@ madelief Heb jij bruistabletten?? Speciaal voor zwangerschap? Dan ben ik heel nieuwsgierig welke en waar je gekocht hebt... want dat zou een oplossing voor mij zijn *edit* owja jij was degene die in duitsland woonde zeker?? Misschien zijn die dingen ook op internet te bestellen?
Annette Profiel - hyves.nl Voor de mensen die nieuwsgierig zijn wie ik ben... je kan me toevoegen... en als je me niet wilt toevoegen is altijd m'n profielfoto zichtbaar
Dit is oa een website waar het te vinden is, heb een paar gevonden die het verzenden naar het buitenland maar voor belachelijke prijzen!!!!!Als je interesse hebt kan ik het via mijn nederlandse postadres opsturen MILUPA NEOVIN | bei Juvalis online bestellen liefs Es
Thnx Ester, ik heb zeker wel interesse... dan kan ik iig vitamines slikken... tenminste drinken dan Dus ik hoor wel hoeveel het dan gaat kost dan stuur ik het naar je rekening... ik wacht wel op een pptje
jee meiden wat is er veel geschreven. @vitamine ik ben de vitamines weer gaan slikken van VSM puur mama @jenny wat een mooie echo. Ik had met 8weken ook in me achterhoofd gehouden dat het evt inwendig zou zijn maar dat hoefde niet kon gewoon uitwendig. @ creme's Had/heb ook bio-oil maar vind het nu zo vies ruiken. smeer nu met de buikcreme van zwitsal. De bio oil is inderdaad erg vet en smeert niet lekker. @aangekomen. Ben nu ongeveer 2 kilo aangekomen. Pas me broeken nu nog. Geen last dat het strak zit. Maar die 2 dames groeien maar door. Hoop dat dat zo stopt. @combinatietest willen wij niet. Als het zo is is het zo. Ja en als je het weet dat je je er beter op voor kan bereiden is misschien wel zo maar wij hebben er bewust voor gekozen om het niet te doen. @mennie. Jeeh wat een stress. Zou er denk ook niet tegen kunnen. Zal allemaal best wel goed komen maar kan me goed voorstellen dat je het soms even niet ziet zitten. Wij gaan ook nog verbouwen. Komt nog een nieuwe keuken die vriendje zelf gaat maken. En er moeten nog 2 slaapkamer opgeknapt worden + babykamer maar daar alleen nog vloer leggen en de wanden en kozijnen schilderen. @madelief. Wat een poppetje, lijkt me een heel vrolijk meisje. zal zo ook een foto plaatsen. ik ben 25. Als ik ga bevallen denk ik 26 ben 28 januari jarig en begin febr. uitgerekend. Dus mischien nog net 25 dat is afwachten. Wil wel in het ziekenhuis bevallen vind ik wel zo'n prettig idee dat als er iets met mij of de kleine is er gelijk hulp is.
ik heb laatst ook foto geplaats via photobucket maar dat gaat nu niet??? Waar hebben jullie je foto's staan?
Due Dates 2011 06/01 Chahida - 2e kindje 15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Denk een jongen 15/01 Mennie - 1e kindje 19/01 Rosa Canina -1e kindje 20/01 Serendipity - 1e kindje > willen het weten! Denk een jongen 20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! 20/01 Rhythem84 - 2e kindje 24/01 Glimworm - 1e kindje 24/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje 27/01 Anmar - 1e kindje > willen het weten! 29/01 Madelief - 2e kindje > willen het weten! Denk een jongen 02/02 mama2011- 1e kindje > willen het weten! 03/02 Chrisie - 1e kindje Vlindertjes Niki86 (vmk) Kristel79 (8w4d) Marije1980 (8w6d) Mammienes (11w) Afspraken 22/7 Chrisie 2e echo (12w) 28/7 mama2011 afspr en hartje luisteren (13w1d) 28/7 Madelief 4de afspr en echo en suikertest!!! 29/7 Jenny 2e afspraak vk (14w3d) 30/7 Jannebo 2e afspraak vk 2/8 Moppie1981 3e afspraak vk 11/8 Serendipity controle ha 16/8 Moppie1981 pretecho (18w2d) 31/8 Moppie1981 medisch echo (20w2d) 1/9 Jannebo mediche echo (19w62) 19/10 Moppie1981 pretecho (27w3d) Extra info Rianne (Jannebo) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Esther (Madelief) - 28 jaar - flesvoeding - ziekenhuis Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Jenny - 27 jaar - borstvoeding - thuis Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - geen idee Manouschka (mennie) - 25 jaar - borstvoeding - ?
pffffff zullen de hormonen wel zijn denk ik hahahahaha, nee was mijn fout!!!!Ik dacht hoe kan er in je banner nu staan 13+1 en de volgende afspraak ben je ineens 14+3 (maar das natuurlijk pas over een week) hahahahahaha................... liefs Es
Haha, herkenbaar! @ hormonen; ze worden nu langzaam weer te temmen. Ik heb het de laatste weken een paar (eigenlijk veel paren) keer zo`n beetje tot een scheiding gebracht En hij maar rustig blijven. En ook dat was niet goed. Hij dan ook maar een weerwoord geven. En dat was al HELEMAAL niet goed. Mij de les lezen? :x:x:x:x:x:x:x:x:x En ik maar brullen en janken en schreeuwen en aanstellen en overdrijven en het allemaal nog een graadje erger maken om nog meer te kunnen janken en schreeuwen Niks kon ie goed doen, hij ademde zelfs verkeerd. En als ie deed wat ik hem vroeg (euhm alsof ie een keuze had), dan was ie een schoothondje. En als ie niet deed wat ik vroeg Dat heeft heel NL waarschijnlijk kunnen horen. En als ie dan zei 'schat, denk aan je zenuwen'. WAAAAAAAH!!! En die ene keer dat ie zei dat `t aan m`n hormonen lag? Dat zal ie nooit van z`n leven meer vergeten. Tja, inmiddels is er een exorcisme geweest, denk ik. Gelukkig maar, want wat een draak van een wijf was ik, zeg.... En ach, die paar maanden in je hele leven dat je daar gewoon asociaal misbruik van mag maken, waarom ook niet
Oke, ik zat net eens te drukken op m`n buik op zoek naar 'iets te voelen' dat die groeiende buik kan verklaren. Ik heb niets kunnen vinden. Weten jullie waar ik zo ongeveer moet zijn en hoe hard ik mag drukken? Als het überhaupt al kan dan, he.
dank je ik geloof boven je schaambot, maar voelen kun je nog niets met drukken van buiten af, is het nog te bewegelijk voor liefs Es
Due Dates 2011 06/01 Chahida - 2e kindje 15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Denk een jongen 18/01 Mennie - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen 19/01 Rosa Canina -1e kindje 20/01 Serendipity - 1e kindje > willen het weten! Denk een jongen 20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! 20/01 Rhythem84 - 2e kindje 24/01 Glimworm - 1e kindje 24/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje 27/01 Anmar - 1e kindje > willen het weten! 29/01 Madelief - 2e kindje > willen het weten! Denk een jongen 02/02 mama2011- 1e kindje > willen het weten! 03/02 Chrisie - 1e kindje Vlindertjes Niki86 (vmk) Kristel79 (8w4d) Marije1980 (8w6d) Mammienes (11w) Afspraken 22/7 Chrisie 2e echo (12w) 28/7 mama2011 afspr en hartje luisteren (13w1d) 28/7 Madelief 4de afspr en echo en suikertest!!! 29/7 Jenny 2e afspraak vk (14w3d) 30/7 Jannebo 2e afspraak vk 2/8 Moppie1981 3e afspraak vk 11/8 Serendipity controle ha 16/8 Moppie1981 pretecho (18w2d) 31/8 Moppie1981 medisch echo (20w2d) 1/9 Jannebo mediche echo (19w62) 19/10 Moppie1981 pretecho (27w3d) Extra info Rianne (Jannebo) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Esther (Madelief) - 28 jaar - flesvoeding - ziekenhuis Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Jenny - 27 jaar - borstvoeding - thuis Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - geen idee Manouschka (mennie) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis