Zo, net de hele strijk weggewerkt. We waren vanmorgen laat op en ik lag er gister al vroeg in (21.45 uur). Wel gisteravond nog wat steken in m'n onderbuik gehad om de paar minuten. Maar helaas weer gestopt. Heb het idee dat ik nu wat vocht verlies. M'n hele slipje was net nat. Druppelsgewijs niet echt scheuten en geen last van krampen. Maar even aankijken en anders de vk bellen. Alle meiden van de yoga zijn nu bevallen... Ik vind het helemaal niet leuk om de mails en foto's te zien... Ik wil namelijk ook. Maar ben erg bang dat ik me van de week weer dood ga vervelen.... Wij hebben een eensgezinswoning. We slapen op de 1e verdieping en daar is ook de badkamer en babykamer en het kantoortje waar ik nu zit... op de 2e verdieping hebben we de logeerkamer waar mijn was hangt en waar ik strijk, op de hal staat onze kledingkast en wasmachine en droger en er is nog een kamer en dat wordt onze slaapkamer met inloopdouche... Al met al, alles dus op verschillende verdiepingen en ik merk dat het mij ook erg veel moeite kost om telkens heen en weer te lopen. Ik zet vriendlief ook regelmatig aan het werk!
6 verdiepingen? Zo, da's niet niks! Ben blij met ons kleine huisje... Beweging uk: is pas sinds een paar dagen zo extreem. Gister was het nog erger, maar torn was ik te laat met filmen. Wel erg grappig om te zien, voetjes of knietjes die echt nasr buiten steken... Vandaag de hal boven gesaust. Wim is nu laminaat aan het leggen boven, en ik heb de benedenverdieping opgeruimd. Al het gereedschap weer bij elkaar enzo... boel wat aangeveegd... denk dat ik zo naar huis ga, hutspot maken, yum! Wim is toch nog wel even bezig met het laminaat.
@Rianne. Dus je bent echt de laatste. Is nooit leuk om laatste te zijn. Begrijp het wel meis. Maar heb geduld.. straks heb jij ook de kleine in je armen. Als het op datum gaat ben ik hier ook de laatste van het clubje wat gaat bevallen bedenk ik me nu opeens. @ Moppie Lekker hutspot..... heb ik ook zin in. Hier word het denk ik mosselen met pasta. Vind ik niet zo lekker maar vriendje wel en ik maak ze dan wel zo klaar dat ik het ook naar binnnen krijg. @Hier net lekker geslapen. Met me bekken gaat het gelukkig weer beter. Voel het nu niet meer me lopen Ga de salon opruimen, alle producten in kastjes zetten. Heb ik aankomende maanden toch niet nodig en kan daar straks mooi badje neerzetten om kleine te wassen.
@Rianne: ook al lekker druk geweest vanmorgen! Snap dat het niet leuk is om de laatste te zijn, maar wie weet ga jij vandaag of morgen bevallen. Dat ik overtijd loop zegt niks he Ik heb nog niks van nattigheid gevoeld @Christel: volgens mij heb ik even gemist om wat voor salon het gaat? @Hier: hutspot is klaar voor zometeen. Heb ook een schaal lasagna in de oven staan. Die gaat in porties in de diepvries voor na de bevalling
@ Jannebo Het moet hier wel heel gek lopen, als jij de laatste van het forum wil worden! Misschien een kleine troost? Was je van de yoga ook als laatste uitgerekend?? Of dat niet?? Verder is hier m'n onderbroek de laatste weken eigenlijk al... best wel nat... alleen denk ik dat het bij mij afscheiding is?! Al ruikt het wel anders dan normaal... maarja zwangerschap is natuurlijk gewoon anders dan normaal?! Als ik op m'n hand blaas, verlies ik iig niks... bij jou wel?? Jij had natuurlijk ook al een deel van je slijmprop verloren... in het ziekenhuis kunnen ze het testen he... of het vruchtwater is, maar dan moet het denk wel genoeg zijn om op te vangen! @ Moppie Heb je enig idee wat die kleine allemaal aan het doen is in je buik?? Hier was die kleine soms ook zo druk... en dan bleek een halve dag later dat het met de benen aan de andere kant lag Blijkbaar heeft die kleine inmiddels z'n voorkeur toch gevonden, want sinds een week is het wat rustiger en blijft het met de voeten rechts liggen! @ Chrisie Gelukkig niet zo'n last meer... had wel wat anders verwacht na je wandeling van een uur Gelukkig maar!! Hier geen strand wandeling gemaakt... ben hier de laatste tijd bang dat er geen wc's in de buurt zijn ik kan namelijk m'n plas niet zo heel goed meer ophouden Vooral als die kleine gaat liggen bewegen... Niet dat ik het in m'n broek doe hoor maar ik moet dan wel snel een wc treffen... @ hier Komen net thuis van m'n schoonmoeder... weer vol gestouwd met allemaal prulletjes voor de kleine (dingen waar je niks aan hebt) Ze is zo trots, maar ons huisje is te klein voor al die troep die we van haar krijgen Ik sla wel eens dingetjes af, maar dat is ook zo lullig om dat te blijven doen! Ook langs de mac geweest dus laat die darmkrampen en weeen maar beginnen Helaas krijg ik van de mac geen darmkrampen normaal, denk dat m'n darmen het ongezonde eten gewend zijn
Wij gaan boerenkool eten. Vriendlief kookt. Vanmiddag een verse ananas gegeten. Zou het helpen? Vriendlief ziet sex niet zo zitten. Volgens mij vind hij het eng....
@Annette je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. Erg is dat he als je dingen krijgt waar je echt niets aan heb of die je heel lelijk vind. @Rianne. Boerenkool staat bij ons dinsdag op het menu. Eten we bij me ouders en heb toevallig gister gevraagd of we dan boerenkool eten. Yan heeft hier vanavond de mosselen klaargemaakt maar dan wel op mijn manier. Morgen moeten er niet teveel mensen bij me in de buurt komen want er gaat heel veel knoflook in. Viendlief vind sex hier ook eigenlijk niets meer. Hij vind het ook eng. Maar als ik wil kan ik hem wel overhalen (heb ik gister ondervonden haha) Beertje is klaar zal zo een foto plaatsen. Is echt zo leuk geworden.
@Christel: Uk is lekker rond zijn/haar as aan het tollen, tenminste, ik voel dat koppie ook draaien daar beneden en dat doet af en toe flink pijn! En dan komt er weer een kontje voorbij, en dan voel ik de knietjes/voetjes links, dan weer rechts... Vanmiddag ook weer zo'n moment, gelukkig was vriend er nu ook bij. Die heeft vol verbazing naar mijn buik gekeken haha... @Afscheiding: gehele zwangerschap al meer last van, de laatste tijd ook weer iets meer dan tijdens rest van de zwangerschap, maar niet gek veel. *schaam* alles is wel flink opgezet/opgezwollen trouwens. Is dat normaal? @Rianne: was de boerenkool lekker? Fijn dat je vriend voor je heeft gekookt! Verse ananas: schijnt dat je het hart (= bitter) moet eten. Heb je dat ook gedaan? & Sex, wat is dat? Dat vind die van mij al weken lang eng volgens mij... Of hij vind mij gewoon eng met die buik @Christel: Beertje is prachtig!!!
Hallo meiden!! Nog steeds geen nieuwe baby`s, dus?! Mijn beeb maakt me misselijk, hij zit steeds met z`n hoofd in het kuiltje tussen m`n ribben te drukken en te draaien. Dus steeds het idee dat ik moet spugen, maar dat hoeft dus niet. Ik ben blij dat ik vorige week nog een aantal dagen lekker heb gebunkerd, dat kan ik nu niet meer. Het ligt dan al gauw echt te zwaar hahaha! @ beertje: wauwie!! @ schaamstreek: tja, dat gebied is niet meer van mij. Het is er opgezwollen door het vocht; inclusief een soort van punt in het midden doordat m`n benen het vocht opzij drukken. Enne, het is een heus oerwoud... Ik ga er maar van uit dat gynaecologen heel wat gewend zijn! Nou ja, over een paar weken kan ik weer een nieuw 'kapsel' aanmeten hahaha! En al dat slijm en vocht komt ook uit alle gaten hihihi! @ plannen voor vandaag: ik heb een nieuwe puzzel meegenomen bij een vrienden. Spectaculair he! De was is alweer weggewassen en gedroogd en gevouwen (was er om 4.15 uur uit), badkamer is alweer schoon en ik ook!
Hahaha Jenny, ben je serieus al zo vroeg aan de schoonmaak? Hier trouwens zelfde probleem: je komt er niet meer bij, dus dat nieuwe kapsel komt over een paar weekjes wel weer
Nou ja, aan de schoonmaak: ff die was in de trommel drukken en op play drukken he hahaha! Dat ding doet de rest! Hoe voel je je? Al enige activiteit in aantocht of nog steeds helemaal niets!?
Het is vanmorgen verdacht stil in mijn buik Voel een paar lichte schopjes. Zal nog wel meer worden. Morgen moet ik weer naar de vk, en ik hoop dat de kleine nog wel goed ligt, na alle drukte en al het gedraai van de afgelopen dagen. @Spugen: hopelijk ga je niet weer opnieuw beginnen met spugen, hoewel je het wel vaak hoort over de laatste weken. zou niet fijn zijn!
Ik heb zelfs nooit gespuugd! Dus dat zou voor het eerst zijn. Ik ben intussen wel een trouwe fan van Rennies! @ schoppen: jowwwwwwwww, ik werd gisteravond toch een paar keer in elkaar getrapt!! Dat was nieuw voor me; eerst een hele verbouwing en toen een paar trappen. Alsof ie z`n knie boog en even rekte haha!
Owwww... ik dacht dat je wel ziek was geweest in het begin, maar dan ben ik dus niet de enige die niet heeft gespuugd! Rennies vind ik maar vies. In het begin smaakt het nog wel wat, maar dat laatste restje is net krijt, bah! De schoppen zijn inderdaad niet fijn. Bij jou is het natuurlijk nog tegen de blaas (AU!) maar hier zet Uk zich regelmatig af tegen mijn rechter rib met zijn/haar kont (moest me gister echt uitrekken om ruimte te maken, en heb de kont weer naar beneden gedrukt, waarop ik een leuke stomp op mijn blaas kreeg!). Rechts is echt favoriet! Gelukkig maar, anders had ik al te vaak mijn maaginhoud de pot in gespuugd vrees ik. Laatste loodjes he... Die zijn gewoon letterlijk zwaar.
Haha, draai draai draai! Nou, mijn beeb zijn of haar voetjes liggen rechts; de kont ligt onder. Dus boven zitten het hoofdje, de schouders, de armen en de benen. En ja, dat past (schijnbaar)! Dus de bewegingen gaan echt alle kanten op; schouders maken hobbels, hoofd maakt een bewegende hobbellijn, voetjes maken uitstulpingen en handjes kietelen. Hahahaha! En als ie slaapt, is het een bonk beton. Het zal straks echt raar zijn als dat weg is....
Uk ligt hier wel met het hoofdje naar beneden, maar de kont ligt rechts onder mijn ribben en de voeten links in mijn zij. Ik begin me dan echt af te vragen hoe groot hij/zij is! En ja, we gaan het missen.... Die vervelende kont tegen de ribben aan, en dat gekietel en gekriebel, maar ik ga die in de weg zittende buik en opgezwollen ledematen echt niet missen hoor!
Haha, nee ik denk het ook niet! Ik moet zeggen dat het achteraf gezien echt heel snel is gegaan die 9 maand (nou ja oke 40 weken -2). Zo zit je nog in de rats of het wel kan lukken enzo en zo is ie er bijna... Probleem: de eieren zijn op en ik wil iets bakken. Probleem 2: ik heb geen zin om eieren te halen.