Nou dames, Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe, en een heel voorspoedige zwangerschap. Ik ga morgen voor 6weekjes ervandoor,lekker genieten hoop ik. Ben er echt aan toe, ga nu nog effe de laaste dingetjes doen dan kan ik morgen nog effe relaxen voor ik weg ga. groetjes
@Kamertje: MOOI! @Echo: wat fijn dat alles in orde was! @Vakantie: geniet @Hier: moe moe moe... maar inderdaad ook de buik lijkt platter en de darmen werken beter... Ik kom later wat uitgebreider meepraten.
@ Jenny Wow wat een mooi kamertje!! Ook totaal mijn smaak... alleen onze vloer is ook al een beetje die kleur, dus ik heb een kamertje gezien in het wit met die houtkleur als rand... zal eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden! @ Jannebo Wow wat een duidelijke echo... gek idee dat het er bij mij ook zo zou uitzien als ik nu een echo zou krijgen! Met de angelsound kunnen we het hier ook heel veel horen bewegen... echt gaaf is dat!! @ buik Ik ben altijd slank geweest en mijn buik begint nu ook een beetje te groeien... vooral als ik zit heb ik echt al een stevige buik zonder rolletje ik ben er zo trots op... dan voel ik me echt zwanger!! @ Vakantie Fijne vakantie voor de vakantiegangers!! Wij gaan pas in september, dus nog even wachten... en moeten nog boeken! Nog niet eens echt ideeen wat we gaan doen! Waarschijnlijk, oostenrijk, italie en frankrijk
@jannebo gave echo. Heel erg mooi @moppie grappig dat jou buik ook platter is. Gister had ik echt een goede dag niet misselijk alleen even na het paardrijden 's ochtens maar dat komt dan denk van de inspanning. Zelfs gister om half 12 pas naar bed. Begin me dan ook weer "minder" zwanger te voelen, heel gek. Gister middag hebben we heerlijk gevaren, en aan het water gelegen. Echt een heerlijke dag
@jannebo Das een hele mooie echo hoor Hier is de buik ook platter, mijn vriendin vroeg of ik afgevallen was hahaha ik wens de vakantie gangers ook een prettige vakantie toe Verder gaat het hier goed, ben alleen erg emotioneel............. liefs es
Oke, dit wil graag even van jullie weten... In die verdwaalde uurtjes ben ik het internet aan het afstruinen naar namen. Je komt heel veel bijzonders tegen, maar deze heb ik nog nooit gehoord: Duygu; spreek uit als 'doeikoe'.... Ahum.... Ik vind het trouwens gemakkelijker om meisjesnamen te kiezen/bedenken/mooi te vinden dan jongensnamen. En jullie?
Wij vinden jongensnamen makkelijker dan meisjesnamen. het moet vooral kort zijn en stoer. Ook voor een meisje!
@madelief. Ja dat is leuk, afgevallen?? Lekker laten gaan hoor de emoties Hoort erbij he?! @jenny. Wat een naam nooit van gehoord. Wij weten het al aardig. Voor meisje 2 namen waar we tussen twijfelen en voor jongen 1 maar wij wisten het eigenlijk al voordat ik zwanger was. Hebben nu nog niet verder gekeken, dus wie weet komt er nog iets anders. ik vind meisjesnamen ook makkelijker. Net bij een vriendinnetje geweest. Heeft haar 2de gekregen nu 3 weken oud, lekker klein hummeltje. Ze is 3 weken tevroeg geboren. Heel bijzonder dat we over een aantal maanden ons eigen kindje kunnen vasthouden.
Begint dat bij jullie ook steeds meer dor te dringen? Dingen als: 'dit is de laatste vakantie alleen' 'nog maar 1 verjaardag, 1 kerstmis alleen' 'oh jee, `t moet er ook nog weer uit ' 'over een jaar is hij/zij al een half jaar oud' 'hoe zou het staan, ik achter DIE ENE kinderwagen' 'oei, wat heb ik gedaan '
Nou gelukkig hebben wij er al eentje dus die vragen gaan hier niet meer op Alleen dat van het moet er ook weer uit......weet hoe het voelt dus kijk er nu anders tegen aan liefs es
Gisteravond kwamen mijn schoonouders een bakkie doen. M'n schoonvader wilde een andere autoradio en aangezien wij er nog 2 hadden liggen was dat een goede reden. Dachten wij... Ze hadden een aardigheidje voor ons... Ik kreeg een kijkdoos met daarin een babykamer van playmobil en achterin hing een kaartje met daarop: Babykamer t.w.v. 800,00. Wij natuurlijk helemaal verrast en blij! De kinderwagen krijgen we van mijn ouders. En dat wordt waarschijnlijk een Bugaboo Cameleon. Ben zo blij....
@jannebo dat is ech leuk!! Nu lekker shoppen. @jenny Haha dat heb ik soms ook hoor. Over een half jaar hebben we een heel ander leven. Heb ook vooral dat het er straks uit moet. oei ah auw. moet er nog even niet aan denken.
whahahaha vooral dat "wat heb ik gedaan" laatste vakantie alleen: we zijn aan het verbouwen nog maar 1 verjaardag alleen: dat lukt misschien niet eens (uitgerekend op mijn eigen verjaardag) kerst: we gaan voor een kerst met een dikke buik!!!!!! jeetje wat vliegt de tijd he! dames, het is al weer 2 maand en 11 dagen geleden dat ik positief testte! de tijd gaat zo snel! voor we het weten is het al januari... pffffttt... kan iemand even aan de noodrem hangen???
En de laatste oud en nieuw waarop (ik dan he, `t is onze 1e) we alleen waren en toeterzat en pas om 6.30 uur in bed lagen is gewoon al geweest. Tja, dat zal vanaf nu voorlopig niet meer zo gaan gebeuren, hahaha! De aankomende zal ik wel om 00:15 uur uitgeteld (woordspeling) in bed liggen.... En de laatste kermis waarop ik kan doen en laten waar ik zin in heb, is ook al geweest haha! Vanaf nu naar de draaimolen etc. Ach ja, ik doe het met heel erg veel plezier!
Even een praktische vraag; ik ben bijna door m`n foliumzuur heen. Moet ik eigenlijk nog nieuwe halen?