In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Nee hier dus ook niet. ik vind lang haar bij meisjes prachtig!
    En weet nog veel te goed hoe erg ik het vond dat mijn haar er af moest. Had vriendinnetjes met prachtig mooi lang haar en was er zo jaloers op...

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
  3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik denk ook echt dat ik toch naar het ziekenhuis ga zodra het begint ;)... vond vanacht al niet grappig namelijk met die rug"weeen"... en na Rianne's verhaal.... pfff... zij leek me ook een stoertype en die gilde ook om pijnbestrijding... dus GOD wat staat ons te wachten!!!.....

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Madelief
    Ja dat merk bestaat wel... maar kende het niet in kinderkleding!! Gaaf!! Dat hard roze :D

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden... ik ga nog ff op bed liggen... ff wat energie op doen voor wat er komen gaat!! Weeen komen nog steeds rond de 12 min. dus we zitten nog lang niet op 5 minuten... maar denk wel dat het niet heel lang meer gaat duren, dus beter ff wat uitgerust er aan beginnen ;)

6. steenbokje

Ik houd mijn telefoon in de gaten Annette ;)
    Succes!

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja trusten en niet intussen stiekem bevallen he!!!
    Nou hier niets meer :( snif snif snif..............

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Moppie
    Meld me wel weer hier hoor ;) ik ga niet slapen en meteen door in de super weeen ;)... dan ben ik daarvoor nog wel wakker haha

9. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    jeeh wat hebben jullie weer veel gekletst.

Erg leuke kleren moppie vooral de broekjes vind ik heel leuk.

Ik hou ook wel van stoere kleren maar vind roze voor een miesje ook wel heel erg leuk.
    Maar stoere spijkerbroek met blousje met roesjes vind ik ook super schatig.

Ben zelf ook nooit van de poppen geweest zo gauw het kon buiten spelen.
    Me ouders hadden af en toe nestje dwergpoedeltjes dus ik zat altijd in de hondenren zodra er pups waren.

Annette. Toch wel fijn denk dat je de slijmprop kwijt ben al zegt dat inderdaad niets. Meer voor het idee. En laat het nu dan ook maar echt doorzetten willen weer een baby....

Chahida. Wat lijkt me dat verschrikkelijk als je de kleine niet stil krijgt. Ze kunnen je ook niets vertellen. Lekker veel knuffelen en rustig aan doen zelf in hoevere dat kan.

Hier is kleine hele dag al aardig druk. zo'n fijn gevoel. Afgelopen weekend had ik het stuk minder gevoelt en sinds maandag middag is het weer gekomen. Vind het zo moeilijk om te beslissen wanneer te bellen naar vk. Denk dan soms ook dat ik het me verbeeld dat ik het minder voel omdat kleine al hele zwangerschap behoorlijk rustig is. Vanavond toch maar even melden bij vk. Zal wel op me kop krijgen waarom ik niet gebeld heb.

10. steenbokje

Ukkie slaapt op dit moment, dus ik ga ook even een tukkie doen...

11. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    @ Annette, het verschil tussen voorweeen en echte weeen... Je gaat je heel anders voelen. Ik kwam in een soort trance en zat echt in m'n eigen wereldje! Kon niet meer eten, alleen nog drinken. En praten ging ook niet tijdens een wee. Het is heel raar en heel bijzonder! Heb Pascal regelmatig weggeduwd en afgesnauwd!

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    hahaha Rianne komt me bekend voor, Marc mocht ook absoluut niet bij mij in de buurt komen ;)

13. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Haaaaallllooooo, dit is niet bij te houden hahaha!!
    Gezellig he, zo de middag een beetje doden...

Hier geen nieuws, zo af en toe nog een verdwaalde voorwee. Wel typisch dat pijn zo ineens kan komen en ook zo ineens weer weg is. Dan denk je al snel: `t viel dus wel mee. En dat zal het geheimpje van de natuur zijn, zo zal het bij de echte ook wel gaan!

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    waren maar 5 pagina's sinds je weg was hoor pfffff das toch niet veel ;) hahahahahahaha. Ik vond het eigenlijk wel rustig hier vandaag, als je kijkt wat we gisteren hebben getypt..........ga zo laura halen en dan even köfte maken, dat eten we straks met brood mmmmmmm vind dat zo lekker :)

laterzzzzzz
    xxx

15. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Wij hebben hier vandaag restjesdag.
    Er zijn nog 2 wraps, er is nog sla en m`n vader had nog zuurkool met spek over. En dat lust manlief heeeeeel graag. Nou en ik eet er wel een tosti bij en klaar!
    Misschien krijg ik hem nog wel zo ver dat ie nog ff bij de Mac een ijsje gaat halen haha!
    En dan vanaaf op tijd naar bed; als ik nog zo`n nacht krijg als afgelopen nacht, ben ik geradbraakt!!

Hoe is het met je, Annette?

16. steenbokje

*gaap*
    ik ben ook weer wakker... nouja...wakker is een groot woord.
    even eten: pita broodje met een saucijs. wim eet shoarma (bah!)

17. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden heb 2 uur op bed gelegen maar met die vóórweeen die om de 10 minuten nog steeds komen kan ik echt niet slapen! Denk dat het vanacht weer zo'n gezellige nacht gaat worden en dan hopen dat het morgen wel doorzet!

18. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Annette verschrikkelijk. Hopen dat je nog beetje slaap kan meepakken dit is zo ook niet uit te houden lijkt me.

@Jenny. Haha weer Mac. Is hier nog steeds niet van gekomen.
    Altijd lekker restjes dag.

@Hier. Om 19.00 zo controle en echo. Ben best wel benieuwd weer naar de echo. Heb ovenschotel met witlof in oven staan en voorgerecht is chips:D

19. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Rianne ben je inmiddels al thuis???

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    tis niet grappig nee! Tijdens de vóórweeen kan ik trouwens ook echt niet praten of iets doen! Denk toch dat het wel iets doet maar dat het gewoon niet door wil zetten! Hoop echt dat ik vanavond wel kan slapen want dit hou ik idd niet lang vol zonder slaap en met pijn! Dan kan ik toch niet bevallen? Maarja zien we dan wel weer! Morgen weer een dag!

Deel Deze Pagina