In mei zwanger geraakt... nieuwe meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Serendipity, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    hahaha Jenny komt mij erg bekend voor, het is iedereen zijn schuld behalve de mijn hihihihi

xxxx

2. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    Oh Jenny, ik had het ook in de stad vanmiddag. Iedereen liep in de weg! En die kut-mevrouw in de Xenos met haar stomme boodschappenkarretje, waarom moet ze precies voor mij stoppen bij de kopjes en later bij de borden? En dan ook nog bij de fotolijstjes? GRRRR en waarom staat ze met haar stomme kar nu weer voor me bij de Etos? Irritant al die mensen die op hun dooie gemakkie lopen en dat terwijl ik haast heb. ik heb volgende week pas vakantie....;

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hahahaha Jannebo, dat had ik al zonder dat ik zwanger was hahaha... ik haalde mijn boodschappen voor de hele week, ook in 15/20 min ;) (even de rij bij de kassen niet mee rekenen) Ik rende altijd door de winkel... irritant hoeveel mensen er dan in de weg lopen ;)

4. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Zo, weer een beetje afgekoeld.
    Morgen ga ik misschien voor poging II. Er moet toch wel ergens iets leuks te vinden zijn?
    Waar hangen bij de Hema trouwens de zwangerschapsspullen?

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Jenny, whahahahaha geweldig! :p

Voeck, moet ook nog naar mn zorgverzekeraar bellen om door te geven dat ik zwanger ben *oops*

Ik reageer me ook HELEMAAAAAL niet op vriendlief af hoor!
    Alles en iedereen staat gewoon in mijn weg op dit moment.
    Iedereen werkt me ook tegen, en vooral op de zenuwen. Kan gewoon echt niks hebben!

@Boodschappen: wat dacht je dan van dat stinkende vieze wijf wat te dicht achter je staat bij de kassa?
    Bah. alles ruikt al veel sterker, en dan die geur... Bluh, om van te kotsen!

@Zwangerschapsspullen bij Hema hangen meestal online :p Hier hebben ze niks in de winkel, behalve een meegroeibh en voedingsbh. Verder moet je alles online bestellen. Is ook veel makkelijker ;)

6. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Haha, oke gelukkig zijn jullie supermarktgenoten en echtgenoten en alle andere mensen ook allemaal lastig. Tja, je kunt ze er gewoon niet bij hebben he, allemaal niet. Er is er maar één goed bezig, en dat ben ik.

7. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Due Dates 2011
    06/01 Chahida - 2e kindje
    15/01 Moppie1981 - 1e kindje > verrassing! Denk een jongen
    18/01 Mennie - 1e kindje > verrassing! Ik denk een jongen
    20/01 Serendipity - 1e kindje > willen het weten! Denk een jongen
    20/01 Jannebo - 1e kindje > verrassing!
    24/01 Glimworm - 1e kindje
    24/01 Jenny82 - 1e kindje > verrassing! Euhm, ik denk een meisje
    27/01 Anmar - 1e kindje > willen het weten!
    29/01 Madelief - 2e kindje > willen het weten! Denk een jongen
    02/02 mama2011- 1e kindje > willen het weten!
    03/02 Chrisie - 1e kindje> verrassing!!

Vlindertjes
    Niki86 (vmk)
    Kristel79 (8w4d)
    Marije1980 (8w6d)
    Mammienes (11w)

Afspraken
    22/7 Chrisie 2e echo (12w)
    28/7 mama2011 afspr en hartje luisteren (13w1d)
    28/7 Madelief 4de afspr en echo en suikertest!!!
    29/7 Jenny 2e afspraak vk (14w3d)
    30/7 Jannebo 2e afspraak vk
    2/8 Moppie1981 3e afspraak vk
    11/8 Serendipity controle ha
    16/8 Moppie1981 pretecho (18w2d)
    31/8 Moppie1981 medisch echo (20w2d)
    1/9 Jannebo mediche echo (19w62)
    19/10 Moppie1981 pretecho (27w3d)

Extra info
    Rianne (Jannebo) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Esther (Madelief) - 28 jaar - flesvoeding - ziekenhuis
    Carin (Anmar) - 28 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Jenny - 27 jaar - borstvoeding - thuis
    Cathelijne (Moppie) - 29 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Annette (Serendipity) - 25 jaar - borstvoeding - geen idee
    Manouschka (mennie) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis
    Chrisie (Christel) - 25 jaar - borstvoeding - ziekenhuis

8. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Zo, even weer naar voren. Ik dacht dat er vandaag mensen waren met afspraken, maar dat is morgen, overmorgen en vrijdag. Wel een leuke week voor velen!
    Ik heb het shirt aangetrokken; nu nog over straat hahaha

Hier een onrustige nacht gehad. Obstipatie ligt niet lekker, het bed is toch wel vrij groot zo in m`n eentje en m`n kat was buitengesloten en hij besloot vannacht om 3.30 uur zich maar eens te melden.
    Vervolgens ging de gemeente om 8.00 ergens in de buurt takken zagen, kwamen ze ergens vuilnis ophalen om 8.20 uur en kwamen de buren elkaar tegen en hebben wel 15 minuten staan kletsen. Dus: wakker :(

Wéér een dag zonder invulling. Hmmm, zo langzaam wordt de vakantie eentonig!

9. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    Ik baal, kom ik vanmorgen op het werk.... Had ik bij de intake van de vk al een vervolg afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag, omdat ik op vrijdag meestal om 10.30 uur of 11.00 uur begin. Dus een afspraak gemaakt om 9.40 uur. Zegt mijn baas doodleuk dat het vrijdag niet uitkomt omdat hij een workshop heeft 's ochtends..... GVD. Dit is nu al de zoveelste keer met afspraken maken dat ik het weken van tevoren aangeef. Het in de agenda zet en dan nog.... Moet ik nu met 4 kinderen naar de vk??? Dat is toch niet handig? Ik heb net de vk gebeld, maar anders kan ik pas over 3 weken terecht en dat is dus veel te laat! Dus ze willen de afspraak ook niet verzetten... ik wordt wel gebeld als er een afspraak uitvalt deze week nog...
    Verdorie, nu maak ik er ook nog mijn probleem van... Ik ga naar die afspraak en niet met hun 4 kinderen.... Ze moeten het maar oplossen....
    GRrrrrr....

10. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Volgens mij is je baas verplicht je verlof te geven voor controles en heeft hij gewoon lekker pech, hoor!

zie ook je cao!

11. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    #931 Jenny82, 27 jul 2010
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
    Als je naar de huisarts, ziekenhuis of tandarts zou moeten, houdt het ook gewoon op hoor. Geloof me; bazen kunnen je soms zo onmisbaar doen lijken! Gewoon dikke onzin.

12. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Want hij eist nu van je dat je het werk bóven de gezondheid van jezelf en je kindje stelt. Lekkere baas, hoor!
    Ga alsjeblieft op je strepen staan en verzet die afspraak niet.

En anders bel je naar personeelszaken en laat je het daar uitzoeken. Of misschien ben je lid van een vakbond? Dit mag écht niet!

13. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
  14. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Jullie raden nooit wat hier in de oven zit.

Fout: een cake!
    Maaaaaarrrrrrrr het brood ligt te rijzen en kan over 45 minuten de oven in, ná de cake!

Tussendoor vét aan het shoppen op internet. Inmiddels al 2 dingen besteld, maar ik laat ze pas zien als ik ze heb, dan komt er een modeshow, oké?

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Nou das mooi zeg!!!Zou er gewoon heen gaan hoor, heb je gewoon recht op!!!echt belachelijk gewoon!!!!!

Wij eten vanavond spinazie, aardappels, ei en visstick ooooooooooo heb er zo'n zin in :) heb er vannacht over gedroomd hihihihi.

jenny wil weten wat je hebt gekocht!!!Is het kleding voor jezelf??????en lekker cake en brood!!heb mini negerzoenen gekocht voor morgen na het onderzoek ;)

o en moet eventjes wat kwijt......Marc heeft 2 weken vrij en sinds het weekend is er weer een lekker gespannen sfeer :( alles gaat fout bij de bouw (hondepension) en hij moet alles alleen doen en dan lukt het niet enz. dus dan vliegen er weer onderdelen door de tuin........hij is zo gestressd en laat dat dan ook op mij uit natuurlijk....en dan komt er weer post die niet leuk is enz. goh ben nu al weer blij als die 2 weken voorbij zijn en de rust weer een klein beetje terug keert. Ik zit binnen met Laura en hij is boos in de tuin gezelli................ goh moest het eventjes kwijt

liefs es

16. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Esther, das gewoon k*t. Geef hem btw ook even de tijd om 'in te komen' in zijn vakantie, dat heb ik zelf tenminste wel altijd.
    Maar aan de andere kant, gisteren zijn we toch echt tot de conclusie gekomen dat alleen wíj het goed doen, dus laat hem maar mooi even chagie buiten zitten.

Ja idd, kleren voor mezelf. Echt leuk, hoor!! Zoooooo ik-ben-zwanger-kleren. Als ik ze heb, trek ik ze aan en laat ik het zien, oke? Maar dat wordt sowieso niet eerder dan morgen, misschien zelfs wel do of vrijdag als ik er niet ben om de pakketjes aan te nemen. Zucht...
    Je wilt niet weten hoe lekker het hier ruikt. Dáár wordt een mens pas gelukkig van. Cake met brood, hmmmmmmmmmmm

Het is nog te warm om te eten, maar met een klein half uurtje maar een proberen.

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    het rottige is dat het geen 'vakantie' is maar dat hij 2 weken dus aan het bouwen en klussen is omdat het hondepension in oktober open moet :( ik weet het moet maar af en toe.............als het klaar is gaan we een weekje naar spanje dus dan denk ik daar maar aan :)

18. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    Hoi dames,

Ja, ik moet gewoon op m'n strepen gaan staan. Het probleem is dat ik werk als zelfstandige. Ik ben een 'nanny' in een gezin met 4 kinderen en werk dus freelance voor een vaste opdrachtgever (het gezin)...
    Als ik een gewone baas had zou ik het wel weten....
    Hij zou proberen z'n zus even op te laten passen. Maar die is nu ziek.... Het probleem is ook dat ik op 35 km van mijn werk woon en dus vrijdag eerst om 8.00 uur zou moeten beginnen, en om 9.00 uur dus weer terug zou moeten met hun 4 kinderen in mijn auto en dan naar de controle en daarna dus weer terug. Die km ga ik zowiezo dubbel schrijven. Maar ik zie het niet zitten om met 4 kinderen naar die controle te gaan. De oudste is verstandelijk beperkt met een gedragsprobleem en luistert dus ook zo lekker... Ik wil gewoon weten wat de vk te vertellen heeft en niet dat ik de helft niet kan horen, omdat hun 4 kinderen erbij moeten zijn. En als ik ze in de wachtruimte zou laten zouden ze de boel afbreken, want ze kunnen niet alleen zijn met z'n 4-en....
    GGGGRRRR Ik ben zo boos!

19. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje, vervelend zeg...
    Alsjeblieft, voor jullie allebei een plak (3 cm dik oké?) cake.
    Hmmmm

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik ga ook bakken... kleffe chocolade cake (zonder bakpoeder dus blijft lekker stevig en klef - zweeds recept)

Ben chagerijnig, hormonaal en heb jankbuien :(
    Rare gedachtes gaan door mn hoofd - zoals dat het maar beter mis kan gaan met deze zwangerschap omdat dat het beste is...
    Gister tas gepakt en wilde vertrekken... zucht...

Vriendlief gaat zo ff wat vitamines voor me halen bij de drogist. Hopelijk helpt dat (misschien B12 tekort ofzo?)

*huilt*

Deel Deze Pagina