Mooie echo Jannebo!!! @Mennie: Succes morgen, gaat vast helemaal goed komen Ik moet nog 6 nachtjes slapen
Thanks allemaal voor de reacties! even iets vies: Ik had net bij het afvegen wat bruine afscheiding. Ben gelijk weer ongerust....
Heb je een inwendige echo gehad? Kan een bloedvaatje zijn he... Ook als je bijv. bij een grote boodschap iets te hard hebt moeten drukken. Zolang het niet helder rood is, en met krampen gepaard gaat, zal het wel goed zitten
@Jannebo: mooie echo! Fijn om te zien he? Ik moet nog 7 nachtjes slapen.... En idd, na een inwendige echo kun je wat bloedverlies hebben. Geen zorgen over maken, je weet dat het goed zit! @ Anmar: welkom en gefeliciteerd! Wat een geluk zeg, in 1 keer raak!! @ Madelief: 1850 euro!! Ze durven het ook wel te vragen he? Hopelijk knapt je hond er goed van op! Wij hebben zelf 4 katten en daar heb je ook alles voor over, dus begrijp je wel! Zou je bijna zo'n verzekering moeten nemen voor dieren eigenlijk.... @hier: vanmiddag heerlijk 2 uurtjes geslapen samen met dochterlief. Doet me goed, kan ik merken. Morgen moet ik weer werken, dus dan kan ik niet slapen. Of ik moet 2 uurtjes op de wc gaan zitten of zo...hihihi. Ik probeer me ook geen zorgen te maken, het is idd zo. Als het mis is, kun je er toch niks aan doen. En hoe minder spanning hoe beter natuurlijk!! Ik hoop voor ons allemaal dat er geen vlindertjes bij komen, zou toch super zijn!!! Komend weekend gaan we kamperen met onze nieuwe tent. Volgens mij hadden we geen beter weekend uit kunnen zoeken! Qua weer dan. Ben benieuwd hoe het gaat. Voor het eerst deze tent opzetten en voor het eerst met onze dochter kamperen. Heel spannend en wat een boel moeten we inpakken voor die 2 nachtjes!! hihihi
@Marije, ik denk dat je twee door elkaar haald ik was röntgen en Chrisie geloof ik had een operatie met haar hond liefs Es
hahaha maakt niet uit hoor, het ging bij ons beide om de hond Ik heb er ook moeite mee om af en toe te reageren met de namen, vooral namen die niet standaard zijn hihihi xxxx
even het lijstje er weer bij @Chahida Hoe was het bij de VK???????Heb je alleen een intake gsprek gehad of ook een echo????? liefs Es Due Dates Chahida - 06/01/2011 - 2e kindje Moppie1981 - 15/01/2011 - 1e kindje Mennie - 18/01/2011 - 1e kindje Kristel79 - 20/01/2011 - 2de kindje Serendipity - 20/01/2011 - 1e kindje Jannebo - 20/01/2011 - 1e kindje Rhythem84 - 20/01/2011 - 2e kindje Jenny - 24/01/2011 - 1e kindje Marije1980 - 25-01-2011 - 2e kindje Madelief - 28/01/2011 - 2e kindje Mammienes- 29/01/2011 - 3e kindje Chrisie - 31/01/2011 - 1e kindje Vlindertje Niki86 Afspraken 01/6 Chahida intake vk 02/6 Mennie Termijnecho 7/6 Moppie1981 intake VK & termijnecho 8/6 Marije1980 eerste echo! 9/6 Madelief tweede afspraak en echo 10/6 kristel79 intake vk 15/6 Mammienes intake VK + 1ste termijnecho 16/6 Serendipity 1ste termijnecho 24/6 kristel79 1ste termijn echo 24/6 Chrisie intake vk en 1 ste echo 25/6 Jannebo intake vk en 3e echo!
@mennie. Suc6 morgen. hopen op een mooie echo. @marije heerlijk camperen, veel plezier. En inderdaad met het weer kan het niet beter. Ik ga zondag met een vriendinnetje naar Scheveningen. Heb ik zo'n zin in. Ik heb me gister aangemeld voor MvM. Ze komt morgen al langs. Mag ik weer een test doen. Hoop dat ie eruit knalt. Vandaag beetje misselijk na het eten vooral de ochtend. Hoop dat het nog ff wegblijft want wil het eigenlijk nog stilhouden op me werk.
@ Mennie Succes, ben erg benieuwd naar jou verhaal!! @ Jannebo Raar idee dat jij net zo ver bent als ik ongeveer en dat het er bij mij als het goed is van binnen ook zo uit ziet Vind het trouwens raar dat ze gewoon rekenen met 28 dagen, dan ben ik verder als dat ik m'n banner heb staan, want ik had een cyclus van 30 dagen.. denk dat jou banner beter klopt als dat hun zeggen @ hier Vandaag bloedprikken... voor het eerst en ik ben een schijterd met naalden, dus zag er een beetje tegen op! 6 buisjes! Maar wat ben ik een aansteller zeg... wat viel dat mee!! Ik was alleen om half 7 al wakker en kon pas om 9 uur terecht... misselijk was het gevolg Dat was erger als dat hele bloed prikken! Vraag me af hoelang het nog gaat duren voor dat ik echt boven de wc moet hangen!
@ Mennie, heel veel succes vandaag! Goedemorgen dames, hoe gaat het hier? Nou vanochtend paar keer kokhalzen dus denk dat het nu allemaal wat erger gaat worden de misselijkheid Ik ben ook heel erg prikkelbaar, dus mijn vriend is daar wat minder blij mee..hoop dat het een beetje bij gaat draaien Verder moe moe moe en moet zo autorijden ( lessen ) en heb geen zin, maar ja ik moet gaan want moet een keer doorzetten! Vanavond komt Moeders voor Moeders langs, dus ben benieuwd. Nog 2 weekjes en dan eindelijk echo! ik kijk er nu al naar uit!
@ mammienes Ja hier ook dat kokhalzen... bij het tandenpoetsen en als ik moet hoesten gaat het over in kokhalzen... echt vaag Verder zat ik gisteren met een brocolli stukje aan m'n vork, kreeg de kriebels bij het idee dat ik het in m'n mond moest stoppen! Toen ik dacht, okay gewoon door zetten begon ik ook te kokhalzen, dan maar geen brocolli... terwijl ik het anders zo lekker vond! Dan maar een appel bij het eten Ik een dag na jou de echo... heb er ook z'n zin in! Lijkt me zo bijzonder! Hoop dat alles goed zit, maar heb er wel een goed gevoel over!
Hoi dames, Hoe is het hiero?, nou met mij iets minder ik voel me gewoon totaal niet goed , voel me echt een wrak. Ben gisteren dus naar de verloskundige geweest en bleek mijn bloeddruk laag, dus dat verklaart dat trillen van mijn lichaam ook en de duizelingen. Ik heb het ook gehad over het overgeven, ze zei ook als het niet meer gaat gewoon bellen en moet proberen kleine beetje over de dag eten. Maar goed dat gaat dus ook niet. Ik moet dus nu uitkijken dat ik niet ga uitdrogen, en ze zei ook dat als dat wel het geval is of word ik opgenomen ga worden in het ziekenhuis. Dus probeer nu ook veel water te drinken enz zoalng dat lukt. Madelief echo heb ik al gehad 25mei, en heb dus toen een kloppend hartje al gezien.
@Chahida, wat vervelend dat je zo'n lage bloeddruk hebt. Daar kun je idd erg vervelend van worden. Hopelijk voel je je snel beter! Nu had je trouwens dus geen echo? Jammer zeg! @Serendipity: dus je hebt je kranig gehouden? Goed!! Maar wel "gevaarlijk" als je zo lang niet eet.... Ik had het de vorige zwangerschap, ook 6 buisjes en bij de 6e ging ik bijna onderuit. Gewoon omdat ik niet genoeg gegeten had. Weer een leermoment @Chrisie: spannend, weer testen!! Alleen daarom zou ik me al aanmelden! @Mammienes: hopelijk lukt het autorijden nog! @Mennie: ik hoop dat de echo goed was!! @hier: weer een dag gewerkt. Pfff, ben niet vooruit te branden. Maar gelukkig nog niet misselijk. Dat kwam de laatste keer ook pas met 6,5 week. Dus dan heb ik nog 4 dagen.... Hopelijk gaat het nu anders! Want ik was de hele zwangerschap misselijk....
OOh bah erg is dat heh! ben benieuwd of ik nog meer trekjes of gruwels van eten ga krijgen ahahahaha Jaa spannend ook voor jou heh, ik ook hoor ik maak me nu te druk want teveel om me heen hoor ik alleen maar miskramen..maar ik denk dat het bij mij ook wel goed zit..heb er geen slecht gevoel over.
Sterkte aan alle misselijke dames! Bluh.... Voel me beroerd vandaag. Reageer later weer op iedereen...
Moppie, sterkte!!! Mammienes: hihihi, hcg loopt niet weg nee! Fijn dat je zo'n boost hebt gekregen van het autorijden! Ik heb m'n rijbewijs gelukkig al, moet er niet aan denken dat ik nog een keer op moet...pfff.