Jeetje dames wat zijn jullie aan het kletsen geweest! @Foto's: LEUK!!! maar ik durf niet zo met mn kop op een openbaar forum. Wie facebook heeft kan me toevoegen, even melden via pb @Jenny: 14w schijnt de piek te zijn qua vrouwelijk hormonaal gedrag dus bereid je maar voor. ik ben al de hele week in een k*tbui en vriendje kan niks goed doen. schoonmoeder en schoonzusje op bezoek (moet me dus inhouden) en schoonvader komt in het weekend ook nog. HELP! Enne oooo wee als ie vraagt of ik last heb van de hormonen! Jeeeeeeeeeej.... dan is het echt goed mis... @Serendipity: dat boek van Kluun is echt geweldig, maar het onderschrijft alleen maar hoe mijn vriend er al over dacht: vrouwen overdrijven! Maar onbewust heeft ie vast al wel iets geleerd @MvM: ik heb me laat aangemeld, pas in week 11 begonnen. Dus totaal maar 6 weken plassen. Ik heb 4 flessen per week vol, ik werk part time (en drink te weinig volgens mij) Kan best een fles per dag vol krijgen als ik genoeg drink en als het niet zo heet is... Vandaag nog alleen maar mn ochtendplasje gespaard helaas... Manier: staand met die kan tussen mn benen gewurmd. Veel makkelijker! en dan zittend uitdruppen. Heb het ook niet eens zittend geprobeerd. Lijkt me erg lastig!!! @Madelief: a dirty mind is a joy forever Ik dacht overigens ook niet aan brooddeeg kneden toen ik die post las en daarna pas terug ging lezen @Bakken: vind het heerlijk om te bakken, vooral taarten, muffins, maar ook bananenbrood met gember, yum! Denk dat ik dat deze week nog ga maken. Heb nog glutenvrij meel. Zus is intolerant en gaat volgende week emigreren. Goed excuus om nog even speciaal voor haar te bakken === @Hier: Hier een drukke dag op kantoor gehad, vandaar mijn afwezigheid. Zal de komende dagen/weken veel aan het werk zijn ivm vakantie van collega's dus zal hier ook wat minder posten, maar probeer wel alles bij te lezen natuurlijk! Voel me vandaag niet 100%, niet eens 50% eigenlijk. Heb gister bij de mac gegeten en dat viel verkeerd, of in ieder geval die kleine slok cola die naar schoonmaakmiddel smaakte... Bah! Heb nog wat buikkramp, hoop dat het morgen over is. Verder weinig nieuws. voel me af en toe nog misselijk ineens, maar niet kotsmisselijk behalve als ik als passagier in de auto zit. verder groeit mn buikje langzaam aan, echt een vreemde gewaarwording! Passen jullie nog gewoon in je broeken? Ik zit al 3 weken in positiebroeken, wat heerlijk!!!!!!!!!!!
Ik ook al weken niet meer, maar geloof me; de kledingkeuze is drastisch verminderd... Ik heb nu nog maar 2 lange en 1 korte broek. Leggings mét buik gekocht bij Prenatal. Maar wat erboven, he? Dat wordt binnenkort eens even kledingjacht. Alleen niet te veel kopen, want voor de winter hebben we ook álles nodig, he. Zelfs een winterjas, Fijne dag! xx
Ik heb sinds dat ik thuis zit m'n positiekleding aan... vond het daarvoor nog zo overdreven staan met een mini-buikje! Voor mijn gevoel ziet namelijk iedereen dat het positie kleding is... wat natuurlijk wel mee valt ... maar het zit wel veel lekkerder natuurlijk! Ik zoek ook nog wat witte leggings... kon alleen maar zwarte vinden, maar heb nu de online shop van prenatal ontdekt, dus dat gaat vast lukken nu Ik heb bij prenatal dit jurkje gekocht... hij staat erg leuk!! In de etalage op een paspop met een dikke buik, was het helemaal een plaatje! Verder gisteren met m'n vriend naar het programma: 60 baby's in 24 uur (ofzo) zitten kijken... m'n vriend dacht echt... "f*ck staat dit ons te wachten?!... respect!" en ik dacht wel ff toen die vrouw ging schreeuwen... oei oei oei! Maarja verder ben ik best nuchter, kan nou eenmaal niet meer terug!
Ik heb te hard geroepen... iemand witte zwangerschapsleggings gezien??? Liefst online te bestellen, want momenteel kom ik niet ver! En nog een tip op een legging
En ik heb ook een tip voor de winterjas: ipv een nieuwe jas, een poncho! Ik zag in het boek van H&M al hele leuke staan. En die passen altijd, ook straks in december nog wel. Tenminste, als je niet écht heel veel buiten hoeft te zijn. Kijk, in mijn geval is het veelal van binnen naar auto en van auto weer naar binnen hahaha! Enne, wat vinden we hier van buikbanden?
Hier geen leggings is totaal niet 'in' in duitsland gelukkig hahahaha ben niet zo'n legging typ Rokje heb ik wel en een korte broek, verder nog een leuk bloesje en nog kleding van de vorige die deze winter ook gewoon weer aan gaan........als ik die prijzen namelijk zie word ik gek hihihi. Buikband wil ik wel erg graag maar zit te dubben met de maat...... Vanmiddag met Laura naar de dokter want op een of andere manier is haar teen nagel ingegroeid snap er niets van, knip ze altijd mooi recht af, maar ja zelf pulkt ze er ook wel eens aan. En nu is hij dus rood en er komt pus uit............even afwachten wat ze gaan doen, hoop een zalfje ofzo bij zo'n klein kindje en niet er aan gaan pulken liefs Es
Sorry dames dat ik even weinig reageer. Ben heel erg moe, veel hoofdpijn en ontzettend druk in het huis... Morgen is de keuken klaar en kunnen we eindelijk weer koken! Binnenkort reageer ik uitgebreid.... oh mijn hyves is: Rianne Profiel - hyves.nl
@madelief mischien een sodabadje trekt het schoon. Lijkt me heel pijnlijk arme meid. @serendipity heel leuk rokje!! @moppie. Vervelend als het eten verkeerd valt. Volgens mij voelt bijna iedereen zich weer wat beter. (Misselijkheid dan.) Hier gaat het nog niet helemaal lekker. Was 3 dagen van het overgeven af maar het is maandag weer begonnen. Vanochtend zag ik het geneens meer zitten om op vakantie te gaan. Maar het gaat nu gelukkig weer, we gaan gewoon en we zien wel. Hebben toch niets besproken dus zitten ook nergens aan vast. @jannebo suc6 met het klussen. Gelukkig word het wat koeler is ook beter voor het klussen. Heerlijk koken straks in je nieuwe keuken. @positiekleding heb ik nog niet nodig. Kan alle kleding nog aan. Al vind ik het nu wel fijner om iets van een wijde top te dragen. Vanavond hebben we de echo, me zus heeft haar 1ste vanochtend gehad en alles was goed. Ik moet nog een paar uurtjes wachten maar ben tot nu toe wel relaxt. Ik probeer na de echo nog iets van me te laten horen maar weet niet of ik daar nog tijd voor heb. Als jullie niets horen is alles goed. Hier is mijn hyves: Christel Profiel - hyves.nl
Zoooo terug van de dokter met zalf en nog meer zalf hahahaha, had haar zelf gisteren al in de soda gedaan en het vanmorgen ontlast (pus eruit). Nu moet het over 6 dagen weg zijn......het is 'gewoon' een ontsteking aan de onderkant van de nagelriem Chrisie als ik je niet meer spreek, ik wens je een goede mooie echo toe en heeeeel erg fijne vakantie Jannebo: je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!!!!!we blijven gewoon op je wachten hahahaha jenny is dat brood nu al eens af..........word wel tijd O en die buikband heb hetzelfde probleem, hier gaat hij pas om als de vetrol ontzichtbaar is hihihi liefs Es mijn hyves is : Esther Profiel - hyves.nl
Hmm, eigenlijk zijn de meiden die hun foto er al op hebben gezet (of Hyves) héél normaal Zonder gein, je gaat je op een gegeven moment 'iets' bij iemand voorstellen. Dat daar nog een grot of een keuken oid bij kan horen, komt n dat plaatje niet zo voor haha. Ik ben nog moed aan het opbrengen om mezelf live te gooien, hoor. Als manlief erachter komt, is het einde laptop... Geloof me, ik heb hier de broek aan, maar ik geloof hem dit keer echt. Zo fel is ie niet vaak Hij vindt dat ik al te veel op het internet lees over het hele gebeuren en hij vindt dat er zoveel 'verslaafden' op deze site zitten. Vooral in het begin vertelde ik hem over discussies tussen - voor elkaar! - onbekenden, zelfs ruzies. Érg bijzonder hoe velen meer lief en leed online delen dan offline. Hij heeft zijn standpunt vanmiddag nog maar eens benadrukt toen ik hem een discussie liet zien over iemand die door het slijk werd gehaald omdat ze niet op tijd genoeg reageerde, die was werken. Er werd nogal wat gespeculeerd. Baby`s worden gemaakt in bed, niet op internet. Baby`s groeien straks door eten, niet door stroom. Informatie opzoeken is prima, maar die info vervolgens vanuit 10000000000 hoeken (laten) bekijken niet. Hij zei dat als ik me ook maar één keer zo de kop gek laat maken ---> Kletsen is oke, maar met gezond verstand.
Mijn man heeft er geen problemen mee hoor, ik ben realistisch genoeg om niet alles te geloven van internet......En dit groepje vind ik juist erg leuk, kan hier dingen kwijt die ik bv niet met hem kan bespreken en mijn kop op zw vind ik niet erg, sta ook op hyves en dat is hetzelfde vind ik liefs Es
Dít groepje is ook leuk en ook echt niet erg. Maar je kent ongetwijfeld wel pagina`s waarop mensen met elkaar spreken zoals ik eerder beschreef, de zgn fanatiekelingen die meer weten dan een gemiddelde verloskundige. Hij maakt zich gewoon een beetje zorgen (lief he). In dit groepje zitten allemaal 'normale mensen' hahaha!
nou meiden een super echo. Dat kleine mensje in me buik kon niet stil liggen haha. Was maar aan het draaien en rondspartelen. Echt zo grappig om te zien. Bevaldatum blijft staan op 3 febr. Wij hebben de auto gepakt, sorry Madelief maar is geen plekje meer vrij. Zo Limbo naar me ouders brengen en dan richting Italie.8)
das mooi, maar wel jammer dat ik niet mee kan hahaha wens jullie een fijne vakantie en we horen je gauw weer!!!! liefs Es
jenny ja die ken ik, word altijd een beetje misselijk van die lui!!!!Heb me toen met de eerste dood geergerd hoe ze de borstvoeding aan het opdringen waren als je er voor uit kwam dat je flesvoeding gaf hahahahaha. Toen hebben ze twee topics gemaakt een voor flesvoeding en een voor borstvoeding ieder zijn eigen ding toch!? ga zo slapen ben moe.............eindelijk een koele nacht...welterusten en tot morgen!!!! liefs Es
Fijn dat de echo zo goed was Chrisie! @All: sorry hectisch op werk tijdens vakantieperiode. Ik ben bekaf. kom wel weer schrijven wanneer het wat rustiger is. Lees wel mee hoor!
Due Dates 2011 06/01 Chahida - 2e kindje 15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Denk een jongen 18/01 Mennie - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen 19/01 Rosa Canina -1e kindje 20/01 Serendipity - 1e kindje > willen het weten! Denk een jongen 20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing! 20/01 Rhythem84 - 2e kindje 24/01 Glimworm - 1e kindje 24/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje 27/01 Anmar - 1e kindje > willen het weten! 29/01 Madelief - 2e kindje > willen het weten! Denk een jongen 02/02 mama2011- 1e kindje > willen het weten! 03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!! Vlindertjes Niki86 (vmk) Kristel79 (8w4d) Marije1980 (8w6d) Mammienes (11w) Afspraken 22/7 Chrisie 2e echo (12w) 28/7 mama2011 afspr en hartje luisteren (13w1d) 28/7 Madelief 4de afspr en echo en suikertest!!! 29/7 Jenny 2e afspraak vk (14w3d) 30/7 Jannebo 2e afspraak vk 2/8 Moppie1981 3e afspraak vk 11/8 Serendipity controle ha 16/8 Moppie1981 pretecho (18w2d) 31/8 Moppie1981 medisch echo (20w2d) 1/9 Jannebo mediche echo (19w62) 19/10 Moppie1981 pretecho (27w3d) Extra info Rianne (Jannebo) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Esther (Madelief) - 28 jaar - flesvoeding - ziekenhuis Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Jenny - 27 jaar - borstvoeding - thuis Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - geen idee Manouschka (mennie) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis