ik heb even mn uitrekendatum aangepast Due Dates 2011 06/01 Chahida - 2e kindje 15/01 Moppie1981 - 1e kindje 15/01 Mennie - 1e kindje 19/01 Rosa Canina -1e kindje 20/01 Serendipity - 1e kindje 20/01 Jannebo - 1e kindje 20/01 Rhythem84 - 2e kindje 24/01 Glimworm - 1e kindje 24/01 Jenny - 1e kindje 25/01 Anmar - 1e kindje 26/01 Marije1980 - 2e kindje 27/01 mama2011- 1e kindje 29/01 Madelief - 2e kindje 29/01 Chrisie - 1e kindje 30/01 Mammienes - 3e kindje Vlindertjes Niki86 Kristel79 (8w4d) Afspraken 16/6 Serendipity 1ste termijnecho 16/6 Mennie 2e Termijnecho 21/6 Mennie Intake vk 22/6 Chahida 2e Termijnecho 22/6 Marije 2e echo 23/6 Anmar eerste afspraak VK 24/6 Glimworm intake en 2e echo met 9 weken 24/6 Jenny intake VK 24/6 Chrisie intake vk en 1 ste echo 25/6 Jannebo intake vk en 3e echo! 29/6 Chahida 2de afspr bij vk 30/6 Madelief 3de afspr en echo 30/6 mama2011 intake vk en 1e echo 05/7 Moppie1981 2e echo (12w) 20/7 Mammienes 2e echo ( 12w ) 28/7 Madelief 4de afspr en echo en suiker test!!! __________________
Wauw Mennie, wat een mooie echo!! Het is echt al een mensje he? Super!!! Hier zit ik een beetje in angst. Gister had ik al een beetje roze verlies en zojuist had ik een lange slijm sliert in de wc liggen. Die was een beetje bruin. Ik weet dat het op zich geen kwaad kan, maar ik vind het best eng. Het zijn toch dingen die je liever niet in de wc aantreft terwijl je zwanger bent...
Net nog meer bruine slierten.... Pffff, hoop dat het hierbij blijft en niet erger wordt.... Ben er goed van slag van.... Duurt nog erg lang tot dinsdag.... Zit niks anders op dan te wachten.
ja logisch dat je je druk maakt....ondanks dat je weet dat bruin niets hoeft te betekenen zal je wel erg ongerust zijn...Ik leef met je mee en ik hoop dat je dinsdag gewoon een mooi hartje ziet kloppen.
Marije, dat is inderdaad niet zo fijn. Zo lang er geen rood bloed bij zit en je geen krampen krijgt is er niet zoveel aan de hand! Maar ik maak me ook nog steeds zorgen als ik mijn borsten soms iets minder voel.... Na die miskraam is het een en al onzekerheid. ik ben blij als het volgende week vrijdag is!
@marije dat is zeker niet fijn lijkt me ook een beetje eng hoor! maar zolang het idd nog geen rood is zal het wel goed zitten! hier gaat alles goed af en toe met vlagen wat misselijk en zere (.)(.) doe moeheid slaat nog niet echt toe gelukkig!
wij willen het toch misschie van het weekend aan ouders en schoonouders vertellen en ook aan broers en zussen heeft iemand nog een leuk idee?
Hoi, wat lief dat jullie zo meeleven! Het is nog niet opgehouden. Het is nu ook roze en gisteravond was er ook een stuk echt rood. Zat vast aan een slijmpropje... Vandaag de hele dag niks tot een uur of 4, nadat ik m'n plas noodgedwongen heb moeten ophouden. Veel roze afscheiding weer. Vind het heel eng en de ene keer heb ik een goed gevoel en de andere keer denk ik, het is voorbij... Heb al 2 miskramen gehad voor m'n dochter, ik hoop dat het ons nu toch bespaard blijft... En ik heb vanmorgen de gyn gebeld, maar zolang het niet langs m'n benen omlaag liep moest ik me geen zorgen maken. En gewoon de echo van volgende week afwachten. Ik wil gewoon weten waar het weg komt. Ik heb niet echt krampen trouwens, wel lage rugpijn en zeurderige pijn in m'n buik. Was het maar vast dinsdag! We wilden het met vaderdag gaan vertellen aan de ouders, maar besloten om het maar niet te doen. Dan liever na de echo en dan echt met goed nieuws!
Je kunt iets doen met het vaderdagcadeautje. Misschien mokken of een slabbertje. Of anders tussen een stapel vakantiefoto's een foto van de test. Verder op de site staan wel meer leuke ideetjes. Wij hebben de eerste keer gewoon de echo laten zien. En bij de miskramen ook een keer een boekje voor oma of een opa speen.
@Marije: makkelijker gezegd dan gedaan, maar inderdaad zolang je nog niet "leegloopt", probeer je dan geen zorgen te maken. Misschien heb je bij de grote boodschap iets te veel druk gezet, waardoor er een vaatje is geknapt. Vergeet niet dat alles daarbinnen veel beter doorbloed is! Snap dat je je zorgen maakt ivm 2 eerdere miskramen. Hoop dat het je bespaard blijft! *knuff*
Het is gewoon zo raar, het komt en het gaat. Nu is het weer bijna weg. Pfff, idd makkelijker gezegd dan gedaan, je geen zorgen maken. Ik zal in elk geval proberen me zo min mogelijk zorgen te maken.... En dan hup, de tijd vooruit spoelen naar dinsdag!! Kon dat maar
Het is gewoon een gesprongen adertje! Komt zo vaak voor! Alles is zo goed doorbloed nu. Het minste of geringste kan een vaatje doen knappen... Gewoon daar aan denken Even in "winterslaap" tot dinsdag... nog een paar daagjes en het is al zo ver
Ja Marije!En wij zullen je naar dinsdag toe helpen met ons geklets zodat de tijd voorbij vliegt liefs en knuffel van mij
Nou, klets tegen mij dan ook maar tot donderdag. Ik ben altijd de rust zelve, maar nu wordt `t toch langzaam spannend. Ik ben echt benieuwd of we iets te horen of te zien krijgen. Het idee spookt hier nl dat het wel eens een tweeling zou kunnen zijn. Als je m`n buik ziet, dat is echt niet grappig! En natuurlijk weet ik dat het darmen zijn, maar waarom worden die zo enorm??? En tja, 'm`n water zegt dat het er 2 kunnen zijn'. Vandeweek kwamen vrienden van ons heuglijk nieuws vertellen, hahaha! Op 7 januari worden zij ouders (intussen gezicht in de plooi houden...). En zij past 'gewoon' haar oude kleding nog. Ahum, oke dan! Ik al tijden weken niet meer.... Dat wordt een drukke maand!! Gisteren en eergisteren bruin bloed, ik denk dat het komt omdat ik in die dagen ongesteld geweest zou zijn. Het is sinds vanochtend weer weg. Fijn is zeer zeker anders. Nou, vanmiddag dus GEEN oranjeshirtje aan hahaha! En nog even snel een excuus bedenken waarom ik geen wijn drink. Gelukkig is die vriendin van hierboven er ook, dus de aandacht zal veelal naar haar gaan. Zo, nu even opschieten, we gaan over een minuut weg hahaha!
@ marije Jeetje meis, kan me voorstellen dat je het eng vind! Ik zou ook meteen in de stress zitten met m'n vmk in m'n achterhoofd! Ik ga heel hard voor je duimen! Hoe gaat het vandaag? @ hier Zwaar misselijk nog steeds... kan geen groente eten serieus niet, ik krijg al de kriebels als ik het zie en als ik het eet moet ik meteen overgeven! Dus heel veel fruit eten! De echo van woensdag was super! Binnenkort ff fotootje in m'n album doen! Als ik me wat beter voel...
@serendipity . Ik heb sinds donderdag sea bands om en moet zeggen dat het aardig goed gaat. Ze zijn nu bij de etos in de aanbieding. Mischien ook iets voor jou. Ik heb vandaag voor het eerst geen medicijnen ingenomen wel moet ik binnen het uur iets eten.
Hey lieve meiden! Ben op het moment een beetje op mezelf gericht, sorry! Maar ik denk dat jullie het wel snappen Ik heb nog steeds bloedverlies, de ene keer rood, dan roze, dan bruin. Het is gelukkig alleen met afvegen en m'n urine heeft ook geen raar kleurtje. Wel heb ik nog lage rugpijn. Gelukkig veel te doen. Vandaag de hele dag op pad geweest en morgen ook weer. Ben zo blij met jullie! Ik hoop dat ik hier kan blijven.... pfff. Nog 3 dagen geduld (of het moet al eerder duidelijk zijn )
@ chrisie Ow bedankt voor de tip! Ik wist trouwens helemaal niks over het bestaan van sea bands! Maar heb ff gegoogled en kan het altijd proberen natuurlijk! Maar bij jou werkt het?? En welke medicijnen slik jij? Heb je dat op recept gehaald? @ Marije Jeetje meis wat eng... ik hoop zo voor je dat het goed gaat! Had je bij je dochtertje ook bloedverlies gehad?? Natuurlijk is elke zwangerschap anders... en ook heel veel meiden hebben bloedverlies bij een zwangerschap die goed verloopt! Maar ik heb alleen nog maar ervaringen met die andere kant helaas :S ... ik ga voor je duimen!
heey dames, @ marije wat balen zeg van het bloed verlies hopen dat het snel dinsdag is voor jou!! @ hier nou we hebben het de ouders hle leuke reacties gehad!! ze waren allemaal super blij! heb vanaf gister steeds een felle steek links weet iemadn wat dit is?