Tsja, vind de meeste meiden toch wel redelijk ordinair. Maar wel vermakelijk stukje televisie. Lekker verstand op nul.
Tja ordinair en aso, wel het type waar hij op valt, prima dan toch! Moet wel erg lachen om die kim, hoe die praat hilarisch
Vindt het wel mooi dat hij zich niet teveel door de stemmen van de meisjes laat beinvloeden. Denk tot nu toe dat die kleine meisje meschien zijn huidige vriendin is geworden. Of diegene die gisteren aan het zingen was. Die daisy valt denk ik wel snel door de mand. Vindt dat zij zich bij hem anders voordoet dan in wanneer zij bij de andere meiden alleen in huis is. Kim zie ik denk ik binnenkort er ook uitgaan,vooral als je de voorstukje van volgende week ziet.
Ik hoop dat het Katelijne is geworden, Mandy mag ook nog wel maar die wordt gecrushed door 'm ...de rest eeh niet mijn types om het netjes te zeggen Er mocht er eentje blijven waarvan ik niet eens wist dat ze in het huis zat, Joanna heet ze zag ik op de site...blond met een beugel
Katelijne zou wel leuk zijn idd, vinden de andere echt niet tof Zij ging ook gewoon ongegeneerd met haar blubberbuikie in bikini relax zitten, ik zou het de hele tijd inhouden Vond mandy ook wel oke maar vond het raar dat ze zo uitviel tegen katelijne
Oh ja Katelijne had je ook nog. Dat was toch degene die als enige een fatsoenlijke panenkoek had gebakken ???? Op die date zag het er iig wel gezellig uit tussen die twee.
Ja dat was zij inderdaad Denk alleen dat hij haar wat te gewoontjes vind, maar waarschijnlijk wel beter voor hem
die mandy en die daisy zou ik wel eens met de koppen tegen elkaar willen slaan, bleghh wat een stel ongelooflijke k*ttenkoppen. Kan het ff niet anders omschrijven.
Waar vinden ze zulke domme chicks! Mijn god, ik zit echt met verbazing te kijken naar die domme uitspraken. En waar ze zich niet allemaal druk om maken. Ik vind Bridget nu nog dommer dat ze zich hiervoor leent, maar goed, ze zit lekker op een eilandje. Maar mijn cup of tea zou het niet zijn. Ik zou subiet weigeren haha.
Whaha, erg lekker om naar te kijken! Verstand op 0... Ben benieuwd wie Tony uitkiest..... Misschien wel Kim... Poesss!
Ik ben nou toch ook wel benieuwd wie hij gekozen heeft, ik vind ze stuk voor stuk niks....vind er gewoon echt helemaal geen leuk typetje tussen zitten!
ik denk dat ie voor dat ''kleintje'' gaat... maar die kim...jeetje mina !! en die andere, die lekker naar huis moest ?! wat een mens, die arrogante kop !