In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik hou het even kort ;)

Het gaat hier mij nu een beetje te snel... voel me de laatste 2 weken flink beroerd, hoef net niet over te geven, maar helaas niet alleen ochtend misselijkheid, maar de hele dag door! Erg moe ook, dus weinig zin om online te komen!

Weer nieuwe meiden zo te lezen!!
    Welkom en gefeliciteerd!!!

@ Madelief
    Succes met je echo vandaag!! spannend!

@ Marije
    Grappig echo... het lijkt net of het vruchtzakje het hoofdje is en de rest het lijfje ;)... maar zo groot is het natuurlijk nog niet :D
    Gefeliciteerd met je goede echo!!

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    @Serendipity hier precies hetzelfde, ook weinig online dus ;)

@Allemaal Nou heb de echo gehad en het hartje klopte en zit op het goede schema :) Ben super blij!!!!maar nu ook erg moe, lijkt wel of ik mij nu pas kan overgeven aan alles.

ik ga dus nu even slapen :)

liefs Es

3. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    #383 madelief, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
    Due Dates 2011
    06/01 Chahida - 2e kindje
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje
    18/01 Mennie - 1e kindje
    19/01 Rosa Canina -1e kindje
    20/01 Kristel79 - 2de kindje
    20/01 Serendipity - 1e kindje
    20/01 Jannebo - 1e kindje
    20/01 Rhythem84 - 2e kindje
    24/01 Jenny - 1e kindje
    24/01 Mammienes - 3e kindje
    25/01 Anmar - 1e kindje
    26/01 Marije1980 - 2e kindje
    29/01 Madelief - 2e kindje
    29/01 Chrisie - 1e kindje

Vlindertje
    Niki86

Afspraken
    10/6 kristel79 intake vk
    10/6 Serendipity afspraak met MvM
    14/6 Rosa Canina eerste echo!
    15/6 Mammienes intake VK + 1ste termijnecho
    16/6 Serendipity 1ste termijnecho
    16/6 Mennie 2e Termijnecho
    22/6 Chahida 2e Termijnecho
    22/6 Marije 2e echo
    23/6 Anmar eerste afspraak VK
    24/6 Jenny intake VK
    24/6 kristel79 1ste termijn echo
    24/6 Chrisie intake vk en 1 ste echo
    25/6 Jannebo intake vk en 3e echo!
    29/6 Chahida 2de afspr bij vk
    30/6 Madelief 3de afspr en echo
    05/7 Moppie1981 2e echo (12w)
    28/7 Madelief 4de afspr en echo en suiker test!!!

Heb de lijst weer even bijgewerkt en een beetje veranderd, hoop dat het nu beetje overzichtelijker is :)

liefs Es

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gefeliciteerd Esther!!! :D
    En geef er idd maar aan toe...

5. steenbokje

Dames, hebben jullie ook een voorgevoel wat het gaat worden, jongen of meisje?

Of willen jullie een geslachtsbepaling bij de 20w echo?

Ik heb op de website bij de Due Dates al een kolom J/M geplaatst, waar bij mijn naam "Verrassing" staat, want ik wil het niet weten (misschien denk ik er over een paar weken wel anders over hoor)

Voorgevoel heb ik ook helemaal niet, want ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig wat het zou kunnen worden, omdat ik me echt voor heb genomen dat ik het NIET wil weten!

Ben benieuwd hoe jullie er over denken....

6. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hoe gaat het hier? ik lijkbleek super moe en hele dag misselijk..bah dus heb weinig zin om dingen te doen, heb er gewoon geen fut voor!

Moppie, Jaaa ik ga zeker een geslachtsbepaling laten doen! heb ik bij beide zwangerschappen gedaan en ja het ligt gewoon aan mijn extreme nieuwschierigheid en wil altijd alles van te voren weten, vroeger al met cadeautjes voor kerst stiekem zoeken en open pulken om te kijken wat er in zat!
    Ik heb al 2 jongens, ik hoop stiekum op een meisje, maar een jongen is uiteraard ook super gewenst! we zien wel haha maar vind het vooral ook handig of ik me uit kan leven op een roze kamer, of dat het een jongenskamer word!

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Madelief: super!!! :D Het zit gewoon goed!! En het lijstje is duidelijk zo, met de data vooraan. Goed gedaan! ;)

@Serendipity: balen dat je je zo slecht voelt! Ik weet het ook uit ervaring, gelukkig valt het nu nog mee...
    En idd lijkt het vruchtzakje net het hoofdje...hihihi :D

@ Moppie: wij willen niet weten wat het wordt (tot nu toe). Bij onze dochter wisten we het ook niet en we dachten allebei dat het een jongetje zou worden... Zo'n superleuke verrassing!! :D

@ Mammienes: ook al zo slecht voelen. Wat vervelend!! Sterkte ermee!
    Kan me voorstellen dat je een lichte voorkeur hebt voor een meisje (is ook erg leuk hoor ;) ). Maar als het een jongetje is, is het ook super! Ben benieuwd wat je krijgt!!

8. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @marije en madelief super de echo.

@misselijk. alle meiden die zich beroerd voelen sterkte.
    Ik ben sinds maandag ook behoorlijk misselijk de hele dag door.
    bah:(

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Chrisie: sterkte meid!!

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen!

Hopelijk een goede dag voor iedereen! Het wordt weer lekker benauwd, dus volgens mij is binnen blijven het beste! ;)
    Hebben jullie misschien een idee waar ik leuke t-shirts kan krijgen die we onze dochter aan kunnen doen om het goede nieuws bekend te maken? Dus geen internetwinkels bedoel ik... Misschien dat jullie wat weten?

11. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal?

En nog mensen die zich ook zo belabbert en beroerd voelen? vanochtend autorijden afgezegd, maar hij kwam toch aan de deur want zijn batterij was leeg :s maar goed hij had ook last van zijn rug en ik had de deur nog niet dicht gedaan en ik stond in de wc en ja hoor, 1ste keer echt overgegeven ( hij moet dankbaar zijn dat ik afgezegd heb anders zat het in zijn auto )
    Net naar prenetal gefietst en heb 2 heerlijke zwangerschapsspijkerbroeken gekocht en spijkerrokje! eindelijk kan ik weer een spijkerbroek aan en wat zit dat lekker zeg! 1 soort skinny jeans stretch en andere bootcut dus loopt iets uit aan onderkant. Ik ben voorlopig klaar en hoef nu niet iedere dag meer of joggingbroeken te dragen of leggings! haha

Marije , heb vroeger ooit bij V&D dat soort shirts gezien, maar weet niet of ze die nog verkopen.
    Ik had het toen zelf gemaakt die shirts, wit shirt gekocht en textiel tube verf ( dacht hema )en tekst erop geschreven met leuk kindertekeningetje erbij! dus dat kan ook altijd nog.

succes met zoeken!

O heb ook 2 echo fotolijstjes gekocht bij Prenetal want krijg dinsdag echo en die kopieer ik en das dan het vaderdagcadeau voor de opa's

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Chrissie en mammienes beterschap, leef met jullie mee!!!

Hier gaat het ook belabberd.....ben zoooooooooooooo moe
    :( Kan geloof ik de hele dag slapen is echt erg. Het is trouwens een andere moe als dan je niet zwanger bent, je kan gewoon echt niets!!!!ook al wil je wel, moet eigenlijk koken maar heb de puf niet......

liefs Es

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Nou hier is niets gebeurd..........jammer hoop niet dat het dood bloed. vond het net zo'n leuk klein gezellig clubje :)

xxxxxx

14. steenbokje

Sorry, werk do en vr en savonds ben ik bekaf. Nu ook ff snel mobiel online.

Morgen gaan we het aan de ouders vertellen!

Ben zelf helemaal niet beroerd meer. Hoop dat het voor jullie allemaal snel over is!

15. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Madelief, ja ik ben ook niet super actief op internet, te beroerd soms om te reageren..
    Net zoals jij erg moe en indd je wilt wel maar het gaat gewoon niet. Helaas laatste dagen beetje rot sfeer thuis, mijn vriend snapt niks van het zwanger zijn en als ik dan weer aan het kokhalsen ben zegt hij volgens hem voor de gein, dat je kan overdrijven! nou dat moet je nu dus echt niet zeggen, want op dit moment heb ik helemaal geen lontje. Mannen moeten het zelf eens ervaren om zwanger te zijn.:x:x:x:x

Hoop dat dit rotgevoel en ziek zijn snel voorbij gaat zodat ik kan genieten van mijn zwangerschap, word de sfeer thuis ook wat beter op..

Moppie lees dat jij er van af bent! heerlijk! hoop ook het geluk te hebben dat de piek er snel af is! bij mijn 1ste duurde het 4 maanden de misselijkheid, en 2e 3 maanden ofzo..

Morgen gaat mijn oudste zoon proefzwemmen voor zijn A diploma en dan week later mag hij echt afzwemmen! eindelijk!

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    @Moppie aha nee dat snap ik dat je dan geen puf meer hebt!ik wens je veel plezier morgen met vertellen :)

@Mammienes Dus het gaat nog steeds bagger bij jou :( hoop dat het snel voorbij is!!!ik had vandaag weer meer energie, dus hup de bedden gedaan, ruikt nu weer lekker fris:) mijn neus is nu 30 keer sterker als eerst hahaha. Maar jammer dat je man zo reageerd, ken het hier ook hoor....tot ik in janken uitbarst en dan zegt hij dat het een grapje was en niet zo bedoeld ;) ja heb ook een erg kort lontje.........
    A diploma al, gaat snel he!!!!!Veel plezier dan maar alvast voor morgen.

liefs Es

17. steenbokje

Ik denk dat de meeste meiden gewoon even een periode hebben van "ziek, zwak en misselijk" zijn ;)

Gelukkig weinig last hier. Begint steeds minder te worden, vandaag eigenlijk bijna geen last gehad, maar moet wel blijven eten want anders voel ik me naar. Nog niet aan het kokhalzen geweest, maar ik klop af!

Drukke dag vandaag. Heb gister en vandaag gewerkt, vanavond personeelsfeestje van mn vriend zn werk, en morgen ochtend naar mn ouders om het te vertellen. Heb prachtige oranjekoek met muisjes gehaald! Yum!

Vind het echt heel spannend allemaal!!!

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ooooooooooooooo Lekker oranje koek, moest je dat nou zeggen ;) kan ik hier natuurlijk niet krijgen......

xxxx

19. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    en bedankt grrrr :$ ziet er mooi en heeeeeeel lekker uit :p
    xxx