In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Carin. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam.

@Rianne. Schrik er beetje van. Heb inderdaad ook veel positieve verhalen gehoord van osteopaat.

@Jenny. Hier ligt Mik ook vaak te lebberen. Voed ook met tepelhoed. Soms gaat het wel zonder. Blijven het gewoon proberen.
    En die ongelukjes heel herkenbaar. Laatst hadden we 3 setjes kleding in een uur erdoor ('snacht). Heb echt helemaal dubbel gelegen om onze kleine man. Hoe krijgt hij het voor elkaar.En 2x bedje kunnen verschonen.
    Moet zeggen dat ik het voeden 'snacht niet erg vind. Maar hij heeft ook zeker 5 a 6 uur ertussen zitten en dan moet ik hem nog wakker maken. Vanacht was 1 uur laatste voeding en heb ik hem om 7.15 wakker gemaakt wat niet altijd lukt;)

@Aambeien. hier ook last gekregen na een paar dagen. Heb al wel zo'n gel wat ik gebruik. Heb er geen pijn aan maar voel wel zo'n flubbertje zitten.

@Buik. Buik is hier eigenljk zo goed als weg. Ben wel wat breder op de heupen. Kan al wat eigen broeken aan. Had dit echt niet verwacht. Zit nu nog 3,5 kilo boven me gewicht. Je zag me echt met de dag dunner worden. Ben er wel blij mee maar hoop niet dat hij me helemaal leeg trekt.
    Heb nog nooit zulke dunne kuiten gehad:D maar ja er zitten ook echt geen spieren meer aan..

@Er op uit. Vrijdag zijn we er voor het eerst op uit geweest met Mik. Boodschappen gedaan bij AH en bij de drogist.;) Ging goed maar had het wel gehad.
    Zaterdag me moeder naar Babymax Veenendaal geweest. Is failliet dus veel korting.:D Ook zelf al auto gereden erg gek met kleine achterin. Gaat elke dag stukje beter. Ga ik tussen de middag wel lekker slapen. Wond doet soms nog zeer en ben toch maar weer begonnen me laxeer.
    Vanmiddag ga ik op kraamvistie, vriendin is bevallen. En even wat borstvoedingtops halen bij H&M. Heb er nu 2 maar die houd ik meestal niet schoon op 1 dag.

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Carin: Gefeliciteerd meid!!!!!!

Aambeien: Hier wel last van gehad maar zijn nu gelukkig weer weg pfffff. was al bang dat ze zouden blijven..........

Sophie: Gisteren lekker naar buiten geweest met de wagen, maar na een paar honderd meter maar weer terug want kost wel kracht hahahahahaha. Verleden week vrijdag was ik ook met de auto weg geweest maar dat was veels te snel, was kapot toen ik thuis kwam.

zal straks verder schrijven...

xxx

3. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Wat zou het handig zijn als er een gebruiksaanwijzing meegestuurd werd, he! Ik heb geen idee waar hij gisteren en vannacht last van had, maar nu is het oke en heb IK last van het gespook haha

Wel grappig om te merken dat we allemaal heel erg druk zijn met de babydingen en amper hier zijn. Nou ja, helemaal niet erg!
    Ik heb een tip tegen darmkrampjes en het helpt hier prima; drink zelf venkelthee. Dat verzacht ofzo! Kan dus alleen bij bv...

Oh ja, en ik wilde dat ik voor hij er was borstvoedingstops had gehaald. Nu kan ik geen kant op en ik word helemaal gek van de kleren die niet handig zijn om te voeden...

4. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Hoe is het bij jullie eigenlijk met de nieuwe papa`s? Doen ze het een beetje oke? Hier wel, een dikke 10,0!
    Hoewel... Hij heeft vannacht voor het eerst door hem heengeslapen hahaha! Ach ja, ik ben vanochtend door manlief heengeslapen, ik heb geen idee of ie naar het werk is gegaan hahaha!
    Vanavond gaan we denk ik maar om 19.00 uur naar bed LOL

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Jenny
    Zeker erg druk ja ;) maar gelukkig heeft iedereen het zo druk, dan voel ik me niet zo lullig als ik hier een tijdje niet geweest ben! ;)

Hier ook geen idee waar ons meisje last van heeft... zal nog steeds wel die zuigbehoefte zijn?!?! denk....

En borstvoedingstops... ik mis ze ook... ik had er al wel 3 in huis, nog eentje besteld online... maar ik moet me zo vaak omkleden dankzij die lektieten ;) dat ik er echt veel te kort aan heb... en daarbij is het ook zoooo moeilijk om online echt leuke borstvoedings t-shirts te kopen! Hema is altijd uitverkocht... en had bij de wehkamp wat gezien en bij de otto wat gezien... maar tis zo jammer dat je dat dan overal vandaan moet halen, bij verschillende online-shops... er is er geen 1 die een grote aanbod heeft!!

Of ken iemand een site waar wel veel borstvoedings-tops te koop zijn??

Ow over papa gesproken... hij is hier zooooo leuk met Evi, had nooit durven dromen dat hij zo'n goede papa zou zijn!!! Bij elke kreet staat hij aan d'r bed, in de hoop dat ze wakker wordt, zodat hij met d'r kan knuffelen! Als ik het vraag, wil hij elke poepbroek verschonen :D ik blij hahaha... hij is echt zooo verliefd op ons meisje!! Hij stond ook bij de geboorte aan een stuk door te janken ;)... en bij elk telefoontje kon hij niet meer uit z'n woorden komen omdat hij niet meer kon stoppen met huilen!! Zo schattig!! ;) Wat is hij in eens een watje geworden als het om ons meisje gaat ;) maar ben alleen maar verliefder geworden zo!

6. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Venkelthee ik drink het hier ook. En heb het idee dat hij niet echt last van krampen heeft. Hoorde vandaag van van concultatiebureau dat je ook niet te veel moet drinken want dan kunnen ze er ook last van krijgen.

@voedingstops. Ik heb er 2 maar ga morgen maar even naar de h&m om te kjiken of ze daar nog wat hebben. En in Ede hebben wij een leuke winkel met borstvoeding kleding.

@Papa hier ook een dikke 10!! Vooral 'snacht ik voed hij verschoon.
    Hij is helemaal weg van de kleine. Ook toen het geboren was tranen van geluk en opluchting dat Mik eruit was.

@hier. Consultatiebureau is net langs geweest om weer te wegen en kennis te maken. Mik zit nog steeds niet op zijn geboortegewicht. Maar kan ook aan andere weegschaal liggen. Nu komen ze volgende week weer wegen.
    En ze adviseerde om een keer afspraak te maken met lactatiekundige. Omdat Mik niet altijd zonder tepelhoed wil drinken.
    Mischien is zijn tongriempje te kort dus moet die wat ingeknipt worden.:( Morgen maar bellen voor een afspraak.

Waar ik benieuwd naar ben is of jullie nog gekke dingen gezegd hebben tijdens de bevalling?
    Nou ik wel vind ik zelf;) zoals.

In de auto op weg naar het ziekenhuis keek ik een keer opzij en zag ik dat de achterruiten beslagen waren. Ik tegen Yan: De ruiten achter zijn beslagen zal wel door mijn gepuf komen.:)

Met 9cm gingen ze me vliezen breken ik kon alleen maar denken aan de reclame van Ziggo met die 2 giraffen: Jakkie bah lijkt wel slootwater en ik proef kurk (heb dit dus ook tegen VK gezegd)

Toen Vk voelde hoever ik was zei ze: Kleine heeft niet veel haar is dit erg? Ik: Nee we zijn er toch vanuit gegaan dat kindje lelijk is:) kan het alleen maar meevallen.
    Uiteindelijk heeft hij een hele volle bos met haar maar kwam omdat
    Mik een sterrenkijker was dus ze voelde het voorhoofd.
    En we vinden hem prachtig:D

En tijdens de persen heb ik steeds aan Yan gevraagd hoe het met hem ging. Vond het zo zielig voor hem dat ie niets kon doen.

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Chrisie
    Moet wel lachen om je giraffen verhaal ;)
    Ik zit hard te denken wat ik allemaal gezegd heb...

M'n eerste reactie toen Evi op m'n buik lag: "Zoooo daar zijn we ook weer vanaf"
    En ik schijn gezegd te hebben: "ik stop ermee... ik wil naar huis" maar dat kan ik dus zelf niet meer herinneren ;)

Volgens mij heb ik nog wel meer grappige dingen/ droge dingen gezegd... want we hebben tijdens de bevalling echt een paar keer moeten lachen, maar weet het echt niet meer!

8. Anmar

Anmar Lid

13 mei 2010
    93
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha Chrisie, hilarisch heb helemaal in een deuk gelegen!
    Ik heb volgens mij bijna niet gepraat, het ging zo hard met de weeen. Was redelijk van de wereld zeg maar...
    Hier ook alles goed, druk maar ontzettend genieten. Dit is de mooiste week van mijn leven, echt super. Lenne doet het geweldig en papa ook!
    Helemaal in love hier dus!

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik weet wel dat ik tijdens de weeenstorm idd ook niet meer praten kon... en alleen maar als een gek probeerde te puffen... nou dat puffen werd toen meer spugen hahaha... dat hele puffen ging natuurlijk niet meer toen!

Ik kan me ook nog herinneren dat vriendlief aan een kopje koffie zat en ik een wee voelde aankomen! Dus ik roep: "er komt er weer eentje!!" waarop vriendlief normaal netjes m'n rug ging masseren en drukken!! Uhm nu zat hij ff aan een kopje koffie, dus vond hij dat het masseren wel kon wachten ;)... waarop ik nog net kan gillen! "schat, drukken!!!" Waarmee ik dus bedoelde... de drukpunten op m'n rug, zodat ik de rugweeen aan kon!! Maar meneer dacht, drukken op het pompje van m'n pijnbestrijding, die ik toen allang niet meer voelde...
    Dus hij als een gek drukken op het knopje ;) en ik kon fluiten naar m'n drukpunten op m'n rug ;)... toen dacht ik echt... GVD!! ;) maar nu kan ik er wel om lachen...

10. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Annette. Haha kan me goed voorstellen dat je op dat moment hem wel wat kon doen. Dat kopje koffie moet hem dan wel heel goed gesmaakt hebben.

@Carin . Je bent dus lekker aan het genieten fijn. Tijd gaat zo snel. Mik is alweer 2 weken geweest.

Hier gaat het nog steeds super. Ook de nachten.
    Ik moet uitkijken dat ik mezelf niet voorbij loop. Maar voel me zo goed. Ben echt blij dat ik niet meer zwanger ben, niet mijn ding maar ja is wel nodig om zo'n mooi wezen in je armen te hebben.
    Ben nu al meer als 2 weken niet meer misselijk geweest en slaap weer lekker op me buik.

Vandaag ben ik met me zus naar de stad geweest in Ede. Eerst bij de V&d koffie gedronken en toen bij H&m een borstvoedingshirt gehaald. Ook nog 2 shirts van mamalicious met korte mouw. Dus ik kan komende tijd wel vooruit.
    Vanmiddag moest ik van mezelf verplicht naar bed. Heerlijk 1,5 uur geslapen had het echt nodig. Maarja ben afgelopen dagen iedere dag wel even weg geweest iets teveel van het goede.

Gaan we keer naar ander topic????

11. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb nieuw topic gemaakt!

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Dit is het tweede zwangerschaps clubje wat ik ga sluiten in mijn leven........de eerste was van maart 2007 en nu deze......

We sluiten hiermee een periode af waarin we veel aan elkaar hebben gehad rondom de zwangerschap!!!!

Meiden bedankt voor de leuke zwangerschapsmaanden en we kletsen lekker verder bij de mama's

dikke kus Es

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Veel kletsplezier bij de mama's :D

Deel Deze Pagina