Wow! Wat hebben jullie veel afgekletst! En ik heb duidelijk weer geen mailtjes ervan gekregen Een poging tot reageren: @Ing49 enz: jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel keurig 28 dagen; jaloers Ondanks dat ik er totaal niet in geloof, ga ik met je meeduimen dat de pendels kloppen, want ik heb er ook 2 voor september @Mart: pfff wat een ellende! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en denk dat je de juiste keuze maakt. Luitseren naar je lichaam is het belangrijkste wat je kan doen. Misschien duurt het dan een stuk langer voordat je zwanger wordt, maar met kanker ben je natuurlijk nog verder van huis. Hopelijk is het snel achter de rug! Ik kan natuurlijk niet voor jou praten, maar ik denk dat ik geen extra risico's zou willen nemen of me zorgen zou moeten maken maken over een kindje als je zo'n operatie moet ondergaan (moet je echt onder narcose ed?), dus ik zou (als de operatie niet pas over een jaar kan) denk ik op de condooms over gaan. Benieuwd wat jij uiteindelijk besluit. Sterkte en knuffel! @Starry en Bernou: veel plezier! @djoon; ik herken het moe zijn na het stoppen met de pil inderdaad ook; heel irritant! Een week lang op tijd naar bed en zorgen dat je in het ritme blijft doet wonderen @kokos; Ja heb inmiddels bij meer mensen gelezen dat ze soms maar 2 dagen ongesteld zijn. Vind het maar raar, maar vooral ook omdat mijn eerste ongesteldheid na mijn onttrekkingsbloeding wel 'gewoon' een dag of 5 duurde. Gisterenmiddag is het trouwens toch weer wat meer geworden en heb ik voor de zekerheid maar weer een tampon in gedaan. Dat was gisteravond en vannacht nodig en nu lijkt het weer nergens op. Hele bijzondere menstruatie dit, maar ben er wel van overtuigd dat het niet met iets anders (zwangerschap, innesteling oid) te verwarren is. @lizz: jij hebt ook een lange cyclus te pakken zo te zien! Hoeveel dagen zit je nu? en hoe vaak heb je al getest? @bloem: Dat hebben ze snel ontdekt! ik dacht dat ze dat altijd pas na een maand of 6 gingen bekijken... Hoe onderzoeken ze dat? Ik neem aan dat je naar de ha bent gegaan ivm een cyclus v 45 dagen? Wel vervelend; hopelijk komt je eisprong snel op gang! @Starry: spannend! Succes, ik ga voor je duimen! Naar aanleiding van Marts opmerking bij de lijst over 2e ronde weinig kindjes tot nu toe: misschien leuk om in de zwangerenlijst bij te zetten in welke ronde iedereen zwanger is geworden? Ik weet het alleen van rozerood, maar dat was dan ook erg opvallend Over facebook: @Shan: er staat misschien niet veel op je FB, maar het gaat er denk ik meer over dat anderen (buiten de mensen die meekletsen in dit topic) ook kunnen zien dat jij dat dus bent. @iedereen: Daarnaast staat Bernou's echte naam hier inmiddels al een een paar keer vermeld, dus ook zij is via jouw pagina (vriendenlijst) te achterhalen. Tegelijkertijd Mart (want die verwijst naar de vriendenlijst van Bernou) en XDoo (want is te herkennen aan de foto die ze hier eerder van zichzelf heeft geplaatst en heeft dezelfde nickname in haar facebook-adres. Ook Ing is te vinden. (tenminste, er staat iemand met dezelfde beginletters in bijna al van de overige meiden hun vriendenlijst, dus ik ga ervan uit dat jij het bent. Ik heb jullie inmiddels dus allemaal gezien (wel heel leuk! ) en dat is tegelijkertijd de reden dat ik mezelf nog even afzijdig houdt. Ik heb sowieso al teveel informatie van mezelf gegeven hier, dus als iemand die ik ken toevallig al mijn berichten op dit forum leest weet die persoon ook dat ik het ben. Helaas kan je de berichten maar een bepaalde tijd wijzigen (wijzig dus je informatie als je dat niet wilt). @Starry; hetzelfde geldt overigens voor jou; ik heb je niet gevonden, simpelweg omdat ik geen zin heb om alle fotos af te gaan, maar als je fotos van je dochter voor iedereen zichtbaar op fb hebt, zul jij ook te herkennen zijn. Met betrekking tot dit stuk bericht: als Shan, Mart, Bernou, Ing, Starry en Xdoo even willen laten weten dat ze dit bericht gelezen hebben, dan zal ik dit bericht weer aanpassen, zodat deze 1+1=2 in ieder geval weer verdwijnt Nav een opmerking van mart: is het trouwens een idee om in de lijst de ronde waarin iemand zwanger is geworden ook te vermelden? Is wel leuk om straks te zien, toch?
Ik begrijp wat je bedoelt Invuurenvlam. Persoonlijk heb ik er niet veel moeite mee dat iemand mij eventueel zou herkennen. Mensen weten toch wel dat wij bezig zijn, maar kan me voorstellen dat een ander het een minder fijn idee vindt De ronde waarin je zwanger werd vermelden, is wel een goed idee. Ben voor! Pendel: geloof er zelf ook niet in hoor, maar vind het altijd wel grappig zoiets.
Hihi, nee dan is het prima inderdaad. Maar aangezien hier meiden zijn die zo duidelijk aangeven het niet te willen... Ik wil ook niet dat 'men' het weet hoor; inclusief familie
@Starry; uiteindelijk kostte het me trouwens helemaal geen moeite om jou ook te vinden en was je dochter idd de bevestiging. @Djoon: jou kan ik uiteraard niet met 100% zekerheid vaststellen, maar ik heb wel een vermoeden en omdat ik heeeeeel nieuwsgierig ben: ben jij E.v.D.? @Kimmy: zelfde verhaal; ook jou kan ik niet zeker weten maar ik vermoed dat jij K.v.I. bent? Nu zal ik ophouden. Wel leuk om de fotos een keer gezien te hebben :-D Tot nu toe wist ik alleen Mart ivm een mailwisseling omtrent een sollicitatie. En als ik een manier zou weten om mezelf echt alleen voor jullie kenbaar te maken zou ik het wel even laten weten, maar vooralsnog heb ik die niet
Oh oh.... ik zie nu dat ik volgens mij mijn bericht van anderhalf uur terug al niet meer kan wijzigen: zou de 'wijzig' periode echt maar zo kort zijn?! Dat zou betekenen dat jullie allemaal je berichten niet meer kunnen aanpassen... dat zal toch niet?
Volgens mij klopt dat echt Invuurenvlam. Meeste forums hebben een tijdslimiet op het wijzigen. Heb ook wel eens op een forum gezeten waar de wijzingingstijd maar 15 minuten was.
Oh, dat is naar. Dan vrees ik dat - als mensen hier onherkenbaar willen blijven - Shan haar bericht met de link naar haar FB moet laten verwijderen (moet volgens mij via een van de beheerders van dit forum). En bij deze dan mijn excuses voor het 1+1=2 bericht, want ondanks dat jullie de informatie er zelf op hebben gezet, heb ik -weliswaar met de beste bedoelingen- het door de informatie bij elkaar te zetten nu wel heel makkelijk gemaakt om jullie te achterhalen: SORRY!
Hi meiden, Ik heb jullie allemaal, dank aanwijzingen van Invuurenvlam ook kunnn opsporen behalve Djoon en starry. Die vond ik niet. Ik doe het voorstel dat we een prive clubje hier op ZP kunnen openen. Daar kan niemand ander inkijken behalve als je lid bent. Misschien dat het daar ook mogelijk is foto's te plaatsen.
Stelletje detectives Ik vind jouw idee goed rozerood!! Dan zitten we toch wat meer afgezonderd. Ik ben trouwens niet meer lid van de fbgroep. Wil niemand persoonlijk aanvallen maar ik was in de veronderstelling dat het voor de deelnemers aan dit topic was. Maar er zitten heel veel andere dames bij. Dan vind ik het te openbaar worden. Dat jullie weten wie ik ben vind ik niet erg, maar verder liever niet. Dus vandaar dat ik uit die groep gestapt ben.
Ik vroeg me inderdaad al af waar je was. Denk dat het mss achteraf ook een beetje dubbel is, en het forum en een FB-groep. Denk dat via het forum dan mss handiger is.
Begin september kan de ingreep bij een andere gyn en anders begin oktober bij mijn eigen gyn. De assistente overlegt nog even of hij me echt niet voor zijn vakantie kan doen. Alleen dan mag ik niet ongesteld zijn. Vrijdag hoor ik wanneer het wordt.
@mart zou fijn zijn als je eigen jonge, knappe, getallenteerde gyn het kan doen nog voor zijn vakantie. Laat maar even weten wanneer de datum vast staat.
Haha nee dat ben ik niet En ik wil idd echt nog dat niemand het weet! Want we zijn nog zo pril bezig! Alleen me aller beste vrIendin weet het (mja die weet alles) en Me vriend! Verder niemand dus wil dat graag zo houden
Hey meiden! Net heerlijk geshopt maar ik ben steeds me hoof dat ik nu niet teveel voor mezelf moet kopen en dan over een tijd lekker baby dingen kan kopen! Nog heerlijk gekwijlt in de hema Verder over fb ik ga ook uit die groep wil het echt geheim houden! Diegene met wie ik nu vrienden ben laat ik wel hoor als je er maar niet openbaar over klets Versee gisteren beetje mot met vl gehad hij wilde niet klussen want was moe! En ik zei dus ja maar zit in me vruchtbare tijd (denk ik) Dus hij sago want hij wil dat dus helemaal niet weten! Haha hb gezegt dat ik het er minder over zal hebben! Maar pff niks is zo verandelijk als een man want de ene keer wilt ie stik graag en de andere keer vind ie zich nog te jong of iets! Dus moet het ff rustiger aan doen haha ik wil het zooo graag Mja je moet het samen doen! Dus ff afwachten hoe het nu gaat zaterdag op verkaardag bij zwanere vriendin! Dan zal het wel weer gaan kriebelen bij hem want hij vind zwanere vrouwen mooi Hahaha mannen grrrr
pff zie dat er super veel halve woorden in staan.. nja hoop dat jullie het begrijpen Dat tik ik dan op me iphone en dan gaat het soms niet zoals ik wil haha
hee meiden. Slecht nieuws van mijn kant. mijn vriend heeft aan gegeven dat hij eigenlijk nog niet aan toe is.. Dus heb vandaag maar weer de pil opgehaald.. Vind het heel erg. maar wil wel dat als ik kindje heb dat mn vriend er volledig achter staat.. Voor mij is het dus maar weer wachten tot hij er aan toe is.. Maar ik blijf wel gezellig met jullie mee kletsen hoor!
Aaah wat ontzettend balen jij dus ook een vriend wat er ontzettend aan moet wennen! Wat was dan z'n reden? Ja tis wel heel belangrijk dat hij er ook achter sta! Niet leuk dikke kus
@djoon Hij deed eerst omdat die mij zag hoe graag ik het wou. Maar als steeds dichter bij kwam dat misschien werkelijkheid werd wist die niet of die wel aan kan en of die echt nu al aan wilt. Dus we gaan eerst met onze coach gesprek aan of het voor ons wel nu verstandig is. en zo dat hij wat meer duidelijk heeft of die wel aan zou kunnen (mijn vriend heeft sociale angst stoornis en ik heb pdd-nos) ik twijfel zelf niet over of ik met mijn stoornis zou kunnen. maar hij helaas wel. dus hopelijk na gesprek en meer tijd om aan idee te wennen dat we er voor gaan dat dan opnieuw kan beginne. maar wil niet blijven stoppen met de pil en dan onverwachts zwanger raken. dus helaas maar weer aan de pil