Is dat dan het zogeheten 'koperspiraaltje' Wat de Mirena die het meest word gebruikt geeft wel hormonen af. Wel fijn hoor. Als jullie er dan weer beiden voor willen gaan hoef je niet zo lang te wachten tot alles weer op gang is gekomen.
@Xdoo: je hebt een invite voor de club Vraag goed naar de voor- en nadelen (risico's). Omdat ik 'allergisch' ben voor toegevoegde hormonen. Heb ik dit ook overwogen en er vanaf gezien. Ik wilde een spiraal niet voor 1 a 2 jaar laten zetten om vervolgens aan kids te beginnen. Spiraal kan risico's met zich meebrengen als ie niet correct is geplaatst. Maar ik moet wel zeggen, mijn man vond (en vind) condooms prima. Weet je zeker dat je vriend niet op korte termijn omslaat van gedachten? Wacht anders eerst nog even het gesprek met de coach af. Nu ben ik echt weg.... Fijn weekend meiden!
@mart Ik zal zeker goed naar de voor en nadelen vragen. maar mijn vriend weet zeker dat na gesprek hij ook nog even wilt wachten. en hij heeft zo'n hekel aan een condoom dus moet van mijn kant komen om niet berucht te raken. en dit is greinige iets waar ik me prettig bij voel en niet te duur is. de rest waar minder hormonen in zitten moet je gelijk veel bij betalen. maar zal met de gyn ook eerst goed praten en zeker van zijn dat ik dit wil.
Hoi dames, ik zit ook bij de club @ rozerood: spannend het nieuws vertellen! Wel heerlijk om zulk goed nieuws te delen! @ Mart: wat goed zon eind fietsen! Het is er heerlijk weer voor..tampon kan denk ik weinig kwaad! En wat goed dat e de knoop hebt doorgehakt en er een goed gevoel bij hebt. De juiste keuze dus! @ xdoo: fijn dat je een oplossing hebt gevonden, met de spiraal, hopelijk mag die er ook snel weer uit @ Bernou: goed dat je ei is geweest! Nu op de Wachtbank dus! Als ik uit ga van mijn cyclus van 25 dagen, heb ik ook nod op 7 sept! @ Nient: wat leuk die havendagen, vast veel gezelligheid! En op het Wachtbankje spannend! Hoe heb je je ei gespot? Gevoeld? @ Djoon: ik zou als je kan wachten het testen nog even uitstellen! @ Starry: wat vervelend dat je een slecht gevoel hebt bij de solliciteren. Hopelijk prikken ze door de zenuwen heen en krijg je snel goed nieuws! @ Bloem: wat vervelend dat je pcos hebt. Wel erg fijn dat het zo snel is geconstateerd, en dat e de juiste medicijnen nu krijgt! @ kokos: jouw ei ook in aantocht! Ik had vorige cyclus ook 2 dagen een lagere temp en de 3e dag ging die tien stijgen en was m'n ei geweest! Aan de klus dus @ hier: wachten op ei haha. Temp is nog redelijk hoog. Vorige cyclus ging die op dag 13 en 14 echt naar beneden en vanaf dag 15 omhoog. Waarschijnlijk is m'n ei toen dag 14 geweest. Nu al wel 2 dagen wat vruchtbaar slijm en doe nu 2x per dag ovutesten, om ei niet te missen. Vooralsnog geen smiley maar verwacht ei dus uiterlijk zondag! Klusweejend dus!! Fijne dag meiden!
Meiden, even kort. Heb weinig puf om echt te reageren. Vanmorgen om 9 uur van huis vertrokken en pas half 9 vanavond weer thuis. Was beroerd vanmorgen, niet normaal. Alsof ik een fles drank achter de kiezen had de avond ervoor, misselijk en hoofdpijn, draaierig... Gelukkig wel allemaal goed gegaan met werken, maar nu dus ontzettend moe dus vergeef me alsjeblieft voor het niet reageren en dit ontzettende ego bericht. Slaap lekker meiden een goed weekend! Liefs (ps, ben ook lid van de groep)
Hey meiden, Mijn telefoon is gecrasht, dus vandaar even wat minder aanwezig :-S morgen zal ik even bijpraten maaruhm, ik snap niet hoe ik lid moet worden van de club. Kan dat alleen via de computer ofzo? Iedereen slaap lekker!
Ha meiden.. Ik weet ook niet hoe ik lid moet worden.. Zag de club wel staan. Wij gaan een weekje op vakantie en vertrekken morgennacht! Het wordt toch het buitenland. Gelukkig kan ik morgen nog terecht voor een vaccinatie en krijg ik wat info mbt zwangerschap. Wil toch wel extra voorzichtig zijn. Morgen een echo! Misschien weten we morgen al wat het gaat worden!! De zenuwen komen alweer!
@ Shan heb je geen uitnodiging ontvangen van onze club? want dan hoef je hem alleen maar te accepteren..of zelf even naar de club gaan en lid worden. Leuk dat jullie er even een weekje tussen uit gaan, wat is jullie bestemming? En spannend!!! jullie echo ben benieuwd of ze kunnen zien wat jullie krijgen, kun je op je vakantie misschien leuke setjes shoppen Is het echt zo'n geslacht echo? Liefs Starry
dankje starry en kimmie! we gaan naar Tunesie.. ben erg benieuwd.. jaa echo vanmiddag is ook spannend, het is een geslachtecho! ben benieuwd of hij t al kan zien!! en een extra echo is mooi meegenomen zo net voor de vakantie.. ga ik met een goed gevoel weg! nee ik heb geen uitnodiging.. ik zal na de vakantie anders even kijken hoe dat moet. kon zo snel niet zien hoe ik lid kon worden..
Het blijft hier toch ook wel leuk om te kletsen zien we elkaars banners ook want die mis ik toch wel een beetje hihihi