In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik roep steeds 'de baby komt als we ingesneeuwd zitten en we geen kant op kunnen'. Oke, `t sneeuwt hier nu en de hele straat staat vol met vrachtwagens omdat ze hiernaast de fundering aan het storten zijn.

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hahaha Jenny, dat zou wel heel erg zijn, als het nu zou beginnen!
    Maarre, sneeuw??? *kijkt ook steeds naar buiten*

3. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    nou ja zessen.......voor mij vijfen hahahaha. Sorry Carin was je vergeten :)

xxx

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Hier heeft het gisteren wat gesneeuwd maar nu gelukkig niet meer, van mij mag het gewoon gezelli lente worden!!!!!

Heb net de kleinste hond gewassen, vond dat hij muffelde.....heb zo'n geurtik de laatste tijd dat ik erg bang van word hahahahaha. Ik ruik echt elk geurtje volgens mij 10 x beter dan andere mensen :$

5. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Yep, en het blijft liggen... Hmmm, was wel klaar met sneeuw eigenlijk! Maar ja, dit zal wel weer weg zijn aan het eind van de dag.

6. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Mijn bevallingsverhaal!.

Nou het begon allemaal 3januari, effe voor controle naar de vk, nou ik vertelde dus van erge jeuk op mijn handen en voeten, en aangezien mijn galblaas eruit was ze bang voor dat het gevaarlijk zou zijn voor de kleine, aangezien galzuren gevaarlijk zijn voor de baby omdat die in de bloedbaan zitten.
    Dus die ochtend zou ik terug gebeld worden door mijn vk die zou bellen naar het ziekenhuis, nog geen half uurtje later werd ik gebeld dat ik naar ziekenhuis moest, moest bloed prikken, maar goed aangezien dat zeker een week zou duren wou ze daar niet op wachten aangezien het gevaarlijk kan zijn voor de kleine.
    Dus 2dagen erna zou ik worden ingeleid.

In die 2dagen hebben mijn vk's mij nog 2x gestript , hopend dat ze toch nog spontaan zou komen , maar helaas...

Die donderdag 6 januari moest ik om 8uur in de ochtend in het ziekenhuis zijn, daar aangekomen met mijn zusje, mocht ik pyama aantrekken en gaan liggen en werd aan het infuus gelegd om in te leiden, had inmiddels ook al 2cm ontsluiting van het strippen..
    De stand van de infuus werd aangezet op stand 2 en mijn vliezen werden gebroken(Inmiddels is manlief ook aangekomen die moest wachten op de oppas voor Hafsa), nou de eerste 6 cm kon ik nog hebben, maar daarna kon ik gewoon niet meer, en aangezien ik door de zenuwen maar een uurtje had geslapen die nacht, was ik kapot...
    De weeen werden zo heftig dat het lager werd gezet naar 1, nou die 20min daarna waren zo pijnlijk dat ik gewoon zat te janken, terwijl ik daarvoor nog kon lachen en steeds scheten liet waar mijn man en mijn zusje echt hun neusen bij elkaar knepen (en ik maar lachen nou dat lachen was gauw voorbij ).
    Mijn zusje die mij steeds haar hand gaf om in te knijpen en mij zat aan te moedigen, "en ik maar boos zeggen praat niet zoveel", of jij kan makkelijk praten kom jij hier maar liggen met die pijn"...
    Op een gegeven moment kon ik niet meer en schreeuwde ik , ik moet persen en de leerling vk ging kijken maar nog geen bloed te zien, daarna geen 1 min later kwam gelijk de hoofd vk en ging kijken en bloedde ik en mocht ik eindelijk persen...
    Nou heb lopen poepen dames wil je niet weten tijdens het persen, en mijn man echt met de neus dicht hahahaha...

Nou wat een pijn, gelukkig hielden ze een warme washandje tegen mijn onderkant wat de pijn verlichte, wat was dat heerlijk.
    Toen ze eindleijk het haar duidelijk zagen, waren de weeen weg en moest ik het op eigen houtje doen, dus na een paar keer persen was haar hoofd eruit, toen zag ik mijn zusje verschrikt kijken en bleek Imane 2x strak de navelstreng om de nek, en ik mocht niet meer persen aangezien die eerst geknipt moesten worden gauw

Daarna werd ze op mij gelegd en huilde ze niet, maar nadat haar paarse gezichtje wat witter werd en schoongemaakt werd begon ze te huilen, poeeeeeeee wat een opluchting...
    Alleen zag ze nu wat bleek aangezien ze de laatste bloed niet had gehad via navelstreng vanwege het navelstreng stark om haar nekje zat(echte draaikont was ze dus)...
    En mijn zusje jankend mij knuffelen, en ik keek haar echt versuft aan en vroeg waarom ze huilde, zij zo ja dat is toch logische "Mijn nichtje is net geboren", mijn man en ik hebben haar de navelstreng laten knippen.
    Daarna was ik zo versuft dat ik nog wat lichte weeen had van de placenta en die was eruit na 14min na Imane...

Ik was wel trots dat ik het zonder pijnbestrijding heb gedaan voor de vk was het ook lang geleden dat ze iemand de bevalling had gedaan zonder pijnbestrijding, maar mocht er ooit een 3de komen komt er zeker pijnbestrijding hahahaha...
    Die laatste cm waren echt het zwaarst, maar goed heb er iets heel moois voor gekregen...

Later in de avond thuis gauw nog de kraamzorg gebeld die kwamen langs, om te helpen, en toen ging de temp van Imane omlaag, en werd mij al op voorbereid dat we weer naar het ziekenhuis moesten vanwege Imane haar temp lager werd..
    Ik helemaal huilend in bed dat ik dat niet wou en haar bij mij wou houden..
    Gelukkig na komst van de VK was haar temp gelukkig weer wat gestegen, maar moest haar om de 3wakker maken en als temp weer laag vk bellen en meteen naar ziekenhuis..
    Gelukkig ging het goed en bleef haar temp goed aanhouden...

Nou dat was mijn story!!!!

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Mooi verhaal, hoor!!
    Hoe is het verder met jou en de kleine nu?

8. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Hij is een beetje lang, maar goed dan hebben jullie wat te lezen :haha:

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Nou Saida, mooi bevallings verhaal hoor!!!vooral dat eerste deel met die lol dat had ik ook zo erg hahahahaha. Blij dat het toch goed is gegaan en dat je geen uren in de weeen hebt gezeten.
    En die windjes hahahaha........heb je voor die tijd nog gepoept of was daar geen tijd meer voor, maar ja als het geberd gebeurd het hihihihihi. Hier krijg je een clysma voor de bevalling........is ook niet alles hoor :$
    liefs Es

10. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben ook niet zo'n fanatieke typert, dus het is je vergeven :)

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    maakt toch niet uit!!had geteld......Christel, Cathelijne, Jenny en ik maar jij hoort daar natuurlijk ook bij!!!!!!

liefs Es

12. steenbokje

Mooi verhaal Saida!
    Dat het pijn gaat doen, dat weten we allemaal.
    Dat we gaan poepen... hmm... ik hoop dat ik eerst nog even naar het toilet mag :p Hihi!

13. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeeze... ik ben net 2 uurtjes op en zou nu eigenlijk wel weer naar bed willen! Gisteren ook al de hele middag geslapen (half 2 tot half 5). Slaaptablet ben ik hè?

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    dan ben je energie aan het tanken voor strakjes ;) gewoon lekker aan toe geven hoor!!!zoals je hebt gelezen is het bij sommige van ons de twee avonden voor de bevalling bagger geweest........

15. steenbokje

Ik heb de afgelopen 2 dagen ook bijgetankt. Wie weet gebeurt er vannacht ineens iets :p

16. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Let's hope so! Vooral voor jou Cathelijne ;)
    Truste! hihi...

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    neeee we hebben een afspraak dat cathelijne na jenny en mij gaat bevallen hahahahahaha!!!!Zo staat het in de poll ;)

18. steenbokje

Ja hoor, Jenny, Carin en Esther zullen mij nog voor zijn. Esther wordt immers de 28e ingeleid, en de andere twee dames bevallen gewoon op (of voor) tijd!
    Ik wordt pas de 29e op zn vroegst ingeleid, zal misschien pas de 30-31e inleidbaar zijn of het gaat heeeeeeel lang duren... Dan zijn Wendy en Christel mij gewoon ook nog voor :$

19. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Gaat goed, de nachten zijn nog wel zwaar maar goed dat hoort er allemaal bij...
    Ik zelf heb nog altijd last van rugpijn, maar voor de rest mogen wij niet klagen vooral als ik naar mijn 2dochters kijk, een kind is toch echt een heel mooi geschenk...

20. steenbokje

@Saida: het lijkt me het mooiste geschenk wat je kunt krijgen =)

Deel Deze Pagina