Rianne ( / ) Jenny Cathelijne (15/1) Annette (20/1) Esther, Christel Jenny (26/1) Esther (29/1) - Cath, Annette Christel (3/2) Ik win
@ mama2011 Hey leuk... je bent de jongste... rond mijn leeftijd en je wilt ook thuis bevallen (was inmiddels de enige die dat wilde gaan proberen) Leuk leuk!! En je bent de eerste die "zeker" weet dat ze een jongen krijgt ...
Rianne ( / ) Jenny Cathelijne (15/1) Annette (20/1) Esther, Christel, Jenny Jenny (26/1) Esther (29/1) - Cath, Annette Christel (3/2) Haha, oke nu serieus!
En wat valt er te winnen?? Dan hou ik m'n benen goed bij elkaar tot dat Esther bevalt... dan maak ik een grote kans
Ik eet vanavond brood. heb net al stoofvlees, tuinboontjes en een paar patatjes gehad. @Saida: bedankt voor de info! Zal komende week nog even naar de Etos waggelen @Volle maan: leuk artikel! Ben benieuwd of er ineens iets op gang gaat komen. @Jenny: jammer dat het niet heeft doorgezet... @Hier: naar ons huisje, deurkozijnen opmeten en architraven voor de deuren halen... Ben er pas laat weer, want vriend wil ze ook meteen monteren. fijne avond allemaal, en niet zonder mij gaan bevallen hoor!
Due Dates 2011 15/01 Moppie1981 (Cathelijne) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing! Ik denk een jongen! 20/01 Serendipity (Annette) - 1e kindje- zkh of thuis?/bv > weten het al > Het is een meisje! 20/01 Jannebo (Rianne) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing! Ik denk een jongen! 26/01 Jenny82 (Jenny) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing! Euhm, ik denk een meisje! 27/01 Anmar (Carin) - 1e kindje - zkh/bv > Het is een meisje!! 29/01 Madelief (Esther) - 2e kindje - zkh/fv > Het is een meisje!! 01/02 mama2011 (Wendy) 1e kindje - thuis/fv > Het is een jongen! 03/02 Chrisie (Christel) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing!! ik denk een jongen! Bevallen 06/01 Chahida - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d Afspraken 20/01 Jannebo uitgerekend! (inmiddels al ingeleid) 20/01 Serendipity uitgerekend! 20/01 Chrisie controle+ groeiecho (38w1d) 20/01 Jenny controle (39w1d) 24/01 Serendipity controle ha (40w4d) 24/01 Moppie controle vk (41w2d) 25/01 Moppie evt. consult gyn (41w3d - 10d overtijd) 26/01 Jenny`s beebje zal er zo ongeveer zijn? In principe niet overtijd 25/01 mama2011 controle vk (39 weken) 28/01 Madelief inleiden yesssssssssss!!!!! 29/01 Moppie evt. inleiden (42w) Verjaardagen 28/01 Chrisie (26) 16/02 Anmar (29) 22/02 Serendipity (26) 11/05 Chahida (word dan al weer 28) 24/08 Jannebo jarig (30) 15/09 Jenny 04/10 mama2011 (26) 06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!) 15/01 Moppie (31) Buddylist Madelief - Moppie Madelief- Chrisie Serendipity - Jannebo Jenny - Chahida Serendipity - Moppie (reserve voor wanneer Jannebo en Serendipity tegelijk bevallen) edit: lijst even aangepast.
pfff en de weeen zitten weer op 10-11 min... schijt zooi!! Ik ga wat doen... eten koken, was opvouwen... misschien helpt het weer
Ja, vind ik ook! Helaas zegt vriendlief hier: klussen! (en nee, dat is geen ZP klussen, maar renovatie/verbouwings klussen )
hahahahaha ja sexen, gaat nu iemand het nog eens proberen of moet ik het echt als eerste doen hahahaha. Wij hebben de wekelijkse mac weer op, dus laten we nog even wachten Ja Annette ga eens je huishouden doen, want de hele dag een beetje op het forum zitten dat hoort niet xxx
Ik ben lui en heb nergens zin in! Maar moet nu even snel een broodje maken en dan gaan we weg. aftimmerlatten voor de deuren halen, beneden monteren, boven waarschijlijk ook al, en dan overal plinten leggen de komende dagen. het wordt nog wel wat in ons huisje!
veel 'klus' plezier dan vanavond en spreek je later en anders morgen ochtend weer jaja 9 maanden ouder dan ikke oude hark hahaha
ik haat die maan, heb er de halve nacht van wakker gelegen, ben er zowieso gevoelig voor Hoop eigenlijk dat er morgen niemand is en dat we allemaal aan het puffen zijn xxxx