@Rianne. Meid weet niet of je af en toe nog mee leest maar wens je heel veel sterkte. @Jenny even lekker slapen. Ik krijg nu van idereen ook me hart gedrukt dat ik het rustig aan moet doen. @Esther.. Gek dat hij het niet gezegd heeft. Lekker veel lopen en douche moet volgens mij ok helpen hoor. @Hier heerlijk geslapen en 9.15 op bed gelegen toen me moeder opgehaald om samen naar acupunctuur te gaan. Even weer voor energie geprikt en voor het slapen. Zo dat punt deed zeer. Ook over gehad dat ze naaldjes in oor kan zetten om weeen iets te verlichten in hoevere dat kan haha. Mag haar bellen als het begonnen is. Donderdag weer groeiecho stel dat ik ingeleid moet worden ga ik het eerst via acupuntuur proberen. Zei zegt dat het dan binnen een half uur begint. @Foto cupcake's. Zijn vanochtend de vriezer ingegaan maar zal 1 deze dagen nog denk wel weer gaan bakken
Saida: Ja bij Laura deed het bij mij ook zo'n zeer, maar het schijnt veel zeer te doen als er nog helemaal niets is Denk dat hij het anders niet in het boekje had gezet toch.....erg vaag allemaal hahahahaha. Heb net de beneden verdieping gezogen en zo nog even dwijlen........blijf maar een beetje bezig hihihihi misschien helpt het en anders is alles mooi schoon xxx
vraagje: kreeg na het dwijlen erge kramp in mijn buike n moest rennen naar de toilet voor de flotte otto (sorry) maar nu bij het afvegen aan de voorkant zat er op het wc papiertje veel afscheiding en oud bloed........wat is dat???begin nu toch echt te denken dat hij heeft gestript hoor
Je endeldarm leegt zich, en je verliest de slijmprop. Kortom: ESTHER HET BEGINT! Verdorie, zie je nou wel, iedereen gaat me voor zijn *sniff*
hahaha eerst maar eens even afwachten voel me wel anders, maar ja. voor mijn gevoel begint het pas als ik in het ziekenhuis lig.........echt dit is voor mij ook de eerste keer vind het veels te spannend allemaal. Zal zo de vluchtkoffer eens inpakken xxxx
koffer nog niet ingepakt? die staat bij mij al een paar weken klaar hoor! het begint het begint het begint vergeet me niet te smsen he
Euhm, misschien valt het kwartje hier niet, maar hoezo is het voor jou de eerste keer? Wellicht gaat het me niets aan hoor! Ga je ziekenhuis bellen? Spannend hoor vandaag!
tuurlijk mag je dat weten Jenny na al die maanden met elkaar kletsen hahahaha. Nou bij Laura ben ik ingeleid en heb ik nooit weeen gehad uit mezelf dus vandaar dat ik ook geen idee heb hoe zoiets op gang komt en wanneer ik naar het zieknhuis zou moeten......... hahahaha nou niet te veel gaan denken dat het begint, zal wel weer loos alarm zijn
@ Madelief Spannend!!!!! Ik denk idd ook... een deel van de slijmprop, daar kan bloed bij zitten... en idd diarree is ook een begin!! Dus ik denk ook dat het een begin is!! Het kan dan als nog een paar dagen duren, maar het kan ook zomaar doorzetten nu!!! Spannend!!! Jeetje begint nu allemaal wel heel spannend te worden he?!?! Succes succes!! @ Volle maan Het schijnt morgen volle maan te zijn?? Volgens mijn tante die kraamverzorgster is geweest (ik dacht namelijk altijd dat het een fabeltje was) is het rond volle maan idd drukker met bevallingen Daarbij denken meerdere mensen in mijn omgeving dat ik morgen ga bevallen... uhm nou dat denk ik niet Maar ik hoop wel zaterdag!! @ buddy Geen nieuws nog... spannend wel!! @ Hier Vandaag met m'n mam's de ramen gelapt Ik heb echt enorme ramen... in de woonkamer 2,60m x 6m... en nog 4 grote ramen in de slaapkamers!! Zoooo blij dat het gedaan is!! Ook meteen de was gedaan en alle hoekjes waar je normaal niet komt, gestofzogen laat die kleine maar komen Maar hier nog geen diarree helaas We zitten er aan te denken om hier een vette hap te bestellen misschien dat dat nu wat opwekt...?? Ik val nu iig af, ipv dat ik aankom... dus dan kan er vast nog wel een vette hap bij...
@ Madelief Hoe is het nu inmiddels?!?! Als je nog tijd heb... doe even temperaturen voor mij ben er benieuwd naar
Madelief, als je bent gestript is dat bloeden normaal, dat had ik namelijk ook, en dat zware gevoel en had hele erge steken.. Ik hoop zo dat het gaat doorzetten voor je, want je blijft nu bezig met denken van zal het beginnen of niet dat had ik namelijk ook, je maakt jezelf ook para... En ik heb hetzelfde als jou dat gerommel ervoor ken ik ook niet van de bevalling van Hafsa was toen ook ingeleid, dat maakt het nu alleen dan spannender Moppie jouw dag komt ook gauw dat je je kleine in je armen mag sluiten nog effe geduld meid...
Trouwens heb vannacht weer een slaaploze nacht gehad door mijn Imane, mijn man en ik zijn nu net 2 zombie's die thuis rondlopen. Ik ben zo kapot , mijn man is nu gaan liggen straks ga ik maar eens vroeg op bed gelijk als Imane in badje is geweest en bv heeft gehad... Voor de rest heeft ze een prutoogje zoals ze dat wel eens noemen, dus ben nu steeds haar oogje aan het schoonmaken met een gaasje met lauw water, is zo sneu als ze in de ochtend/nacht haar oogje moeilijk open krijgt... En Hafsa kan niet van haar zusje afblijven, ze maakt Imane ook constant steeds expres wakker, terwijl ik haar toch overal bij betrek en haar veel aandacht geef dus aan aandacht kan het niet liggen, maar goed ze zal natuurlijk ook moeten wennen aan alles.... Ben trouwens benieuwd of er al enig wat vordering zijn bij Jannebo....
temperaturen????? hahaha hou je een schema bij Zal het dadelijk eens doen voor ik in bad ga ok! weet nog steeds niet hoe ik me voel, gewoon vreemd en erg zwaar daarbeneden.......in iedergeval zijn alle tassen gepakt (beeb en de mijne). die slapeloze nachten die kan ik mij nog goed herinneren pfffffffff, wij hadden op de duur ok een soort shift hahahaha. nou ik ga in bad met glaasje rode wijn, o ja en de temp even opnemen xxxx
@ Madelief Ja ben benieuwd of lichaamstemp. wat zegt over het begin van de bevalling http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/251532-lichaamstemperatuur-voor-bevalling.html En aangezien jij nu toch wel op het begin staat van... denk ik ... ben ik erg nieuwsgierig naar jou temp. Geniet nog even van je wijntje en je warme bad... god wat zou ik nu ook een moord doen voor een warm badje! Misschien morgen maar ff naar m'n moeder ... Maar hoop dat het door gaat zetten daar
Pfff vind het maar lastig hoor.. dat wachten op buddynieuws Ik wil zo graag mee puffen/persen al moet ik ook zeggen dat ik het ook wel een heel erg eng idee vind dat Rianne misschien nu wel vreselijk pijn ligt te leiden... Ik wil ook graag, maar die pijn staat me toch ook wel tegen!
Hé dames! Weer ff een update. Hier gisteravond tijdens inwendig onderzoek van de vk in het ziekenhuis ook gestript. Vannacht en vanmorgen verloor ik aardig wat roos en bruin bloed en slijm. Vannacht had ik ook wat lichte krampen. Nu met die hormoontampon in begint er eindelijk wat te gebeuren en voel ik af en toe behoorlijke kramp onder m'n navel. Soort menstruatiekramp. Net weer CTG gehad. Vanavond nog een. Om 21.00 uur mag die tampon eruit. Als er dan nog niks doorzet gaan ze morgenochtend verder kijken. En misschien komt vanavond of vannacht de bevalling wel op gang. Vriendlief komt strakjes weer, hij is even naar huis. Hond uitlaten en eten. Ik lig op zaal. Ook wel gezellig. In een voorbereidingskamer lig je maar alleen. Als het begint ga ik wel daarheen... Ik ga maar weer eens plassen. Als het me lukt update ik nog wel een keerytje! X