jeetje meid, wat vind ik dit erg! ik weet echt niet wat ik moet zeggen...wat verschrikkelijk! heel veel sterkte
Hey meiden, Je kunt er ook weinig van zeggen. Het is gewoon verschrikkelijk. Je kon zelfs de vingertjes al zien.... Zo vreemd om te zien. Het is sowieso allemaal maar raar en k*t. Het is al echt een mensje en nu is ie dood.... Ik kan er ook niet meer van zeggen... Hopelijk kan ik straks een beetje slapen. Liefs Marije
Als je wilt praten, kom dan gewoon hier ajb. We voelen allemaal een stukje van het verdriet wat je op dit moment meemaakt... Knuff...
Oh Marije wat erg. Heel veel sterkte aankomende periode. Verder geen woorden voor............... En wat moppie zegt als je je rot voelt of je verhaal kwijt wil kan dat bij ons. Knuffel Chrisie
Dat gevoel heb ik al vanaf het begin gehad, ben tot nu toe kwaaltjesvrij, dus kan ook niet echt met jullie meepraten daarover
@Marije: jeetje wat verschrikkelijk zeg! en helemaal als je het mensje zelf veroren ziet gaan, dat staat voor altijd op je netvlies Ik kan je niks anders zeggen dan dat ik je heel veel sterkte wens de komende tijd en een hele dikke knuffel van mij. Ik heb nu donderdag de 2e echo, maar weer na nog zo'n verschrikkelijk naar bericht te lezen zie ik er steeds meer als een berg tegenop
@ Marije, wat vreselijk zeg. Eerst nog hoop en dan alsnog je kindje verliezen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en je van hieruit een hele dikke knuffel geven.
Bedankt dames... Ik neem denk ik maar afstand van dit topic. Jullie zijn erg lief, maar ik wil de sfeer niet naar beneden halen. En het is natuurlijk ook wel erg confronterend al die mooie banners... Ik hoop gewoon dat het nu wat sneller gaat allemaal. Na mijn eerste miskraam duurde het 16 maanden voor ik weer zwanger was en die ging ook nog eens mis... Toverwoord is loslaten waarschijnlijk... Bah, ben zo verschrikkelijk verdrietig. Kan niet ophouden met huilen... Liefs Marije
Hee meis, wilde net vragen of je de nacht een beetje door bent gekomen. Als je de behoefte voelt om te praten, kom dan ajb hier weer terug. Begrijp het volkomen dat je nu even afstand wilt nemen van het topic. Ik hoop dat jullie meer duidelijkheid zullen krijgen (gyn?) over waarom het weer mis is gegaan. Dikke knuff, veel sterkte!
Hallo dames, Even hier niet geweest vanwege nog steeds erge vermoeidheid en de misselijkheid:x:x en mijn borsten doen nog steeds erg veel zeer! Heb een enorme opgezette buik en kon het ook niet meer geheimhouden op de verjaardag van mijn vader tegen de familie, want het is zo duidelijk te zien. Wat lees ik voor akelig nieuws Marije, wat verschrikkelijk voor je meis dat is denk ik ieders angst om dat mee te maken heel veel sterkte hiermee..
Madelief Mijn dochter is van april 2007, echt een tutje is ze aan het worden en een ontzettende praatjesmaker. Ze vroeg bij de echo mag ik de baby een kusje geven zo lief gewoon. Marije meid wat vind ik dit toch rot zeg om te horen, ik wil je heel veel sterkte wensen, en rust lekker uit. Ik heb gewoon de traantjes in mijn ogen staan.
@Chahida, dan zijn ze bijna even oud Laura is van 9 maart 2007 Ze is nog niet mee geweest tijdens een echo, ze gaat pas mee als het vanaf de buitenkant gaat en als marc er bij is maar wel lief dat ze de baby een kusje wilde geven hihi liefs Es
marije wat balen zeg vind het zo erg voor jullie! heb er eigenlijk geen woorden voor heel veel sterkte meid!!! liefs mij
Marije, wat ontzettend klote voor jullie zeg! Ik leef met je mee Heel veel sterkte... @hier Voor ons wel goed nieuws... We hebben vanochtend onze intake en eerste echo gehad. Dus toch een echo, ik dacht eigenlijk dat dat pas bij 12 weken was, maar gelukkig konden we kijken! Het zag er allemaal goed uit en het hartje klopte stevig. Uitgerekende datum is 27 januari. We zijn zo blij allebei en hopen dat het allemaal goed blijft gaan!
Zo ik heb het eindelijk tegen me familie verteld...iedereen was bij mn ouders op bezoek en iedereen reageerde zo leuk! Het is het eerste kleinkind en achterkleinkind. En wat waren ze verrast. Ik heb het gewoon maar verteld en de echo foto's laten zien dat was voldoende... Volgend week maandag vertellen we het aan mn schoonfamilie en mn vriend wilde het wel graag op een aparte manier vertellen dus we hebben babyroze en babyblauwe kasteeltaartjes besteld met daarop een marsepeinkaartje met naam. Dus 1 met oma,opa,oom,tante etc. En dan doen we gewoon alsof me net als altijd op de koffie komen alleen dit keer met gebak. Ik hoop dat ze het leuk vinden...
Das een leuk idee van je met die taartjes, zou die gezichten wel eens willen zien Leuk dat je het je familie al hebt kunnen vertellen,hier gaat dat allemaal over de telefoon en internet vanwegen de afstand (duitsland-Spanje). Dus zie helaas nooit hoe ze reageren, maar hoorde wel dat mijn vader erg emotioneel werd liefs Es
even een verslagje van mij: alles is hardstikke goed!, het poppetje is ontzettend gegroeid, je ziet er nu duidelijk een minibeebje in en spartelde lekker rond met de armpjes, het leek zelfs of hij/zij zwaaide hartje was ook weer heel duidelijk zichtbaar kloppend gelukkig! ik ben nu alleen een week achteruit gezet, maar ik laat mijn banner gewoon staan hoor. de vermoedelijke bevaldatum is nu op 30 januari. ik zal zo even de echo in mijn fotoalbum erbij zetten.
Hey meiden, Ik weet nie tof ik mij in het begin van dit topic al heb voorgesteld of dat dit bij een ander Mei/juni topic was. (De beruchte zwangerschaps dementie zullen we maar zeggen, haha) Ik zou graag meepraten en jullie volgen, ik zag op de mei-meiden-site dat er een aantal in dezelfde periode (half januari) zijn uitgerekend en ook nog eens van ongeveer dezelfde leeftijd zijn (25) Ik heet Maartje, ben 25 jaar en woon sinds 2 jaar samen met mijn vriend. We hebben bijna 4 jaar een relatie. Sinds we samenwonen hebben we ook een superlief hondje, die we zoveel mogelijk overal mee naar toe nemen. De zwangerschap was gepland, maar sneller dan verwacht: een maand na het verwijderen van mijn spiraaltje had ik een positieve test in handen. In mijn omgeving zijn geen vriendinnen of kennissen zwanger, dus hopelijk leren wij elkaar wat beter kennen
Zo, de intake is geweest. Helaas nog niets kunnen voelen. Volgende week woensdag hebben we de eerste termijnecho, 12 juli de combinatietest. Het begint nu toch al langzaam wat echter te worden!
@jenny, jammer dat je nog geen echo gehad hebt. nog 1 weekje wachten dus. @hier ik voel me weer goed. Als ik maar genoeg drink en eet gaat het goed. Gelukkig. Vanavond hebben we intake en echo, vind het beetje spannend. Probeer vanavond te laten weten hoe het gegaan is maar kan niet beloven. Geniet allemaal van het mooie weer. Liefs Chrisie