare dagen had!!! nu afwachten wat er gaat gebeuren!

@Ing ben benieuwd of de temperatuur weer gelijk heeft.

@Invuurenvlam : het is best kort, maar wel krachtig geweest. Misschien heb je wel een kortere ongi zo zonder pil. Heb er geen ervaring mee, dus kan je niet zeggen of dit normaal kan zijn of niet.

@Bernou fijn dat je 3 Sept nu een afspraak hebt. Dat is nog wel te overzien toch. Hoop dat je daar meer antwoorden en zekerheid krijgt.

ja nu even proberen wat te ontbijten

11. Shan26

Shan26 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Daar was ik weer.. IK HEB VAKANTIE.. DRIE WEKEN

Eindelijk... dat moest er even uit! We waren er hard aan toe!
    En.. eindelijk na vorige week, voel ik me stukken beter!
    Nog wel vlagen van misselijkheid, maar geen hele dagen meer, en kan weer wat eten. Ik kan wel huilen van blijdschap.

Morgen naar de vk , als het goed is geen echo, maar wel het hartje horen. De zenuwen zijn er al weer! Hoop dat alles nog goed is :)

Maandag een echo voor de geslachtsbepaling. Ik kan haast niet meer wachten.

Hoe gaat het met jullie??
    Mart.. nog steeds geen ongi? In vuur en vlam, kort maar krachtig , dat kan hoor. Rozerood, gelukkig kon je bij de vk terecht en heeft ze jou gerustgesteld.

Gaan er nog mensen testen van het weekend?

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Shan: lekker hoor vakantie. Geniet ervan!
    Spannend, hartje horen! En geslachtbepaling, leuk :) Ik wil het ook graag weten als het zo ver is. VL eigenlijk niet maar lijkt me zo leuk, kun je gericht gaan winkelen.

Ik ga als het mee zit zaterdag testen! Denk alleen niet dat het raak is. Temp is aan het zakken, helaas!

13. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shan: fijn vakantie en leuke vooruitzichten. Gaan jullie nog weg?
    Ik test zaterdag nog een keer. Gaan we samen testen ing! Ik heb trouwens nog steeds bruinverlies. Zou dit dan mijn ongie zijn? Alleen die hoge temp kan ik dan niet verklaren.

14. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Shan oh heerlijk vakantie, nu kun je er dan ook lekker van genieten (en van je zwangerschap). Spannend wat het wordt: een jongen of een meisje!. Lijkt me ook erg leuk om het te weten...en dan shoppen :)

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Mart: samen testen, goed idee! Denk alleen niet dat het raak is. Had/heb wel kleine kwaaltjes, allleen met temp begint flink te dalen, is alweer onder de 37 (36,5 vanmorgen om 6 uur).

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Volgens de calculator heb ik vandaag mijn eisprong :) let op of ik wat voel maar eigenlijk voel ik (nog) niets..heb toch ovulatie testen net gekocht, en dit is het resultaat...vanavond na het eten doe ik er nog één om te kijken of er verschil is, maar wat denken jullie?

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Bernou fijn dat je eerder terecht kan bij het Ikazia! Zo zie je maar als je wat rond belt er altijd wel één is waar je eerder mag langs komen.

@ Shan heb je al een voor gevoel wat het gaat worden? Plaats je de echo wel hier ;) kunnen wij ook zien hoe het eruit ziet :D

@ Mart volgens mij heeft bruin verlies verschillende redenen, 1: Bloed van je vorige menstruatie,oud bloed dus 2: aankondiging van je nieuwe menstruatie 3: tussen tijdse bloeding 4: innesteling.
    Of misschien kun je gewoon je HA bellen en het gewoon even telefonisch bespreken.

@ Rozerood willen jullie ook zo'n echo laten doen van geslachtsbepaling?

Hier vanochtend een aardige wasmand weg gestreken en ga nu ff de was uit de wasmachine halen en die ophangen en dan kom ik hier weer ff buurten :)

18. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk dat jij en je man aan de bak mogen! Veel plezier en goed raak schieten ;)

19. Shan26

Shan26 Niet meer actief

@Mart.. We willen wel op vakantie, eind volgende week.
    Of een stedentrip doen. Of iets via vakantieveilingen. Echt de warmte opzoeken is ook niet alles nu. Ik merk dat ik er slecht tegenkan om volop in de zon te zitten. Dus ff kijken wat er volgende week aangeboden wordt

@Starry.. Ik ga zeker de echo plaatsen volgende week!
    Ik heb zelf nog geen idee, of voorgevoel wat het zou worden!
    Ik laat me helemaal verrassen! Ben heel erg benieuwd!

Mart en Ing hoop toch dat jullie zat posi testen!!

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Starry die is echt wel positief! Je ei komt er aan!! dus klussen :) Lukt dat met zo'n kleine meid in huis?

ik hoop dat de gyn, bij de echo gewoon kan zien wat het wordt. Tot nu toe heb ik nog geen speciale echo gepland. Weet niet hoe dat hier gaat. Zal ik tegen die tijd wel eens vragen...Nu eerst even de 12 weken halen!

Deel Deze Pagina