Heb net de dokter gebelt voor de uitslag van mijn bloedonderzoek... Het enige wat ze zagen is dat mijn hb wat te laag is maar dat is nog geen oorzaak voor de pijn. Ze denken dat ik weer hetzelfde heb als vorig jaar. Lang verhaal maar vorig jaar oktober heb ik twee weken in het ziekenhuis gelegen met ongeveer dezelfde buikpijn als nu maar dan een stuk heftiger. Zat elke dag aan de morfine... Ze hebben daar tot op de dag van vandaag nog nooit een oorzaak voor gevonden. De huisarts adviseerd me nu om weer een afspraak te maken bij de maag-lever-darmarts en dan moet hij maar andere onderzoeken gaan doen... Ik ben daar toen ook voor bij de gyn. geweest maar op dat gebied lijkt op het eerste gezicht alles gelukkig in orde. Mijn ongi heeft trouwens nog niet doorgezet... Ben alleen vanmorgen dat kleine druppeltje bruin verloren en verder nog niks... pfffff....
Jeetje Beesie.. ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je van je buikklachten af bent!! En natuurlijk dat het komt van een eventuele zwangerschap dat zou mooi zijn! Sterkte!
Heus niet leuk! Maar je weer nu iig waar je aan toe bent, ik weet het een schrale troost maar zo probeer ik me door iedere teleurstelling heen te praten Hopen dat de artsen snel iets vinden en geen last meer hebt en krijgt van je buik!
Onee..!!! Ik zie net je berichtje.. was dit topic vanaf het begin aan het lezen, vandaar dat ik je berichtje nog niet gezien had Hoe is het met je buik? Sterkte meis
Dankjewel! Lief van jullie! Mn buikpijn is nu ineens overgeslagen naar heftige menstruatiepijn, dus geen andere rare pijn meer.... Daar ben ik wel blij mee! Misschien dat mn darmen heftig hebben gereageerd op mn naderende menstruatie...
Lieve meiden, Ik trek me even een tijdje terug van het forum... Heb ff tijd nodig... Ga de komende tijd proberen er wat minder mee bezig te zijn... Ik hoop dat jullie dit begrijpen! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en steun! x
Snap ik, ik denk soms ook wel eens dat ik er te veel mee bezig ben.. Wel laten weten als het zover is hoor X
Snap ik Beesie! Ik hier vandaag ook (gelukkig) ongesteld geworden. Dat betekent dat mijn cyclus alweer een beetje korter is dan vorige maand! Nu weer zo lang wachten voordat er getest kan worden enzo... pfff... maja er zit niks anders op! Beesie, hoop je eind van deze maand weer te treffen als we weer tegen de NOD zitten? Sterkte meis!
@Beesie, knuffel, ik snap hem hoor @Zussie, heej cyclus korter, das goed nieuws, beter was zw, maar nu korter is beter, hoop dat j enu nog kjortere hebt en gewoon zwanger
afgelopen zaterdag (26 maart) wat mijn NOD.. Ben vandaag 5 dagen overtijd ! Ik ben ook al een halfjaartje bezig.. en hoor dat het nu ook raak is ! Ik had de 26 meteen getest met een testje dat 4 dagen voor de nod kon uitvoeren.. maar helaas negatief... Hoelanger het duurt, hoe meer hoop ik krijg.. maandag ga ik naar de dokter bloedprikken..en dan kijken ze meteen of ik zwanger ben natuurlijk maar ook de hcg waarde.. ben erg benieuwd !!!
Spannend hoort Tulpje! Hoop het voor je! Ik kon die banner helemaal niet kiezen die jij hebt! Vind de mijne een beetje stom dus ga nog eens kijken p
dankjewel.. ik heb vanmorgen nog eens een testje gedaan.. maar hij zegt nog steeds negatief.. Waarom zegt mijn gevoel dat toch dat ik wel zwanger ben ? ik ben ook nog steeds niet ongesteld en ik heb wel wat dingen wat ik normaal niet heb.. zoals vaker naar de wc,slapenloosheid en tepels roder..heb deze dingen opgezocht en bleken ook symptomen te zijn.. maja ik wacht het gewoon maar af.. zolang ik niet ongesteld blijf is het goed toch ? En uh je moet naar babyplaza.nl.. voor die banners..
wil iedereen veel sterkte en succes toewensen met het wachten op de positieve test. Ik zelf ben sinds 12 februari dit jaar gestopt, toen netjes ontrekkings bloeding gehad en 23 dagen later heb ik mijn ongesteldheid geheid met bijbehorende buikpijn enzo. Nou ben ik dus 4 dagen overtijd (afgelopen dinsdag was de 23ste dag) en heb ook nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Wel verlies ik wat lichtelijk slijm en voor mijn gevoel wat vaker naar de wc. Heb al tegen vriendlief gezegt, dat als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben dat ik dan even ga testen, komt daar niks uit dan wacht ik nog 1 week en dan weer testen. Wanneer er dan nog niks is, ga ik maar eens even bellen met de huisarts. We zitten hier allemaal in spanning geloof ik, hihi
Dat zou echt te gek zijn als je nu al zwanger zou zijn ! Sommige gaat het gewoon sneller he.. mijn schoonzus was 2 maanden gestopt.. toen was ze al zwanger.. en ik.. bij mij al een half jaar.. maar ik ben nog steeeds niet ongesteld..ik heb wel al 2 testen gedaan deze week.. dus ik moet me zelf niet voor de gek houden.. want het is gewoon (voor mij) 10% kans dat ik zwanger ben..maja we zien t morgen wel... bloedprikke is veel duidelijker he.. eigelijk moet je pas na 2 weken testen he.. maar ik denk dat niemand van de vrouwen dat vol kan houden hahah.. ik wens je succes ! hoop het voor je !
hee tammy, Je zegt dat je vorige cyclus 23 dagen was , maar als je pas in februari gestopt bent met je pil is je lijf waarschijnlijk nog aan het ontpillen. Je denkt dan nu dat je overtijd bent maar je kunt eigenlijk nog niet weten of je overtijd bent want je hebt nog geen inzicht in je cyclus..ik hoop voor je dat het meteen raak is hoor meid maar ik zou er niet vanuit gaan.. Ik ben zelf 16 december gestopt met de pil en heb een cyclus gehad van : 24-28-miskraam en nu is het dus even afwachten.. Over 4 dagen kan ik testen.. voel me deze maand wel heel vreemd.. huil veel..ben van de 1 op de andere dag ineens extreem verkouden echt heel men neus zit potdicht , heb steekjes in mijn liezen en mijn onderbuik..niet de hele dag door maar zo af en toe.. Spannend dus.. ik duim voor jullie meiden !
nee daar heb je misschien ook wel weer gelijk in, maar denk toch dat 1 deze dagen mijn ongesteldheid doorbreekt hoor. Alleen met afvegen heb ik wat licht rode/roze bloed en verder niks terug te vinden bij het inlegkruisje. Dus voor nu zet het nog niet door, en dit reken ik dus ook nog niet als ongi. Dus we wachten wel af wat het gaat doen, heb verder geen symptomen om ongi te worden (meestal buikpijn enzo) duim ook voor je hoor, ik had afgelopen vrijdag wat steekjes in me lies (uurtje geduurt ofzo). vindt het wel 1 nadeel nu ik van de pil af ben, je weet nu nog niet precies wanneer je ongi gaat worden, was met de pil wel makkelijker.