*Mop stuurt je digitaal een stukje oranjekoek!* Nee nog geen stukje op, had er maar 15 besteld Haha lijkt wel zo he...
dankje, was erg lekker hahaha, ja lijkt net of er een stukje weg is, maar erg leuk idee om het zo te vertellen!!!!Hoe laat gaan jullie morgen weg???
o had nog een vraagje, doe je op onze website ook een kopje echo fotos en misschien foto's van ons zelf dan kunnen we elkaar ook eens zien
We moeten vroeg bij mn ouders zijn (noorden) en dan voor 2u in Twente (daar woont schoonfam.) want we moeten nog wat spulletjes voor onze badkamer bestellen en wat losse tegels (spul al besteld) meenemen om definitief onze toekomstige keuken uit te zoeken, en die zaak gaat om 3u dicht... Dus rond 9u weg gok ik, en dat terwijl we zometeen een personeelsfeestje van vriendliefs werk hebben
Nou dan zou ik het maar niet te laat maken Dan zal je morgen wel doodmoe zijn, laat je wel gauw horen hoe het was??? (ben niet neiuwsgierig hoor ) Veel plezier trouwens vanavond!
Thanx, gaat vast wel lukken! Nu ffies snel douchen en me opknappen... Zal morgen vanuit de auto wel ff een berichtje posten als we onderweg naar schoonouders zijn denk ik
Oke, de eerste vrienden weten het, denk ik. Ik had gisteren voor het eerst de bussen van MvM achter het huis gezet zodat ze ze op konden halen. Toen we gisteren thuis kwamen, stonden vrienden van ons toevallig bij ons huis; 'ff op de koffie'! En -zoals iedereen altijd- kwamen ze achterom. En daar stonden die nieuwe kratten te wachten En zij is is 25 weken zwanger. Dussss: als ze ook aan Mvm mee heeft gedaan, weten ze het. En als ze niet mee heeft gedaan, dan weten ze het misschien niet. Maar ze hebben niks gezegd, hahaha! Toen ze weer gingen, zeiden we al; wat zullen ze nu in de auto tegen elkaar zeggen?? Verder helemaal naar de %&^#@; echt zóó moe! Maar ja, gewoon doorgaan, hé...!
fijn te horen en niet alle oranje koek opeten he!!!ook nog iets voor de schoonouders overhouden liefs Es
Hoi! Hier ook moe moe moe. Gelukkig niet zo misselijk, hoewel ik me daar dan ook weer zorgen over maak...hahaha. Komt goed, nog 1,5 week en dan weer een echo! Wat leuk om het met die oranjekoek met muisjes te vertellen. Heel origineel. Moppie, vandaag kom je dus naar mij toe?? hihihi (Twente) @Jenny, misschien weten je vrienden het inderdaad nu wel. Wel lief dat ze niks zeggen. Wij willen het graag aan de ouders vertellen maar ze geven ons de kans niet... Schoonouders waren net hier, maar heel kort. Ze wilden niet eens even wat drinken. Nou, laat dan maar! Ik denk trouwens dat het hier vanzelf wel weer drukker wordt hoor. Iedereen houdt nu nog middagslaapjes en hangt boven de wc.... 8)
@moppie hoe is het verder verlopen. Fijn je je mams goed reageerde. @rustig het is hier inderdaad rustig. Zelf heb ik ook niet veel puf om achter de pc te zitten. Gister concours gehad met het paard. Zag er tegenop omdat ik vooral 's ochtens zo misselijk ben. Moest er om 6 uur uit. Dus om kwart voor 6 wekker gezet zodat vriendje iets te eten voor me kon maken. Zo lief. Bij het paard aangekomen ging het redelijk wel en paar keer flink kokhalzen maar merk dat als ik buiten ben de misselijkheid afneemt. Was om 3 uur thuis en had de pap goed op, geslapen tot 7 uur en moest toen de boodschappen nog doen en koken. roze wolk, leven julie nu op een roze wolk? Ik op het moment niet en daar voel ik me dan weer schuldig over. Moet nu toch blij zijn?
@Chrisie: fijn dat het is goed gegaan op het parcours! Wel vervelend hoor, de hele tijd zo slecht voelen. Ik ben eigenlijk alleen maar moe. Roze wolk....tja. Nog niet echt, maar ik besef het ook nog niet helemaal denk ik. Het is allemaal zo snel gegaan en onverwachts... Ik ben er heel blij mee hoor, maar niet euforisch. We hebben het ook nog niet gedeeld met iemand, op een stel vrienden na. Maar de familie weet er nog niks van. Ik vraag me wel eens af of het een slecht voorteken is als je niet heel erg blij bent. Maar dat weiger ik te geloven!
heey dames, wil ook wel actief mee praten hier haha ziet er gezellie uit ik leef ook nog niet echt op een roze wolk hoor! heb hele erge buikpijn ga morgen even de verloskundige bellen want het is niet echt prettig, maar ze zullen wel niks doen denk ik! ik zat eerst nog te denken aan een blaasontsteking maar heb verder nergens last van waar dat op kan duiden?! hebben jullie het al mensen verteld? wij nog niemand!
hoi mama 2011 welkom hier. Vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. wij hebben het onze ouders / schoonouders en zussen vertelt en 2 vriendinnetjes weten het. op me werk heb ik het ook moeten vertellen omdat ik vanaf maandag zo beroerd ben. Ben blij dat ik dit gedaan heb want ze houden nu echt heel veel rekening met me.
wij wachten nog even met vertellen omdat ik zn last van mijn buik heb! morgen eerst maar eens bellen.
Welkom mama 2010 goh wat naar van die buikpijn, ik heb het ook wel af en toe maar wete gewoon dat het mijn banden zijn van de vorige zwangerschap. hoop dat je gauw meer weet!!! Ik ben aankomende week de hele week op cursus (voor eigen bedrijf) Heb geen zin maar moet helaas wel dus hoop in de avond hier weer te zijn liefs Es
Welkom mama2011! En gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook zo'n buikpijn en rugpijn en vind het echt doodeng. Maar ik denk dan maar weer, het is je gewoon je groeiende baarmoeder en al je organen die een nieuw plekje krijgen. Wij hebben het alleen nog maar aan een stel goede vrienden verteld. De ouders vertellen we het met vaderdag waarschijnlijk. @Chrisie: ja, het zijn gewoon de hormonen en we moeten wennen aan het idee. Als de volgende echo gewoon weer goed is, gaat het grote genieten beginnen! @Madelief: sterkte met je cursusweek. Zal wel zwaar zijn!!
@Marije: idd in Twente. Zat dit weekend in Delden (Zelf een paar jaar in Enschede/Almelo gewoond) Verhaaltje ffies gekopieerd: === Zaterdag ochtend naar mn ouders gereden om het blijde nieuws te vertellen. We hadden mokken met "opa" en "oma" erop gekocht Mams reactie was "Nee he!" en "Het is toch niet waar???" en toen schrok ik want ze klonk echt niet blij... Maar toen begon ze te lachen, gelukkig!! En toen te huilen haha... Was best een shock! Paps bleef stil, dat is hij niet vaak hihi... Meteen boven ook moeten kijken naar MIJN wiegje en ledikantje enzo hahahahaha geweldig Schoonouders: Schoonzus was er met de kleine (7wk) , dus eerst die bewonderd, toen de mokken gegeven. "Ah dank je wat leuk! Ja, we zijn opa en oma he!" Toen de echo foto maar gegeven, waarop het even stil werd... Maar ook super leuk daar! Merk wel dat ik last krijg van mn hormoontjes, schiet een beetje snel vol We hebben aan beide kanten duidelijk gemaakt dat we het nog niet aan de rest van de familie willen vertellen tot na de volgende echo... We zijn bij mijn schoonouders blijven slapen omdat we de gister een familie feestje hadden. Heb echt 100x aan moeten horen "wanneer is het jullie tijd?" omdat schoonzus er dus met de kleine zat enzo... En een oom ging even roken, ik maak de opmerking dat ik al 5 maand gestopt ben, zegt ie "Ow, maar dan kan je buik nu ook gaan groeien, want daarom stoppen vrouwen met roken he!" Al met al een geslaagd weekend! En de oranjekoek met muisjes is ook erg goed bevallen! ====== @Mama2011: welkom en gefeliciteerd!!! Hoe is het hier met iedereen? Het blijft bij de meesten verdacht stil, dus ik gok dat iedereen straks na het eerste trimester weer wat spraakzamer wordt? Ik heb steeds steekjes rond mn schaambot/vagina. Niet prettig, maar ik weet dat het met het rekken van de baarmoeder/banden te maken heeft. Wel van zat. op zondag gedroomd dat ik een miskraam kreeg, en een compleet klein mensje in handen had. Schijnen normale dromen te zijn?? Brrr werd echt naar wakker zeg! Mams stuurde me net een foto van mijn wiegje, en wat kleertjes die ze had bewaard. Zo lief! Ze komt volgende week hier ook even naar toe en dan wil ik wat rompertjes enzo gaan kopen