@Esther wat schattig die beertjes en wat heb je veel kleertjes. Mijn kast is nog echt leeg. @Annette. Balen dat het niet echt doorzet. Maar zal al heus wel wat doen toch. @Jenny. Dus je heb ook voorweeen gehad. Maar ze ga je gewoon bevallen of toch keizersnee?? Vriendin van mij lag kindje ook in stuit en die mocht kiezen. Werd met 38 weken gehaald
Eerst gewoon afwachten en dan in het ziekenhuis bekijken wat het beste is. Dus daar is niets zinnigs over te zeggen!
klaar!!!hahaha veel spullen he........nee jenny zoveel sokken heb je niet nodig maar ik heb ze nou eenmaal dus gaan ze ook de kast in Fijn dat alles goed was bij de gyn, en een maillot hahahahaha, ja die moet helemaal uit als hij wil onderzoeken ik ga nu stofzuigen na het poetsen... xxxxx
Ja dat weet ik nu ook hahaha Zegt ze ook nog 'mijn moeder zei altijd dat je praktisch gekleed moet zijn voor een bezoek aan de gynaecoloog'. Euh ja, oke ik snap em hahahaha! Pfff ben moe... Toch wel spannend zo`n nacht!
Ok zie je maar dat het overal anders gaat. Hier net weer vriendin met kleine op koffie gewwest had nog chocoladetaart staan net stukje op maar ben er zo misselijk van. Zo komt me zus ook nog langs. Verder vandaag helemaal niets op planning alleen vanmiddageven naar paard toe frisse neus halen en kijken hoe die gereden word. O ja en eind middag naar buurvrouw want die had nog spulletjes voor me. Al met al toch nog wel druk.
Voorweeën In de laatste weken van de zwangerschap neemt het aantal harde buiken in aantal toe. Ook gaan ze meer pijn doen. Deze samentrekkingen van de baarmoeder noem je voorweeën. Tijdens zon voorwee wordt de mond van de baarmoeder week gemaakt, als voorbereiding op de bevalling. Voorweeën zijn vaak pijnlijk, maar kort (30 tot 40 seconden) en kunnen soms een paar uur lang om de 3 minuten terugkomen, om daarna weer een tijd weg te blijven. Aan de hand van de volgende 3 tips kun je te weten komen of het gaat om voorweeën of echte weeën: De pijn die je tijdens voorweeën voelt, wordt niet steeds erger. Bij echte weeën neemt de pijn na iedere wee steeds een beetje toe Voorweeën komen met onregelmatig tussenpozen, echte weeën komen regelmatig en ook steeds sneller na elkaar De pijn blijft tijdens voorweeën ongeveer constant, terwijl echte weeën een aanloop, een hoogtepunt en een uitloop hebben Een voorwee duurt 30-40 seconden, een echte wee minimaal 1 minuut Ik had wel een aanloop, hoogte punt en uitloop... en ze duurde bij mij langer dan een minuut?!?! Maar ze werden niet elke wee krachtiger en kwamen niet elke wee sneller op elkaar... ik scoor 2 van de 4 punten... dus uhm halve weeen?
Ik heb voorweeen zie ik nu! Ik voldoe aan alle eisen haha! Waarom bel je niet gewoon even voor je eigen geruststelling. Voor hetzelfde geldt dat ze je willen zien en dat ze je iets gaan helpen ofzo. Ik bedoel; zoiets is toch niet oneindig vol te houden?
@Annette ik zou inderdaad even bellen. Mischien zijn het toch al echte weeen. Maar dan weet je waar je aan toe bent.
Jannebo gefeliciteerd met je zoontje, eindelijk heb je hem in je armen, geniet er lekker van en rust goed uit.... Nu jullie nog dames, wie volgt
zo, ben ik even een half uurtje weg, kletsen jullie 4 pagina's vol! ok, met foto's, altijd goed!!! @Madelief: wat mooi allemaal!! @Jenny: jammer @9maandenbeurs: had er ook graag naar toe gewild. maar anders gaan we toch allemaal samen naar de volgende? dacht dat ie 2x per jaar gehouden wordt. @Annette: idd bel even voor je eigen geruststelling... Hier de huidige staat van onze babykamer: Bekijk bijlage 123163 het laminaat ligt. nu de plinten en aftimmerlatten nog, en plafond plaatsen. dan zijn we klaar met de kinderkamer. ohja, inrichten enzo, maar dat komt over een paar weekjes wel
Andere kant Bekijk bijlage 123165 links ledikantje onder het schuine dak, en voor het raam hopelijk ruimte voor een heerlijke stoel voor mij ps. de deur zit precies in het midden, om een beeld te geven van hoe piepklein het is
Heb hier even in het forum van de verloskundige een berichtje geschreven... wil m'n huisarts niet onnodig lastig vallen ... kan vanmiddag altijd nog bellen natuurlijk... Ben bang namelijk dat ze zeggen, ga lekker slapen nu de weeen weg zijn... geduld... het komt wel... we doen daar niks aan! Kan ik even niet aan om te horen dan ga ik janken
We hebben laatst laminaat van de Gamma gekocht, niet normaal in het assortiment, maar actie. Bekijk bijlage 123168 linker: zilvereiken met v-groef. erg goede keus, want het is prachtig. ook zware kwaliteit. ik had eerst whitewash gewild, maar dan wordt alles zo wit. dit steekt mooi af tegen de witte muren en ivoor houtwerk. heb ook witte meubeltjes, dus had echt geen licht laminaat moeten hebben.
Wij hebben ook zilver eiken ... alleen dan bij karwei vandaan en een ander merk maar zal wel hetzelfde idee zijn!! Vind het mooi zo'n grijzige gloed er over heen Hey... ik heb weer een voorwee dat is weer de eerste sinds vanacht
Ik ga even douche had ik nog niet gedaan vandaag. Beetje duf in me hoofd dus hoop dat ik zo weer wat frisser ben.
Nou... Ik weet het nog niet hoor... vensterbanken plaatsen plafonds + verlichting plaatsen, plafonds afwerken met sierlatjes + in olie zetten naden tussen gevel/dak afwerken met latten + schilderen plinten langs het laminaat, en architraven voor de deuren. deuren schuren, schilderen ok dan zijn we boven inderdaad wel zo goed als klaar Beneden nog niet... ik zal het jullie besparen, maar denk niet dat we in februari zullen verhuizen