In juni gestopt met pil!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem89, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wij zijn al FB-vriendjes ;)

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Augustus

11: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde
    13: lizz83, 29 jaar, 1e kindje, 0e ronde
    17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    17: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    20: LF84, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    24: Mart, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    25: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde

September

1: 1986cindy, 26 jaar 2e kindje , 2e ronde
    3: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    4: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde
    4: Djoon, 23 jaar, 1e kindje, ? ronde
    7: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde
    12: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde
    16: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde
    18: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde

:) ZWANGER :)

Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013)
    Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013)
    Rozerood, 30 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013)
    Missy78, 34 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)
    Ingie1983, 29 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)

3. djoon

djoon Niet meer actief

Ja hhaha was ook voor astrid bedoelt;) hihi:)

Leuk hoor ff al die foto's bekijken:)

4. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @Kimmy
    ja ik voelde heel duidelijk mijn ei was een stekende gevoel Lings zeker zo'n 15/20 cm onder mijn navel.. heb zo iets nooit gevoelt en mijn slijm werd ook anders en meer.

Voor de meiden die mijn fb willen stuur me maar berichtje dan stuur ik jullie mijn fb.
    En een fb groep lijkt me leuk! wie maakt hem aan?

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik maak hem wel aan zo :)

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ facebook: Ik ben inmiddels bij Bernou te vinden in haar vriendjes lijst :)
    Herkenningspunten: Blond haar, zwarte trui, Stonehenge foto met een soort telefoon, eerste letters van mijn naam. Kan bijna niet missen.
    Zoeken jullie mij dan weer op?

Heb besloten eind van de week de gyn te bellen om het te bespreken en de ingreep in te laten plannen. Eerst nog even ongi of zwtest afwachten. Ik weet dat ik een voorstadium heb van BMH kanker. Ik had de hoop dat het vanzelf ging genezen of het weggehaald kon worden na een bevaling. Na die contactbloeding en die tussentijdse bloeding is die hoop weg en heb ik alleen maar het gevoel dat het erger wordt, want hiervoor had ik geen symptomen. Dat maakt me erg onzeker en daar heb ik echt last van. Dat gaat nu echt zwaarder wegen dan de eventuele risico's bij en als gevolg van de ingreep. Daarnaast als het echt erger wordt, dan moeten ze een groter gebied weghalen. Dus dan maar een paar maanden wachten met kindjes proberen te maken. Zijn we net helemaal om en beginnen we naar kindjes te verlangen is het misschien toch beter om het uit te stellen. Pfffff wat een jojo gevoel heb ik toch!

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik heb inmiddels een groep aangemaakt!

8. djoon

djoon Niet meer actief

@mart,

Pff heftig zeg:( hoop voor
    Je dat je gwn zwanger ben:)

9. djoon

djoon Niet meer actief

@ing,

Kan dan niemand zien dat je daar lid van ben geworden!
    Vrees daar beetje voor dat niet iemand kan zien! Dat ik daar zit;)
    Haha ben nog niet zo gewent met fb! En echt niemand mag weten dat ik zwanger probeer te worden:)

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Volgens mij Hoor je dat niet te zien als het een club is waar je niet zomaar lid van mag worden:)

11. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Mart jeetje meid. Dus je denkt dat de laatste twee bloedingen tussentijdse bloedingen waren en je cyclus door de war is? Helaas zag ik op je link ook geen info over BMH. Wat een vreselijk dilemma en grote zorgen natuurlijk. Ik denk inderdaad dat het goed is als je snel een afspraak maakt met de gyn en het er met hem nog eens goed over gaat hebben en na laat kijken hoe het er nu uit ziet. Wat zijn de risiko's van het zwanger worden na een operatie? Als je zwanger bent en het wordt erger, is dat voor de zwangerschap misschien ook schadelijk, of niet? Alles maar eens bespreken met de gyn. Ik leef met je mee... Kan me heel goed voorstellen dat het jullie verdrietig maakt als je de kinderwens nog moet uitstellen, maar je gezondheid is ook heel belangrijk! Hoop dat er snel duidelijkheid komt. Dikke knuffel!

Ik moet er nog even over nadenken of ik mee op FB wil. Wat willen jullie daar dan bespreken? want dan kan iedereen alles lezen :S. Vind het ergens ook wel fijn zo anoniem...wie weet sluit ik me later nog aan. Niet persoonlijk nemen hoor!

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Heb de groep de naam gegeven: zomer 2012. Het is besloten en mensen buiten de groep om kunnen de berichten niet lezen!

13. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    @ fb: ING, bedankt voor het aanmaken van de groep! Kan niemand zien dat je lid wordt of bij die groep zit? Hihi wil het namelijk echt geheim houden :D net als djoon :)

@ Mart: kan me voorstellen dat je er over in zit, goed dat je de gyn gaat bellen, ik duim voor je dat het meevalt!!

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ik kan de groep niet vinden er zijn meerdere groepen met zomer 2012!

15. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Dag dames,

Kleine update: pco ontdekt ga vanaf halverwege september aan de clomid(hormoonpreparaat) :(

Hoop dat het snel raak mag zijn!

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is de hele link: Tussentijds vaginaal bloedverlies

Na die contactbloeding (bloeding tijdens de seks) heb ik de gyn nog gesproken. Hij zei dat dit bij het ziektebeeld hoort. Als het vaker voorkwam moest ik bellen, ik kon het nu nog even aankijken. Maar die tussentijdse bloedingen horen dus ook bij het ziektebeeld.

Welke beslissing ik ook neem, het zal altijd een risico zijn. Ze kunnen het tot 3 a 4 maanden zwangerschap nog weghalen, dan heeft het nog even hersteltijd, voordat het kindje komt. Later halen ze alleen weg als het erg actief/agressief wordt.

De risico's als je daarna zwanger wordt zijn vroeggeboorten. En als er verklevingen oid optreden kan het dat alles dicht komt te zitten e.d. Ook kan het zijn dat je door het litteken weefsel moeilijker zwanger wordt. Speelt heel erg mee dat ik het mezelf nooit zou vergeven als door zo'n ingreep iets mis gaat. Maar ja mijn eigen gezondheid is ook belangrijk. Want wat als het heel erg actief wordt. Dan heb ik niet meer een voorstadium maar wellicht echt de vervelende vorm. Dat wil ik uiteraard ook niet. Omdat ik 'last' krijg heb ik het gevoel dat het de verkeerde kant op gaat. En dan kies ik er toch liever voor om het weg te laten halen.

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owh balen Bloem!
    Zorgt Clomid ervoor dat je cyclus weer op gang komt?

18. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @jeetje bloem Wist niet dat je naar de gyn ging? hoe ben je er op gekomen? Wel fijn dat je het nu weet en je clomid krijgt. Hoop dat het snel werkt!

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zo, dat is wel heftig zeg. Weet even niet hoe er op te reageren. Hoop heel erg dat het bij 1000% mee zit!

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @ Mart ik kan je begrijpen. Er lijkt geen goede beslissing te zijn...Maar ik geloof dat je al besloten hebt dat je het nu dus al wil laten weghalen? Iig wel belangrijk dat het niet agressief wordt, want dan ben je nog verder van huis. Sterkte meid! Ga op je gevoel af!

Deel Deze Pagina