In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Oplossing 1: recept zoeken zonder eieren
    Oplossing 2: zin maken :p

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Goeie morgen meiden,
    Jullie hadden er zin in op de vroege morgen!!
    Hier vanmorgen om 10 uur wakker gebeld door m'n werk... grrrrr... ik heb niet opgenomen!! Ik heb verlof!!!!!!!!

Hebben jullie dat ook... dat je stront sago wordt van al die mensen die vragen, hoe gaat het met je? ben je het al zat? Rommelt het al wat? Is er al wat? Wanneer denk je dat de kleine komt?

Denk dat dat telefoontje van m'n werk, ook zo'n telefoon is geweest... uit interesse?!?! Ik vraag me dan echt af, wat die mensen denken te gaan horen?! "Nee m'n kleintje is er al een paar dagen eigenlijk, maar ik ben jullie vergeten te bellen?!" Of... "ja, de weeen zijn begonnen... ik ga ff door met bevallen, bel je straks weer terug"
    Pfff nee ben echt klaar met al die lieve geinteresseerde mensen ;) en vooral over de telefoon... ik haat bellen :p

@ Moppie
    Ja lekker he... dat om de as draaien... ik had dat hier vorige week! Ik dacht dat ik gek werd!! Die steken die overal heen schieten als die kleine het koppie probeert te draaien... auw!!!
    Gisteren deed die kleine hier ook weer een poging, verkramp echt van de pijn dan!! Maaaaaaarrr.... het lukt die kleine niet meer om de as te draaien nu :D hoop dat die kleine het dan snel zat is!! :D Wat ik wel gek vond... ik voelde van binnen van alles rekken, strekken, pijn doen, steken... enz. Maar het gekke was dat ik aan de buitenkant nauwelijks nog wat voelde! Het lijkt daar binnen nu zo krap te zijn, dan die kleine nog amper kracht kan zetten om te bewegen... hooguit wat lichte druk die je dan voelt! Maar van binnen voelt het wel ff anders... :( Dan vraag ik me ook af hoe groot die kleine wel niet is?!?!?! Het zit helemaal voel met kind... geen leeg plekje meer te vinden!

@ Jenny
    Hier ook nog steeds groot rennie fan!! De gewone rennies werken niet meer bij mij... dus eet nu ook rennie duo... die zijn een stuk viezer, maar werken veel beter!! En tussen door neem ik dan nog die gewone rennies... die combi gaat nog goed gelukkig!!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Chrisie
    Ik vind die muurschildering zooooo gaaf!!! Doet Yan dat zelf????? Kom ik aan met m'n kinderachtige schilderijtjes, waarbij ik nog heel veel heb lopen vloeken dat het niet lukte ;)... ik snap echt niet dat mensen zo goed kunnen schilderen!!! Tekenen kan ik nog aardig, maar als het met verf moet, bak ik er meteen niks van! Hoe doen mensen dat?? :)

4. steenbokje

@Opmerkingen: Wij zijn zooooooooooooo nieuwsgierig wat het wordt!!!

Uhm, een baby?

Maar inderdaad, ook alle bovenstaande opmerkingen zijn de revue al gepasseerd.

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Moppie
    hahaha ja m'n vriendin reageerde ook altijd zo... "ik gok een baby" ;)
    Hier denkt iedereen al te weten wat het wordt... het grappig is wel dat de ene helft denkt een meisje en de andere helft denkt een jongen ;)

Hier weer vandaag veel buikpijnachtig gevoel... de druk wordt een beetje te groot denk van onderen...

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ff een vraagje onder de mobiele meiden onder ons :)...
    Ik heb een nokia n97... nou kan ik daarmee op internet, en kan ik ook op zp komen! Maar nou is het gekke dat ik daarmee geen berichtjes kan plaatsen!?!?! Iemand een idee hoe dat kan??
    Het lijkt wel of de website mijn tekst niet herkend ofzo... ik typ een bericht... wat automatisch in CAPSLOCK staat geschreven (wat al vreemd is) en vervolgens als ik op "reageren" klik... krijg ik het bericht dat mijn reactie te kort is.. en dat ik minimaal 3 tekens in moet voeren?! (dat had ik natuurlijk gedaan)
    Met andere websites heb ik geen problemen... weet iemand wat het kan zijn??
    Leek me juist zo handig rond de bevalling ;) maarja...

7. mama2011

mama2011 Niet meer actief

heey dames,

durf me bijna hier niet meer te melden omdat ik zo lang niet ben geweest:):):)!
    maar wil graag weer met jullie mee doen en jullie in de gaten houden wat jullie allemaal aan het doen zijn en wat ik natuurlijk aan het doen ben;)!
    ik ben niet zn computer mens maar nu ik thuis zit zit ik nu heel vaak op de laptop dus wil ik graag weer mee kletsten als dat mag!

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ mama2011
    Van mij mag je hoor meis ;) De dagen beginnen nu spannend te worden he? ;) Al gerommel bij jou??

Hier begint het net weer te rommelen... maar durf het bijna niet meer te zeggen... want heb het al zo vaak geroepen dat ik denk dat het bijna zover is ;) en elke keer fals alarm ;)

9. mama2011

mama2011 Niet meer actief

@ hier nog niet echt gerommel soms een beetje lichte kramp maar verder helaas niks. en harde buiken. maar wat ik wel zat ben is die maagzuur en heb ontzettend last van me ribben:( maar verder
    heb tot nu toe een goede zwangerschap heb absoluut geen klagen en vind het allemaal erg mee vallen.
    ben wel heel erg benieuwd naar ons kleine mannetje!
    dus hij best al wel komen hoor:p

@ serendipity jah jij hoeft nog maar een paar daagjes officieel, maar jah kan ook nog 2 weken duren! hoop het niet voor je hoor!

@ de maagzuur ik heb een drankje van de apotheek en die helpt heel goed neem een klein slokje en het is meteen weg:)

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ mama2011
    welk drankje heb jij tegen maagzuur?
    Hier helpt antagel, gaviscon en rennies al niet meer... rennie duo gelukkig nog wel... zou niet weten wat ik zonder zou moeten! Dan zou ik niet meer kunnen slapen 's nachts!

Het rommelt hier al een tijdje met harde buiken, ongikrampen... maar idd kan nog makkelijk 2 weken duren! Ik ben het ook nog niet echt zat ofzo... dus verwacht ook niet dat die kleine al komt... maar soms denk je, hey? is dit het? en dan na een paar uur is het weer weg :(

11. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    IK HEB MAC GEHAD!! :cool:
    Alleen pas om half 4 en nu komt manlief net thuis en heeft honger. Oeps...
    Nou ja, ik flans wel wat in elkaar over een uurtje ofzo hahaha!
    En dan eet ik gewoon een klein beetje, zoveel past er even niet meer bij in.

@ hoe het kan dat je niet kan posten. Geen idee... Misschien kun je dat ergens op het forum vinden?

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik heb gisteren gemact ;) maar hier nog niks opgeleverd helaas ;)...
    en het gerommel is ook weer gestopt ;)

Ik zal eens zoeken op het forum idd...

13. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @mama2011. Tuurlijk lekker meekletsen.;)

@Jenny. Zodra het woord MAc hier valt krijg ik er zo'n zin in.
    Zou eigenlijk niet meer weten wanneer ik er voor het laatst geweest ben dus word wel weer een keer tijd:D

@Annette. Zou echt gek worden van dat gerommel. Hier vanaf uur of 2 weer volop harde buiken. Moet ik zeggen dat kleine afgelopen dagen heel rustig was dat ik zelf aan het twijfelen om VK te bellen.
    Maar is nu weer aardig druk in me buik.
    Doe jou niet na hoor wat je gemaakt heb. Yan doet het ook voor zijn werk. Lijkt mij ook zo leuk om te kunnen.

@Jenny. Hopen dat kleine weer iets gaat verliggen en niet zo tegen je maag drukt. Is afkloppen maar heb hier al weer even niet hoeven te spugen. Maar heb heel wat boven de pot gehangen geen pretje;)

@Verder vandaag. Vanochtend naar vriendin om foto's te maken van me buik. Me zus kwam na de middag ook nog dus zijn saampies op de foto gegaan. Is wel heel bijzonder. Heb ze nog niet ze moet ze nog op cd branden.

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    zooooooo ik zit pfffffff........hele dag bezig geweest met de keuken enz. Heb trouwens foto's gemaakt van de babykamer :) hihihihihi.

Verder heb ik ook last van de harde buiken en sinds een half uurtje doen ze nu ook zeer......:( Laura vraagt dan steeds heel lief of ze mijn buik moet aaien, en ze vraagt telkens wanneer de buikpijn nou eens helemaal weg is.

Jenny: Eindelijk je Mac hahahaha, nu hopen dat je er ook buikkramp van krijgt, ik wel maar heeft niets geholpen hahahahaha.

Verder heb ik hier vrijdag de nadelprikkerij gehad en volede wel verandering, elke dag heb ik meer last van pijnlijke harde buiken, eergisteren nacht zelfs zo erg dat ik me echt op getallen moest concentreren.....maar na 3 keer was het weer weg. Dit herkende ik wel van de vorige keer dus weet nu ook weer hoe het voelt hahahaha.

Christel: Ja Yan mag ook wel even hier langs komen bedacht ik mij vandaag ineens hahahahahaha. echt heel erg mooi!!!petje af hoor.

Annette: Jou schilderijtjes zijn ook mooi!!!!!Het gaat erom dat je ze vanuit je gevoel en hart hebt geschildert!!!!

Cathelijne: Fijn dat Moppie geen suiker heeft hoor!!!Anders kon je de rest van haar leven insuline spuiten en dat is ook niets natuurlijk.....

xxxx

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Due Dates 2011
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    20/01 Serendipity - 1e kindje > weten het al > Het is een meisje!!
    20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    26/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje!
    27/01 Anmar - 1e kindje > Het is een meisje!!
    29/01 Madelief - 2e kindje > Het is een meisje!!
    03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!! ik denk een jongen!!

Bevallen
    06/01 Chahida - Imane (3615gr/??cm) 40w1d

Afspraken
    15/01 Moppie uitgerekend!
    18/01 Moppie controle vk (40w3d)
    18/01 Serendipity controle ha (39w5d)
    18/01 Madelief controle gyn (38w3d)
    20/01 Jannebo uitgerekend!
    20/01 Chrisie controle+ groeiecho (38w1d)
    21/01 Jannebo controle vk (40w1d) + echo vruchtwatercontrole
    28/01 Madelief inleiden yesssssssssss!!!!!

Verjaardagen
    15/01 Moppie jarig (30 en uitgerekend van Uk!)
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    11/05 Chahida (word dan al weer 28j)
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest )

Extra Info
    Rianne (Jannebo) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Esther (Madelief) - 29 jaar - flesvoeding - ziekenhuis ivm suiker
    Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Jenny - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis ivm stuit
    Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis of misschien toch thuis???
    Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Saida (chahida) 27 jaar - borstvoeding - thuis

Buddylist
    Madelief - Moppie
    Madelief- Chrisie
    Serendipity - Jannebo
    Jenny - Chahida

Lijstje even aangepast :)

16. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Hey Esther je word ingeleid op mijn verjaardag!!

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    hihihihi had ik nog helemaal niet gezien :) nou hopen dat het die dag dan ook komt dan zijn jullie op dezelfde dag jarig, grappig zeg!!!!

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Madelief
    Waaahh spannend!!! Over 1,5 week heb je zoiezo je kleintje in je armen!!!
    Hier ook weer zoveel harde buiken en ongi krampen... loop al de hele dag met buikpijn, maar tis gewoon een constante pijn, ipv in wee-vorm... dus ik weet niet wat het is..

19. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    ja kan inderdaad ook eerder komen. Ik kan ook nog op eigen verjaardag bevallen.
    @Annette. Is het dan toch begonnen???

20. steenbokje

@esther da's niet eerlijk! Mij gaan ze pas de 29e inleiden :p
    Dan ben ik nl. 42w.

@annette je maakt het spannend meid!

@hier niks. Helemaal niks! Alleen weer een draaikont in mn buik...

Deel Deze Pagina