In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Zo wat een gesprekken op de vroege ochtend ald ik even weg ben.

@Jenny ik denk dat het bij mij nog wel iets langer gaat duren hoor. Ik moet nog 2 weken tot uitgerenkende datum en heb het idee dat ik er wel overheen ga.
    Maar inderdaad straks hebben we een eigen baby.
    Gisteravond barsten ik ineens in tranen (toen ik in bed lag) kleine was heel druk aan het bewegen en aan het schoppen. Kon het niet droog houden terwijl ik al tijdens de hele zwangerschap bijna niet gehuild heb dat was daarvoor wel eens anders haha.\

@Esther suc6 met opruimen als ik eraan denk moet ik al kokhalzen.

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Chris dat was Cathelijne haar kat, ik gelukkig niet want ik kan er niet tegen op dit moment hahahahaha

3. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Jaja, we worden échte moeders. Met echte moederproblemen en echte kinderproblemen...
    Nou, ik ga nog maar even als niet-moeder koffie drinken bij m`n zusje. M`n (onze) moeder komt ook hahaha. Ik zou haar toch bijna m`n excuses aanbieden, gewoon voor alles...

Nou niet teveel kletsen he als ik weg ben! Ik ben benieuwd of er nieuws is als ik terug kom. Tot straks!

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    veel plezier en tot strax :)

5. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    veel plezier tot straks.
    O suc6 Cath. Heb medelijden met je.

Ik ga maar eens douche en aankleden. tot straks

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Jenny: bij jou komt de kleine er alleen met de voetjes eerst uit, verder geen verschil. Vroeger kwam het ook voor, en was er ook niet altijd een ks mogelijk, dus jij kan het ook ;)
    En inderdaad, waarom zouden mensen in godsnaam meer dan 1 kind willen, als de pijn ondraaglijk zou zijn???

@Madelief: dus wanneer er wordt ingeleid, kan ik beter wel voor een ruggenprik kiezen? Ik zie eigenlijk alleen tegen inleiden op, omdat de weeen zoveel heftiger schijnen te zijn...

@Drol: opgeruimd. Vriendlief heeft het 2 dagen verzuimd de bak schoon te maken, dus er zat geen droge korrel grind meer in. Bah bah bah... Ik vind het zo zielig voor de katjes! Dus zelf maar weer leeg geschept, schoongemaakt met bleek, en droog grind er in. Dropje (kitten) dook er meteen in, zo dankbaar :)

@Internet: is helemaal niet heilig! Dat is het eerste wat je leert op de universiteit wanneer je je eerste paper inlevert. Op de middelbare school word je aangeleerd om internet als bron te gebruiken, maar daar word je heel erg snel op afgestraft wanneer je dat op de uni ook doet :p
    Internet is maar een bijeen geraapt zooitje van feitjes en bedenkseltjes.
    Natuurlijk heb ik het voor mijn scriptie ook wel gebruikt, maar dan wel alleen de erkende wetenschappelijke sites, of om plaatjes op te zoeken :p
    Zelfs Wikipedia is gewoon geen wetenschappelijk materiaal - een ieder kan daar immers artikelen plaatsen of aanpassen. Toch denken veel mensen dat internet echt de waarheid vertelt...

@Bevalling: ben eigenlijk benieuwd of ik ga schreeuwen/gillen van de pijn... Vriend zegt dat ik me niet aan moet stellen, maar inderdaad, laat de kerels een keer een watermeloen uitpoepen!

@Eigen baby: *schrik*
    Ons leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
    Waar zijn we aan begonnen?
    18 jaar ellende! Stel je voor dat ik een meisje krijg!!! Dan nog meer zorgen...
    *zucht*
    (dit meen ik niet he)

@Christel: ook jij bent over maximaal 4 weken mama ;)
    Oh, en dat huilen, zo herkenbaar! Ik huil al bij de gedachte dat ik straks een kleintje in mijn armen heb *pinkt nu ook traantje weg* en bij elk schopje krijg ik een grijns van oor tot oor... Ben nu al zo verliefd!

@Hier: Huis is gezogen, kattenbak is schoon, ik ga een emmer sop pakken... Hoewel, eerst even een paar spelletjes rummikub. Mijn buik protesteert (harde buiken).

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Zo ben weer geprikt :) en nu maar weer afwachten of er iets gebeurd.......dinsdag komt ze weer en dan gaat ze ook in mijn kleine teentje prikken, dat schijnt snel weeen op te wekken :)

Cath: ja ik heb toen voor de ruggenprik gekozen omdat ik in een weeengolf bleef zitten hahahaha. en toen kwamen ze pas na een uur omdat de anestesist nog iets anders te doen had grrrrrr, en toen was het niet meer nodig maar was blij dat hij wel even heeft gewerkt hoor!!

8. steenbokje

#3468 steenbokje, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2011
    BUDDYNIEUWS VAN ANNETTE!!!

Ons wondertje Evi Linn is vanmorgen om 9:45 geboren! Wat is ze mooi en wat zijn we trots! Ze weegt 3540 gram en heeft al aan de borst gedronken!

=======

Annette + man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Evi Linn!!! :D

(ik schaam me diep, dit smsje had ik een uur geleden ontvangen maar was aan t rummikubben en had tel. niet gehoord :$)

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Gefelicieerd!!!!!!Super zeg! Ik wens jullie veel geluk en plezier toe en laat jullie nog even lekker verwennen :)

Knuffels en liefs van mij

Cathelijne: Ga je nu meteen schamen, ik zit elke seconde te wachten op nieuws ;) hahahahahaha,rummikuben :D!!!!!

xxxx

10. steenbokje

*lol*
    rummikub.com ... verslavend spelletje ...
    maar idd, zometeen nog weer even wat poetsen/nestelen en dan hoop ik dat ons ukkie ook mag komen! nu zijn er al 2 dames die NA mij uitgerekend waren, VOOR mij bevallen!!! en dat is alleen in dit topic haha... ook al 2 dames in een ander topic, om nog maar niet te spreken van het januari mama topic ;)

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja ik las eerst poetsen.....en daarna rummikubben......ik ga niet meer poetsen vandaag, heb ik gisteren al de hele dag gedaan en heb er nu geen zin in!!!!

xxxx

12. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Serendipity Yoehoeeeeee eindelijk bevallen!!, Gefeliciteerd meid met je dochter, geniet ervan, en rust natuurlijk lekker uit!!!

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    en toen waren er nog 4 zwangere.......:(

14. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Moppie Leuke kleertje zeg, ik vind het altijd heerlijk te shoppen bij H&M zowel online als gewoon in de winkel, ze hebben altijd zulke leuke kleding...

Even over meisje meisje, ik zelf was en ben altijd een erg meisje meisje, ik vind het heerlijk om te tutten met mijn 2dochters nu, maar moet wel zeggen dat ik zelf niet hou van ruches enz aan jurkjes en teveel kant enz...
    Maar ben wel dol op roze, en geloof me ik denk dat als je een meisje krijgt dat je er op een gegeven moment toch in gaat groeien, want dat zie ik ook bij een vriendin van mij die ook altijd hard zei geen roze bij haar dochter aan te doen hahahaha...

Ik zal trouwens effe mijn bevallingsverhaal hier zetten, heb hem ook al gezet bij een andere site waar ik ook geregeld kom, tenzij jullie hebben van doe maar nog effe niet...

15. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Het gaat nu wel snel, nu moeten jullie nog even volgen, tenminste jullie kleintjes :D

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    nou plaats maar hoor :) ben benieuwd hoe het was!

xxx

17. steenbokje

Plaats maar hoor!

@Madelief: had ook eerst poetsen geschreven, maar dacht toen ineens: hee, ik zit al een uurtje spelletjes te spelen :p *schaam*

18. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Hoop dat het niet te zwaar voor je is geweest. Geniet ervan samen!

19. steenbokje

Due Dates 2011
    15/01 Moppie1981 (Cathelijne) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing! Ik denk een jongen!
    26/01 Jenny82 (Jenny) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing! Euhm, ik denk een meisje!
    27/01 Anmar (Carin) - 1e kindje - zkh/bv > Het is een meisje!!
    29/01 Madelief (Esther) - 2e kindje - zkh/fv > Het is een meisje!!
    01/02 mama2011 (Wendy) 1e kindje - thuis/fv > Het is een jongen!
    03/02 Chrisie (Christel) - 1e kindje - zkh/bv > verrassing!! ik denk een jongen!

Bevallen
    06/01 Chahida (Saida) - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d
    19/01 Jannebo (Rianne) - Finn (3910gr/??cm) - 39w6d
    21/01 Serendipity (Annette) - Evi Linn (3540gr/??cm) - 40w1d

Afspraken
    24/01 Moppie controle vk (41w2d)
    24/01 Jenny controle gyn (39w5d)
    25/01 Moppie evt. consult gyn (41w3d - 10d overtijd)
    25/01 mama2011 controle vk (39 weken)
    28/01 Madelief inleiden yesssssssssss!!!!!
    29/01 Moppie evt. inleiden (42w)

Verjaardagen
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    11/05 Chahida (word dan al weer 28)
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    04/10 mama2011 (26)
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!)
    15/01 Moppie (31)

Buddylist
    Madelief - Moppie
    Madelief- Chrisie
    Serendipity - Jannebo
    Jenny - Chahida
    Serendipity - Moppie (reserve buddy)

We zijn nog met zn 6en hoor, Esther!
    :D

20. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009