In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Chrisie
    Sjees dat is wel heel veel meer ;)... moet zeggen... dat ik ook wel bij bent als ik op m'n moeder lijk, want bij haar zijn ze niet meer kleiner geworden ;) en ik vind cup 75C toch wel even iets mooier dan 70B ;) Vriendlief trouwens ook :p

Maar donker geel... waah... dat lijkt me ook gek... hier meer wit/gelig... Weet je zeker dat die kleine nog niet zo ver is ingedaald? Klinkt eerder dat je morgen gaat bevallen ofzo ;)

2. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    volgens mij is ie wel weer verder ingedaald Gister zat het kontje nog wel eens tegen me ribben maar nu zit het er echt een stuk onder. Heb nu ook gewoon harde buiken als ik niets doe maar zit geen regelmaat in hoor. Ga er vanuit dat ie nog niet komt.... maar je weet het nooit natuurlijk.

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    harde buiken kunnen ook indalingsweeen zijn... nouja eigenlijk kan harde buiken van alles betekenen ;)... ben wel benieuwd wie nou onze volgende wordt! Mag toch hopen voor moppie dat zij dat is ;)

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@mop: Ze kunnen het blijkbaar heel lang ophouden?
    Zal straks even langs gaan. Wil haar knuffelen als ze nog niet mee mag. Is echt een schootkat...

@hier: al 2u aan t wachten op levering die tussen 10-14 komt...
    Alles aangeveegd en nu met allesreiniger en vaatdoek de ruiten aan t poetsen. Moet toch wat he...

Tot straks!

5. steenbokje

Lol, denk t niet Annette!

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Het zou wel moeten hoor ;)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Due Dates 2011
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    20/01 Serendipity - 1e kindje > weten het al > Het is een meisje!!
    20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    26/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje!
    27/01 Anmar - 1e kindje > Het is een meisje!!
    29/01 Madelief - 2e kindje > Het is een meisje!!
    03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!! ik denk een jongen!!

Bevallen
    06/01 Chahida - Imane (3615gr/??cm) 40w1d

Afspraken
    13/01 Chrisie controle vk (37w1d)
    14/01 Jannebo controle vk (39w1d)
    14/01 Jenny controle gynaecoloog (38w2d)
    15/01 Moppie uitgerekend!
    18/01 Moppie controle vk (40w3d)
    18/01 Serendipity controle ha (39w5d)
    20/01 Chrisie controle+ groeiecho (38w1d)
    21/01 Jannebo controle vk (40w1d)

Verjaardagen
    15/01 Moppie jarig (30 en uitgerekend van Uk!)
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    11/05 Chahida (word dan al weer 28j)
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest )

Extra Info
    Rianne (Jannebo) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Esther (Madelief) - 29 jaar - flesvoeding - ziekenhuis ivm suiker
    Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Jenny - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis ivm stuit
    Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis of misschien toch thuis???
    Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Saida (chahida) 27 jaar - borstvoeding - thuis

Buddylist
    Madelief - Moppie
    Madelief- Chrisie
    Serendipity - Jannebo
    Jenny - Chahida

ff weer naar voren gehaald...

8. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Hoi dames,

Zo jullie hebben heel wat afgetypt, hoe is het met jullie allemaal.
    Ik ben zo bezig met de kleine en Hafsa dat ik niet zo vaak kan reageren, maar de meeste keren lees ik wel mee, dus ik hou jullie in de gaten hahahaha.....

Moppie ik zie voor jou nog 1dagje tot je uitgerekende datum, nou hopelijk hoef jij niet lang meer te wachten op de kleine...

Hier: Nou gisteren was de laatste dag van de kraamzorg, dus moet alles nu alles weer zelf doen.
    Heb gelukkig vannacht een rustige nachtje gehad dat was gisteren wel anders want toen zat Imane in 1 van haar regeldagen, dus had de hele n8 niet geslapen tot in de ochtend 9uur, was helemaal kapot, gelukkig heeft de kraamverz. haar overgenomen zodat ik kon slapen.
    Voor de rest heb ik nog steeds ontzettende pijn in mijn rug, de vk raadde me aan om toch fysio te nemen...
    Met Imane gaat het voor de rest helemaal goed, ze drinkt goed uit de borst en is echt een heerlijke meid, ik ben gisteren begonnen met haar vitaminen K en D te geven, ze zat echt te smakken hahahaha.
    Hafsa kan ook niet van haar zusje blijven ze wil telkens kusjes geven en handjes vasthouden, dus Madelief hou je maar vast jouw kleine zal ook wel helemaal dol zijn op haar zusje straks ....

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ chahida
    Het lijkt me erg vermoeiend allemaal... maar zo geweldig!!
    Heerlijk om jou verhalen te lezen... wij kunnen hier er nog alleen van dromen ;)
    Komt die pijn aan je rug nog van de bevallling?

10. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Chahida Wat super dat het allemaal goed gaat. Sterkte met je rug.

@moppie. ben je er nog niet klaar mee dan??
    ben ook heel benieuwd wie de volgende is.

11. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    jenny en rianne was bij de controle alles goed??

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden...
    Ik wil niet eng gaan doen hoor... maar ik weet het niet... heb weer voorweeen en dit is de eerste keer dat ik het overdag heb... echt serieuze ongesteldheids krampen waar m'n darmen ook van slag van raken... ik heb echt het gevoel dat dit het begin kan wezen, of dat ik iig in de buurt ben van het begin...

13. steenbokje

@Christel: hoe is het met de harde buiken?
    @Borsten: 80C > 85E. Ben benieuwd hoeveel er van over blijft na de borstvoeding.
    @Lekkende borsten: nog niks van gemerkt?
    @Annette: Ik weet nog steeds niet hoe voorweeen voelen - heb alleen nog maar wat harde buiken gehad in combi met felle steken, maar dat was indalen zei de VK.
    @Saida: Balen dat je zo'n last van je rug hebt. Komt dat door de bevalling? Misschien inderdaad verstandig om even langs de fysio te gaan, wie weet zit er gewoon iets klem wat makkelijk opgelost kan worden.
    Wel heel fijn dat alles met Imane goed gaat!
    @Christel: Nee hoor, vind het nog wel best met Uk in mn buik. Is dat gek?

@Annette: spannend!!!!!!!

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Moppie
    Nou weet het ook niet echt hoor ;) maar hier voelt het iig als ongikrampen die op en af gaan... heb het nu 2x 's nachts gehad... maar dat was dan na een uurtje weer minder... nu is het ook pas net... dus misschien sta ik weer te schreeuwen om niks ;)... maar hoop gewoon dat het doorzet ;)

15. steenbokje

Ik hoop met je mee ;)
    Ben je al aan het klokken?

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Nee zover is het nou ook nog niet ;)... tis meer dat ik gewoon een ongesteldheids gevoel heb... die af en aan gaat... maar nog niet heel duidelijk met pieken ofzo... tis meer gewoon een zeurend gevoel wat weer verdwijnt en terug komt! Ach waarschijnlijk weer stomme voorweeen en is het niks...

17. steenbokje

Ik herken het in ieder geval niet, dus denk alsnog dat jij me voor zult zijn :p

18. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Hoi stelletje kletskousen!!

Mijn onderkant doet nog geen zeer omdat ie nog niet ingedaald is. Misschien blijft het me bespaard? Ik heb alleen veel last van de bovenkant van m`n buik, daar zit zoveel kind!
    En dan die harde buiken, pfff.

Mijn kat was gisteravond in z`n slaap aan het eten; hele tijd z`n tongetje naar buiten en likken hahaha!

Hier geen lektieten. Wel tiet zat!

@Chahida Wat fijn dat het allemaal goed gaat! Hopelijk wordt je rug snel minder!

@ Moppie: spannend!! Krijg je veel visite of heb je niets ingepland morgen? Misschien moet je ze allemaal wel wegsturen :D

@ Serendipity; doe inderdaad eens even niet zo eng!! Zit er een regelmaat in ofzo of niet? Misschien heb je binnen nu een heel snel je baby!!

@ controle: yep, alles oke. Ik stond met 3 minuten weer buiten. Dat is toch wel een verschil tussen gynaecoloog en verloskundige. Bij de vk kreeg ik heel veel info over van alles en nog wat en hier niet. 'Gewoon' even checken en tot volgende week.

Bij Kruidvat 2 bussen Pringles gehaald ;)
    Ik vond het toch wat bizar om om 9.30 uur al naar de Mc te gaan, dus maar niet gedaan. Knap he!

19. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Oh ja, en ze schat 7 pond. Oke, weet ik dat ook weer haha

20. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Serendipity Ja het kan van de bevalling zijn aangezien ik echt met de weeen echt verkrampt heb gelegen vanwege de pijn, want heb ook nog steeds pijn bij hoesten dan voel ik gewoon mijn spieren in mijn boven lichaam.
    Maar het kan ook zijn vanwege de zwangershap omdat ik een flinke buik had, en bij de bevalling hebben de vk en verpleegkundige dat geweten aangezien ze nat de deur uit gingen hahahaha van de vruchtwater, had ontzettend veel namelijk...

Het is ook een heerlijke tijd hoor vind ik, en geniet er ook elke dag van want ze groeien echt als kool gewoon...
    Voor je het weet ben je ook aan de beurt en heb je je kleine in je armen..

Chrisie Dankje wel meid

Ben trouwens ook erg benieuwd wie nu gaat volgen, ik moet ook elke dag effe koekeloeren om te zien of er al iemand is bevallen...

Deel Deze Pagina