In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Dames,

Zit het lijstje door te kijken maar zullen we wat mensen weg halen?????Rythem84 was 20 mei de laatste keer aanwezig enz....... En mochten ze terug komen kunnen ze er zo weer bij als ze willen ;)

liefs Es

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Due Dates 2011
    06/01 Chahida - 2e kindje
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Denk een jongen
    18/01 Mennie - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen
    20/01 Serendipity - 1e kindje > willen het weten! Denk een jongen
    20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing!
    24/01 Glimworm - 1e kindje
    24/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje
    27/01 Anmar - 1e kindje > willen het weten!
    29/01 Madelief - 2e kindje > willen het weten! Denk een jongen
    02/02 mama2011- 1e kindje > willen het weten!
    03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!!

Vlindertjes
    Niki86 (vmk)
    Kristel79 (8w4d)
    Marije1980 (8w6d)
    Mammienes (11w)

Afspraken
    22/7 Chrisie 2e echo (12w)
    28/7 mama2011 afspr en hartje luisteren (13w1d)
    28/7 Madelief 4de afspr en echo en suikertest!!!
    29/7 Jenny 2e afspraak vk (14w3d)
    30/7 Jannebo 2e afspraak vk
    2/8 Moppie1981 3e afspraak vk
    11/8 Serendipity controle ha
    16/8 Moppie1981 pretecho (18w2d)
    31/8 Moppie1981 medisch echo (20w2d)
    1/9 Jannebo mediche echo (19w62)
    19/10 Moppie1981 pretecho (27w3d)

Extra info
    Rianne (Jannebo) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Esther (Madelief) - 28 jaar - flesvoeding - ziekenhuis
    Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Jenny - 27 jaar - borstvoeding - thuis
    Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - geen idee
    Manouschka (mennie) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis

3. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Goed gedaan!

4. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Haha, als ik vanmorgen een camera had gehad, had ik morgen €10.000 kunnen winnen bij funniest homevideos.
    Mvm heeft hier een nieuwe 'ophaler'. 2 weken geleden ben ik het gewoon vergeten, vorige week was hij er al om 8.45 uur; de oude kwam pas na de lunch. Dus ik had het niet klaar staan. Ik gebeld en toen hebben ze het later nog even opgehaald.

En vanochtend ook weer een beetje vergeten, zeker om 8.15 uur :) (vakantie = uitslapen tot zéker 8.30 uur hahahaha)
    Maar manlief was al wel beneden en die man kon dus niets vinden achter het huis.
    Komt er een naar boven gesjeesd, trekt z`n korte broek achterstevoren aan, trekt dat krat van het zolder en (intussen ging de voordeurbel) vliegt de trap af, hahaha! En we hebben een open, houten trap, dus dat ging nogal tekeer daar in de hal :D

Hahaha! Nu heb ik voor de komende weken een herinnering voor donderdagavond in m`n telefoon gezet. Kan ik het ook niet meer vergeten...

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    hahahaha dat is wel grappig!!!!!zou ook dubbel hebben gelegen hoor :)

liefs es

6. Mennie

Mennie Niet meer actief

zo wat is er weer veel geschreven!

ik ben ineens weer bekaf en doe ineens weer een middagdutje dus heb weinig puf om achter de laptop te kruipen. maar ik lees wel gwn gesjellie mee

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb het idee dat m`n eetlust naar de mallemoeren aan het gaan is.
    Gisteravond bbq, en ik heb 2 lepels slaatje en een paar wortels gehad. De rest stond me zó tegen! En dat is niet de eerste keer hoor, vooral `s avonds eet ik eigenlijk met tegenzin. Maar tot nu toe ging het er dan in 'omdat het moet'. Maar gisteren kreeg ik het er dus gewoon níet in.
    Zelfs chips enzo, blegh (wauw, dat ik dat óóit nog eens zou zeggen als chipsfan).

Straks ga ik eens even een zak popcorn halen, daar ben ik ook megafan van; die mierzoete :D Als ook dat niet meer gaat, weet ik het ook niet meer

Ontbijt en lunch gaan prima, dus dan eet ik maar gewoon iets extra.

Zodalijk komt de babykamer!! Heeeeeeeeeel vroeg, I know; maar het is een zgn deukjeskamer, showroommodel. Scheelt maar €650 op een nieuwe. En het 'deukje' zit op riemhoogte op het ledikantje. Maaaaaarrrrrrr handige manlief heeft al lang gezien dat het stuk waar het om gaat, op kop gemonteerd is in de winkel :D:D

Tja, enige 'nadeel' is dat ie dus vandaag al komt. Meganadeel: het kamershoppen is al afgelopen.... Nou ja, hebben we onze vakantietijd goed besteed. Anders moet dat straks weer snel snel, haast haast, zonder zin op iedere zaterdagmiddag. Als de hele wereld al gaat...
    Lijkt me heeeel vreemd om vanavond naar boven te gaan en gewoon een babykamer in huis te hebben :D:D

En dan maar dromen...

8. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Al bijna 14 weken... Ik weet nog zó goed dat ik hier naar keek (beeb van 4 weken) en helemaal zwijmelde naar de grotere:

9. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Beeb 14 weken:

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hier is het ook slecht met de eetlust. Komt ook doordat ik het te druk heb denk ik... Verlang naar een weekendje weg, zonder gezeik aan mn kop.........

11. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Goed plan...

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    He Jenny wil niet lullig doen hoor maar je zit al bijna in je 15e week :) dus je mag nog een foto verder kijken!!!
    Wil trouwens wel foto's van de babykamer zien :)

Zo hier is alles weer schoon ben 7 uur bezig geweest en er nu klaar mee......goh voelt dat lekker zeg!!!!

liefs Es

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    o ik heb trouwens ook geen honger hoor ;) zal er wel bij horen, moet het er in duwen zeg maar :) en naar het toilet gaat ook weer een stuk slechter helaas......

14. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Foto`s komen nog! Hij is mooier dan mooi!!
    Nou, morgen zit ik in week 14 = 15e week. Dus dan kijk ik wél goed, hoor. Het staat daar ook boven vermeld. Geloof me, als iemand intussen weet hoe het zit, ben ik het. Ik heb nl half internet afgespeurd en alle moeders in m`n buurt totaal uitgehoord. Dus om het eenvoudig te houden; als je X weken bent,m zit je in de Xe (1 week verder) week. Pffffff

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Dit had jij geschreven gisteren ;) dus vandaar dat ik zei dat je al dan in de 15e week zit, zoals jij het nu zegt zo zei ik het ook, dus gisteren zat je niet goed ;)

waarom zei je nou pfffff???wilde alleen maar helpen..........sorry :(

liefs Es

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden,

@ eetlust...
    Hier ook echt weinig eetlust... eet minder als voorheen lijkt het.. zit snel vol en heb weinig trek! Denk dat ik vaker kleine beetjes moet gaan eten, want ik ben soms ook duizelig als ik te snel op sta.

@ vermoeidheid
    hebben jullie dat ook?? Om 15.00 stort ik helemaal in... ik kan dan wel slapen, ik probeer het vaak niet te doen... maar na het eten bloei ik helemaal op en kan ik tot 00.00 niet meer in slaap komen ...

@ angelsound
    M'n kleintje in m'n buik is zo druk aan het bewegen dat die bewegings-geluiden het geluid van het hartje overheersen... kan niet eens rustig luisteren ;)

@ 20 weken echo
    Kan niet wachten tot we de 20 weken echo krijgen... sinds ik heb besloten dat ik toch ook wil weten wat het wordt, wil ik het ook meteen weten ;) Maar verder ben ik heel geduldig hoor :D

@ kinderwagens...
    We zijn laatst in de baby-dump geweest om te orienteren voor kinderwagens... ik dacht dat ik gek werd! We waren toch er wel een beetje uit wat we wilde... 4 wielen, een hoge verstelbare stang (we zijn allebei erg lang) en een 3 in 1... zodat alles op hetzelfde onderstel kan! Komen we in de winkel... blijken er 10 tallen kinderwagens aan onze eisen te voldoen...
    Dan de goedkoopste maar?? Ik weet het niet... iemand tips?? Weet iemand al wat tie wilt?? Ik zit nu aan een mutsy te denken, maar waarom??? Hij zag er leuk uit ;)

17. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    #857 Jenny82, 25 jul 2010
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
    Nee, nee, nee; die pffffffffff is niet voor jóu!! Gewoon omdat het zo lekker ingewikkeld is!! En doordat je het goed zei, maar ik zei dat je het eigenlijk niet goed zei, maar je het dus wél goed zei, werd het nog ingewikkelder. Snappie :( Lang leve schrift :D

18. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Esther, hoe wordt er bij jou in DL door media gesproken over het 'ongeluk' bij de Love Parade? Hier hoor je er vrij weinig over...
    Wat érg, zeg! Ongelofelijk, er is zoveel bekend over wat mensenmassa`s doen als er zoiets gebeurt.... Hele stadions zijn gebouwd volgens principes die in ieder geval niet zoveel mensen tegelijk door een gang laten gaan... Och wat erg, zeg....

ps: Ik loop af en toe stiekem naar boven en doe dan heel eventjes de deur van de babykamer open :D

19. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Esther, ben je er nouhou!!....
    Want ik wil niet dat je denkt dat ik boos of zoiets op je was *huilsmiley bestaat niet* ....

20. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    hahahaha Jenny nee we waren eventjes naar de kermis :) en zijn net thuis en heb de kleine gelijk in bed gedaan dus nu ben ik er weer ;)
    Ja we bedoelden dus hetzelfde hihihi, is ook af en toe moeilijk uit te leggen vind ik zelf......als mensen vragen hoe ver ik ben zeg ik bv nu dat ín de 14e week zit ;) het liefst zeg ik week 20 dan klopt de buik maat beter :) :)

Hier is de loveparade het gesprek van de dag, nieuwsuitzendingen krant mensen enz. dus ja je hoort er veel over. Vind het ook verschrikkelijk wat er gebeurd is, kan er met mijn kop niet bij hoe dat heeft kunnen gebeuren.

ja leuk he de kinderkamer als die klaar is, ik ging er af en toe gewoon een uurtje zitten en dingetjes doen :D maaaaaaaaaaaaaaaar waar blijven de foto's nou.......ben erg neiuwsgierig hoor!!!

Dus nee ben niet boos hahahaha af en toe schrijf ik met hormonen en die moet je even met een kilo zout nemen ;)

liefs Es

Deel Deze Pagina