Ik heb rond gekeken voor clubs waar ik aan kan sluiten, maar óf de leden zijn al te lang onderweg, waar ik dan niet wil inbreken, óf het is net niet dezelfde situatie. Ik ben 25 jaar, en mijn vriend is gisteren 34 geworden. We zijn nu 5 jaar samen, en de wens voor een kindje is er bij mij al een jaar of 4. Maar we wilden niet te hard van stapel lopen, dus toch een paar jaar gewacht. Op 10 juli slikte ik mijn laatste pil, een aangezien ik de pil doorslikte op advies van de gynaecoloog, wilde ik een nieuwe strip pakken. Helaas helemaal vergeten om nieuwe te halen, dus ik greep mis. Mijn vriend zei direct: 'Dan is dit misschien wel het moment, we stoppen!' Zo gezegd zo gedaan, en nu zitten we alweer in ronde 4. Ik heb een cyclus van om en nabij de 26 dagen, en mijn NOD is 24 oktober. Ik hoop dat er meiden zijn die graag mee willen kletsen, het lijkt me erg leuk om ervaringen te delen! Groetjes Sietsie
Hoi, Ook wij gaan voor ons eerste kindje en zitten in ronde 5. Ik ben 27 en mijn vriend 29, die had graag voor z'n 30ste papa willen worden maar dat gaat niet meer lukken. Mijn cyclus was telkens 29 maar deze ronde gestart met ovutesten en deze was positief op dag 21 dus zal daarom nu wel een langere ronde hebben, zit vandaag op dag 33. Succes Sietske en klets graag gezellig mee Gr. Luna
Hoi Luna, Leuk dat je meedoet! Heb je nog geen test gedaan? Ik zou het niet meer houden! Maar het kan inderdaad goed zo zijn dat deze cyclus een stuk langer duurt, als de ovulatie ook later was. Ik vind mijn vriend ook al wat aan de oude kant, maar dat komt vooral omdat we bijna 9 jaar schelen denk ik. Voor zijn 35ste zou leuk zijn!
Ik denk idd dat mijn ovulatie dit keer later was aangezien ik anders elke keer een cyclus had van 29. Nu ik deze ronde ovutesten ging gebruiken baalde ik al dat m'n ei zo laat was, begon me al helemaal zorgen te maken dat m'n lf fase te kort zou zijn en m'n eitje geen tijd zou krijgen om in te nestelen maar dat zal dus wel meevallen aangezien er nog geen ongi is! Heb afgelopen zondag wel een testje gedaan, negatief Vrijdag zou 14 dagen na m'n ei dan zijn dus dan zou ik weer kunnen testen, als het voor die tijd niet doorbreekt en aangezien m'n buikpijn weer wat terug komt ben ik er bang voor.... Jij de 24 nod dan heb je in deze dagen je ovulatie of niet, succes Gr
Ik hoop voor je dat je menstruatie weg blijft! Het lijkt me zo leuk om met de kerst zwanger te zijn, geeft toch een extra dimensie . Vorige maand heb ik valse hoop gehad... Dacht echt symptomen van een zwangerschap te hebben, en had niet het gevoel dat er een menstruatie aan kwam. Ik had net een test gedaan op mijn NOD, en nog geen 10 minuten later begon de menstruatie spontaan. Ik heb gisteravond mijn eisprong gehad denk ik, had flinke buikpijn onderin, en had vanochtend een klein beetje donkerbruine afscheiding. Merk wel dat ik er deze maand niet zo gespannen onder ben. Ben er rustiger onder, want je kunt nou eenmaal niets afdwingen. Maar toch blijft het een spannende periode!
Zou het ook leuk vinden om met kerst het te kunnen vertellen! Eerst maar eens zwanger worden Heb ook al eens vaker getest en idd dag later menstruatie....balen. Zou goed kunnen dat je je ei hebt gespot, nu klussen Denk zeker dat het goed is wanneer er minder spanning is, had van mijzelf ook niet verwacht dat ik er zoveel mee bezig zou zijn. Succes en duim voor ons voor een positieve kerst