In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Xdoo, wat vervelend meid, echt rot :( Hoop dat ie toch tot het inkeer komt uiteindelijk en dan toch graag een kindje met je wil.

@Djoon, voor jou hoop ik het zelfde. Het is waar, je moet er beide achterstaan. Mijn vriend stond er eerst ook niet achter maar nu gelukkig wel.

2. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    hey meiden Djoon en Do, wat rot zeg! Stomme mannen ook ;) Maar het is inderdaad belangrijk dat je er allebei achter staat. Ook al wil jij het nog zo graag, een vrouw heeft volgens mij sneller moedergevoelens en bij een man duurt dat allemaal wat langer. Als je dan zwanger bent, en je vriend is daar nog niet zeker van, kan dat alleen maar voor strubbelingen zorgen denk ik. Hopelijk zien ze snel in dat een kindje krijgen het mooiste is wat er is!

Mijn ovu test was zonet nog duidelijker ;) Zie nu ook dat de vorige keer dat testen niet zo duidelijk waren en ik ws geen eisprong had. Nu kan het niet missen!

welterusten voor straks alvast!

3. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @xdoo En djoon
    ik ken dat wel van mijn vriend. toen het besloten tijdstip er was vond hij het toch ook wel snel en toen was ik ook nog in een keer zwanger.maarja nu moet ie wel:) hij kan het nog steeds niet helemaal geloven en kon voor hem ook nog wel wachten.
    kunnen jullie niet even condoom gebruiken in tussentijd en zeg maar vriend de keuze geven wanneer hij geen meer wil gebruiken. werkte bij mij ook. en dan hoeft je lichaam zich niet weer nieuw op pil en ontpillen in te stellen.

4. djoon

djoon Niet meer actief

Meiden,

Dankje wel! Mijn vriend is ook een echte man haha hij is zo verandelijkN gisteren aaf nog even proveren er over te hebben wat ie nou wil en heb hem ook duidelijk gezegt dan doe jij een condoom om! Maar ik weet hoe het zit;) hij wil op zoch wel maar ik mag het er gwn
    Niet over hebbem;) haha want gister aaf hebben we toch weer geklust hij zegt dat ie het zo spannend vind:)
    Ik vind het prima! Mocht ik ineens zwanger zijn heeft ie nog 9 maanden de tijd op eraan te wennen;)

@xdoo
    Ik hoop dat jou vriend idd ook snel er achter komt dat het zoo mooi is:)

5. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

@ Djoon en XDoo balen meiden :( maarja zwanger worden doe je natuurlijk wel met z'n tweeën..Ik zou condoom's gaan gebruiken want dan krijgen jullie al die hormonen niet meer binnen en hoeven jullie wanneer de mannen er later wel klaar voor zijn niet meer eerst te ontpillen en zo kunnen jullie toch inzicht krijgen in jullie cyclus. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keus.

Ik heb me trouwens ook verwijderd uit de groep Zomer 2012 van FB, vond het toch niet zo'n fijn idee..ik heb jullie nog wel gewoon in m'n vriendenlijst staan ;)

Ik word nu al zenuwachtig w.b.t. mijn sollicitatie gesprek, iemand nog tips hoe ik me het beste kan voorbereiden?

6. djoon

djoon Niet meer actief

@starry,

Oow is dat vndaag? Spannend!
    Gewoon proberen jezelf te blijven! Rustig en wat altijd voor mij goed helpt is goed luisteren wat ze zeggen! (ik wil namelijk altijd al te snel antwoorden;))
    Verder gewoon je best doen:)
    Heeeeelll veeeelll suc6!
    Hoelaat moet je?

7. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    he Starry heel veel succes met je gesprek!! Tips..gewoon jezelf zijn, goede handdruk geven in plaats van slap handje dat geeft aan dat je zelfverzekerd bent. Bedenken waarom het jouw droom is, en dan niet alleen omdat je bruidsjurken zo mooi vindt maar iets in de trant van vrouwen willen begeleiden bij het vinden van hun mooiste droomjurk oid. Omgaan met klanten, visitekaartje willen zijn voor de winkel etc.
    Bedenk zelf ook vragen die je kan stellen, zodat je oprecht geinteresseerd bent.
    Dit was even een snelle opsomming wat in mijn hoofd opkwam, wie weet heb je er nog iets aan en misschien had je het allemaal zelf ook al bedacht. In ieder geval: heel veel succes en ik hoop dat het wat wordt! Kom ik later mijn jurk bij jouw uitzoeken!

8. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Hallo dames!

Sorry ik heb me ook verwijderd uit de groep op fb, zelfde reden als Starry, plus dat er nog aantal dames waren uit ander topic..de rest hou ik wel als vriendjes.

@ Mart: wat een lastige en spannende tijd voor jou. Ga je vandaag naar de gyn? Succes!

@ Starry: succes met je solliciteren, zoveel mogelijk jezelf blijven, dan ko t het vast goed. Solliciteren is altijd zo onzeker :(. Iig succes!

@ xdoo en djoon: hè wat balen van jullie mannen! Hopelijk draaien ze snel bij..

@ rozerood: hoe gaat het nu bij jou? Nog contactgehad met de gyn?

@ Bernou: wat goed dat je ovutest zo posi is, druk aan de klus jij! Dan hebben we straks vgl mij bijna dezelfde nod?

@ hier: weer vruchtbaar slijm gespot haha. Verder nog geen posi ovutest, maar denk dat m'n ei in aantocht is. Hopelijk een van de komende dagen ook een posi ovu test en ondertussen lekker aan de klus ;)

9. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ja die gaat er als het goed is voor zorgen dat ik weer een regelmatige cyclus krijg. Eerst nog even afwachten op de uitslag van het sperma onderzoek van mijn vriend.

10. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Ik was toevallig voor controle bij de gynecoloog en toen vertelde ik hem dat mijn cyclus zo raar is. Toen ging die kijken en zag pco. Ik moet nu wachten op het uitslag van mijn vriend z'n sperma onderzoek en als dat goed is kan ik starten met clomid. Spannend dus!

11. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Bij PCOS krijgt de eierstok niet die hormonen die de eitjes nodig hebben om volwassen te worden. De eitjes beginnen wel te groeien, maar geen van de eitjes wordt groot genoeg. Het blijven daarom cysten. Omdat er geen ei groot genoeg is om te worden vrijgegeven zal er geen eisprong optreden.

Geen eisprong geen zwangerschap.

12. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    hallo meiden!
    Dank jullie voor de lieve berichten!
    @Starry

ja ik ga denk ik nog wel met hem over hebben.
    Vind zelf ook fijner idee dat ik mijn cyclus beter leer kennen.
    We hebben ook over 2 weken ongeveer al het gesprek. zou beetje jammer zijn als ik dan net 2 weken aan de pil zit en dat hij dan zegt ik wil toch wel kindje.. kan ik helemaal opnieuw beginnen.
    en anders misschien naar de huisarts een wat lichter pil aan vragen. dan zit je wel wat minder met die klote hormons pillen.
    ik houd jullie op de hoogte!
    Straks naar de opticien gisteren met haast naar mn tante deur tegen mn bril aan geslagen en toen lag die kapot op de grond..
    fijne dag nog!

13. djoon

djoon Niet meer actief

@blOem,

Ik wist ook niet wat dat was maar zie wel dat het best veel voorkomt!
    Mijn cyclus is er nog niet echt sinds ik gestopt ben! Heb tegen mezelf gezegt dat als ik 4sept niet ongie word dan naar de huisarts wil voor controle!

14. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Oh meiden wat hebben jullie weer veel gekletst!

xDoo wat jammer dat je vriend het nu nog niet ziet zitten. Hoop dat hij snel om slaat en er 100% achter staat!

Mart wat verschrikkelijk voor je. Heb zo met je te doen. Hoop dat je snel gehopen kunt worden en dat alles goed gaat. En daarna hopelijk toch kunnen gaan voor een klein wordertje zonder dat jouw gezondheid op het spel staat!

Hier lekker al weekend. Heb veel moeten werken en nu 4 dagen vrij. Heb denk ik afgelopen weekend ergens mijn ei gehad en goed geklust. Nu op het wachtbankje en denk dat ik op 1 of 2 sept ga testen. 2 sept is ijn vriend jarig. Zou leuk cadeautje zijn haha.

15. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik geloof dat ik mijn sollicitatie heb verpest :x
    Ik was zo zenuwachtig maar heb dat wel eerlijk gezegd en die man kon er wel om lachen. Hij vroeg mij om wat te vertellen over mezelf jeetje klapte helemaal dicht :x toen nam die man het over en later werd ik gelukkig wel een stuk relaxter maar wat een killing zeg. Begin volgende week krijg ik wat te horen zoiezo dus afwachten maar, ik hoop het zo...het lijkt me echt een droombaan.Ik weet echt niet waar die zenuwen vandaan komen heb daar nooit last van gehad, ik leek wel een klein meisje die voor het eerst een date ofzo had :(

16. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owh nee.. Ik had een heel verhaal getypt is het ineens weg. Is ook niet zo handig op de telefoon, maar heb geen zin om de pc aan te zetten. Manlief komt zo thuis dus ik moet even fijn kokkerellen.

Maar nog een keer;

@xdoo wat ontzettend balen! Het is wel zo dat jullie er allebei voor 100% voor moeten gaan. Misschien is het allemaal een beetje overwhelming voor je vriend. Misschien dus gewoon even de tijd en ruimte geven om aan het idee te wennen. Maar ik snap je heel goed je begint je net ergens op te verheugen en dan kan het niet.
    Denk wel evn goed na of je weer aan de pil wil gaan. Als je er toch weer voor wil gaan, moet je weer die fase van ontpillen door. Nogmaals super balen voor je!

@starry hoe is je sollicitatie gegaan? Ben erg nieuwsgierig!

@starry, bernou en kimmy: hebben jullie allemaal optimaal gebruik gemaakt van je ei?

@nient: lekker weekend! Jammer dat het weer een beetje tegenzit zaterdag en zondag. Ik heb bijna weekend. Morgen nog 1 voorstel maken en dan weekend.

@hier: ik voel me opgelucht en rustig nu ik de beslissing genomen heb. Wil het daarom ook zo snel mogelijk doen. Er is echt een last van me afgevallen. Hoop dat ik snel terecht kan maar dan moet mijn ongi over zijn en die is nu in alle hevigheid bezig.
    Nog geen nieuws van mijn zusje, wacht echt vol spanning af!
    In de pauze even naar het reisbureau geweest. We willen in het najaar 3 weken naar midden of zuid Amerika. Nu kan het allemaal nog! Ook even naar de bieb geweest om wat boeken te lenen. Ga ik lekker lezen dit druilerige weekend. Wil ook niet echt dingen ondernemen voor het geval mijn neefje op de wereld komt en wij snel die kant op moeten.

Owh ja en ook net lekker filet Amerikaan gekocht en ik denk dat ik vanavond een glaasje port neem. Sorry zwangeren! Even mezelf lekker verwennen met dingen die voor jullie even 'verboden' zijn ;)

Fijne avond allemaal!

17. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owh balen starry! Ik hoop dat ze erg van je gecharmeerd waren en dat e het gewoon wordt! Waren er veel kandidaten?

18. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @Nient: Zou inderdaad leuk zijn als je een positive test hebt op de verjaardag van je vriend! ben benieuwd!

@Starry: jammer dat je niet zo'n goed gevoel hebt. Misschien kijkt hij er wel doorheen en je was later toch meer ontspant, dus daar heeft hij je toch nog "echt"leren kennen. Spannend wel! ik duim voor je!

@Mart fijn dat je je nu wat rustige voelt, nu je het besluit genomen hebt.. Dan was het de juiste beslissing. Hoop voor je dat je snel terecht kan en het dan snel voorbij is! Een reis heb je dan helemaal verdient! Het is goed nu wat te zoeken waar je naar uit kunt kijken! Ik vond het dit jaar ook heel speciaal om bewust "de laatste reis zonder kind" te maken.

@Xdoo wat rot van je bril. Hopelijk heb je nog een reserve bril!

Hier: Testen blijft leuk! Heb net nog even een zwangerschapstest gedaan om in het kadootje voor mn ouders te doen. Hij was direkt een knaller haha de teststreep is bijna donkerder als de controlestreep. Vind het nog altijd een leuke bevestiging.

19. rozerood

rozerood Bekend lid

Jul 6, 2012
    797
    0
    16
    @starry Ik haat ook die vraag "vertel eens iets over jezelf"? Man, als je iets wil weten vraag het dan gewoon. Wat willen ze dan in godsnaam weten??? hahaha

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @Starry

Wat jammer..
    maar misschien zien ze de zenuwen als een plus punt dat je het graag zou willen!
    ik duim in ieder geval voor je!

@rozerood
    Wat leuk dat de test zo er uit knalt!

@hier
    morgen naar de HA.
    Denk dat ik de pleisterpil wil gaan doen.
    Er zitten daar in wat minder hormonen dat de gemiddelde pil.
    mn vriend ziet het idee van de condoom helemaal niet zitten helaas:(

Share This Page