In juni gestopt met pil!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Bloem89, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Oh wauw, gefeliciteerd!

2. Mietie

Mietie Actief lid

Aug 22, 2012
    219
    0
    0
    @starry... Nee voel nog helemaal niets... Ben net wel naar de kruidvat gereden voor een vroege test... Las ik net thuis dat ik 4 dagen van te voren nog maar 46% betrouwbaar is... Beetje jammer!

@Bloem... Gefeliciteerd!!! Is inderdaad duidelijk een 2e streep aanwezig. Over een aantal dagen nog maar even testen... Een mooi oplichtend streepje is leuk voor het fotoboek :)

@ alle meiden... Wat een heerlijk forum is dit! Hopen dat we straks allemaal net als Bloem een mooie positieve test hebben.

3. djoon

djoon Niet meer actief

Ooow bloemm!!!

Wat geweldig! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het idd zitten:)
    Yes yes yes

4. djoon

djoon Niet meer actief

@mietie,

Ow hoop ook dat straks iedereen roze is!

Ik voel van alles maar wat jet is? Haha
    Ik ben vast zo typ die constant schijnzwanger is!
    Ik voel me al drie maanden zwanger hahaha

5. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Bedankt allemaal!!!! Vind het zo spannend!!!

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @bloem

Gefeliciteerd!! Wat leuk nieuws!

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    @mietie

Welkom!
    Hoop dat je snel positieve test hebt!
    Even vraagje. Deed bij jou spiraaltje zetten pijn?

8. NienT

NienT Bekend lid

May 12, 2012
    622
    56
    28
    Ik heb ook een spiraaltje gehad en ja, het zetten doet pijn. Het heeft geen zin om er over te gaan liegen (wat ze bij mij wel deden en dat valt het verdomde tegen)
    Zorg dat je pijnstillers van te voren in hebt genomen en laat de persoon die met je mee is terug naar huis rijden. Je hebt veel last van krampen er na.
    Uiteindelijk is die pijn snel vergeten en vond ik het spiraaltje echt fijn.
    Laat je goed informeren door de arts van te voren zodat je weet waar je rekening mee moet houden.

9. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Er staat me heel wat te wachten dan..
    Pff zit echt te twijfelen of ik een test moet doen.
    3dagen voor oude nod getest was negatief maar dacht echt dat ik mijn ei op die dag heb gehad.. En kan helaas niet op mijn temp uit gaan want heb in vakantie en tijdens wanneer ik denk mijn ei gehad te hebben niet gemeten.
    Zou ik wachten tot ik misschien rond 6sep ongi word? Of testje wagen?

10. Mietie

Mietie Actief lid

Aug 22, 2012
    219
    0
    0
    Xdoo... Ik heb in 2003 mijn eerste laten zetten. Ik lag letterlijk op de achterbank toen we naar huis reden. Het schijnt een weeïg gevoel te zijn ( weten we vast wat ons straks te wachten staat :)) na een paar uurtjes was Devoon wel weg. Van te voren pijnstillers nemen werkt echt! Ik heb in 2008 hem laten vervangen en dit deed met pijnstilling een stuk minder pijn. Toen kon ik gewoon zitten in de auto.

Al met al bijna 9 jaar Mirena gehad en zou het zo weer doen!

Toen ik 2 maanden geleden voor het eerst weer echt ong werd wist ik niet wat me overkwam... Dat was voor het eerst weer mega tampons gebruiken...

11. Mietie

Mietie Actief lid

Aug 22, 2012
    219
    0
    0
    Ik zou trouwens nog een paar dagen wachten... Zoals ik al schreef zijn de vroege testen blijkbaar niet helemaal betrouwbaar...

12. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Ik had 3dagen voor mijn nod getest en dat is vorige week. Dus ben nu 3 dagen over mijn nod. Vorige cyclus was 40 dagen maar heb toch echt idee dat ik 10aug mijn ei gehad te hebben..

13. Mietie

Mietie Actief lid

Aug 22, 2012
    219
    0
    0
    Dan zeg ik waag het erop!

14. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    @ Bloem ik zie ook twee || staan :D een voorzichtige felicitatie alvast voor jou meid!!

@ XDoo ik heb de mirena ook gehad en het plaatsen is pijnlijk, hij pakt je baarmoeder met een tang was en dat is zo'n rot gevoel en nadat hij is geplaatst heb je er ook nog even last van soort krampen.En heb je al getest of ga je nog even wachten? en inderdaad je moet ongie zijn voor het plaatsen van een spiraal want dan schijnt het minder pijnlijk te wezen, ik zelf had het na 6 weken na m'n bevalling gedaan.

@ Mietie gewoon nog een paar dagen wachten hoe moeilijk het ook is..

15. Lizz83

Lizz83 Actief lid

Jul 29, 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloem: jeeee dat ziet eruit als goed nieuws! Over een paar dagen een duidelijkere streep :)
    @mietie: welkom en spannend! Nu al :) maar als je ergens een doosje geduld vind.... Geef mij dan ook een beetje! ;)

16. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Bloem! Daar staat echt een streep.
    Zo kom je uit het ziekenhuis met een toch niet zo fijne mededeling en zo heb je een positest in handen. Echt super. Ik duim voor een mooie plakbeeb!

@xdoo weet je trouwens wel je basale lichaamstemp na ei? Dan zou je toch de laatste dagen kunnen tempen. Als ie zakt weet je hoe laat het is. Testen kan natuurlijk ook nog. Heb je die nog liggen?

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

Jul 18, 2012
    1,830
    1,075
    113
    Female
    Net testje gedaan maar helaas SPIER wit.
    Bah haat wachten tot die ongi...

18. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Dames net met cb getest, deze geeft zwanger 1-2 weken aan!!!!!

19. djoon

djoon Niet meer actief

@bloem,

Ooow super gaaaf! Hopelijk blijft het zitten!
    Is je vriend ook blij??:)

20. Bernou

Bernou Bekend lid

Jun 12, 2012
    548
    0
    16
    hello!
    Vind het wel onhandig hoor, kletsen op twee forums! Ook worden sommige dingen dubbel neergezet haha!

Ik zie dat er een nieuwe meid bij is! Welkom Mient! Had je jezelf al voorgesteld?

Ik ga ff eten doeidoei!

Share This Page