In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Jannebo
    Oooeehh spannend!! Er is dus wel wat gaande :)... maar je moet ook nog even geduld hebben... jeetje wat spannend zeg!!
    Nu is het dus nog wel aardig te doen?? Hebben ze al gekeken of je inmiddels ontsluiting hebt??

2. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    Ze kijken nog even niet. Eerst maar eens op gang laten komen. Anders laten ze me vannacht slapen om morgen goed uitgerust te zijn om verder te gaan! Als het niet doorzet vanavond/ vannacht dan kijken ze morgen hoeveel ontsluiting ik heb. Bij 2cm kunnen ze de vliezen breken. X

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    okay dat wordt dus een spannende nacht waarschijnlijk! Hoop dat het lekker gaat doorzetten en je snel je kindje in je armen hebt! Heel veel succes! Nog even!

4. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Rianne Vind het zo spannend voor je. Maar fijn dat je nu in het ziekenhuis bent voor jezelf nu ook wel fijn idee. En duurt nu niet heel lang meer en je hebt de kleine in je armen.

@Esther. Voor jou ook spannend.

@Annette. Klopt rond volle maan is het altijd druk met bevallingen. Laatste vriendinnen zijn allemaal rond volle maan bevallen. Dus wie weet voor ons allemaal.

@Hier. De harde buiken zijn weer begonnen. Nog niet geklokt maar denk weer het hetzelfde als gister. Nu af en toe wel steken aan de onderkant. Maar kleine is ook heel bewegelijk veel meer dan ik gewend ben. Heb het idee dat het probeert in te dalen. Al zat het eind van de middag weer een keer heel hoog dat ik weer aan het kokhalzen was.
    Vanmiddag me boekhouding van de salon helemaal gedaan en laatste rekeningen naar zorgverzekeraar gestuurd.
    Kan alles naar de boekhouder toe.

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden ik hoop dat ik jullie goed op de hoogte kan houden van Rianne, maar ben niet zo lekker! Griep denk ofzo? Misschien te hard gewerkt vanmiddag? Ben misselijk en koud, zit helemaal te shaken! Dus ga lekker slapen, hopelijk kan ik jullie snel meer vertellen! Tot morgen!

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Spannend rianne! Hopelijk zet het snel door.
    Ik ben ook benieuwd of de volle maan effect heeft hier. Tot zover niet haha

7. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Annette beterschap meid!!

8. steenbokje

Beterschap Annette!

Ze zeggen ook wel dat je je niet lekker voelt wanneer de bevalling er aan zit te komen. Wie houdt ons op de hoogte wanneer jullie beiden tegelijk gaan bevallen? :p

@Hier: wat krampjes down under, en Uk drukt tegelijkertijd tegen mijn ribben. Lekker rekken en strekken geloof ik.
    Ik zal ook maar eens naar bed gaan...

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    goeie nacht meiden! Hier nog geen buddynieuws! Verder ben ik nog steeds misselijk, ben bang dat het van de vette hap is van gisteravond! Verder was m'n temp. Gisteravond 36,5 en nu 36,4.. Wie weet zegt het echt iets? ;) Heb verder geen vóórtekenen hoor!! Niks meer van Madelief gehoord he? Zal die lekker slapen of wat anders aan het doen zijn?

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik ben er nog.......wel last maar nog niets wat doorzet helaas. Annette erg dat je zo misselijk bent!!probeer wat te slapen ;) ga ik ook weer proberen.......
    Xxxx

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey madelief, ik had wel geslapen hoor! Tot 3 uur.. En rond half 5 denk weer in slaap gevallen! Nu sinds een uurtje weer wakker met vóórweeen, maar ga zo weer ff verder slapen hoop ik! Van Rianne niks meer gehoord! Ben benieuwd! Au! Hoop dat deze vóórweeen doorzetten, dan is deze pijn niet vóór niks!

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Haha dan is het goed! Ik ben rond half 7 pas weer in slaap gevallen en moet er nu uit ivm Laura naar school brengen grrrrrrr. Ben dood moe!!!alle krampen zijn weg dus Cathelijne opschieten je kunt me inhalen hahaha.
    Xxxx

13. steenbokje

Ik zal niemand inhalen :p
    Moe! Ik ga nog even verder slapen. Geen krampjes meer...

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hier lijkt het nog steeds door te zetten! Maar heb nog niet geklokt, ze zijn nog heel onregelmatig volgens mij! Ben ook bang dat het weer stopt! Maar ze zijn wel pijnlijker als die andere vóórweeen! Misschien zo maar ff een extra buddy toevoegen? Aangezien Rianne en ik elkaars buddy zijn! We zien wel! Ik meld me iig nog even vóór dat het door gaat zetten!

15. steenbokje

ik kon niet meer slapen, kom nog even hier spieken en lees dat het nog aan de gang is!! ik heb je net mijn nummer gestuurd. laat maar weten als het allemaal echt doorzet, of wanneer je bevallen bent. ;)
    spannend!!! :)

16. steenbokje

Due Dates 2011
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    20/01 Serendipity - 1e kindje > weten het al > Het is een meisje!!
    20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen!
    26/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje!
    27/01 Anmar - 1e kindje > Het is een meisje!!
    29/01 Madelief - 2e kindje > Het is een meisje!!
    03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!! ik denk een jongen!!

Bevallen
    06/01 Chahida - Imane (3615gr/??cm) 40w1d

Afspraken
    20/01 Jannebo uitgerekend!
    20/01 Serendipity uitgerekend!
    20/01 Chrisie controle+ groeiecho (38w1d)
    20/01 Jenny controle (39w1d)
    21/01 Jannebo controle vk (40w1d) + echo vruchtwatercontrole
    24/01 Serendipity controle ha (40w4d)
    24/01 Moppie controle vk (41w2d)
    25/01 Moppie evt. consult gyn (41w3d - 10d overtijd)
    26/01 Jenny`s beebje zal er zo ongeveer zijn? In principe niet overtijd
    28/01 Madelief inleiden yesssssssssss!!!!!

Verjaardagen
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    11/05 Chahida (word dan al weer 28j)
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest )

Extra Info
    Rianne (Jannebo) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Esther (Madelief) - 29 jaar - flesvoeding - ziekenhuis ivm suiker
    Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Jenny - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis ivm stuit
    Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis of misschien toch thuis???
    Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Saida (chahida) 27 jaar - borstvoeding - thuis

Buddylist
    Madelief - Moppie
    Madelief- Chrisie
    Serendipity - Jannebo
    Jenny - Chahida

Even weer omhoog...
    Christel en Jenny mogen weer op controle morgen!

17. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Annette. SPANNEND!!!! Heb vanacht zelf over Rianne gedroomd dat ze de kleine geboren was.
    Hoop voor je dat het doorzet......

@Esther. Jammer dat het weer rustig geworden is. Word het toch op mijn verjaardag geboren.

@Hier. Heerlijk geslapen. Wel vaak eruit om te plassen. Om 22.00 uur gaan douche had heel erg last van me buik.
    Toen 22.30 me bedje in en tot vanochtend half 9 geslapen.
    Ga zo maar weer rondje wandelen even bij de Rijn kijken of die alweer gezakken is. Dan boodschappen doen. Komen vanavond 3 vriendinnnen eten.

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,
    Net ff gedoucht... de voorweeen zetten ook onder de douche door, dus ik dacht... ja wie weet is dit het toch echt?!
    Maar volgens mij lijkt het nu weer af te nemen?? :( Ik ga ze ff bijhouden, kijken of er nog iets wat van regelmaat in zit en of het echt af neemt! Begin hier wel een beetje van te balen hoor... dat halve werk steeds! En dat halve werk wordt wel steeds pijnlijker, maar wil gewoon dat het een keertje doorzet!

@ Moppie
    Thnx :) je staat in m'n mobiel... dat stelt me weer gerust ;)... dan stuur ik de smsjes van Rianne wel door, als ik niet op de laptop kan...

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Chrisie
    Jij blijft dus ook aardig wat harde buiken houden nu?! Hopen dat die kleine snel indaalt en dan gewoon komt :D

20. steenbokje

@Annette: Voorweeen mogen niet pijnlijk zijn, dus ik gok dat het echte werk wel is begonnen!
    Ik zal al het buddynieuws hier posten. Mocht er onverwachts wat bij mij beginnen, stuur ook ik de smsjes door naar Esther :p
    Hahaha... misschien maar groepssms gaan sturen :p

Deel Deze Pagina