2 dagen over tijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by sammysamson, Jun 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sammysamson

Jun 30, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    ik ben voor het laatst 1 tot 4/5 juni ongesteld geweest.

Nu heb ik de 25e een zwangerschapstest gedaan (zo'n vroege test van kruitvat) uit nieuwsgierigheid. ;)
    Test was negatief stond ook wel op de gebruiksaanwijzing dat 4 dagen voor je menstr. de uitslag maar 52% goed kan zijn.
    Maar sinds gisteren verwachtte ik dat ik ongesteld zou worden maar is nog uitgebleven, ik kreeg in de bioscoop wel super veel buikpijn als of het zou gebeuren maar kwam er een beetje wit/plak goedje.
    Nu had ik wel gelezen dat er meer van dat witte vloed aangemaakt woord rond de dag dat je ongesteld zou moeten worden als je zwanger bent..
    Nu uiteindelijk de vraag.. is het volgens jullie zsm een goed moment te testen (en welke test jullie het liefst hebben) of nog te wachten tot ik echt een paar dagen over tijd ben.

Groetjes, Sam.

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Ik zou een testje wagen!!

3. Molly1

Molly1 Lid

May 27, 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyhey,
    hier ongeveer de zelfde symptonen, ik had zaterdag 28 juni ongesteld moeten worden, heb zelfs sinds vrijdag al een beetje zeurende buikpijn(net als menstruatiepijn maar dan met vlagen) vannacht steeds wakker gelegen omdat ik misselijk was, en weer buikpijn had..ik ben alleen vergeten te testen met ochtend urine,dus ik besloot vanmiddag te testen met de zwangerschapstest van de kruidvat (2 voor 5 euro) daar kwam negatief uit..had al wel een flinke kop thee op sochtends. nou ben ik straks weer naar kruidvat gereden en heb de clearbleu gekocht...wat denken jullie???? morgen vroeg testen of nog een dagje wachten???? vind het zo spannend allemaal!!!

4. sammysamson

Jun 30, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had je ze allebei opgemaakt van 2 voor 5 euro?
    Ik zou morgen gewoon testen als ik jou was.. als we allebei een beetje rond deze zelfde tijd hetzelfde hebben zouden we in principe morgen kunnen testen toch? ;)

5. Molly1

Molly1 Lid

May 27, 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouuu ik had een stomme actie, liet test 1 in mijn opvangbeker vallen...:D:$:$ dus had er nog maar 1 over....hihi oke doen we hem samen morgen vroeg... :)

6. sammysamson

Jun 30, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha
    ik ga morgenvroeg naar de kruitvat rennen dan ben benieuwd:D

7. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    me zoontje ♥♥ huishouden en werken
    Heerlen
    ben ook gestopt sinds 1 juni erna heeel licht ongesteld geweest dus nu spannend...

8. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    Heerlen
    maarja kan misschien ook langer uitblijven om dat ik net gestopt ben dus dubbel spannend

9. sammysamson

Jun 30, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou langer dan een jaar gestopt met pil..maar nog niet zwanger :(
    toch ben ik 3 dagen over tijd :(

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Hier precies t zelfde ( zie topic niet zwanger niet ongesteld ofzo)

Echt drama :( gisteren negatieve test, geen enkel kwaaltje. Wel al een week roze/bruin verlies .

11. Molly1

Molly1 Lid

May 27, 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn test was vanmorgen een heeel licht kruisje, en als het goed is wil dat zeggen dat ik zwanger ben!!!!ben heel de ochtend al een beetje misselijk... doe er morgen ochtend nog eentje voor de zekerheid omdat ik t nog niet geloof!!!!!

wat raar sammysamson!! maar zolang je nog niet ongesteld bent heb je nog hoop!! ook geen gevoelige borsten?? of rommelige darmen???

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Misschien blijft je ongesteldheid uit omdat je 'denkt' misschien onbewust, dat je zwanger bent. Dan kan je lichaam je namelijk erg voor de gek houden.

13. Molly1

Molly1 Lid

May 27, 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyhey, mijn menstruatie was ook rond die tijd... ik heb vorige maand ook zon 4 dagen test gedaan was toen negatief... vanmorgen de clearbleu zwangerschapstest 2 voor 16.95 ofzo gedaan en die was vanmorgen positief!!!! ik heb verder geen witte afscheiding gehad... nog wel een rommelig gevoel en wat misselijk.

14. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    Heerlen
    Vind het zo spannend vandaag zou mn nod zijn berekend over 28 dagen n gestopt met pil 1juni n ongesteld rond 4juni

15. thessa1990

thessa1990 Actief lid

May 23, 2013
    118
    0
    0
    Heerlen
    Ook last vn me darmen. .pijnlijk tepels, opgezette buik, vanmorgn zin in macaroni Hahaha

16. sammysamson

Jun 30, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend toch?
    Ik heb echt geen bloed alleen maar buikpijn en moe zijn.
    Mijn 2e test kwam een heel dun streepje en heel licht.. alsof het een foutje was.
    Dus wacht wel ff af vind ze best duur 8eu per keer :(

17. sammysamson

Jun 30, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha en ik augurken

18. sammysamson

Jun 30, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wacht wel een weekje.. en dan haal ik ook clearblue

19. SamLonny

SamLonny Actief lid

Jul 7, 2014
    352
    122
    43
    Hoi Sammysamson,
    Weet je al meer?

Ik ben ook 2 dagen over tijd, mijn nod was 6 juli, met een cyclus van 30 dagen.
    Ik heb verder geen symptomen, alleen 2 dagen roze/bruine afscheiding met afvegen, 1 dag voor nod 1 druppel bruin bloed gehad. Mijn temperatuur wisselt constant tussen 36,9 en 37,1 nog steeds dus daar kan ik ook niet vanuit gaan voor mijn gevoel. Ik heb als het gelukt is een foto bijgevoegd van mijn cyclus/temperatuur enz. Misschien willen jullie eens kijken, ik durf nog niet te testen omdat ik 2 dagen voor mijn nod 2x een negatieve test had, ik hoop op jullie reacties!

Liefs Sam

Attached Files:

Share This Page