He wat vervelend.. maar eigen gezondheid heb je nodig om uit eindelijk voor je kindje te kunnen zorgen dus is zeker belangrijk.
he Mart wat vervelend! Maar is er nooit iets bij je weggehaald? Mijn zus heeft op pap3 gehad en daar zijn de verkeerde cellen weggehaald. Paar keer nacontrole gehad maar verder weinig last van gehad. Een grote operatie is het volgens mij niet hoor. Of heb jij iets anders dan? Het is goed om eerst je lichaam te herstellen en dan te beginnen aan kids, al is het heel moeilijk omdat je nu de keuze had gemaakt dat jullie een gezin wilde stichten. In ieder geval raad ik je aan ook naar d gyn te gaan en gewoon je verhaal te doen. In overleg kan je dan vast de juiste keuze maken! Bloem wat rot voor je! Hoe ben je erachter gekomen?? Fijn dat je zo snel geholpen kan worden en nu aan de clomid kan! Dit zorgt toch voor een rijpe eicel? Leuk allemaal op facebook! Weten we welk gezicht achter welke naam schuil gaat
Goh Mart, maar je weet dat niet zeker toch ? Je kunt jezelf heel erg zorgen maken door te googlen! Ik hoop idd ook dat het 100 % meevalt! Voor degene met fb.. Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer Dit is mijn link... Ik zie vanzelf wel wie mij toevoegt @ Bernou.. ook een goed idee! Misschien t laatste weekje een paar dagen naar een van de eilanden en lekker uitwaaien en lekker genieten. Ga er toch eens op zoeken.
@shan ik weet heel zeker dat ik cin2 heb. Sta niet voor niets onder controle. Op 31 mei zou ik de ingreep hebben om het weg te halen. Dat voelde niet goed en heb ik toen in overleg met de gyn niet gedaan. Ivm het bloed, zowel de contactbloeding als dit bruin/zwarte verlies, voelt het niet goed om te laten zitten. Voor mijn gevoel hersteld het niet. Dus dan kan ik het maar beter toch snel laten weghalen. Gaat het trouwens al beter met je misselijkheid? @bernou pap stadium ben ik dus al voorbij. Met cin geven ze exacter aan welke afwijking het is en variant 2 en 3 zijn dus niet goed.
Jeetje zeg Mart.. Kan dat als het daarna weg is gehaald ook je zwangerschap beinvloeden? ja, t gaat gelukkig wat beter! Wel met vlagen nog, maar kan gelukkig weer wat eten wat ik wil en weer wat dingen ondernemen!
@ Mart: Ik denk dat het een goede stap is om (mocht je niet zwanger testen) naar de gyn. te gaan en het te overleggen. Ik ben het met de andere meiden eens dat je eigen gezondheid voor gaat dus als je zelf er al niet zo'n goed gevoel bij hebt zou ik het weg laten halen, ook al gaat het dan langer duren voordat je zwanger kan worden. Hopelijk valt het allemaal mee! Mijn zusje heeft ook cellen laten weghalen en die hoefde maar een maand te wachten om weer verder te mogen klussen. @ Shan: Vind je het niet erg dat iedereen je link naar FB nu kan zien? Je bent natuurlijk al zwanger, maar toch @ Bloem: Hoop voor je dat de chlomid helpt en dat je snel zwanger mag zijn! @ FB: Zit een beetje hetzelfde als Rozerood, wel of niet meedoen, ik ga er ook nog even over nadenken, is ook zeker niet persoonlijk hoor! Heb al wel even gekeken of ik de groep kon vinden, maar die staat er niet tussen?
Goede morgen meiden. Helaas heb net een test gegaan hartstikke negatief.. Dus afwachten op mijn ongi. Vanavond lekker eten bij mn tante. En wat zijn jullie plane deze dag?
Goedemorgen meiden, De ongi is echt doorgezet, dus 18 september echt de nieuwe NOD. Helaas pindakaas! Vandaag de dag eens goed begonnen met een kop zwarte koffie en een extra grote smoothy van magere yoghurt, sinaasappel en banaan! de groep is: zomer 2012 en heeft een klein bruin beertje als logo. Verder weinig te melden op het moment. Kan wel weer merken dat ik overdag niet hoef te werken, ben gelijk weer rusteloos...
Hallo meiden, Hier een goed begin van de dag, net gebeld door een mogelijke toekomstige werkgever ik had vorige week een sollicitatie gedaan bij een bruidswinkel voor kantoor assistent en morgen mag ik op gesprek komen Duimen jullie voor mij dat dit wat word? Hou jullie op de hoogte..moet er morgen om 12:30 zijn oh wat ben ik benieuwd!! Hoop dat ik door de zenuwen niet dicht klap want daar heb ik nog wel eens last van. Net nog een ovulatie test gedaan en deze is nog steeds positief gisteren avond wel aan de klus geweest met manlief. Dochter is nu naar de peuterspeelzaal dus heb ik ff het huis voor mij alleen een paar uurtjes. @ Ing49824 Balen van je ongie meid maar je heb wel een nette cyclus van 28 dagen gehad! Hopelijk is het deze rond raak voor je. @ Bernou je ovulatie test gaat inderdaad richting de positieve kant, nog ff door testen tot de knaller! Heb je nog lekker gegeten bij Nazar? Is een turks restaurant toch? Hoor daar altijd hele positieve verhalen over. @ Mart jeetje wat een vervelende situatie, ik hoop voor je dat je als nog positief test hoor en dat het gewoon een innesteling was, ik duim voor je. @Bloem89 ik ben niet bekend met PCO wat is dat? misschien een domme vraag hoor maar ben gewoon benieuwd. @ XDoo balen van je ongie meid al een nieuwe NOD datum? Ik heb al een aantal meiden toegevoegd op FB vind het wel leuk om alle gezichten te zien maar het is nog ff uit zoeken wie wie is
@Kokos... Nee... ze zullen me toch eerst moeten uitnodigen.. Zo heel veel prive staat er niet op , behalve wat foto,s
@Starry: spannend een sollicitatiegesprek. Heel veel succes. Duim voor je! Het is inderdaad wel fijn dat mn cyclus nu op regel is met 28 dagen! Flink aan de klus deze maand en dan hopelijk in september geluk, volgens de pendels moet het goedkomen haha.
Augustus 11: Bernou, 28 jaar 1e kindje, 2e ronde 13: lizz83, 29 jaar, 1e kindje, 0e ronde 17: LunaKirsten, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde 17: Bloem89: 23 jaar, 1e kindje, 2e ronde 20: LF84, 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde 25: Xdoo, 19 jaar, 1e kindje, 2e ronde September 1: 1986cindy, 26 jaar 2e kindje , 2e ronde 3: NienT, 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde 4: Starry, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde 4: Djoon, 23 jaar, 1e kindje, ? ronde 7: Kimmy, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde 12: Kokos, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde 16: Invuurenvlam, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde 18: Ing49824, 27 jaar, 1e kindje, 3e ronde 19: Mart, 29 jaar, 1e kindje, even geen ronde ZWANGER Shan, 26 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (10-02-2013) Nicky Lohs, ? jaar, 4e kindje, ZWANGER! (04-03-2013) Rozerood, 30 jaar, 1e kindje, ZWANGER! (04-04-2013) Missy78, 34 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013) Ingie1983, 29 jaar, 2e kindje, ZWANGER! (11-04-2013)
Nou ik heb de lijst aangepast. Zoveel prut net onder de douche en temp gedaald. Dus ik ben ongi. Ook staat er even geen ronde. Heb net het ziekenhuis gebeld en eind van de middag belt de gyn me terug. Moet even met hem afstemmen of ik eerst nog onderzoek krijg (colposcopie) of dat ze gelijk de ingreep (lysexcisie) gaan doen. Voorlopig houden wij dus pauze. Twijfel nog even of we intussen tijd weer met condoom gaan vrijen of niet. @starry: spannend! Heel veel succes morgen! @xdoo: balen van je test! Laat die ongi dan maar snel komen, ben je daar in ieder geval vanaf
Mart: goed van je dat je de stap genomen hebt. Maar het blijft natuurlijk gewoon ****! Heel veel sterkte en succes, knuff
Hoi meiden Erg leuk om al die gezichten te zien, en welke mannen erbij horen! Mijn collega belde net, die wilde een dienst voor volgende week ruilen, nu kan ik wel dinsdag al naar de gyn! Dus gelijk ziekenhuis gebeld en de afspraak was nog open jippie! Dus nu vlg week dinsdag al langs Zonet weer ovulatietest gedaan en volgens mij is hij positief! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/64555-albums10501-picture63835.html Mart, wat rot zeg die onzekerheid he en de keuzes die moet gaan maken. Cin ken ik niet, maar als het een stapje verder dan pap3 is moet je echt wel voorzichtig zijn. Waarom heb je er eerst voor gekozen om de operatie niet te doen? Ik denk dat als ik wist dat ik cellen heb die zich kunnen uitmonden tot baarmoederhalskanker is het gelijk eruit zou willen hebben. Of was het niet zeker dat het zover zou gaan? Puur om het even een beeld in mijn hoofd te geven hoor. Cin ken ik namelijk niet en ook de ernst ervan niet. Starry, ik ben dus Astrid, wilde toen een andere naam en Bernou vond ik een mooie naam Nazar is inderdaad lekker, maar het was wel erg rustig hoor, alleen maar mensen van de groupon. Ws komt di t door al die goedkope tenten tegenwoordig zoals happy italy of very important pizza. Jammer Doo van je test! Maar wie weet nog, zolang je niet ongesteld bent..; -)
@ Bernou nu is je ovulatie test wel duidelijk positief. Ik heb er zelf ook vanochtend nog één gedaan en deze is nog iets donkerde dan gisteren..klopt dan weer niet bij mijn banner maar ach we zien het wel De bovenste is van gisteren en de onderste van vandaag..
@Bernou: ook jij mag aan de bak! Fijn dat je snel terecht kunt. Ik hoop ook dat ik snel terecht kan. Maar ik mag sowieso niet bloeden bij de onderzoeken, dus ik moet sowieso nog een week wachten. Ik ben geen voorstander van snijden in een 'gezond' lichaam. Snijden brengt altijd risico's met zich mee. Ik wil achteraf niet het gevoel hebben dat als een kinderwens hierdoor niet lukt dat ik er niet goed over nagedacht hebt. Dat weegt heel zwaar voor mij. Daarom de keuze om eerder aan kids te beginnen dan gepland en de onrustige cellen er daarna uit te laten halen uiteraard alles onder regelmatige controle. Dus snel zwanger worden zou fijn zijn en ook als het stabiel bleef of hersteld. Alleen door die lange menstruatie, contactbloeding en het tussentijdse verlies is mijn hoop op herstel en stabiliteit weg. En als het erger wordt kan het op meer plekken komen te zitten. Dan wordt het dus nog meer snijden. Ik ben er vroeg bij dus de kans dat dit daadwerkelijk kanker wordt is heel klein, circa 5%, maar die kans is er wel. Vandaar dus nu toch maar de keuze om het weg te laten halen. Maar ik ben dus drager van het HPV-virus, dus het kan ook zo maar weer terugkomen. You will never know. Dit is het trouwens: Dysplasie is de medische term voor abnormale cellen op de baarmoederhals, veroorzaakt door het HPV-virus. Als de abnormaliteiten mild en gering in aantal zijn, verdwijnen ze meestal zonder behandeling. Sommige gevallen van gematigde dysplasie, en de meeste gevallen van ernstige dysplasie gaan echter niet vanzelf weg. In dit stadium worden de cellen beschouwd als 'pre-kankercellen'. Met andere woorden: als ze niet worden opgespoord en behandeld kunnen ze zich ontwikkelen tot baarmoederhalskanker. Matige dysplasie, of 'CIN 2'. Ongeveer twee derde van de cellen in de baarmoederhals zijn abnormaal.
@ Starry Succes bij je sollicitatie!!! Probeer gewoon jezelf te blijven! @ Starry en BErnou: aan het klussen geslagen!! Veel succes. Wie weet Bernou ben je dan dalijk al zwanger en hoef je geen onderzoek meer haha. Maar toch wel fijn dat je dinsdag naar de gyn kan. @Mart ongi dus nu! Hopen dat het dit keer niet zo lang duurt. De test kan je je dus sparen... helaas. Ik had net een heel klein beetje donkerbruin slijm. Zou dit nog oud bloed van Zondag (na sex) of Maandag na inwendige onderzoek kunnen zijn? Het lijkt nu weer gestopt. Vind het wel vervelend, want de gyn had gezegd dat als het weer is ik moet bellen. Wil eigenlijk niet perse nog langer thuis zitten (dan moet ik het bijna wel op mijn werk vertellen) en weer een inwendig onderzoek lijkt me ook niet goed als het nu zo gevoelig is. Heb gelijk weer een humeur domper... ga er maar vanuit dat het niets ergs is. Hoop erg dat alles goed blijft gaan, vooral nu ik het dit weekend mijn familie wil vertellen.
Nav de positieve ovutest heb ik een nieuwe datum bedacht, NOD 7 sept! Ga zo werken, tot 22u, vriend moet vanavond tennissen, hopelijk daarna nog energie voor een snelle "wip" haha!