In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    beeb is heel bewegelijk sinds het prikken dus dat is er wel veranderd, suiker hetzelfde dus nog steeds goed ;) Enige waar ik last van heb nu is een ochtend/dag humeur :x echt heb geen zin in gezeik enz......pffffffffff.........

xx

2. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Hier geen nieuws! We gaan nu even weg, tot later xx

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hee meiden,

Ik stop met posten hier op het forum.

Ik krijg nl. net de opmerking van mijn moeder dat ze het wel hoort hoe het a.s. maandag bij de controle is gegaan.

Gek genoeg heb ik haar sinds voor de vorige controle niet meer gesproken, niet ingelicht over de afgelopen controle, en dus onmogelijk zelf verteld dat ik maandag op controle moet want voor de vorige controle wist ik deze datum niet eens! Ook zet ik niks over data en afspraken op facebook, heb ik alleen ZP dames op mijn hyves en kan ik er met mijn kop niet bij waar ze deze informatie vandaan heeft, omdat ik ook mijn broer en zus deze data niet door heb gegeven. Behalve dan hier op dit forum...

Jullie snappen dat ik er niet om zit te springen dat mijn familie compleet op de hoogte is van wanneer ik controles heb, wanneer ik evt. gestript ga worden en wanneer ik een datum voor inleiden krijg, vooral omdat ik de hele familiesituatie even helemaal zat ben. Dit kon er ook nog wel bij.
    Ik wil na de bevalling gewoon eerst rust, en niet moeder die meteen hysterisch loopt te doen en iedereen inlicht voordat ik zelf de kans krijg om mensen het blijde nieuws te vertellen.

Ook zijn er nog meer dingetjes waar ik laatst al mijn vraagtekens bij had gezet, omdat ik het met haar er helemaal niet over had gehad, bijv. over het verkloten van de bovenverdieping van ons nieuwe huis, waar we mensen voor in hebben moeten huren om het te fixen. Dit heb ik hen niet willen vertellen ivm kwetsen, en toch heeft mijn broer het van haar gehoord. Hoe kan dit??

Sorry meiden... Ik licht Esther in via sms wanneer ik bevallen ben. Ik blijf wel meelezen, maar posten doe ik gewoon niet meer.

Liefs, Cath

4. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Cathelijne Heel erg jammer. Maar begrijp het heel goed.
    Stuur je af en toe wel pbtje vind wel leuk om op de hoogte te blijven. En ook lekker pben naar ons hoor als je je verhaal kwijt wil.

Esther. Fijn dat je de suiker nu beetje onder controle heb.
    Hier net ook hond gewassen. Ze is zo erg aan het verharen echt verschrikkelijk.
    Heb ook zo'n last dat ik alles muffig vind ruiken. Ook met wasmiddel heb nu denk wel 4 verschillende geuren staan.

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Cathelijne: He maar das niet leuk :( zal je missen hier.......hoop je wel te blijven spreken via andere wegen dan ;)
    liefs van mij

Christel: dus ook de hond gewassen hahahaha, ja die geurtjes...weet niet wat het is, gewoon een tik van mij.....normaal heb ik dat ook al maar nu echt heel erg!

Ben nog steeds niet mezelf, ben erg licht geiriteerd en voel me opgelaten. Heb mijn schoonouders gebeld en die halen Laura morgen op voor een dagje weg, ene kant voel ik me schuldig maar ik kan gewoon eventjes niet meer ;) wil even gewoon rust....

xxxx

6. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Moppie jammer maar goed we begrijpen het wel, hoop gauw te horen dat je bent bevallen....

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    en toen was ze helemaal weg :( moet zeggen dat ik het echt kut vind voor je cathelijne en dat ik je hier echt heeeel erg ga missen :( snif snif snif, kan je nu ook geen pb meer sturen want je hebt je account verwijderd.........
    joehoe nog iemand aanwezig?????voel me eenzaam zo alleen......

liefs Es

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Had vandaag trouwens ook een jank dag hahahaha, heb om alles gejankt......ging een poesje dood op tv, Badwater was niet warm en het insuline spuiten ging niet (ben er zo klaar mee he met die grrrrrrr suiker).....dus echt hoop dat deze dag gauw voorbij is ;)

xxxx

9. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hè klote voor je Cathelijne, zag al iets voorbijkomen op Hyves. Maar maak je er niet te druk over, dat is nu niet goed! Concentreer je op jullie kleintje die er hopelijk heeeel snel zal zijn. Dan heb je wat leukers om je mee bezig te houden ;) Sterkte en succes, hopelijk horen we snel weer van je.

10. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Esther Ook een baaldag vandaag? Hopen dat het snel over gaat dan! Of misschien is het ook wel een teken dat er iets aankomt? Let's hope so! Sterkte iig...

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    dank je :) ja vandaag is het echt heel erg........jankgrens erg laag hahahaha. Wil gewoon dat die baby er nu eens uit komt.....maar dat wil geloof ik iedereen hier wel ;)
    Hoe is het bij jou????

12. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Met mij gaat het wel okee hoor, dat wachten is zo irritant, maar het kan nog best 2 weken duren dus ik moet me er maar bij neerleggen :)
    Het is hier wel verdacht stil verder zeg!
    Truste alvast...

13. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Jeeh moppie is dus echt helemaal weg.:( Ga der missen hier.

Esther. Hele dikke knuffel van mij. Lekker morgen dagje voor jezelf niet schuldig over voelen hoor. Helemaal niet erg om keer aan jezelf te denken.

Anmar. Heel irritant dat wachten..... en niet weten wanneer het komt.

Hier vandaag. Vanmiddag bij neef van Yan geweest en zijn er ook gelijk blijven eten. Hebben de kinderkamer van hun gekregen en nichtje kreeg dan nieuwe muurschildering. Zijn langs geweest om te vragen wat ze graag wil. Kan Yan vast wat ideeen opdoen.

Morgen voor zekerheid maar een wekker zetten. Moeten om half 10 paard ergens brengen. Komen woensdag mensen voor kijken voor evt. verkoop. Was eigenlijk niet de bedoeling dat hij verkocht wordt.

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey lieve meiden toch ff snel een berichtje via mobiel! Heb gewoon nog geen tijd om te internetten of smsen helaas! Alles gaat hier super goed! Ik voel me goed in hoevere dat kan en Evi doet het goed! Drinkt al erg goed aan de borst alleen heeft de eerste nacht wel amper geslapen! Was erg benauwd van vruchtwater wat naar boven komt, had ook in het vrucht water gepoept! Dus hier 3de nacht niet geslapen! Gelukkig vanmiddag wel een uurtje! Jullie wachten allemaal nog volgens mij he? Balen zeg! Wachten duurt zo lang! Hier zette het toch onverwacht in eens door, had het helemaal niet meer verwacht die avond! Dus wie weet komt het bij jullie hopelijk ook snel onverwacht! Hoop snel m'n bevallingsverhaal te kunnen vertellen hier en natuurlijk foto's te plaatsen! Maar heb het extreem druk! Zelfs eten moet snel snel tussendoor! Hoop dat verder met iedereen alles goed gaat! Hoorde iets over moppie! Echt erg! Niet leuk! Nou meiden hopelijk tot snel!

15. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Jammer Cath, maar ik snap het wel! Ik zou het niet anders gedaan hebben...

Ik ben de hele avond al aanhet rommelen. In eerste instantie harde buiken, maar misschien inmiddels wel wat meer. Ben nu aan het spoken beneden. Nou, jullie horen t wel!

XX

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    spannend meis! Las dat je je slijmprop ook al bent verloren! Goed teken! Ik hou de site in de gaten!

17. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Annette fijn om te horen dat het goed gaat. Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Wat is het hier nu rustig:( iedereen aan het bevallen?

18. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ikke niet hoor!

19. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    :Dook nog niets aan het rommelen?
    Ben benieuwd naar Jenny, was bij haar vanacht wel aan het rommelen.

20. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee hier nog niks aan het rommelen... Bij jou wel?
    Denk echt dat er een paar aan het bevallen zijn, zo rustig heb ik het hier nog nooit gezien ;)

Baby ligt nu met haar rugje rechts i.p.v. van links, dat is voor het eerst sinds heel erg lang. Ik voel de hik, stompjes en kriebeltjes nu steeds aan een andere kant dan ik gewend ben, heel raar is dat!

Deel Deze Pagina