@ Chrisie Wow leuk en warm kamertje zeg!! Heel mooi!! @ Moppie Gefeliciteerd met je verjaardag!! En hoe voelt het nou om uitgerekend te zijn? tja... zonder kleine helaas of begint het al te rommelen?
Thanx dames Hier nog geen tekenen van Uk! wel een raar idee hoor, dat hij/zij vandaag zou moeten komen... We gaan niks speciaals doen, ik ga de kinderkamer nog een keer sauzen en vriendlief gaat laminaat leggen. Ik vier mijn verjaardag nooit
Ik ga hier de koek maar tevoorschijn halen denk... nog even voor het avond eten ... Verder hier de schilderijtjes en klamboe opgehangen Nu is het kamertje echt klaar!! Ben zo trots!! Morgen denk even filmen (vind ik wel leuk) en ff ik met de dikke buik op de film... nu kan het nog Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?
Chrisie wat een mooie kamer, ziet er echt heel warmpjes uit, mooie tekening ook... Moppie Gefeliciflapstaart met je verjaardag meid, het zou toch wel een heel mooi cadeau geweest zijn als de kleine vandaag zou komen, het kan in ieder geval niet meer zolang duren...
Hier: Vandaag voor het eerst met de kleine naar buiten effe boodschappen gedaan, ze heeft gewoon de hele ritje lekker geslapen en toen we thuis arriveerden was ze gelijk wakker en ging ze huilen blijkbaar vond ze het niet leuk dat we klaar waren hahahah... Ik heb haar net effe in badje gedaan en de borst gegeven en ze is nu helemaal verzadigd in haar bedje aan het slapen... Ik heb nu het eten opstaan, en ga zo lekker relax op de bank tv kijken en effe liggen....
@Chahida zo dat is alweer vlug te been. Super dat dat al gaat. Geniet er maar lekker van. @Annette. Leuk om later weer terug te zien als de kleine geboren is. Wij hebben het ook al gefilmt. Maandag ga ik naar een vriendin om foto's te maken van me buik. @Hier. Vanochtend eerst met paar naar wedstrijd geweest maar hij had er geen zin in vandaag. Voorjaar in z'n kop denk ik. Vanmiddag boodschappen gedaan en toen was het ook al weer half 5. Me ouders zijn vandaag terug gekomen uit Oosterijk en me moeder wou mij ff zien haha. Hebben maar chinees gehaald, lekker makkelijk ze zijn net weer weg. Voor morgen niets in de planning ook wel een lekker.
@ moppie Wow die is duidelijk!!! Hier stopt die kleine altijd als ik het wil filmen ... maar laat die kleine het maar lekker krap krijgen, misschien komt tie dan een keertje @ Chrisie Jullie gisteren dus ook druk geweest... vandaag lekker rustig aan doen weer nog erge last gehad van pijn daar beneden enzo? @ Chahida Jeetje wat klinkt dat heerlijk zeg... wandelen buiten met je kleintje!! En alweer kunnen koken?! Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar... hoop dat ik ook zo snel weer op de been ben!
Zo moppie. Nou dat doet ie bij ons niet zo. Nog nooit gedaan ook. Leuk gezicht. @Annette. Nou net iets meer dan een uur gewandeld met de hond en samen met Yan. In een heel rustig tempo, naar de Rijn geweest, water is weer iets gestegen komt op sommige plaatsen over de zomerdijk. Kan nu alleen bijna de trappen in huis op komen. Harde buiken zijn weer afgenomen alleen tijdens lopen net af en toe.
@ Chrisie Pfff een uur lopen... waar je zin in hebt Al moet ik zeggen dat ik vandaag ook zin heb om even buiten te zijn... zal wel door het weer komen Wij gaan zo even naar m'n schoonmama in scheveningen! En uhm trappenlopen... klinkt misschien stom, maar achteruit de trap op schijnt te helpen... ik heb zelf geen trappen in huis, maar heb het wel eens uitgeprobeerd toen ik last had van bekkeninstabiliteit... en toen hielp het bij mij! Maarja dit is wat anders natuurlijk
O lekker naar het strand, ben ik al zo lang niet geweest. Maar voor jou zou het wel geen strandwandeling worden haha. Vind het nog heerlijk om te wandelen. moet alleen altijd weer een hele klim maken om bij ons huis te komen en dan begin ik het pas te voelen. Achterste voren de trap op weet dat dit minder belastend is maar we hebben in totaal 6 verdiepingen zie dat niet echt zitten. Laat Yan nu gewoon wat vaker lopen als ik iets nodig heb. Vind ik een veel betere oplossing
@ Chrisie hahahaha dat is zeker een oplossing! Ik had met de vakantie in zwitserland altijd een super stijle klim naar het hotel... vriendlief duwde me altijd aan m'n kont naar boven klinkt stom, maar hielp wel echt Maar 6 verdiepingen achteruit lopen hahaha nee, dat schiet ook niet op nee... dat gaat niet hard! M'n schoonmama woont wel op 5 min lopen van het strand... heb eigenlijk ook wel ff zin om te gaan kijken, maar heb zo'n vermoede dat door het zand lopen een hele klus is Ach we zullen zien...