Deze is trouwens stabiel en groot voor 160 euro, das toch niet zo veel of wel ??????? Yatego - FabiMax Bollerwagen Hanna weiß
Ow, wauw!!!!!!!! IN LOVE!! Oh jeetje, wat mooi!! Wat is dat voor een winkel, de naam? Of is dat een soort Wehkamp? Misschien toch maar eens bedenken of we een nieuwe antieke wieg gaan aanschaffen? Bv van het geld van m`n vader? Nee, denk het niet. Want m`n moeder zou nieuwe bekleding maken. En (gescheiden ouders he) dan moet ik aan de een uitleggen waarom het ander niet gaat. Haha, nee, de familiewieg blijft. Maar ga jij hem kopen? Hij is bijna 1 meter, lekker lang! Daar heb je lang plezier van. Héél mooi hoor.
ja wil in iedergeval zo'xxl want dan is hij niet na 4 maanden weer weg ) en vind deze ook erg mooi!!!!!!ik zal hem bij mijn favorieten zetten Deze is trouwens ook op de duitse ebay te koop xxx
alleen dan met hemeltje, ook erg leuk FabiMax Stubenwagen / Bollerwagen XXL Hanna weiß, NEU bei eBay.de: Stubenwagen (endet 10.08.10 13:06:44 MESZ)
o Jenny helemaal vergeten, via deze link kan je lezen (wel in het duits) over de loveparade!! xxx News - Bild.de
Thnx. Ja, het laat me nog steeds niet los; ik begrijp het gewoon niet goed. Dat er iets fout is gegaan is helder, maar hoe kan het dat dat niet van tevoren is voorzien? Het is toch niet de eerste keer dat het in Duisburg wordt gehouden, toch? En binnen welk tijdsbestek is dit gebeurd? In een minuut, in een half uur? Dat wil ik graag weten. Het komt nu een beetje bij me over alsof het beelden zijn van 30 jaar geleden ofzo, weet je wel. Het idee dat je 'gewoon' geplet wordt door andere mensen. Dat gaat volgens mij niet snel, dat gaat heel langzaam; inwendige bloedingen en alles. Dat er mensen over andere mensen hebben gelopen en ze doodgetrapt hebben. Bah.
Ik had zaterdag op Marktplaats een nieuwe (paste die ander niet) shirt gekocht voor 9,-; zo`n zwarte met 'let me out' er op. Ik heb hem net gekregen; écht gaaf. Maar ik weet nog niet of ik hem aan durf, haha! Het ziet er een beetje raar uit vind ik nog hihi
Jawel, maar ook écht Ach ja, dat zal ik gewoon even doorheen moeten. Het is nu bijna droog, óp naar de winkels! Lang leve buienrader 8)
Ik had inderdaad jenny's foto's al gezien van de babykamer, maar die van madelief (Es) nog niet. Maar nu wel! Wat een vrolijk kamertje zeg! Leuk hoor! Net even boodschappen wezen doen en mijn felicitas doos bij de Etos opgehaald!
Jeetje, ik ga 1 half dagje werken en moet meteen 6 pagina's lezen... wat een geklets hier haha @ bandenpijn Hier ook onwijs last van... was even weg, maar sinds dat ik 14 weken ben (dus in m'n 15e week haha) is het weer goed begonnen! Als ik met opgetrokken knieen heb gelegen en dan in eens ga staan... au! Owja en met niezen heb ik het ook (weet niet wie dat zei) maar dan moet je met opgetrokken knieen niezen helpt echt @ love parade Pff krijg dat soort dingen ook echt niet uit m'n hoofd.. zo erg!! Het idee dat je lekker een dagje gaat feesten en niet meer thuis komt... gruwelijk! Maar ik vraag me af... wat nou als er ECHT iets was gebeurd, ik bedoel... een aanslag ofzo... en dan allemaal door het tunneltje :s... nu was er niet eens echt iets aan de hand! Hoe kan het dat daar niet over na is gedacht?!?!?! @ werk Vanmorgen op m'n werk een vreselijk bericht gehoord (hoop niet dat ik jullie laat schrikken met dit nieuws, maar moet het ff kwijt) Een moeder van een kindje van m'n werk, inverwachting van de 2e.. gaat bevallen in het ziekenhuis en het hoofdje van het kindje was al te zien! Bijna was het zover! En toen.... baarmoeder scheurt!!! Moeder met spoed geopereerd worden, anders bloed ze dood! Maar daardoor kindje veel te lang zonder zuurstof... waardoor dit mooie (toen nog gezonde) meisje, in eens zwaar lichamelijk en geestelijk gehandicapt werd en zaterdag als nog is overleden! Moeders heeft het gelukkig wel overleefd... maar pfff wat een verhaal... wist niet eens dat dat kon, je baarmoeder scheuren!! Nou heb ik op google gezocht.... en er zijn zeer weinig verhalen terug te vinden, dus denk dat zoiets echt bijna nooit gebeurd! Maar geloof dat ik in eens niet meer twijfel aan thuis of ziekenhuis bevalling!
Owja nog super mooie kamertjes voorbij zien komen hier!! Jannebo, heb jou kamertje ook gezien in de winkel... vond die ook super mooi!! En ik moet ook nog doos nog ophalen... heb m'n kaart ook net binnen, ben wel benieuwd er naar!
(bereid je voor, dit is normaal voor manlief) %##&@!))!! Jeetje zeg, waar willen ze ons in laten lopen?!?! Wat een achterlijke debiele domme lelijke kleding verkopen ze. En stomme verkoopsters zijn er ook. Allemaal. Domme wijven met hun maatje S. Zo`n 18-jarig snottekuiken die een beetje staat te vertellen over haar vakantie. En dat moet míj een BH verkopen? Ik weet ook wel dat ze vorige week óók geen BH`s hadden in mijn maat. Ja, zij kan nog wél een bikini aan die ook nog ergens naar lijkt. En ik? Ik kan net zo goed in een tent gaan lopen. Níks verkopen ze hier, stomme winkels. Zulke grote tieten zijn het nou ook weer niet. Je had die kóp van dat k*tkind moeten zien. Groter dan 85E? Nee, dat hebben we niet. Dom kind met haar 70AA. `t zou me niks verbazen als ze nog niet eens schaamhaar heeft. En niet eens wat leuks voor de baby (en dan zou ik gaan janken); omdat JIJ niet wilt weten wat het wordt. Al dat stomme neutrale spul, bah. En het is allemaal jóuw schuld. En wat moeten al die vakantiegangers steeds juist daar waar ik wil staan? Ga toch aan de kant met je domme accent! (en dan zou ik naar boven gaan en dan komt hij over 10 minuten: 'gaat ie? En dan zeg ik: 'oh, en dat kon je pas na 10 minuten komen vragen? Het interesseert je dus helemaal niks'. en dan zou hij weer naar beneden gaan en dat zou natuurlijk ook niet goed zijn en dan komt er weer een woordenwisseling over niks). Zo, en nu zijn jullie de slachtoffers
Oh ja, en sinds wanneer helpen ze je bij de Menzis dan ook al niet meer? Moet ik écht bellen om de zwangerschap door te geven. Nou, ik doe het niet, doe jij het maar. En zeg gelijk maar dat ze veel te duur zijn. Sukkels. (ja, zo gaat dat dan he)
Sorry Jenny... ik moest hier even heel hard om lachen Maar je hebt vast geen last van je hormonen hahaha... ik zou sommige dingen niet eens kunnen bedenken wat jij schrijft hahaha