In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Christel: ik snap het heel goed hoor, helemaal niet stom! Stel jij gaat tot 42 weken en zij bevalt met 39... Kan ook he... Wel leuk trouwens, samen zwanger!

2. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Euh, ga Maccen! Zuig aan je tepels! Eet een ananashart!
    Ga sexen (veel)! Drink tonic! Eet kaneel! Spring! Doe iets!

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Haha:D

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hahahahahaha... macen heb ik zondag al gedaan ;) en gisteren al snackbar ;) misschien dat het toch daarom een beetje ging rommelen ;)...
    Wel lekker dat vriendlief een keer boodschappen doet nu ;)... dan hoef ik het niet te doen! :p
    Hoop nog steeds dat het door gaat zetten... ze zijn nog niet weg, maar komen niet meer zo vaak als eerst :(

5. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Zonder gein; het zou niet leuk zijn als `t nu weer stopt... Je bereidt je er toch op voor, he. Nou ja, meer dan afwachten kun je niet doen!

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    nou hier waren ze na een uren ook ineens weg :( vanavond de wekelijkse mac dus misschien dat het deze keer lukt hahahaha.
    Maar Annette hoop ook echt dat het bij je doorzet!!! Van Rianne heb ik ook nog niets of hyves gelezen enz dus weet bijna voor 100% zeker dat die flink aan de gang is :)

xxxx

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ hier
    Denk echt dat het gestopt is :(... baal zo!! Vanaf half 8 tot een uur geleden kwamen ze gewoon ongeveer om de 5 minuten :(... en nu bijna niks meer :( Misschien morgen weer een poging??

8. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Vandaag of morgen vast een nieuwe poging, `t zal niet lang meer duren denk ik. Dus je hebt gewoon even kunnen oefenen!

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Balen zeg!!!!weet hoe je je voelt want ik zat gisteren ook al bijna in het ziekenhuis om 22.00.....en toen zakte ze ook ineens weg :( gewoon rustig verder gaan en elke wee die je krijgt is een voorbereiding op het echte werk!!!dus niet denken dat het voor niets is geweest!!!elke cm telt :)

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Nee, dat kan niet!
    Doe er wat aan :p

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Ik zeg trouwens wel overal dat ik er klaar mee ben en dat ben ik ook hahahaha, lopen gaat gewoon kut en dan Laura natuurlijk er nog bij :) die heel erg lief is maar ook gewoon de dagelijkse zorg nodig heeft natuurlijk en die ik het beste kan geven ;)

Ik wil gewoon dat het geboren word en zo snel mogelijk!!!!zooooooooooooo dat is eruit hahahahaha.

xxx

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Madelief
    Wilde hier ook bijna de ha bellen ja :(... blij dat ik het niet gedaan heb, stond ik mooi voor l.u.l. ;)
    Voor mijn gevoel is het wel voor niks :( maarja... al heb ik nu soms nog steeds pijnlijke (voor)weeen... er zit niks meer van regelmaat in :( hopelijk komt het snel weer terug, vond het eigenlijk wel leuk :p nouja leuk om te weten dat het bijna zover is ;)

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Madelief
    Vind ook dat het bij iedereen hier nu wel geboren mag worden! Dat wachten is nu niet leuk meer... en lichamelijk ben ik er nog niet echt klaar mee... geestelijk vind ik het niet grappig meer nu!! Kan wel janken ;)
    Nou maar geduldig wachten op de kleine van Rianne... hebben we iig nog iets om enthousiast over te zijn ;)

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ik zeg een ding SEX
    Gewoon als je vriend thuis komt boodschappen in de hoek en even een verplicht nummertje hahahahahahaha!!!!!

15. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Onze baby`s worden dus allemaal in het ziekenhuis geboren!
    Ik vind het ziekenhuis alleen al erg spannend, ik kom daar nóóit! Pfff en dan ook nog een baby erbij haha
    Nemen jullie de maxi cosi meteen mee naar binnen? Of laat je die zo lang in de auto staan tot je weg mag?

16. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Jahaa, zware denkstof zo midden op de middag!

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Ik moet een paar dagen blijven dus de maxi cosi wacht tot Marc me komt halen. Maar als je poliklinisch bevalt zou ik hem in de auto laten staan en ophalen als je weg mag ;)

18. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Oke.
    Enne er is toch wel tijd in het ziekenhuis om uit te leggen aan de zuster welke kleertjes de beeb aan moet enzo he?
    Ik heb het manlief wel uitgelegd, maar die weet dat nooit meer straks...

En als ik zeg dat ik ZELF wil kijken wat het wordt, dan zullen de dokter en zusters hun kop toch wel dicht houden he? Of moet ik het op een briefje schrijven en boven m`n bed hangen?
    Of met een dikke stift op m`n buik schrijven!?!? Haha

19. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Dat zeg je gewoon van tevoren, en als je bezig bent dan kun je dat ook nog wel hoor ;)

Met de kleertjes geen ervaring, hier krijgen ze kleertjes aan en als je naar huis gaat dan pas je eigen kleertjes :)

20. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Oh ja, als je bezig bent kan dat ook nog wel. Ik denk steeds aan die beelden van de tv dat je compleet van de aardplaneet weg bent. Maar tussendoor is ook nog tijd, oh ja :cool:
    Ja, sorry; doe dit niet zo vaak haha

Het wordt hier ineens pikkedonker; er komt denk ik een keiharde bui aan!

Deel Deze Pagina