In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden! Mijn verhaal komt waarschijnlijk ook morgen! Heb een begin gemaakt naar het is zo veel en heb zo weinig tijd! Wat is het druk met zo'n kleintje en al die visite! Ben blij als iedereen geweest is! Ben er klaar mee! En Jenny ben erg benieuwd hoe het met je gaat! Je bent snel weer terug zeg! Neem aan dat je nog wel in het ziekenhuis ligt! Tot morgen! Ben benieuwd naar je verhaal! Jeetje nog maar een paar bevallingen te gaan! Straks is moppie gewoon de laatste! Hoe bizar! Succes meiden met de laatste loodjes en Madelief succes! Ik zeg niks!

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ja er zijn er nog 3........overmorgen hopelijk nog maar 2 of 1 of geen hihihihi

xxxxx

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Wat is het rustig hier!! Bijna iedereen natuurlijk druk met de kleintjes!! Madelief, ik denk aan je hoor!! Hoop dat je het snel achter de rug hebt!!

@ Anmar
    begint er bij jou al wat te rommelen??

@ Hier
    Jullie raden het nooit ;)... weer geen tijd vandaag voor m'n bevallingsverhaal ;) Ik hoop zondag weer een beetje tijd te hebben, maarja hoelang zeg ik dat wel niet al ;)

Hier gaat wel alles goed... gisteren was de kraamzorg voor het laatst! En vandaag meteen het ritme verstoord haha... maar het gaat wel goed! Voel me zelfverzekerd!! Evi heeft vanacht voor het eerst 4,5 uur achter elkaar geslapen, heerlijk!! Ze is sinds 3 dagen ook super lief/rustig! Ze slaapt, wordt wakker om te eten, lacht (lachstuipjes) en trekt gekke bekken en dan gaat ze weer slapen! Ze huilt nooit!! Zelfs niet als ze honger heeft!!
    Het is echt een voorbeeldig, lief, schattig meisje! We zijn zo trots en liggen helemaal dubbel als ze haar doos met gekke bekken te voorschijn tovert! Zal binnenkort eens wat gekke bekken plaatsen ;)

@ Moppie
    Ik denk aan je!! Ook al schrijf je niet meer mee :(

4. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haai!

Hier nog niks gaande, dus ik zal de laatste van het rijtje zijn... maar ben ook pas 1 dag over tijd. Hoewel ik niet kan wachten tot het zover is!!

Wat fijn dat het zo goed gaat met Evi en dat je je zeker voelt. Dat is heel wat waard denk ik! Geniet ervan :D En dat bevallingsverhaal komt wel. Maar vooral belangrijk voor jezelf om op te schrijven!

Fijn weekend allemaal en hopelijk na het weekend 3 nieuwe baby's erbij ;) Groetjes!!

5. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Hoi allemaal,

Is er al wat enig wat nieuws, ben zo nieuwgierig....

Hier vannacht wel goed geslapen, alleen wel 2uurtjes wakker geweest vannacht aangezien de kleine niet wou gaan slapen...
    Ze wil ook niet in haar eigen bed liggen, zodra ik haar erin leg blijft ze gewoon huilen, dus nu heeft ze mijn man verjaagt uit zijn bed en slaapt Imane nu naast mij en mijn man slaapt naast Hafsa in haar kamer hahahaha..
    Voor de rest heb ik infacol gehaald voor de kleine want ze heeft last van krampjes, echt zo sneu ze word ook constant wakker in haar slaap omdat ze dan die krampjes heeft, dus hopelijk gaat het werken...

Vandaag lekker wezen shoppen, heb 2paar laarsen gehaald voor mezelf en nog wat dingetjes voor de kleine en voor hafsa...
    En heb Action effe leeggekocht hahahaha, ik moet daar gewoon niet winkelen want dan ga ik los hahaha...

6. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    hoi meiden ik heb nog niets gelezen. Maar wil even laten weten dat alles goed gaat hier. Mik is een heel tevreden ventje.
    Afgelopen nacht alleen heel onrustig.
    Ikzelf kan alleen overdag niet in slaap komen en 's nacht ook moeilijk. Maar moet zeggen dat ik me redelijk voel ondanks maar uur of 3 slaap overgelopen dagen.
    Ik laat het jullie weten als er iets bij esther is.

Als ik me geod voel kom ik snel weer terug om hier wat te lezen.

Knuffel aan iedereen

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey nog geen nieuws hier, maar kreeg net wel een berichtje via hyves van moppie dat Esther inmiddels is bevallen van d'r dochter! Gefeliciteerd meis!! Maar de meeste hebben het denk zelf ook al gezien op hyves met foto!! Hier heeft Evi de spuitluiers ontdekt! Vóór het voeden poep, tijdens het voeden poep en na het voeden poep! En dan vaak nog onder zitten tot d'r oksels! En Chrisie zo herkenbaar!!! Nauwelijks slapen, 's middags niet kunnen slapen, 's nachts hooguit 2 uur slapen, en dan toch nog redelijk fit zijn! En dat na een paar nachten, gek he, hoe dat werkt! Hier is het inmiddels steeds meer slapen gelukkig!

8. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Esther is gister bevallen van haar dochter Sophie Annebell!!!!!
    Ze weegt 3630 gram en is 51 cm lang.

Ze hebben Esther om 11.30 gel ingebracht en gestript en om 15.19 is Sophie geboren. Zonder pijnbestrijding en niet ingescheurd. Super meid;)

Ik had gister al een sms gekregen maar moest gisteravond echt me tel uitzetten om te gaan slapen. Had te weinig slaap gehad en was echt op. Vanacht had Mik lekker ritme en heb ook lekker geslapen.
    Fijne dag Allemaal. XXX

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    chrisie gelijk heb je hoor! De eerste dagen zijn echt slopend he?! Had van te vóren niet verwacht dat ik zo veel slaap te kort zou krijgen! Als je al mag slapen ben je blij met 2 uurtjes!

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    madelief nogmaals gefeliciteerd! Jeetje wat heb je dat snel gedaan en ook nog niet ingescheurd! Was het echt zo makkelijk als dat het klinkt? Liefs

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Thanx dames....nee het was een hel en wens het niemand toe. Als ik maandag thuis kom zal ik mijn verhaal doen :)
    xjes es

12. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je dochtertje Esther! Mooie naam! Zo'n supersnelle bevalling zal ook niet geweldig zijn, maar het resultaat mag er zijn ;) Hoop dat je er weer snel bovenop bent. Geniet van je meisjes en man en tot gauw!

Groetjes, Carin

13. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    27/01 Anmar (Carin) - 1e kindje - zkh/bv > Het is een meisje!!

Bevallen
    06/01 Chahida (Saida) - Imane (3615gr/??cm) - 40w1d
    19/01 Jannebo (Rianne) - Finn (3910gr/ 52 cm) - 39w6d
    21/01 Serendipity (Annette) - Evi Linn (3540gr/??cm) - 40w1d
    24/01 Jenny82 (Jenny) - Joël (3290gr/49cm) - 39w4d
    26/01 Chrisie (Christel) - Mik (3750gr/??cm) - 39w0d
    28/01 Madelief (Esther) - Sophie (3630gr/51cm) - 39w6d

Afspraken
    02/02 Anmar controle vk (40w6d)
    04/02 Anmar controle gyn + CTG (41w1d)

Verjaardagen
    28/01 Chrisie (26)
    16/02 Anmar (29)
    22/02 Serendipity (26)
    11/05 Chahida (word dan al weer 28 )
    24/08 Jannebo jarig (30)
    15/09 Jenny
    06/10 Madelief jarig (30 en een super groot feest!)

14. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Madelief gefeliciteerd met je kleine meid, geniet ervan, en hoe vind je dochtertje haar zusje?...
    Rust lekker uit en we zien je bevallingsverhaal wel tegemoet...

Hier vanacht een slapeloze nacht weer gehad, kwam alleen effe kijken of er nieuws was, dus ik ga weer effe rusten, ben helemaal brak en kapot...

15. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Nou, ook ik doe mee in de lijn van dit forum haha!
    Geen tijd en als er eindelijke even niets hoeft, heb ik geen puf om te internetten. Komt vast snel goed, jullie horen het dan wel.
    Ik krijg in ieder geval maandag en dinsdag extra kraamhulp omdat het herstel van de keizersnede toch wel heel veel vergt. Ik kan eigenlijk nog helemaal niets, alleen naar het toilet gaan en Joël voeden.
    Luiers worden verschoon door manlief of kraamhulp; het zweet gutst me aan alle kanten over m`n lichaam als ik het zelf doe. Dus nog even kalm aan doen hier!
    Jullie horen van me; ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we het lijstje ' bevallen' eindelijk compleet zullen zien!

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    keizersnee is zeker niet niks nee! Heb het gezien bij m'n vriendin! Ik ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen Carin! Je bent de laatste en loopt ook nog over tijd, dus kom maar kleintje! Hier vandaag echt een slechte dag! Vandaag en gisteren veel te veel gedaan! Aantal wassen gedraaid en opgeruimd! Huis opgeruimd enzo, gevolg: kan amper nog lopen van de pijn aan m'n bekken en het gevoel dat je hele onderkant er uit komt zetten, als of het op ontploffen staat! Lig nu dus plat! En heb echt geen zin meer in visite! Ben zo blij als iedereen geweest is! Wij zijn al niet zo van mensen bezoeken en nu met al die drukte hebben we elke dag meerdere mensen over de vloer! Ik kan daar echt niet tegen, zeker niet met die vermoeidheid! En hebben jullie het ook zo koud na borstvoeding geven? Liefs

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi dames!
    Ik wilde jullie nog feliciteren met jullie ongetwijfeld prachtige baby's! :D
    Ik heb in het begin ook meegeschreven hier en vond het erg jammer dat ik door mijn miskraam afscheid moest nemen. Maar heb jullie zo nu en dan nog wel gevolgd. Nog eentje te gaan! Sterkte met de laatste loodjes Carin!

Ik ben nu opnieuw zwanger en wilde dit toch eventjes aan jullie melden. Ik hoop dat het nu wel goed gaat en ik in september een brusje mag krijgen voor mijn dochter! Succes allemaal meiden!!!!

Liefs Marije!

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Marije
    Thnx voor je lieve felicitaties!! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Best heftig dat het nog wel een tijdje heeft geduurd voor je weer zwanger was! Maar nu hopen dat alles goed gaat... en lekker genieten!!

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, aangezien ik steeds geen tijd heb voor m'n bevallingsverhaal... maar ik het verhaal wel in het kort en in verzachtende worden heb vertelt aan een vriendin (die nog moet gaan bevallen) kopieer ik het verhaal hier even... dan hebben jullie een idee!! En uhm het "roepen" in het verhaal was SCHREEUWEN!!! en ik heb ook even weggelaten dat de laatste 3 cm's een hel waren met weeenstorm die in niet meer weg kon puffen en lag te kronkelen en schreeuwen van de pijn... en heb ook even weg gelaten dat ik nog een hyper-aanval kreeg, waarbij ze riepen: "je moet nu echt rustiger gaan ademen, anders moet ik je nog zuurstof gaan geven, je kleintje heeft ook het zuurstof nodig!!"
    Wat de meeste mensen hebben (volgens de verhalen) dat het persen een bevrijding is, omdat je dan wat kan doen... heb ik zo totaal niet ervaren! Ik vond het persen echt een hel!! Wat een pijn!! Misschien ben ik gewoon iemand die niks wilt doen ;) en liever afwacht ;)

Maargoed... dit is dus mijn verbloemde verhaal:

ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen vanwege de mogelijkheid tot pijnbestrijding! Ik wist niet of ik het nodig ging hebben maar wilde het kunnen krijgen zodra ik dat wilde!

Met 2 cm wat goed op te vangen was! Tussen de weeen door had ik nog voldoende tijd om grapjes te maken en spulletjes klaar te zetten! Twijfelde toen nog zelfs of ik de huisarts niet vóór niks had laten komen! Maar met 2 cm dus naar het ziekenhuis gegaan! Eenmaal daar aangekomen en op bed gaan liggen! De mogelijkheden van pijnbestrijding besproken! Inmiddels had ik 4 cm en kreeg ik pijnlijke rugweeen! Ik lag alleen lekker op m'n zij! En m'n hele lichaam trilde van alle spierspanning, hierdoor kon ik me niet meer goed ontspannend wat heel belangrijk is! Ik ben toen in bad gegaan, heerlijk was dat! Met een handdoek die in m'n rug duwde kon ik in het warme water de weeen prima opvangen! Tussen de weeen door hebben we nog serieus kunnen praten en grapjes maken haha!
    Rond 6 cm kreeg ik het zwaarder en wilde ik uit het bad zijn vóór ik het gevoel zou krijgen dat ik het niet meer aan kon!

Eenmaal weer op bed heb ik om pijnbestrijding gevraagd! Eerlijk gezegd uit luxe en uit angst vóór wat er nog komen gaat! Ik dacht, waarom niet wat minder pijn als dat mogelijk is! Ik moest even wachten werd er gezegd, want er waren 2 vrouwen aan het bevallen! Dat was te horen, veel lawaai haha! Maar dat wachten viel mee, volgens mij waren ze in 5 min weer bij me! Toen werd eerst m'n vruchtwater gebroken! Gek gevoel dat warme water! Toen bleek dat evi gepoept had! Dus had zoiezo in het ziekenhuis moeten bevallen! Inmiddels lag ik al aan de ctg scan en bleek dat evi het goed maakte! Dus was er geen stress!

Toen kreeg ik m'n pijnbestrijding! Ik had vóór het infuus gekozen met het pompje! Op de site van het rijnland is er van alles over te lezen! Serieus wat was dat lekker! Ik voelde me stoned en zou bijna kunnen slapen tussen de weeen door! Inmiddels zwakte m'n weeen wat af! Ze kwamen onregelmatiger en waren niet altijd krachtig meer! Met 7 cm heb ik er wee opwekkers bij gekregen! Toen vond ik het minder leuk worden, ik kon de weeen niet meer goed opvangen en kreeg al vrij snel persdrang wat ik ook steeds heel hard door de kamer riep haha! Ik kon het persen ook echt niet meer tegen gaan! Toen mocht ik persen! Ik vroeg hoelang dat nog zou duren en ze zeiden ongeveer een uur! Ik dacht dat ik gek werd! Nog een uur!! Maar uit eindelijk heb ik 45 min geperst maar leek korter! Ik durfde niet goed door te persen en riep de hele boel bij elkaar dat ik niet meer wilde en dat het zo'n pijn deed! Volgens mij werden ze een beetje gek van mij haha! Ik durfde ook niet te kijken toen er al wat te zien was, bang vóór wat ik te zien zou krijgen! Maar bij het laatste stukje kon ik zelf over m'n buik heen kijken en zag ik al een bolletje met haar! Het laatste stukje durfde ik iets meer en kreeg ik besef dat ik wel moest! Toen was ze er snel!!
    Eenmaal op m'n buik was het eerste wat ik zei: zo daar ben ik van af! Haha en dat doe ik nooit meer! Maar ik moet zeggen, nu een week later... Moet ik nu nog niet aan bevallen denken maar denk ik wel weer, als je dit er vóór terug krijgt dan is 1 nacht pijn lijden helemaal niet zo erg!

Toen moest de placenta er nog uit! In mijn herinnering waren de weeen meteen verdwenen en moest ik gewoon nog 2 x persen en kwam dat ding er zonder pijn uit!

Het volgende wat ik meteen vroeg was, of ik ingescheurd was! Het antwoord was, ja een klein scheurtje! Ik was vóór de bevalling nog bijna het meest bang vóór het inscheuren, inknippen en hechten! Maar heb het echt niet gevoelt! Het hechten was wel een beetje een domper, niet dat het pijn deed hoor! Maar je wilt gewoon gaan genieten en ze waren toch nog een half uur bezig met hechten! Dus vraag me af of het wel een klein scheurtje is haha, heb nog niet durven kijken haha!

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    meer foto's in m'n album...

Deel Deze Pagina