@ mennie, nu al een intake bij een kinderdagverblijf? Ik heb al wel bevestiging dat ik op de wachtlijst sta.... Wij willen niet weten wat het wordt. Vooral vriendlief wilde dat het een verassing bleef dus ja.... En dat vind ik eigenlijk ook wel erg leuk!
ja ik vond de intake ook al vrij snel, heb ook geen idee wat ik ervan moet verwachten.... @ weten wat het wordt ja daar hebben jullie ook wel gelijk in, zo blijft het spannend...
Due Dates 2011 06/01 Chahida - 2e kindje 15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! 15/01 Mennie - 1e kindje 19/01 Rosa Canina -1e kindje 20/01 Serendipity - 1e kindje 20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! 20/01 Rhythem84 - 2e kindje 24/01 Glimworm - 1e kindje 24/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! 27/01 Anmar - 1e kindje 29/01 Madelief - 2e kindje 02/02 mama2011- 1e kindje 03/02 Chrisie - 1e kindje Vlindertjes Niki86 (vmk) Kristel79 (8w4d) Marije1980 (8w6d) Mammienes (11w) Afspraken 16/7 Jannebo 4e echo, de 12 weken echo (13w1d) 19/07 Anmar 2e afspraak + echo (12w4d) 22/7 Chrisie 2e echo (12w) 28/7 mama2011 afspr en echo 28/7 Madelief 4de afspr en echo en suiker test!!! 30/7 Jannebo 2e afspraak vk 2/8 Moppie1981 3e afspraak vk Ik heb Mammienes bij de vlindertjes geplaatst Verder bij de due dates erachter gezet wat we willen: verrassing of bijv. 20w echo (wat later veranderd kan worden in Jongen of Meisje)
Ik wil het niet weten wat het wordt. Er zijn zoveel andere mogelijkheden om het kamertje in te richten, bijvoorbeeld geel, oranje, paars, groen! Alles is mogelijk... Zelfs blauw voor een meisje is heel normaal toch? Had ik vroeger ook. Ik houd niet van roze hahaha... Als wij een meid krijgen, krijgt ze ook GEEN roze kleertjes!!! En inderdaad, voor de eerste daagjes heb je gewoon unisex kleding, en dan kan papa op zoek naar leuk spul. Ze groeien er toch zo snel uit! En ja, het bezoek neemt toch ook meestal kleertjes mee... Jurkjes trek je een meisje toch pas later aan, dat is niet practisch in het begin... Vriendlief wil het overigens wel heel graag weten. Hij wil weten of hij een zoon krijgt, heeft het al constant over zijn ZOON! Maarja... heb nog een paar weekjes om hem om te praten, komt wel goed. Ik wil zo graag dat het een verrassing is! En uiteindelijk doet het er ook niet toe, als "het" maar gezond is toch? Over 5 weekjes ga ik vingertjes en teentjes tellen bij de pretecho. Ik wil dan ook niet weten wat het is, dus zal er heel duidelijk over zijn daar. Mijn mams gaat mee
Jeetje, nu al? Ik moet nog kraamzorg regelen hahaha... zal ik vanmiddag eens gaan doen... Wij hebben besloten niet voor een kvd te gaan, maar voor een gastouder. Ik ga proberen mijn mams de opleiding te laten volgen, zodat zij ook gecertificeerd is. Ze wilde 1 dag per week bij ons komen oppassen (100km verderop!) maar ik wil wel graag dat zij er dan ook iets aan verdient. Wij kunnen het immers toch grotendeels terug krijgen van de belastingdienst. Ik hoop zelf 3 dagen per week te gaan werken, dus moet nog iemand voor de overige 2 dagen vinden. Was makkelijker geweest als mijn oduers dichterbij hadden gewoond! Mijn moeder is vroeger altijd gastouder geweest en ik heb een super jeugd gehad dus vertrouw haar voor meer dan 100% met onze uk!
Serendipity, Chrisie, Moppie Het kunnen wat dat betreft ook mijn darmen zijn hoor, maar voel van die plopjes en wat rare bewegingen, ik had het met mijn dochter bij de 17de week dat ik wat voelde, dus het is zekers vroeg. Toch eens vragen vanmiddag aan de verloskundige. Mammienes, oh wat erg meid, ik had zo gehoopt op goed nieuws nou heel veel sterkte meid. Dikke knuf.
Jannebo ik merk wel dat het wat boller, maar andere mensen zien het niet echt, ik kreeg zelf gisteren van een vriendin te horen of ik was afgevallen hahaha.
Wat knap van sommige dames zeg, dat jullie het als verrassing kunnen houden tot het geboren is. ik ben daar gewoon te nieuwgierig voor, dan ga ik me zelf echt opvreten als ik het niet weet hahaha. Moppie wat leuk dat je moeder gastouder gaat worden van de kleine, heel vertrouwd ook als het iemand is die dicht bij je staat. Ik zelf ben ook gastouder heb net ook de opl achter de rug.
Due Dates 2011 06/01 Chahida - 2e kindje 15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! 15/01 Mennie - 1e kindje 19/01 Rosa Canina -1e kindje 20/01 Serendipity - 1e kindje 20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! 20/01 Rhythem84 - 2e kindje 24/01 Glimworm - 1e kindje 24/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! 27/01 Anmar - 1e kindje 29/01 Madelief - 2e kindje > willen het weten 02/02 mama2011- 1e kindje 03/02 Chrisie - 1e kindje Vlindertjes Niki86 (vmk) Kristel79 (8w4d) Marije1980 (8w6d) Mammienes (11w) Afspraken 16/7 Jannebo 4e echo, de 12 weken echo (13w1d) 19/07 Anmar 2e afspraak + echo (12w4d) 22/7 Chrisie 2e echo (12w) 28/7 mama2011 afspr en echo 28/7 Madelief 4de afspr en echo en suiker test!!! 30/7 Jannebo 2e afspraak vk 2/8 Moppie1981 3e afspraak vk
Wij willen het wel weten Vind het zo al spannend genoeg en voor ons maakt het niet uit of we het rond de 20 weken weten of eerst tijdens de geboorte. heb met de eerste gemerkt dat het toch af en toe wel handig is als je het weet zeker voor ons in duitsland, moet veel dingen voorbestellen in nedereland enz. Maar voor de dames die het niet willen weten das ook leuk, iedereen zijn eigen keuze toch liefs Es
zo meiden er is weer lekker veel geschreven. Gister niet geweest, moest na het werk na de osteopaat die heeft me weer recht gezet in me bekken daarna weer thuis werken tot half 10 en toen snel naar bed want was weer zo beroerd. Eigen fout want ben gister veel te druk geweest. @Mannienes wat erg voor jullie. Heel veel sterkte. Wij weten nog niet of we het willen weten, denk het niet. Denk dat we dat pas beslissen de dag dat we de 20 weken echo krijgen @kinderdagverblijf. Mijn moeder is gastouder heeft laatst haar papieren gehaald. Ze wil heel graag 2 dagen oppassen. Ik wil eigenlijk 3 dagen blijven werken maar moeten nu ff kijken wat we gaan doen. Ga me wel inschrijven bij KD maar misschien dat ik toch maar 2 dagen ga werken dan.
Hey meiden, ik weet niet meer wie wat schreef, maar zal even over een paar vragen een antwoord geven @ mammienes Jeetje meid! Wat erg! Had het bij jou niet zien aankomen!! Heel erg veel sterkte!! @ kinderdagverblijf Ik werk zelf op een kinderdagverblijf, maar wil m'n kindje ergens anders, ik werk zelf te ver weg van huis en zo kan m'n vriend ons kindje makkelijker ophalen! Wij hebben met 9 weken al een rondleiding gehad, maar heb me nog steeds niet ingeschreven omdat ik nog twijfel over 1 dag! Ons kindje gaat iig 2 dagen er heen en ik ga 3 dagen werken... mijn moeder gaat een dag oppassen of papa gaat 4 dagen werken... daar zijn we nog niet over uit! @ geslacht willen weten Mijn vriend wil het heel graag weten... ook hij hoopt op een jongen en wil het daarom graag weten! Ik twijfel heel erg... denk dat ik met de 20 weken echo m´n nieuwsgierigheid misschien niet kan bedwingen! Daarbij denk ik zelf dat het een jongen wordt en om alvast aan het idee te wennen dat het misschien toch een meisje wordt, is het ook wel handig om te weten! Maargoed twijfel dus nog steeds haha @ kraamzorg Volgens mij wordt er geadviseerd om dat te hebben geregeld voor de 12de week... zelf heb ik het bij 10w gemeld bij m'n zorgverzekeraar en kraamzorg geregeld. @ Jenny Kan me voorstellen dat je onzeker wordt van de onzekerere verhalen.. ik was ook onzeker aan het begin, maar ben nu in eens heel nuchter en het gevoel dat alles goed komt! @ hier Maandag naar de dokter geweest... zat ik daar... ineens amper klachten nog, terwijl ik kwartier daarvoor amper kon lopen! Hij wat testen gedaan en zei dat het niet m'n bekken of heup was, maar een spier in m'n bil!! Krijg nu mensendieck! Volgens hem kon ik gewoon blijven werken, alleen ff opletten op wat ik wel en niet kan! Nou werk ik in de kinderopvang op een babygroep... wat veel tillen en bukken betekend! Maar op m'n werk had ik minder pijn en ging dus alles gewoon door zo als anders... alleen nu 2 dagen later... verga ik 's avonds, 's nachts en 's ochtends van de pijn... de pijn is echt ondragelijk soms en dacht toch ff zoeken op internet! Kom ik overal uit op bekkeninstabiliteit!! Alle symptomen die ze noemen heb ik!! En daarbij alle testen die de ha uitvoerde zijn nu in eens pijnlijk!! Ik weet niet meer wat ik nu moet! Vanmiddag om 15.00 naar de mensendieck... kijken wat die zegt en anders morgen maar weer naar de dokter! Slaap 's nachts gewoon niet van de pijn! Niet grappig! Dit staat op een medische site: Verschijnselen Eenzijdige pijn in bil, doortrekkend beknelling van zenuw. Pijn bij schaambot of staartbot bij indaling baby. Pijn bij schaambot of staartbot. Gecombineerd met pijn bij (trap)lopen. Omdraaien in bed, opstartpijn 's morgens, bekkeninstabiliteit afhankelijk van ernst. Pijn ontstaat vooral na het werken, tijdens werken valt het vaak mee. En al die klachten heb ik dus... snap niet dat de ha het geen bekkeninstabiliteit noemt! Ow en die pijn bij indaling baby heb ik natuurlijk niet maar de rest dus wel!
Oke, hoe vind je deze dan. Ik ben zo langzaam al uit m`n eerste meegroeibeha gegroeid, dus we gingen net even naar Livera. Ik vroeg manlief om even te kijken naar de maat van de bh die ik aan had, want eenmaal tussen al die bh`s weet ik het vaak ineens niet meer. Weet je wat ie zegt? Euhmmmm, 85 euro. Hahahahahaha! Goed!! 85E dus. Nou, en toen dat domme wijf van de Livera. Ik vroeg wat ze me adviseerde voor de volgende, en toen zegt ze 'tja, de volgende letter in het alfabet, he'. Dat kon ik zelf ook nog wel bedenken, maar ik wil gewoon dat ze me er een geeft die past..... Vervolgens kijkt ze naar die enorme tieten en zegt 'ik denk niet dat we die hebben, maar kijk maar even'. En toen moest ik dus zélf door de knietjes om te kijken of ie er nog tussenhing. Niet dus. Duszszs, nu heb ik een probleem. Die tieten zijn gewoon al 2 maten gegroeid.... En das mooi k*t, want waar moeten ze nu dan in? In vuilniszakken ofzo? Waar verkopen ze die dingen nog meer in die megasize??
Ik heb vroeger zelf maar F gehad en kocht altijd mijn bh's bij Livera en hunckemöller Snap niet waarom ze je zo rot behandelde, ze hoort je gewoon te helpen!!!!!ga anders naar de hunkemöller, daar moeten ze te krijgen zijn hoor. Sport nh gaat natuurlijk ook, die zitten lekker strak vind ik altijd liefs es
Ik ben al bij Honkemoller geweest, daar hebben ze geen positiebh`s meer. Misschien ga ik morgen wel even terug naar Livera, dan is die lieve verkoopster van toen er misschien wel weer. Je zet het trouwens al; je hebt vroeger 'maar F gehad'. Nou, ik nu dus ook, maar zo groot is dat toch helemaal niet voor zwangere tieten??
hahahaha, ik had ze zonder dat ik zwanger was laat staan dat ik toen zwanger was geworden dan was ik weet ik niet waar uitgekomen........Ik heb nu nog steeds 85D.Hoe groot zijn je borsten normaal???bij de een groeien ze super en bij de andere niet! Je kunt toch nu nog een gewone bh kopen of wil je dat niet???die zitten lekkerder hoor en anders kijk een bij de h&m misschien hebben ze daar wat? Ik weet hoe moeilijk het is om voor grote maten bh's te vinden maar dan ook nog eens voedingsbh's.........de wereld is gemaakt tot kup D en daarna komt niets meer heb ik wel eens het idee, en cup d is al moeilijk!!!!
Oke, het verhaal van mijn tieten en de laatste 10 weken. Op 20 april had ik m`n laatste menstruatie en had ik maat 80D. En 3 weken daarna had ik nogal pijnlijke borsten. Tja, dat is heel gewoon! Maar al heel gauw paste mijn mooie beugelbh`s niet meer, allemaal van die flappers eroverheen. En die beugels sneden. En geloof me, ik heb enorm gebaald... De verkoopster wist dus al eerder dat ik zwanger was dan m`n ouders, hahahaha! Dus ik dacht, op naar de DD. Maar goed, ze heeft me toen een 85E verkocht, hoewel ze toen al zei dat ie gerust wat groter mocht zijn. Zeker als ik toen al begon te groeien. Tepels zijn sindsdien trouwens ALTIJD te zien, jippieje... En zo zijn we aan vandaag beland. Ze doen zeer, zijn érg zwaar en ik heb intussen allemaal lelijke, rode vlekjes op m`n borsten, duidelijk gescheurd onderhuids weefsel. En het jeukt als de pest.... En omdat ik hoop dat smeren helpt, zijn er al heeeel veel potjes leeg op die 2 enorme dingen daar onder m`n kin hahahaha! Dus ik ben sinds het begin van de zwangerschap al 3 maten (miss wel 4) gegroeid. Dat is ook te merken aan bv spaghettihemdjes, alles spant. `t zal mij benieuwen wat de komende maanden zullen brengen. Zo, en nu ga ik even een tosti eten en daarna de tuin weer uitruimen ivm de aankomende storm (deel II in Gelderland).
Ik ben maar van b naar c gegaan dus ik kan voorlopig nog terecht haha! Maar wat een humor zeg... 85 euro