@ Bloem: Wat erg, ik leef met je mee! Sterkte komende tijd met het verwerken en hopelijk mag het snel weer raak zijn. Hoe ver was je?
he Bloem wat ontzettend vervelend!! Ik hoorde een BBZ, is alles binnen wel heel gebleven? Ook voor jou hoop ik dat het snel weer raak is en dat we volgend jaar allemaal een gezond kindje in de armen kunnen houden!
Bloem wat een vreselijk nieuws! Dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je lichaam alles weer snel opruimt n dat het weer op gang komt. Sterkte!
Geen bbz maar miskraam, ik moet vrijdag bloedprikken om te kijken of al het hormoon uit me lichaam is. Ik hoop het ook voor ons allemaal bernou!
Het doet pijn.. En voel me verdrietig.. Ik hou me vast aan de gedachte dat m'n lichaam het niet voor niets afstoot. Het moet niet goed zijn geweest. Nu afwachten tot het niet meer bloed en dan vol goede moed er weer tegenaan. Hopen op dat mooie gezonde wondertje!
We hopen met je mee bloem! En idd... Een miskraam gebeurd niet zomaar, inderdaad een teken dat er iets niet goed zou komen. Hoop dat de pijn snel minder wordt en je je snel weer wat happier voelt.
Hallo Meiden, ik ben weer terug in het land! Ik heb een goeie vakantie gehad en we zijn lekker uitgerust! Allereerst Bloem, wat erg voor jullie! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en dat er idd snel een mooi wondertje in je buikje groeit! Dat hoop ik voor iedereen althans! Ik zag dat de meeste nu toch in de besloten club zitten. Helaas lukt het mij niet om daar lid van te worden. Heb ernaar gezocht en gekeken, maar zie nergens hoe ik lid kan worden. Er wordt hier ook al minder gekletst zag ik , waardoor ik denk ook minder aanwezig hier zal zijn.
@Bloem89 Wat vervelend! hoop dat binnenkort nieuwe wondertje in je buik mag groeien die wel blijft tot de tijd rijp is! @Shan26 Leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Wel jammer dat je niet lukt om lid te worden.. kan ook niet uitleggen hoe je lid moet worden..
@ Bloem boven aan zie je clubs staan als je daar op klikt zie je bij nieuwe clubs juni 2012 starters met een plaatje van winni de pooh als je daar naar toe gaat kun je je aanmelden.
Dat had ik ook Bloem.. Lid worden stond nergens bij mij. Mart, zou jij ook een uitnodiging naar de inbox willen sturen van Bloem, dan krijg je de link en vanuit daar staat er ineens wel lid worden. Ik weet zelf ook niet hoe ik naar Bloem de uitnodiging kan versturen om lid te worden.
hallo meiden.. wat leuk een club voor juni stoppers. ik zelf ben ook in juni gestopt met de pil voor ons eerste wondertje!. hier nog geen wondertje helaas nog even wachten tot 22 september dan kan ik weer testen..erg spannend en bij jullie?
@selina89 leuk! in welke ronde zit je nu? ik ben helaas weer aan een spiraaltje begonnen. mijn vriend was er toch nog niet aan toe.
Hoi Selina en de rest.. Hier ook In juni begonnen, maar al vanaf vorige jaar september met de pil gestopt. Vanaf juni gingen we het echt proberen, daarvoor deden we het in de vruchtbare periode met condoom. Ik ben erg benieuwd hoe snel het gaat, erg spannend allemaal! Ik ben benieuwd of er nog veel nieuwe stoppers bijkomen, want de meesten op de forum zitten nu in de besloten club geloof ik.
Hallo! Ik heb begin juni mijn spiraaltje laten verwijderen en willen heel graag een tweede kindje. Op 31 juli had ik een positieve zwangerschapstest, helaas is dit uitgelopen op een miskraam. Heel verdrietig. Inmiddels ook daarna al een keer ongesteld geworden, dus nu op naar ronde 2 na de miskraam. Succes allemaal!