Gefeliciteerd met jullie zoon, Rianne + man!!!! @Esther: beterschap meis! misschien is het een teken?
@ Jannebo Gefeliciteerd meis!! Hoop dat je je inmiddels weer beter voelt en nu lekker kan genieten van je zoontje!! Doe rustig aan... en zodra je je beter voelt, zie ik graag foto's en hoor ik graag je verhaal @ Madelief Leuk die mac Maar misschien wel een teken dat het nog door gaat zetten?!?!?! Zijn je weeen al terug?? @ Hier Toch zijn de (voor)weeen hier niet helemaal weg geweest... zit nog steeds veel tijd tussen, maar ze worden nu wel heftiger!! Moet me dan echt ff concentreren... ben benieuwd wanneer ze sneller komen...
Rianne: gefeliciteerd meid met jullie zoon Finn!!! Schitterend zeg rust goed uit en als je je weer beter voelt dan horen we je hopelijk snel. Maar geniet eerst maar lekker Hier een zooitje geschop en nog steeds de bibbers en misselijk pfffff. Ik wil of slapen of een kind, maar dat gekloot ertussen hoeft van mij niet hoor!! Hoe is het met de rest?????
@ Madelief Zo denk ik er nou ook over... net zat ik ook helemaal te trillen hier, en weeen worden heftiger, maar komen nog niet snel op elkaar... moet wel zeggen dat ik het heel fijn vind dat er tijd tussen de weeen zit om op adem te komen heeft de natuur goed bedacht... anders is het echt nie te doen!
Ja is gelukkig wel zo nu, maar als het echte werk begint zijn er geen pauzes meer helaas.......daarom wil ik nuuuuuuuuuu slapen!!!! Maar lukt niet. Hoop dat jij wat kunt slapen meis en de rest natuurlijk ook Xxxx
Als ze heftiger worden, dan zetten ze door! Annette, hopelijk buddy nieuws vannacht. je mag me elk moment smsen! ik slaap toch slecht
Sms mij dan ook even ik lig ook te wachten en ben net zo nerveus voor jullie als voor mijzelf ik ga nu even proberen een beetje te slapen...... Xxxjes
@Rianne. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn. Rust lekker uit en laat je vertroetelen door de kraamhulp. @Hier zijn de meiden net de deur uit. Was gezellig. Lekker bijgekletst en heb van een vriendin heel leuk hobbelpaardje gekregen is nog van haar dochter geweest. @Oerbos. Ramp he om het nu beetje bij te houden. Doe alles beetje op gevoel en ziet er nog redelijk uit. Laatst stelde Yan het voor om het te doen als het niet meer lukte vond ik wel heel lief maar tot nu toe gaat het nog. @Annette dus weeen ze zijn nog niet helemaal weggeweest?! Vind het toch nog spannend....... denk toch dat het niet lang meer duurt bij jou. Hier hele avond al wel wat harde buiken die straks ook even pijnlijk waren. Morgenavond weer controle ben heel benieuwd. Denk dat kleine verder ingedaald is want heb wat meer druk vanonder gekregen. Slaap lekker allemaal. Ik duik ook me bed in maar ben eigenlijk nog klaar wakker.
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Mooie, stoere naam. Hoop dat je intussen weer wat bij bent gekomen van de bevalling en lekker kunt genieten van je gezinnetje! Groetjes, Carin
Nou, dus zeker 3 dames die mij voor zijn, nee 4! Rianne, Esther, Annette en Christel Hier rommelt het nog niet eens! En bij jou Carin??
Ook jij al aan de harde buiken inderdaad (lees nu even wat pagina's terug). Heeft het nog doorgezet? Ben echt zo benieuwd wie nu de eerste gaat zijn!
Hé dames! Bedankt voor de felicitaties! Ik lig nog vol adrenaline in m'n ziekenhuisbed met m'n kleine mannetje naast me. Hij heeft net heel goed gedronken aan de borst en al 2x gepoept! Afgelopen nacht veel gerommeld. Echt voorweeen gehad. Helaas vanmorgen nog geen ontsluiting! Weer een hormoontampon ingebracht. Fijn! Daarna begon het steeds erger met de voorweeen. Tegen 10.00 uur wilde ik alleen nog maar rondlopen met Pascal. Om 11.00 uur heb ik 'm naar huis gestuurd. Was nog allemaal goed te doen. Om 11.30 uur een beetje heldere champignonsoep zonder champions op. Verder wilde ik niks eten... Om 12.30 uur ben ik verhuisd naar een voorbereidingskamer om de rest niet tot last te zijn. Om 12.45 uur Pascal gebeld dat het toch wel erger werd.... Die was er na 15 min. En toen ging het heel hard. Veel over het bed gehangen om weeen op te vangen en onder de douche gestaan! Om 15.00 gevraagd of de tampon eruit mocht het werd heel erg heftig en bijna niet meer op te vangen. Toen heeft de vk m'n vliezen gebroken. Ik had 4cm ontsluiting! Om 15.30 uur om een prik gevraagd ik hield het niet meer. Moest eerst aan het CTG om te kijken of ik wel een prik mocht. Vreselijk een half uur aan snoeren terwijl je de weeen nauwelijks op kunt vangen! Om 16.00 uur een pethidine prik en inmiddel 6 cm ontsluiting! Net over 18.00 kreeg ik persdrang en mocht ik naar de verloskamer! Heb 23 minuten geperst en toen was hij er! Het was wel erg druk met bevallingen! Heb eerst bijna een uur met Finn op de verloskamer bijgekomen en hadden we hem aanglegd! Na een uur kon ik gehecht worden. Viel reuze mee en ben maar klein stukje ingescheurd! Was dus best heftig! Je weet trouwens gelijk wanneer je echte weeen hebt! Bizar eigenlijk! Nog steeds in het ziekenhuis. Morgen wordt Finn gemeten en als de kinderarts hem heeft onderzocht mogen we naar huiis!!! X
Rianne fijn om straks lekker naar huis te gaan. Dus kleine ventje doet het goed en borstvoeding is ook op gang gekomen. Toch nog aardig snel gegaan als ik het zo lees 8,5 uur. Dikke knuffel @Zo iedereen aardig doorgeslapen of heeft de volle maan geholpen @Hier. Gisteravond rond 12 uur in slaap gevallen. Stond Limbo om 5 uur aan het bed te piepen. Ze had gister al diaree. Dus ik eruit en ja hoor ze wou er heel graag uit ik me aangekleed en naar buiten met haar. Nou mevrouw ligt weer heerlijk te slapen op haar kussen maar ik kon niet meer in slaap komen:x Dus zit nu maar aan een kop thee en een sinaasappel (nog steeds verslaafd) achter PC
Nou chris je hebt dus een gezellige nacht achter de rug ik moest nu even plassen en probeer nog effies te slapen.....tot straks! Xxx
Goedemorgen! @Rianne: Wat is het allemaal toch nog snel gegaan! Fijn dat jullie vandaag naar huis mogen. Ik ben benieuwd naar foto's!!! @Christel: leuk he, huisdieren Als ik onze oudste kat in de woonkamer laat 's nachts (andere twee zitten in de keuken anders halen ze de woonkamer overhoop), krabt ze om 4-5 uur aan de deur dat ze er uit wil. Als ze bij ons slaapt, maakt ze me ook rond die tijd wakker. Begin er aan te wennen Gelukkig hoef ik alleen maar de deur even open te doen en mevrouw redt zich wel. @Hier: wakker geworden met buikpijn. Gewoon kramp, geen ongi kramp of weeen. Puur Uk-draait-rondjes-pijn
ik vind het toch altijd wel fijn dat ze zich even komt melden anders heb ik het ergens in me huis liggen. Normaal kan ze het heel goed ophouden maar omdat ze nu gister al aan diaree was neem ik liever zekere voor onzekere. Om half 7 toch weer me bed ingedoken en om kwart voor 9 wakker toch weer wat slaap meegepakt. @Esther dus bij jou heeft het niet doorgezet?? Ben benieuwd naar Annette had haar vanochtend vroeg hier ook al wel verwacht. @Moppie dat is het handige van katten die redde zichzelf buiten wel. Huisje waar we hiervoor woonde was in het bos daar ging ze ook zelf naar buiten en melde zich weer aan de deur als ze naar binnen wou. En jij hebt nu buikpijn, mischien dan toch haha
Rianne; gefeliciteerd!! Leuk, leuk, leuk!! @ hier: vanaf 3 uur wakker. Klaarwakker. Want ik had 'iets'. Ik ben naar beneden gegaan en ik heb er op gelet en er zat een systeem in: steeds 4 minuten er tussen. Oh hemeltje, en nu dan!?!? Het bleef eigenlijk doorgaan en ineens was het al 5 uur; ik was van plan om manlief dan toch maar wakker te gaan maken en te gaan bellen. Maar dat zou ik doen om 5.30 uur had ik met mezelf afgesproken. En toen ben ik in slaap gevallen. Om 6.30 uur werd ik weer wakker en toen duurde het steeds 6 minuten en zo ineens verschillend van 2 tot 15. En nu is het eigenlijk weer zo goed als weg, heel af en toe nog een verdwaalde. Ze verschillen in zwaarte.. Dus ik ga jou nadoen, Annette! Manlief toen ie wegging: 'hou het nog maar even rustig, veel te spannend allemaal' hahaha! Zo lief! En hij heeft gedroomd van z`n vorig jaar overleden vader, zo zielig... Tja, zulke dingen komen nu natuurlijk extra hard aan, he... Ik ga nog even een uurtje relaxen op de bank, hopelijk even slapen en dan om 10.50 uur op controle. `t zal mij allemaal benieuwen, pffff wat een gedoe zo, zeg! Stel dat de baby morgen komt he, dan wordt hij of zij geboren op de verjaardag van m`n (overleden) oma. Zou wel apart zijn... @ Cathelijne: misschien toch voortekenen?? Ik heb net maar even gedoucht, je weet maar nooit waar je vandaag nog terecht komt. En daarna met pijn en moeite de maillot aangetrokken (je weet wel hoe dat nu gaat haha) en toen het eindelijk gelukt was, merkte ik dat één been gedraaid zat. Zucht... Kon dat hele ding weer uit! Nou, ik ga even banken. Later!