Heb je die gok van daisy gezien? Jezus! Dat Tony daar zelf nog geen opmerking over heeft gemaakt...Volgends mij steekt die in Tony's wang als ze hem zoent. Ik vind Mandy het spontaanst
Ik was dit keer oprecht verbaast dat daisy alweer door ging. Vooral nadat die vrienden ook al een opmerking maakte dat zij een beetje opdringerig was,en bij die andere meiden niks negatiefs zeiden. Persoonlijk had ik gedacht dat mandy-katelijn-kiki in de finale zouden zitten. Maar zat er dus flink naast
@marianne idd hoop niet dat het daisy wordt...maar zei is ook echt een domme trol...in het begin zei ze ik heb hem het huisvrouw gedeelte te bieden...ze kon niet eens een pannekoek bakken...hij zei ook dat hij geen huisvrouw type zoekt dus als het goed is wordt zij het niet ( hoop ik) ik dacht trouwens dat hij Stephanie bedoelde die beet tijdens het zoenen maar was dus Kiki
Nee das heel raar want hij zei nadat ze in die tent hadden gelegen dat Kiki zo lekker kon zoenen. Dus begreep hem niet echt!
Ik hoop dat ie Mandy kiest!!!! Enne die Daisy, die had ik er echt allang uitgepleurd! Of ze nou in t echt wel of nie zo is, maarre die had niet met mij in een villa moeten zitten want ik maakte gelijk korte mette met zon zwaar irritante, overheersende griet!
Inderdaad! Eerst zegt hij dat Kiki lekker kan zoenen in de tent en nu is ze de bijter? Met Katelijn had hij nog nooit gekust en Daisy wel en die houd hij erin, dus moet hij Kiki wel bedoelen
Pff atelletje ordinaire wijven zijn het gewoon! Die kiki dan 17 jaar man man... Zou ik niet trots op zijn als ouder Daisy whaha die wil t liefst al kinderen met hem na 1 dag geloof ik haha
ik had al niet zo'n hoge pet op van sterretje, maar dat hij zo'n ordi als daisy er zolang in laat, dat valt mij echt tegen..
Ik vind hem heel minderwaardig gedrag vertonen naar de vrouwen toe en ik vind het sneu hoe die vrouwen zich daarvoor lenen...
Idd. Hij voelt zich volgens mij echt de koning van de jungle en zich geweldig machtig en lekker Dat die vrouwen zich zo verlagen met die challenges voor een simpele Hagenees met bierpens snap sowieso niet dat zo iemand een eigen show krijgt, want echt boeiend is hij niet
Volgens mij is die stephanie de bijterd Op dat paard trouwens hilarischhhh Hij houd daisy erin alleen maar om die andere te stangen
Nou niet alleen haar gok is groot Met alle respect voor de dames met een stevige derriere maar komaan trek een broek aan die past! Oohhh hihi
hahaha Dat ze haar erin houden is vooral voor het programma, wij vinden het leuk om naar viswijven te kijken denk ik
Nee hoor tony vind haar echt leuk, ze kenden elkaar al vantevoren.....ik weet dat alles eerlijk is gegaan. Alleen de beelden zijn wel veel geknipt en geplakt.
Echt leuk..gewoon aardig denk ik Die vrienden had tony natuurlijk van te voren gesproken en mandy laten kiezen Of ze hebben zo geknipt en geplakt dat t lijkt alsof hij mandy gaat kiezen, word nog leuk Ook al is het voorspellend blijf het toch kijken
zij was toen alleen met hem op de foto geweest in chersonisos en verder kende hij haar toch niet zei hij? of was dat nou iemand anders die in de serie een foto van zichzelf liet zien met Tony?
dat was volgens mij stephanie ja.... nee ze vonden elkaar echt leuk, ze hebben elkaar hier in eindhoven ontmoet, nummers uitgewisseld maar door drukte van allebei is het nooit tot een date gekomen, tot ze de oproep voor het programma zag...