ja zo kramp of dat je buik helemaal opgeblazen is.....en een soort breinaald steken in mijn muts hihihihi ja ik heb de doos gekregen, ben er ook niet vies van hoor!geloofde al niet dat hij die voor mij had gekocht en hoe is jouw buik nu???
Cathelijne ik zeg stilte voor de storm. Esther Lekker merci vooral die dubbele kleur soort koffie smaakje vind ik zooooo lekker. Hier me helemaal vol gegeten met mac. Big mac menu wou medium maar Yan bestelde toch maar een grootte voor me en ook nog kipnuggets. En had er een milkshake bij pfff ik plof bijna. Me rug vond het toch niet meer zo leuk om even in de stad te slenteren. Auw duurt niet meer heel lang en dan duik ik me bedje weer in, erg he.
buik is nog steeds rustig. er beweegt wel weer iets nu. ook van die breinaaldsteken in mn doos. AU! hahahaha esther, als je man met iets aan komt, vraag jij meteen van wie hij het gekregen heeft?
Ja omdat ik gewoon weet dat hij het niet gekocht heeft, zo is die niet hahaha. Ik lig trouwens al in bed 'schaam' na vanacht............ Hebben jullie dat topic van waardevol in de vlinderlounge gezien....schrok er echt van, wilde het ook niet lezen maar toch gedaan. Jeetje wat erg zeg
Hahaha ja ik zou hem gewoon vragen van wie hij dat heeft gekregen, omdat ie zoiets ook niet uit zichzelf zou doen Zo'n rotnacht gehad vannacht? Ik ga zo ook naar bed denk ik. Uk begint hier weer wat te draaien. AU! Het schiet gewoon niet op he.... topic trouwens idd voorbij zien komen.
Het komt van een of ander oud vrouwtje waar ze af en toe een klusje voor doen hahahaha. Ja ik was elk uur wakker, kon pas na half twaalf gaan slapen ivm een smser midden in de nacht hahahajaha was gewoon mijn nacht niet door dat gezweet en gedraai! Ik lig al lekker in bed en ben aan het bedenken wat ik eens op tv ga kijken........
zo laat smste ik je niet hahahaha! maar.... ga lekker je nachtrust inhalen! ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt. als ukkie vannacht komt, zal ik je pas op een christelijk uur smsen
Nee hoor gewoon smsen wanneer er nieuws is!!!!! En ook als er geen nieuws is o nee sorry je sms was om 23.45 hahahahaha
hahaha ja ook dat was niet echt netjes waren laat thuis na het verbouwen. net een uurtje eerder ofzo. heb dan echt niet door dat het zo laat is! maar mocht er wat gebeuren, dan sms ik pas wanneer het een normaal tijdstip is, en niet bijv. om 4u snachts ofzo
Slaap lekker Christel geniet van de rust ik kijk nog even net 5 en vreet mijn 10 chocolaatje op........
goedemorgen. Goede nacht gehad allemaal? Hier wel vroeg bed in maar sliep pas rond 12 uur. Kon niet in slaap komen en was om 5.30 al weer wakker:x Duik er zo maar weer in kijken of ik nog een uurtje kan slapen.
Goedemorgen! Hier een redelijke nacht gehad. Eerst nog wat zorgen gemaakt omdat ukkie zo rustig is, maar vanmorgen was ie weer wat aan het draaien. Nog niet zo als voorheen, maar meer dan gisteravond. Stond gister op het punt om de vk te bellen Vanmorgen weer heerlijk wakker geworden van mijn bovenbuurman met zijn zaterdagochtend ritueel (te veel gezopen = ziek zijn), dus: goedemorgen! Wij gaan weer richting ons huisje, ik meld me tussendoor wel een keer denk ik.
Goede morgen Nou ik ben er ook weer na 11 uur slapen .........Marc heeft me gisteren lekker laten liggen en is op de bank gaan slapen . Nu even ontbijten en dan weet ik het niet . Cathelijne: Ik heb deze week de baby ook veel minder gevoeld maar dat is echt normaal hoor!!maar als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen xx
@Moppie Fijn dat je je kleine weer wat meer voelt. bij twijfel wel vk bellen hoor.... Fijn zo'n bovenbuurman Nou hier weer gelijk in slaap gevallen toen ik naar bed ging en tot 9 uur geslapen. heerlijk. Vanochtend heeft Yan me voor het eerst geholpen met steunkeusen aantrekken ging echt niet meer alleen @Esther en heeft het prikken gister nog geholpen? Wat ik me afvroeg hoe gaat het met je suiker?