En de derde (ik vind de foto`s nogal geel, maar de kamer is wit hoor) En dan moeten er nog woordjes op het bedje en de commode en de kast, nog een verhaaltje op de muur (zo hier van internet) En nog lakentjes en nog gordijntjes (oh ja, maakt m`n moeder!) etc, etc.
en met week 39 in het kamertje pfffffff sta op knappen en was er zoooooooo klaar mee, zie je aan mijn gezicht hahaha
nou dat was dus de eerste kamer willen nu ongeveer hetzelfde met winnie the pooh maar dan met de babyversie.......hoop dat het lukt! liefs Es
Maken jullie nu een 2e kamer klaar of schuif je jouw andere kindje door naar de volgende ruimte en krijgt de nieuwe baby dezelfde babykamer?
laura schuift door naar een andere kamer, maar de babykamer word wel opnieuw gedaan. Dus we moeten twee kamers doen liefs Es
Dan heb je inderdaad nog wat te doen Laura zal vast en zeker al een heel eigen smaak hebben of niet? Wat wil ze graag? Hele ander vraag: spreken jullie thuis Nederlands of Duits? Meteen de volgende vraag: is jouw man/vriend Nederlands of Duits?
Leuk kamertje jenny! Es, ben heel benieuwd naar jullie kamer. Ik ga ook voor een wiegje. Maar wij gaan binnenkort als de slaapkamer af is slapen op de 2e verdieping en de babykamer komt op de 1e verdieping. Ik wil dus een wiegje voor op de slaapkamer....
Ja ze heeft wel een aardige smaak, moet nu prinses zijn maar ze heeft wel een formule1 auto bed, dus een prinsessenkamer met formule1 bed word het hihihihi, behalve als deze een jongen word, dan ben ik bereid nhet formule1 bed op te ruimen en een prinsessenbed te kopen maar anders vind ik dat onzin Hier word duits gesproken hoofdzakelijk, en ik probeer zoveel mogelijk tegen laura nederlands te praten, maar betrap mij er op dat ik vaak dan weer in het duits over ga.......... Zij praat eigenlijk alleen maar duits met een woordje nederlands. Ik ben nederlands en Marc is duitser xx
Wij hebben ook een wiegje. Hij is nogal antiek, dus een opknapbeurt is nodig. Mijn oma heeft er al in gelegen en toen mijn vader en ik, mijn zusje en neefje ook. En een nieuw stofje komt er ook overheen, want die kan ook echt niet meer. Al met al zou het aanschaffen van een nieuwe gemakkelijker zijn haha En in januari en februari is het volgens mij maar wát prettig om niet steeds de hele tocht naar de kinderkamer te maken.
ik wil graag trouwens zoiets........ vind ik erg mooi, maar dan met andere stof enz. Bij ons heet dat stubenwagen
Ik ga zo eens even naar het centrum. Lekker in m`n eentje beetje winkels kijken. Misschien heeft Miss Etam nog wel wat leuks in de opruiming en bij Kruidvat maar eens speuren. Die hebben vást wel iets leuks. Of een zomaar-cadeautje zoeken voor manlief. Wel iets in de babysfeer. Het is hier gelukkig droog!
Die ís ook mooi. Zo ziet de onze er ook zo`n beetje uit als je het losse handvat, doffe riet, de waggelwieltjes en de stof met roestplekes er even niet bij meetelt Ik wist helemaal niet hoe dat in het Duits heet; ik ben nog op zoek naar een patroon voor de nieuwe bekleding en nu kan ik ook eens in het Duits Googlen!
ja stubenwagen of bollerwagen Lekker shoppen, zou ik ook wel zin in hebben.....maar ja heb nu eventjes geen tijd Veel plezier!!!!!en wel straks showen wat je hebt gekocht!!! xxx