In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    buddynieuws....
    Ik weet niet of jullie dat ook interessant vinden om te weten ;) maar voor de zekerheid post ik het maar even ;)

Ze hebben daarstraks een soort tampon ingebracht om de baarmoedermond te laten verweken. En dan zouden er vanzelf weeen moeten komen. Maar dat kan ook nog wel een dag duren!
    Dus afwachten maar!

2. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik vind alles interessant!! Hahaha!

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Due Dates 2011
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    20/01 Serendipity - 1e kindje > weten het al > Het is een meisje!!
    20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    26/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje!
    27/01 Anmar - 1e kindje > Het is een meisje!!
    29/01 Madelief - 2e kindje > Het is een meisje!!
    03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!! ik denk een jongen!!

Bevallen
    06/01 Chahida - Imane (3615gr/??cm) 40w1d

Afspraken
    20/01 Jannebo uitgerekend!
    20/01 Serendipity uitgerekend!
    20/01 Chrisie controle+ groeiecho (38w1d)
    21/01 Jannebo controle vk (40w1d) + echo vruchtwatercontrole
    24/01 Serendipity controle ha (40w4d)
    24/01 Moppie controle vk (41w2d)
    25/01 Moppie evt. consult gyn (41w3d - 10d overtijd)
    28/01 Madelief inleiden yesssssssssss!!!!!

Verjaardagen
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    11/05 Chahida (word dan al weer 28j)
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest )

Extra Info
    Rianne (Jannebo) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Esther (Madelief) - 29 jaar - flesvoeding - ziekenhuis ivm suiker
    Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Jenny - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis ivm stuit
    Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis of misschien toch thuis???
    Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Saida (chahida) 27 jaar - borstvoeding - thuis

Buddylist
    Madelief - Moppie
    Madelief- Chrisie
    Serendipity - Jannebo
    Jenny - Chahida

4. steenbokje

@Hier:
    Bloeddruk 100/60 :)
    Urine schoon :)
    Hartje: slaat mooi en regelmatig
    Kindje: ligt niet vast, koppie beweegt nog? maar wel ingedaald dus geen probleem wanneer de vliezen breken.

Ik heb maandag met 41+2 weer controle. Als kleintje er dan nog niet is in ieder geval he ;)
    Ik krijg dan ook een inwendig onderzoek om te kijken hoe het er voor staat, en evt. (mits het allemaal al wat verweekt is) wordt er gestript.
    Dan wordt er ook meteen naar het zkh gebeld voor een consult bij de gyn op dinsdag (10 dagen overtijd) voor controle vruchtwater, placenta etc. Als alles in orde is, laten ze me tot uiterlijk 42 weken doorlopen.
    Mocht er dan nog niks verweekt zijn, gaan ze dat eerst met gel proberen op te wekken, en dan met 42+1 inleiden. Is het al wel verweekt, dan wordt ik met 42w ingeleid.
    Zou Ukkie echt zo lang blijven zitten??
    Zolang ik me goed voel (ondanks vocht), word ik gewoon niet ingeleid. Natuurlijk geven ze me die optie wel, maar dat is niet wenselijk. Een natuurlijk op gang gekomen bevalling is makkelijker dan wanneer er ingeleid wordt. Inleiden schijnt toch vrij heftig te zijn.

@Christel: ook jij maandag dus weer op controle. Fijn dat alles in orde was!

@Esther: was alles goed met je suiker enzo?

@Annette: fijn dat je mobiel kan posten. Ik had er al eerder een topic over gelezen. Met mijn HTC (android) heb ik in ieder geval geen problemen.

@Rianne: hopelijk heb je de kleine snel in je armen. Ik wens je een voorspoedige bevalling :)

5. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Due Dates 2011
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    20/01 Serendipity - 1e kindje > weten het al > Het is een meisje!!
    20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    26/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje!
    27/01 Anmar - 1e kindje > Het is een meisje!!
    29/01 Madelief - 2e kindje > Het is een meisje!!
    03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!! ik denk een jongen!!

Bevallen
    06/01 Chahida - Imane (3615gr/??cm) 40w1d

Afspraken
    20/01 Jannebo uitgerekend!
    20/01 Serendipity uitgerekend!
    20/01 Chrisie controle+ groeiecho (38w1d)
    20/01 Jenny controle (39w1d)
    21/01 Jannebo controle vk (40w1d) + echo vruchtwatercontrole
    24/01 Serendipity controle ha (40w4d)
    24/01 Moppie controle vk (41w2d)
    25/01 Moppie evt. consult gyn (41w3d - 10d overtijd)
    26/01 Jenny`s beebje zal er zo ongeveer zijn? In principe niet overtijd
    28/01 Madelief inleiden yesssssssssss!!!!!

Verjaardagen
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    11/05 Chahida (word dan al weer 28j)
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest )

Extra Info
    Rianne (Jannebo) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Esther (Madelief) - 29 jaar - flesvoeding - ziekenhuis ivm suiker
    Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Jenny - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis ivm stuit
    Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis of misschien toch thuis???
    Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Saida (chahida) 27 jaar - borstvoeding - thuis

Buddylist
    Madelief - Moppie
    Madelief- Chrisie
    Serendipity - Jannebo
    Jenny - Chahida

6. steenbokje

@Jenny: lekker even wat slaap pakken vanmiddag!
    @Annette: ik vind ook alles interessant hoor!

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Zo, donderdag wordt een heuze controledag!!

8. steenbokje

Maandag ook!

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Jenny
    Nee donderdag is een uitgerekende dag en controle dag ;) daarom lijkt het zo veel :p

Dit vond ik trouwens op internet... wel humor!! Het stond erbij voor als je vliezen waren gebroken, maar wie weet helpt het ook voor als je vliezen nog niet zijn gebroken?! Wie gaat het uitproberen?!?! :p

Je kunt de weeënactiviteit stimuleren door je tepels te stimuleren. Door het zuigen aan de tepel wordt het lichaam aangezet om oxytocine te gaan produceren. Doe dit elk uur gedurende een aantal minuten. Als je partner er niet is kun je de tepels stimuleren door de tepel tussen duim en wijsvinger te pakken en er zacht in te knijpen.

10. steenbokje

Ik denk niet dat ik op mijn eigen tepels kan zuigen, en mijn vriend staat daar nou ook niet echt open voor geloof ik :p :p :p
    Al die fabeltjes over het stimuleren, lijkt me ook weer een sterk verhaal...

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Misschien moeten we er alvast een borstkolf opzetten :p... tis wel zo dat je baarmoeder samen trekt tijden het borstvoeding geven na de bevalling... dus eigenlijk denk ik dat het nog best wel eens waar zou kunnen zijn! En je kan ook je borstvoeding op gang helpen door het te stimuleren... dus waarom dit niet?
    Denk dat het best het laatste zetje kan zijn... net als sex ;) en darmkrampen ;)... maarja dan moet je kindje er idd wel al aardig klaar voor zijn denk! Anders zal het vast niet werken!

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Nou dames ben ik weer terug :)

Nou er zat bloed in mijn urine....wat inhield dat er beweging in zit!!!Mijn baarmoedermond is verweekt en hij kon met zijn vinger het hoofdje aanraken yesssssss..
    Daarna bij het diabetescentrum geweest en daar ook alles goed. Nu dus wachten op wat verder komt...

Annette: alles hier zetten hoor wat Rianne schrijft!!!!!

Nu effies broodje eten en zitten :)

xxx

13. steenbokje

@Annette: nou je het zegt, inderdaad hebben de vk/lactatiekundige al verteld dat je bij bv minder lang vloeit omdat de bm sneller samentrekt en de wond dus ook veel sneller geneest. misschien is dit geen broodje aap? vanavond vriendlief dan maar eens vragen :p hahaha, zie je het al voor je? sex is ook al uit den boze (dikke buik, eng, etc.) en volgens mij vind hij het doodeng dat het elk moment kan gebeuren, dus om nou dat laatste zetje te geven?
    Jammer trouwens dat er hier geen Mac in de buurt zit, dan moet ik meteen een kwartier in de auto en dat trek ik niet meer...

@Esther: het staat dus te gebeuren! Spannend! Haha, want ook jij zal mij voor gaan, trust me!
    In een ander topic zijn er al 2 dames bevallen die na mij uitgerekend waren. Dat gaat hier ook gewoon gebeuren. Rianne zal me zeker voor zijn, jij vast ook, en Annette ook wel gok ik :p

14. steenbokje

*ziet Rianne online*

Nog geen nieuws?

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    zie trouwens net in mijn boekje staan 'eipollösung' even vertaald naar het nederlands betekend dat 'gestript' :$. Niets van gevoeld eigenlijk.......deed beetje zeer daarna maar verder niets. Leuk om dat te moeten lezen hahaha

xxx

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Moppie
    Rianne is al de hele ochtend online ;) had haar ff via hyves een berichtje gestuurd... en daar stuurde ze dus het laatste buddynieuws wat ik had opgeschreven op terug! Daarna niks meer gehoord!
    En hoop voor jou niet dat je nog heel lang moet wachten... ik vind het al raar dat Rianne nu aan de beurt is, omdat ze tegelijk met mij was uitgerekend... laat staan als er meiden gaan bevallen (lees: madelief) die na mij zijn uitgerekend ;) Dan wil ik helemaal!! Dus lijkt me voor jou ook heel lastig!!

Ow en uhm... denk niet dat vriendlief blij is om aan je tepels te zuigen... het idee dat er melk uit kan komen :p:p:p...

@ Madelief
    Woow spannend!!! Dat klinkt echt goed!!
    Wat voel je nu precies dan?? Voel je echt al weeen??

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    nee gerommel.....dokter had gezegt dat ik veel moest lopen enz en in een heet bad.

Maar vind het zo vreemd dat hij niets heeft gezegd, maar het staat wel bij vandaag in mijn moederpas :$ en als het er staat zal hij het wel hebben gedaan of wat denk jij/jullie????

18. steenbokje

Ik gok er dan ook op Esther. Het duurt maar 10 seconden, zei de vk vandaag. Even ongemakkelijk, maar snel voorbij.

Ah, maar nu weet ik wel wat ik fout doe! Ik vind lopen lastig met die buik (gaat allemaal zo langzaam) en heb geen bad... Zucht...

@Annette: ieuw... neeeeeee!

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Madelief
    Denk ook wel dat tie het gedaan heeft... vooral als tie het hoofdje al kon voelen... dan heeft tie het ook vast ff los gemaakt daar ;)
    Hoop dat bij mij dat rommelen ook wat doet ;)...
    Heb idd ook gehoord, veel lopen, doe ik hier ook nauwelijks, want het gaat dan echt pijn doen! Maar misschien moet dat juist? ;)

@ Moppie
    Hier ook geen bad, maar misschien een warme douche? ;) Ik gebruik hier wel warme kruiken 's avonds... hebt tegen het zeurig gevoel... en schijnt ook te helpen tegen verweken enzo!

@ Hier
    Heb een topic geopend op... bevallen... over lichaamstemperatuur... ben nieuwsgierig http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/251532-lichaamstemperatuur-voor-bevalling.html

20. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Jannebo Nog even en dan heb je je kleine in je armen, het is niet leuk om ingeleid te worden om zulke onstandigheden, maar goed ze zijn er op tijd bij...
    Heel veel succes en sterkte en hopelijk helpt de medicatie;)

Zo dames het schiet erg op allemaal, voor je het weet hebben jullie ook jullie kleintje in je armen...

Madelief Ik ben blij dat het strippen bij jou geen pijn deed, bij mij was het heel erg pijnlijk namelijk ben 2dagen achter mekaar gestript, het heeft niet doorgezet helaas maar het heeft er wel voor gezorgd bij mij dat ik 3cm ontsluiting kreeg.
    Dus hopelijk zet het bij jou wel door.

Deel Deze Pagina