goede moggel dames vraagje, staat het erg dom een glaasje bubbels in de morgen heb er zin in en het mag ook.......... xxxx
ik drink cola als ontbijt. dat zijn ook bubbels doe waar je zin in hebt!!! nog beroerd, of heb je een goede nacht gehad?
@Hier: geen voortekenen hoor, gewoon een zwaar drukkend gevoel en een baby die nog heel beweeglijk is. AU! @Jenny: succes op controle!
Due Dates 2011 15/01 Moppie1981 (Cathelijne) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing! Ik denk een jongen! 20/01 Serendipity (Annette) - 1e kindje- zkh of thuis?/bv > weten het al > Het is een meisje! 26/01 Jenny82 (Jenny) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing! Euhm, ik denk een meisje! 27/01 Anmar (Carin) - 1e kindje - zkh/bv > Het is een meisje!! 29/01 Madelief (Esther) - 2e kindje - zkh/fv > Het is een meisje!! 01/02 mama2011 (Wendy) 1e kindje - thuis/fv > Het is een jongen! 03/02 Chrisie (Christel) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing!! ik denk een jongen! Bevallen 06/01 Chahida (Saida) - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d 19/01 Jannebo (Rianne) - Finn (3910gr/??cm) - 39w6d Afspraken 20/01 Serendipity uitgerekend! 20/01 Chrisie controle+ groeiecho (38w1d) 20/01 Jenny controle (39w1d) 24/01 Serendipity controle ha (40w4d) 24/01 Moppie controle vk (41w2d) 25/01 Moppie evt. consult gyn (41w3d - 10d overtijd) 26/01 Jenny`s beebje zal er zo ongeveer zijn? In principe niet overtijd 25/01 mama2011 controle vk (39 weken) 28/01 Madelief inleiden yesssssssssss!!!!! 29/01 Moppie evt. inleiden (42w) Verjaardagen 28/01 Chrisie (26) 16/02 Anmar (29) 22/02 Serendipity (26) 11/05 Chahida (word dan al weer 28) 24/08 Jannebo jarig (30) 15/09 Jenny 04/10 mama2011 (26) 06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!) 15/01 Moppie (31) Buddylist Madelief - Moppie Madelief- Chrisie Serendipity - Jannebo Jenny - Chahida Serendipity - Moppie (reserve buddy)
ja maar ik bedoel DE bubbels hahahahaha...... Nee heb nog lekker gekotst en ben toen in slaap gevallen tot vanmorgen. Verder is het hier rustig, te rustig dus dat gaan we even veranderen hahahahha. Hier is het ook bewegelijk, maar nog niet echt onaangenaam. Heb jij goed geslapen??? Jenny : ja veel succes bij de vk en we horen je gauw!!! Ja waar is Annette.............Hallo Annette waar ben je????? ga de bubbels even open maken
Griepje, of beginnende bevalling? Hoop dat je je nu wel beter voelt!! Ik heb vrij goed geslapen. Ben om 3-6-8u er uit gegaan om te plassen, en toen er ook maar uit gebleven. Gister hele luie dag gehad op de bank, en vandaag nog niet meer energie. Denk dat mijn lichaam nu rust neemt? Geniet van je bubbels!
geen idee.....heb ook geen puf maar ga nu toch even wat doen anders kom ik helemaal niet in bewegeing. De bubbels weer weg want das ook niets brrrrr, 3 slokken gehad en voelt vreemd hahahaha xxx
Lijkt mij ook niks die bubbels... Ik vind cola al zo vreemd smaken, maar heb er steeds zin in ook de afgelopen dagen veel te vroeg op de dag al zin in een biertje (heb alcoholvrij witbier hier liggen). Maar ik maak Uk wakker met de cola heb ik gemerkt. Die trapt nu weer lekker tegen mijn navel. Stak net gewoon een knie/onderbeen/voet uit! (zag een soort staafje van 10cm langs mn navel met wat uitstulpsels) AAAAUUUUU!!! Uk doet me pijn *snik* Maar zal vast nog veel meer pijn gaan doen bij de bevalling straks...
Vraagje: voelen jullie de hartslag van de beeb ook? Ik kan die dwars door mijn buik heen voelen, best heftig!
Hey meiden ik meld me hoor... Nouja ik lach wel, maar ben niet blij Hier gisteravond na het berichtje van Rianne... proberen te gaan slapen... de weeen kwamen om de 10-15 minuten en waren (vond ik) best pijnlijk... moest echt goed op m'n ademhaling letten, lukte bijna niet om m'n buikademhaling vast te houden! Rond 12 uur een paracetamol in genomen, in de hoop nog te kunnen slapen... de weeen kwamen (denk ik) ongeveer om de 15 minuten en moest echt heen en weer wiegen om de pijn aan te kunnen (ben ik nou zo'n mietje???) om 3 uur er weer uit (nog niet geslapen) en heb nog 2 paracetamol ingenomen... om half 4 denk ik, in slaap gevallen... tussendoor nog 2x wakker geworden van de weeen, maar toch nog doorgeslapen tot 10 uur vanmorgen... en nu................ Niks!!!!!!! Dit is toch niet normaal?!?!?! Zijn dit dan echt alleen maar voorweeen geweest?? Ik was vanacht er van overtuigd dat het door ging zetten, en dat ik vandaag zou bevallen!! Ik begon me zelfs af te vragen of ik dit ging volhouden als het nog erger zou worden enzo.... Daarom vraagje aan Rianne als ze het leest....? @ Rianne Jij zegt dat je echte weeen meteen herkend?! Hoe dan?! Want ik dacht vanacht echte weeen te hebben wat is het verschil met voorweeen?? Dat je ze niet meer aankan?? Ik weet niet of ik dit straks vol kan houden zonder slapen 's nachts!!... Baal echt... @ Jenny Mag toch hopen dat je mij niet na gaat doen hoor Gewoon door gaan met die voorweeen in echte weeen bij jou @ Pc Hier ook meer "weeen" achter de pc.. komt idd door de houding denk... zit meer naar voren... Ow trouwens... had ook echt rug"weeen"... iig hele pijnlijk krampen in m'n rug... waarom heeft het niet gewoon doorgezet
Dat is flink balen Heb vannacht een aantal keer mijn telefoon gechecked op smsjes, maar helaas. Vond het al zo vreemd, want had echt verwacht dat het door zou zetten bij jou. Maar vergis je niet, ook voorweeen doen hun werk! Ze zorgen dat je steeds een klein beetje meer ontsluiting krijgt. Alleen op het moment dat het sneller gaat, wordt het ook pijnlijker. Misschien neemt je lichaam nu even een adempauze? De "echte" ontsluitingsweeen zijn blijkbaar zo pijnlijk dat je ze echt wel herkent Het lijkt me wel een goed teken dat het pijnlijker wordt en dat je er meer moeite voor moet doen om ze weg te puffen.
zo even pauze....zal ik even voor wat afleiding zorgen door foto's van de babykamer te plaatsen???want niemand heeft nog gevraagd of zij ze mag zie´n snif snif snif Nou daar komen ze de volgende 3 bladzijdes, er zijn ook een paar foto's van de woonkamer met de box bij!
@ Madelief We hebben het wel gevraagd, maar toen had je nog geen foto's volgens mij @ Moppie Ik denk dat je gelijk hebt! Ik kon tenslotte nu nog ademhalen, door dat heen en weer wiegen Denk dat dat straks niet meer kan?